Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Professional de suport als serveis infoJOVE

Descripció anunci:

Els serveis infoJOVE de Barcelona som una xarxa de serveis municipals d’informació, orientació i assessorament als i les joves en els diferents àmbits de la informació juvenil: treball, educació, habitatge, salut, mobilitat internacional, etc. Per coordinar, articular accions conjuntes i donar suport al funcionament d’aquests serveis disposem d’un equip de tres persones.

Cerquem una persona per a incorporar-se al nostre equip de treball com a professional de suport
d’aquesta xarxa de serveis d’infoJOVE.

Tasques a desenvolupar:

  • Explotació estadística d’indicadors dels diferents serveis d’informació juvenils.
  • Vetllar perquè els serveis d’informació juvenils facin una correcta utilització de l’aplicatiu d’indicadors de la Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil.
  • Elaboració i actualització de manuals de registre de dades per a cada servei infoJOVE, així com la recollida de totes les modificacions i criteris en l’extracció i explotació dels diferents ítems.
  • Desenvolupar tasques administratives de seguiment i control pressupostaria dels serveis d’informació juvenils.
  • Suport a la preparació i desenvolupament de les accions dels serveis d’informació juvenils.

Requisits:

Competències tècniques:

  • Titulació requerida: Titulació de CFGS vinculada a la família professional d’Administració i gestió o similars.
  • Coneixement de les polítiques de joventut, especialment de la ciutat de Barcelona.

Competències bàsiques:

  • Idiomes: Català nivell C, castellà i anglès.
  • Alt Domini del programa Excel de Microsoft Office: Taules dinàmiques, macros, etc. i Google
  • Alt Domini de la resta d’eines del pack Microsoft Office, internet, i xarxes socials.
  • Coneixements d’eines com: CRM, infogram, …
  • Coneixement d’altres aplicatius vinculats a la gestió administrativa.

Competències transversals:

  • Capacitat organitzativa i d’orientació a la qualitat.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats comunicatives

Es valorarà:

  • Coneixement dels serveis del Sistema Integral d’Informació Juvenil de Barcelona (assessories, punts infoJOVE i punts JIP).
  • Experiència contrastada en l’àmbit administratiu de com a mínim 2 anys.
  • Català nivell D.
  • Estar donat/ada d’alta a la Garantia Juvenil.

S’ofereix:

  • Tipologia de contracte: Indefinit a QSL Serveis Culturals.
  • Jornada laboral: 30h/setmanals.
  • Categoria: “Informador/a juvenil” del conveni del lleure.
  • Incorporació: 27 de febrer de 2020

Interessades i interessats enviar un correu electrònic amb el currículum vitae i la carta de motivació a selecciopersonal.siij@gmail.com, abans del dilluns 17 de febrer de 2020 a les 15 h, posant com a referència: “suport SIIJ”.

 

 

Entitat o associació:
QSL Serveis Culturals
Telèfon:
933 010 060
Llegir més

Persona responsable del Servei d’informació de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:

La Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar obre la següent convocatòria, l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’una persona responsable del servei d’informació a l’Ateneu L’Harmonia. Data límit 22/02/2020.

Funcions:

  • Responsable del servei d’informació de l’equipament (23 h setmanals):
    • Dimecres de 15:45 a 21:00 h
    • Dijous de 9:45 a 14:00 h
    • Divendres de 9:45 a 14:00 h
    • Dissabte de 9:45 a 14:00 h i de 16:00 a 21:00 h
  • Atenció, acollida i informació al públic, presencial i telefònica.
  • Gestió del correu electrònic d’informació de l’Ateneu i elaboració de mailings.
  • Realització d’inscripcions a cursos i tallers i venda d’entrades a espectacles i activitats.
  • Suport a la gestió d’espais, d’accessos i horaris.
  • Manteniment i actualització del material de difusió i comunicació en expositors, cartellera, taulell d’anuncis.
  • Seguiment de les necessitats de manteniment de l’Ateneu.
  • Gestió de La Capsa –banc de recursos de l’Ateneu.
  • Suport a la dinamització i funcions transversals (7 h setmanals flexibles)
    • Suport al desenvolupament i a l’organització de les activitats de l’equipament.
    • Suport a la dinamització de l’espai relacional.
    • Suport en el vincle amb les entitats i col·lectius de l’Ateneu.

          Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte, participant de l’equip de treball i dels canals i mecanismes de participació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius de l’Ateneu Harmonia.

Requisits:

  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Experiència en tasques d’atenció al públic.
  • Domini d’eines ofimàtiques.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a activitats i/o necessitats.

Es valorarà:

  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.
  • Actitud proactiva, flexible i dinàmica.
  • Experiència en el treball amb entitats i col·lectius diversos.
  • Coneixement i/o vinculació amb el territori, el projecte de l’Ateneu i/o el teixit associatiu de Sant Andreu.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

Condicions generals:

  • Tipus de contracte: indefinit fins a la finalització de conveni amb 1 mes de prova.
  • Horari: 30 hores setmanals, de dilluns a dissabte.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.
  • Retribució: Brut anual de 14.422,68€ en 12 pagues.
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball: Ateneu L’Harmonia.

