Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Obre la borsa de talleristes de SETEM

Descripció anunci:

SETEM obre la borsa de talleristes de la seva entitat per cercar persones responsables de dinamitzar les diferents activitats del catàleg de serveis.

Les funcions principals són:

  • Dinamitzar els tallers i activitats del Catàleg de Serveis de l’entitat i altres formacions en temes d’interèsper SETEM Catalunya.
  • Formar-se internament per poder oferir formacions de qualitat.
  • Planificar els tallers i activitats en coordinacióamb SETEM Catalunya.
  • Elaborar les fitxes d’activitat i adaptar els materials didàctics a diferents públics i edats
  • Avaluar les activitats executades i sistematitzar els retorns cap a l’entitat.
  • Donar suport a altres activitats formatives quan l’entitat ho requereixi.

Requisits:

  • Habilitat comunicatives i experiència en dinamització de grups.
  • Experiència en educació formal i/o no formal.
  • Experiència en voluntariat o activisme, prioritàriament al món associatiu.
  • Formació o experiència sobre algun àmbit o campanya d’interès de SETEMCatalunya.
  • Compartir l’enfocament i els valors de SETEM Catalunya.
  • Certificat de delictes de naturalesa sexuals.

Es valorarà:

  • Ser sòcia, voluntària o activista de SETEM.
  • Haver participat en algun Camp de Solidaritat o en alguna campanya, activitat o formació de SETEM.
  • Haver participat en formacions per a formadors/es.
  • Tenir formacio? acadèmica sobre alguna àrea d’interès de SETEM Catalunya.

Les persones interessades a formar part de la Borsa de Talleristes cal que omplin el següent formulari de sol·licitud i hi adjuntin el seu currículum vitae abans del 31 d’agost. No s’acceptaran sol·licituds que no hagin realitzat aquests dos passos.

Per a més informació, trobareu el protocol complet aquí, on es detalla el funcionament de la borsa, tasques, tarifes i altres detalls de la convocatòria.

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar al correu electrònic següent: rvime@setem.org.

Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Dinamitzadora social de Colectic SCCL

Descripció anunci:

Busquem una professional de l’àmbit social per tal d’incorporar-se a l’equip de Colectic SCCL. i que pugui esdevenir referent per als participants.

La persona escollida s’incorporarà a un equip multidisciplinar i treballarà majoritàriament amb adolescents i joves tant en l’àmbit del lleure com del treball comunitari i la inserció social. També realitzarà cursos formatius, inserció laboral i projectes de dinamització comunitària amb població adulta.

La professional que busquem ha de tenir experiència i creativitat en l’ús de les TIC com a eina de treball social i comunitari.

A més, haurà de ser una persona amb iniciativa i habilitats en el disseny i realització d’accions educatives i la seva posterior avaluació, per aquesta raó es demana experiència en redacció de projectes i memòries.

S’incorporarà a la coordinació amb altres serveis i entitats per dur a terme propostes de treball en xarxa.

La missió de la cooperativa és Treballar per la transformació social a través de la participació, l’aprenentatge i la socialització de les TIC. Per fer-ho oferim un espai de lleure tant per joves com per adults. Colectic es caracteritza per ser un referent en l’ús de les TIC com a eines per dur a terme els seus objectius socioeducatius.

Oferim:

  • Jornada completa, majoritàriament de tardes.
  • Incorporació com a treballadora en la cooperativa amb possibilitat de continuïtat.
  • Incorporació a un equip jove i multidisciplinari.
  • Incorporació a una cooperativa amb millores socials de conciliació i temps.
  • Unir-te a una entitat en contínua evolució i amb projectes innovadors tant metodològicament, socialment com tecnològicament.
  • Incorporació a partir de setembre.

