Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Coordinador/a del Programa Espai de la Infància al barri del Poble-Sec – Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec

Descripció anunci:

La Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec necessitem incorporar a l’equip tècnic una persona amb titulació universitària en psicologia, o treball social, o educació social per desenvolupar el programa Espai de la Infància. Data límit 21/09/2020 a les 14.00 h.

Descripció de l’entitat

La Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec és una federació d’associacions i entitats, sense ànim de lucre, amb compromís social i cultural al barri del Poble-Sec de Barcelona.

Té per objectius, entre d’altres, fomentar i defensar la vida associativa i la participació ciutadana, col·laborar en la millora de les condicions de vida quotidiana, defensar el dret de totes les persones i col·lectivitats a l’accés a la cultura, promocionar tota classe d’activitats de caràcter general i d’interès col·lectiu per als veïns i veïnes del barri, afavorir la inclusió social de col·lectius en risc i afavorir la convivència i la participació.

Es requereix

  • Actuar amb coherència amb els objectius, missió i valors de l’entitat i tenir vocació de servei als veïns i veïnes del barri.
  • Titulació universitària en psicologia, treball social, o educació social.
  • Experiència i formació en l’àmbit d’infància en risc.
  • Experiència i coneixement del treball en l’àmbit social i de protecció a la infància.
  • Domini del paquet Office.
  • Domini del català i castellà parlat i escrit.
  • Ús avançat en eines TIC i recursos en xarxa.

Tasques a desenvolupar

  • Gestió integral del projecte Espai de la Infància.
  • Atenció directa en els grups de reforç educatiu (primària i secundària).
  • Creació del pla de treball, seguiment i avaluació de l’evolució dels infants mitjançant indicadors i informes.
  • Programació del centre, planificació d’activitats i sortides de lleure educatiu i dinamització.
  • Entrevistes, seguiment i acompanyament a famílies dels infants.
  • Coordinació amb altres professionals i/o serveis municipals del Poble-Sec, escoles, entitats del barri i altres agents (treball en xarxa).
  • Tasques administratives del projecte.
  • Elaboració dels informes necessaris per a la justificació del programa i cerca de finançament (convenis i subvencions d’entitats públiques i privades).
  • Coordinació amb els altres programes de suport i serveis a la comunitat de La Coordinadora.
  • Suport en la gestió del voluntariat i acompanyament als i les estudiants en pràctiques.
  • Participació i suport en les activitats extraordinàries de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec.

Es valorarà

  • Coneixement del programa Caixa Proinfància.
  • Experiència i coneixements en educació emocional.
  • Coneixements del barri del Poble-sec i del seu teixit associatiu.
  • Coneixements o experiència en treball comunitari.
  • Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
  • Disponibilitat horària.
  • Títol de monitor/a o director/a de lleure.

Perfil

  • Cerquem una persona amb habilitats en les relacions interpersonals, amb capacitat de comunicació, diagnosticant, programant i fent previsió d’accions i actuacions que augmentin el benestar dels infants del barri.
  • Una persona dinàmica, autònoma i motivada per la feina, amb iniciativa i amb capacitat de treballar en equip i d’innovar.

S’ofereix

  • Jornada de treball de 37,5 hores setmanals.
  • Horari a convenir entre les 09.00 h i les 20.00 h, de dilluns a divendres (esporàdicament algun dissabte). Horari principalment de tardes i tres matins a convenir.
  • Contracte indefinit i incorporació immediata.
  • Retribució segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional II, Coordinador/a de projectes.

Interessats/es envieu CV’s a secretaria@poblesec.org fins el 21/09/2020 a les 14:00 h.

 

Entitat o associació:
Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec
Telèfon:
933 299 952
Llegir més

Tècnic/a de comunicació i difusió a l’SCI

Descripció anunci:

Oferta laboral per incorporar-se a l’equip tècnic de l’SCI com a responsable de comunicació i difusió. Per aplicar, ompliu el formulari abans de l’1 d’octubre del 2020 (inclòs)!