LES PERSONES INTERESSADES PORTEU-NOS EL CV + CARTA DE PRESENTACIÓ/MOTIVACIÓ A*:

Ateneu L’Harmonia. C. Sant Adrià, 20 08030 Barcelona Tel: 932 566 085

Tots els currículums cal portar-los personalment a l’Ateneu. En cas que us sigui impossible apropar-vos,poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.

Data màxima de presentació del CV: dissabte 22 de febrer de 2020.

_________________

* Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:

  • Una primera pàgina de carta de presentació, tot explicant les motivacions i per què considera òptima la seva candidatura per aquesta convocatòria.
  • El currículum de (màxim) dues pàgines.

Es podran sol·licitar entrevistes personals amb les persones candidates per tal d’ampliar la informació aportada.

 

Entitat o associació:
Ateneu l'Harmonia
Telèfon:
932 566 085
Llegir més

Plaça de tècnic/a informàtic/a per a desenvolupament de software d’Esplais Catalans

Descripció anunci:

Amb la present volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a informàtic/a d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 16 de febrer de 2020. Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència InformaticaST a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Desenvolupament i manteniment de l’aplicació web de gestió de l’entitat: programació en javascript/typescript amb els frameworks Angular i NodeJS/ExpressJS i model client-servidor amb API REST
  • Elaboració, execució i avaluació del pla de treball de les aplicacions informàtiques que s’usen a Esplac donant suport a la tasca de la coordinadora informàtica.
  • Coordinació amb els equips de treball i dirigents de l’entitat per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir.

Es demana:

  • Titulació acabada o en curs de Grau en Enginyeria Informàtica o Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) o Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) o coneixements equivalents demostrables.
  • Coneixement bàsic de bases de dades.
  • Coneixement o experiència en desenvolupament d’aplicacions web.
  • Competència escrita: capacitat de redacció i capacitat de síntesi.
  • Capacitat d’organització, gestió del temps i compliments de terminis, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral, vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.

Es valorarà:

  • Experiència en les funcions descrites i facilitat per conèixer noves eines de treball.
  • Experiència en desenvolupament amb tecnologies web, específicament Angular i NodeJS.
  • Experiència en especificació i disseny de bases de dades no relacionals.
  • Coneixement de disseny web.
  • Coneixement o experiència en linux, terminal bash i administració de sistemes.
  • Experiència amb sistema de versions, especialment Git i l’entorn GitLab.
  • Experiència en comunitats de desenvolupament de codi obert i en projectes de promoció de la sobirania tecnològica.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20 hores setmanals. Sou segons l’escala salarial de l’entitat (11.010,99 € bruts anuals).
  • 2 mesos de prova i incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona.

 

Entitat o associació:
Esplais Catalans - Esplac
Telèfon:
933 026 103
Llegir més

Advocada penalista pel SAIDAVI a Irídia

Descripció anunci:

Des d’Irídia busquem a una persona advocada penalista a jornada completa per assumir la representació de diferents litigis del SAIDAVI, que tingui experiència en causes penals complexes, en totes les seves fases, valorant-se molt positivament que tingui formació i/o experiència en drets humans i, especialment, en com litigar els casos de tortura o tractes inhumans. La persona estarà sota la supervisió de la Directora del SAIDAVI i s’haurà de coordinar amb altres advocades del servei, la coordinadora psicosocial, així com amb l’àrea de comunicació i incidència. Es valorarà també molt positivament experiència i/o formació en què és la perspectiva psicosocial.

Descripció del lloc de treball: Advocada penalista pel SAIDAVI a Irídia

Per presentar-s’hi:

Persones interessades enviar el CV i una carta de motivació en un correu d’assumpte “Advocat/da Penalista” a l’adreça electrònica info@iridia.cat. Data límit 13 de febrer de 2020.

 

Entitat o associació:
Irídia - Centre per la Defensa dels Drets Humans
Telèfon:
-
Llegir més

Administració del SAIDAVI a Irídia

Descripció anunci:

A Irídia busquen a una persona per coordinar la part administrativa del SAIDAVI, encarregada de la primera fase del servei, gestionar trucades i correu, coordinar primeres visites, fer tasques administratives pròpies de la gestió de les persones beneficiàries, així com tècniques de projecte i de coordinació d’equip.

Descripció del lloc de treball: Administració del SAIDAVI a Irídia

Per presentar-s’hi:

Persones interessades enviar el CV i una carta de motivació en un correu d’assumpte “Administració SAIDAVI” a l’adreça electrònica info@iridia.cat. Data límit 13 de febrer de 2020.

 

Entitat o associació:
Irídia - Centre per la Defensa dels Drets Humans
Telèfon:
-
Llegir més
Pàgina 7 de 141« Primera...56789...203040...Última »