Requisits:

  • Llicenciada o graduada en Educació social o treball social.
  • Coneixement i ús de les TIC i l’audiovisual (blocs, xarxes socials, àudio, vídeo i multimèdia…), valorarem especialment si són aplicades en àmbits pedagògics i/o d’intervenció social.
  • Capacitat de treball en xarxa i de gestió de projectes comunitaris
  • Experiència de treball amb joves dins del camp del lleure, la inclusió social i el treball comunitari
  • Nivell C o superior de català
  • Títol de Direcció o Monitora de lleure
  • Habilitats i competències desitjades: proactiva, resolutiva, capacitat de mediació, treball en equip, capaç de treballar en situacions adverses, acostumada a treballar amb col·lectius en risc social, perspectiva de gènere.

També es valorarà:

  • Experiència en realització i conceptualització d’activitats formatives
  • Experiència de treball amb adults dins del camp de la inserció social i el desenvolupament comunitari
  • Coneixements avançats de programari lliure i entorns GNU/Linux
  • Coneixements de l’àmbit cooperatiu
  • Idiomes
  • Disponibilitat d’incorporació a partir de setembre.
  • Experiència mínima de 3 anys

Si compleixes els requisits i t’agrada el que oferim envia’ns la teva candidatura tot omplint aquest formulari.

 

Entitat o associació:
Colectic SCCL
Telèfon:
934 425 867
Llegir més

Tècnic/a de Terrenys d’Acampada i Comunicació – Acció Escolta de Catalunya

Descripció anunci:

Acció Escolta de Catalunya obre una plaça de Tècnic de Terrenys i Comunicació. El termini per enviar el vostre currículum i carta de motivació és fins el dia 2 d’agost del 2020, i la incorporació prevista és a mitjans del mateix mes. 

Introducció:

Acció Escolta de Catalunya és una federació d’entitats escoltes: actua, per tant, en el camp de
l’associacionisme educatiu infantil i juvenil. L’entitat tracta d’impulsar la transformació social tant donant suport a la intensa activitat de base de les seves entitats federades com coordinant i duent a terme el projecte en si de la federació.

Acció Escolta de Catalunya és una entitat impulsada i dirigida per persones compromeses que,
voluntàriament, inverteixen el seu temps en la missió i la visió associativa. La federació compta amb una Oficina Tècnica des de la que el personal laboral dóna suport a aquests voluntaris en tasques administratives, financeres, de planificació i de suport. L’objectiu de l’Oficina és ajudar a desenvolupar les línies i projectes aprovats pels òrgans i responsables polítics associatius, facilitant l’acció quotidiana de la federació i els seus agrupaments escoltes.

Perfil i tasques:

La responsabilitat del o la Tècnic/a de Terrenys d’Acampada i Comunicació rau en la recerca i gestió dels terrenys d’acampada dels que disposa l’entitat, amb la tramitació de la documentació pertinent, així com la gestió i realització de la comunicació de l’entitat en totes les seves vessants (interna i externa). En aquest sentit, Acció Escolta de Catalunya busca una persona amb:

  • Habilitats interpersonals, capaç de relacionar-se amb els altres i de treballar en equip.
  • Capacitat creativa per innovar i proposar maneres i estratègies originals per a comunicar més i millor la tasca educativa de l’escoltisme. A la vegada que es creen projectes vinculats als terrenys d’acampada.
  • Capacitat analítica, per tal d’avaluar, repensar i suggerir millores en la comunicació.
  • Fort compromís, interès per un projecte de transformació social i capacitat per al treball orientat a resultats.

Algunes de les tasques generals incloses dins les responsabilitats són les que es detallen a continuació:

  • Suport en la gestió administrativa i burocràtica de l’entitat. Col·laboració amb les tasques bàsiques de l’oficina i de l’associació.
  • Suport als àmbits associatius i agrupaments escoltes de l’entitat.
  • Gestió del correu electrònic principal de l’entitat. Atenció a consultes externes i demandes d’Agrupaments; seguiment dels principals butlletins i enviaments informatius de referència.

Específicament en relació al perfil professional concret:

a. Tècnic/a de Terrenys d’Acampada (15h/setmanals aproximadament)

  • Gestió de reserves de terrenys d’acampada. Coordinació amb els grups usuaris i propietaris, seguiment de pagaments, elaboració de normativa, etc.
  • Gestió administrativa dels terrenys: permisos i tràmits necessaris per a les reserves realitzades, contractació manteniment i revisions periòdiques, relació amb la Direcció General de Joventut.
  • Recerca i millora de terrenys: preparació d’informes i acords per a propietaris i municipis
    afectats, realització de visites i millores, gestió d’ajuts, compra de material, etc.
  • Planificació de la difusió interna i externa de la xarxa de terrenys d’acampada.
  • Coordinació amb l’Àmbit de Gestió pel que fa als aspectes legals i econòmics dels terrenys.

b. Tècnic/a de Comunicació (5h/setmanals aproximadament)

  • Gestió de perfils a les xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, YouTube.
  • Manteniment de la pàgina web i elaboració de notícies i publicacions a partir de continguts propis de l’entitat i dels Agrupaments.
  • Elaboració i enviament del butlletí electrònic via Mailchimp (Tramesa Setmanal).
  • Assistència a reunions i coordinació amb l’Àmbit de Comunicació i la Taula de Comunicació (TaCo), seguiment i proposta d’estratègies comunicatives, realització de campanyes, etc.
  • Seguiment dels aspectes comunicatius de l’activitat de l’entitat, dels Agrupaments i dels Equips Associatius, elaboració de material genèrics o difusió, planificació comunicativa de campanyes concretes (p. ex. Gènere, Medi Ambient, etc.).
  • Gestió del servidor de correu corporatiu, creació i activació d’adreces i llistes.

Requisits:

Les persones candidates a la plaça han de comptar amb les següents característiques:

  • Estudis superiors en l’àmbit de les ciències humanes i socials, el medi ambient i/o la comunicació.
  • Edat entre 21 i 30 anys.
  • Coneixement del moviment associatiu juvenil.
  • Excel·lent nivell de català i castellà oral i escrit, amb elevada capacitat de redacció i síntesi.
  • Nivell avançat en el domini d’eines d’ofimàtica (processador de text, gestor de correu, full de càlcul) així com de programari específic de la comunicació electrònica (p. ex. MailChimp, WordPress, Hootsuite, TweetDeck, Google Suite i altres).
  • Disponibilitat i capacitat d’adaptació a les necessitats del projecte.
  • Carnet de conduir B1 i disponibilitat de vehicle propi.

Es valorarà:

Són punts forts en el perfil de les persones candidates, les següents característiques:

  • Ser o haver estat membre d’una entitat d’associacionisme educatiu com a cap o monitor/a.
  • Formar part d’un agrupament d’Acció Escolta de Catalunya o de la Federació Catalana d’Escoltisme i Guiatge (FCEG) i tenir un ampli coneixement del moviment escolta, els seus objectius i la seva metodologia.
  • Experiència prèvia treballant per a una entitat del moviment associatiu.
  • Experiència prèvia treballant en la gestió i impuls de projectes i/o en el camp de la planificació educativa.
  • Altres estudis o formació relacionada amb les característiques de la plaça.
  • Títol de Director/a d’activitats d’educació en el lleure.

S’ofereix:

La persona seleccionada comptarà amb les següents condicions contractuals:

  • Contracte indefinit de 20 hores setmanals.
  • Sou base segons Conveni del Lleure Socioeducatiu de Catalunya (categoria II – Coordinador/a de projectes pedagògics i de lleure; aproximadament 798 € bruts/mes amb 14 pagues).
  • Incorporació a mitjans d’agost.

Procés de selecció:

Les persones interessades en optar a la plaça de TÈCNIC/A DE TERRENYS D’ACAMPADA I DE COMUNICACIÓ d’Acció Escolta de Catalunya han de fer arribar un currículum vitae al correu accioescolta@accioescolta.cat indicant com a referència: “SELECCIÓ TÈCNIC/A DE TERRENYS I COMUNICACIÓ” fins el proper 2 d’agost del 2020.

 

Entitat o associació:
Acció Escolta de Catalunya
Telèfon:
936 011 643
Llegir més

Tècnic/a responsable d’economia i finances de SETEM Catalunya

Descripció anunci:

Cerquem una persona professional per incorporar-la a la posició de tècnic/a responsable d’economia i finances i així cobrir una plaça de nova delimitació a l’entitat. Data límit 26/07/2020.

Funcions:

  • Realitzar el conjunt de tasques comptables, financeres i de prospecció i seguiment econòmic de SETEM.
  • Seguiment i justificació dels fons econòmics disponibles per a l’execució de l’activitat quotidiana de SETEM Catalunya, amb fons propis i amb fons públics provinents d’administracions (municipals, nacionals, estatals, europees i altres), i d’institucions privades.
  • Gestionar i supervisar la part econòmica i financera dels projectes assumits per SETEM i com participar en la confecció del pressupost anual i el seu desplegament i execució.
  • Proporcionar de manera regular i proactiva informació econòmica i financera al govern de l’entitat i suport en la presa de decisions estratègiques.
  • Dur a terme les justificacions econòmiques de les subvencions concedides a SETEM i atendre els requeriments que en resultin i ajudar el conjunt de l’equip tècnic en tasques relacionades amb la seva responsabilitat.
  • Capacitat estratègica en l’orientació econòmica i financera de SETEM, en col·laboració amb les altres àrees tècniques i de govern de SETEM.
  • Mantenir la relació tècnica quotidiana amb entitats financeres i institucionals en aquesta àrea.
  • Cerca de la informació relativa a la seva àrea mitjançant els canals d’informació, publicació, comunicació, resolució i aprovació de les convocatòries i crides a aplicació.
  • Coordinar-se amb el proveïdor extern de l’entitat per a facilitar la informació necessària a la presentació dels models tributaris i la gestió econòmica vinculada als contractes i nòmines.
  • Ajudar en la recerca de finançament públic i privat.
  • Dur a terme una comptabilitat analítica de l’economia de SETEM.
  • Gestionar el software de comptabilitat de SETEM.
  • Organització documental física i virtual de les finances de SETEM.
  • Donar suport a les auditories econòmiques de què sigui objecte SETEM.
  • Garantir el control pressupostari donant suport i orientació a la junta de govern, la tresorera i la direcció tècnica de SETEM.

Aptituds, coneixements i competències requerides:

  • Experiència en la Justificació Econòmica de Subvencions Públiques.
  • Conèixer la Llei General de Subvencions i la normativa nacional, estatal i europea.
  • Coneixement de les tipologies de despesa computable depenent de la naturalesa d’aquesta (directaindirecta, fixes-variables, etc.).
  • Coneixements en comptabilitat per realitzar previsions i reajustament en els pressupostos si s’escau. Coneixement dels sistemes de tramitació documental habituals per lliurar la documentació necessària (acceptació, revocació, desestimació, justificació, etc.)
  • Solvència en el maneig d’assentaments comptables, conciliació bancaria i de caixa, factures rebudes i emeses i de la documentació oficial de l’entitat.
  • Conèixer el software SAGE Contaplus Elite, SAGE Murano, A3software o similiar.
  • Nivell avançat d’Ofimàtica i de les eines Excel i Access
  • Experiència en comptabilitat analítica.
  • Capacitat i voluntat de treball en Equip.
  • Bones actituds i habilitats socials i de comunicació.
  • Orientació a la qualitat.
  • Identificació amb els valors de SETEM Catalunya.

Perfil requerit:

  • Grau universitari o formació professional equivalent o experiència demostrable, preferentment en l’àrea d’economia, finances i comptabilitat.
  • Grau de Empresarials o Cicle Formatiu de Grau Superior Finances / FP II Comptabilitat i Gestió.
  • Experiència de 5 anys posicions equivalents.
  • Experiència de treball en equip
  • Experiència en resposta ràpida i eficaç en afers relacionats amb la posició que ocuparà.
  • Coneixements ofimàtica elevats. Professional amb coneixements avançats de fulls de càlcul (Excel, Google Sheet) i Access (o bases de dades en General).
  • Ple coneixement i domini de les llengües catalana, anglesa i/o francesa i castellana.

Serà valorada:

  • Experiència en gestió d’entorns CRM. Molt valorable coneixement actiu i ús de SinergiaCRM.
  • Experiències de treball en acció solidària.

Condicions del lloc de treball:

  • Jornada parcial de 35 hores setmanals
  • Contracte indefinit amb 2 mesos de prova inicials.7
  • Flexibilitat horària.
  • çLloc de treball: seu de SETEM Catalunya, a la ciutat de Barcelona.
  • Salari: 23.935,00€ bruts anuals, aproximadament.
  • Incorporació: 3 d’agost de 2020.

Les persones interessades podeu trametre el vostre CV i llistat de referències dels darrers 4 anys a rrhh@setem.org amb l’assumpte “Oferta economia i finances” abans del diumenge 26 de juliol de 2020.

 

Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Convocatòria de la plaça de tècnic/a de Justícia Global per al projecte “Barcelona, ciutat acollidora de lluites juvenils al món” del Consell de la Joventut de Barcelona

Descripció anunci:

‘Barcelona, ciutat acollidora de les lluites juvenils al món’ és un projecte nou impulsat pel CJB que té per objectiu radiografiar l’estat de les mobilitzacions juvenils actuals i connectar ciutat, barris i regions on les joves són les protagonistes de lluites socials. Aquest projecte consta de quatre fases diferents durant dos anys. L’entitat o la persona serà l’encarregada de dur a terme les dues primeres fases del projecte: la definició final del mateix, la cerca de fonts de finançament i el document d’investigació i recerca marc. Data límit 15/07/2020.

Tasques:

  • Execució tècnica del projecte
  • Interlocució amb entitats de diferents regions del món (telèfon, correu electrònic i
    videotrucades)
  • Investigació i recerca de l’estat i principals actors implicats en mobilitzacions juvenils en
    diferents regions i ciutats del món
  • Recerca de fonts de finançament pel desplegament complet del projecte
  • Suport tècnic al Secretariat del CJB (junta)
  • Coordinació periòdica amb la tècnica de Justícia Global i Direcció de Participació i Projectes
  • Coordinació amb la Direcció de Justícia Global i Cooperació Internacional de l’Ajuntament
    de Barcelona

Resultats esperats:

  • Definició i redacció del projecte: “Barcelona, ciutat acollidora de les lluites juvenils al món”
  • Creació d’una base de dades del projecte amb tots els contactes
  • Elaboració d’un document resum de l’estat de les principals lluites juvenils al món

Es demana:

  • Edat de 20 a 35 anys
  • Estudis universitaris o superiors
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona
  • Experiència associativa en entitats juvenils internacionals
  • Experiència en la gestió de projectes
  • Capacitat de redacció de projectes adaptats a les necessitats
  • Disponibilitat i flexibilitat horària
  • Idiomes: català, castellà i anglès. Parlat i escrit.

Es valorarà:

  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i europea.
  • Formació complementària en gestió de projectes o entitats
  • Experiència en metodologies d’anàlisi i recerca social

S’ofereix:

  • Contracte temporal
  • Dates de contractació: 07/09/2020 fins 31/12/2020 amb possibilitat d’ampliar
  • Jornada de 25 hores setmanals
  • Horari flexible adaptat a les necessitats dels projectes (a convenir)
  • Sou brut anual 15319,1€ (5100€ bruts aproximadament pel període setembre-desembre).

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.Lluites2020” i respondre aquest formulari (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el dimecres 15 de juliol de 2020 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona
Telèfon:
932 654 736
Llegir més
Pàgina 7 de 147« Primera...56789...203040...Última »