El Servei Civil Internacional de Catalunya és una entitat que treballa per la pau i la justícia global mitjançant el voluntariat internacional i projectes d’educació per la pau. Busquem una persona per incorporar-se a l’equip tècnic, com a responsable de comunicació

Definició de tasques:

  • Seguiment i execució de l’estratègia comunicativa de l’entitat: planificació de la difusió dels projectes de voluntariat i de les activitats d’educació per la pau
  • Redacció de notícies per la web, elaboració i enviament de butlletins informatius, gestió de les xarxes socials, elaboració de notes de premsa, contacte amb mitjans de comunicació
  • Maquetació i disseny de cartells, memòries i imatges per xarxes
  • Responsable de la imatge corporativa i de difondre el discurs de l’entitat
  • Seguiment i cura de la comunicació interna i la transparència
  • Participació en espais locals i internacionals relacionats amb la plaça de comunicació representant l’entitat
  • Suport i seguiment d’un grup d’activisme local
  • Suport general a les activitats de l’entitat

Requisits:

  • Perfil jove
  • Nivell alt de català, castellà i anglès
  • Bona capacitat de redacció i de comunicació oral
  • Estudis relacionats amb periodisme i/o comunicació o publicitat
  • Experiència en gestió de la comunicació d’un col·lectiu o entitat del tercer sector
  • Coneixements d’eines de disseny gràfic i/o maquetació
  • Experiència i coneixement del teixit associatiu català

Habilitats personals:

  • Capacitat de treballar autònomament i en equip
  • Responsable, compromesa
  • Organitzada, resolutiva i polivalent
  • Iniciativa, creativitat
  • Habilitats socials i interculturals
  • Capacitat de gestió de conflictes i situacions o períodes d’activitat molt intensa

Es valorarà:

  • Formació o coneixements en gravació i edició de vídeo
  • Formació específica en perspectiva de gènere i/o feminismes
  • Experiència en educació no formal, facilitació i dinamització de grups.
  • Participació i experiència associativa i en moviments socials
  • Ser soci/sòcia, voluntari/a i/o haver participat d’activitats de l’SCI Catalunya

S’ofereix:

  • Contracte de 6 mesos prorrogables. 30 hores setmanals
  • L’horari serà estable però a la vegada adaptable a les necessitats i activitat de l’entitat i puntualment en caps de setmana
  • Retribució de 1.200 euros bruts mensuals (12 pagues)
  • Incorporació immediata un cop finalitzat el procés de selecció (octubre)

Ompliu aquest formulari i envia el teu cv a seleccio@scicat.org fins el dijous 1 d’octubre del 2020 (inclòs).

Malauradament, davant el volum de feina actual de l’entitat, no es podran resoldre dubtes o preguntes per telèfon o presencialment en relació a aquesta convocatòria.

 

Entitat o associació:
Servei Civil Internacional
Telèfon:
934 417 079
Llegir més

Informador@ al Centre Cívic Casa del Rellotge/Centre Pepita Casanellas

Descripció anunci:

La Unió d’Entitats de la Marina cerca un/a informador@ fins al 31 de desembre de 2020 al Centre Cívic Casa del Rellotge/Centre Pepita Casanellas, de gestió cívica. Data límit 16/09/2020.

Horari:

De dilluns a divendres de 15 a 21.30 h, per cobrir taulell d’Informació.
Matins de diumenges puntuals, per cobrir regidoria d’espectacles, segons programació.
Jornada parcial: 35 hores setmanals
Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.

Funcions:

  • Obertura i tancament del Centre.
  • Atenció a les persones usuàries de l’equipament (via presencial, telefònica i correu electrònic).
  • Manteniment de base de dades del centre cívic.
  • Gestió inscripcions i pagaments.
  • Suport en tasques d’administració i organització interna.
  • Adequació i control de sales i preparació de materials, segons necessitats activitats.
  • Recull i introducció d’indicadors d’avaluació.
  • Suport coordinació calendari activitats i cessions espai del Centre.
  • Suport a la gestió d’espais, control disponibilitats i coordinació necessitats i materials.
  • Atendre les propostes i demandes d’activitats per part de les persones usuàries i entitats.
  • Suport en l’organització i la producció d’activitats i projectes dels equipaments.
  • Assistència a espectacles programats: venda entrades, control accessos, preparació sales i recollida, realització de fotografies i vídeos durant l’esdeveniment i regidoria d’espectacles.
  • Coordinació amb la responsable de Xarxes Socials per elaborar calendari i proposta mensual de comunicació del CC.
  • Coordinació de continguts amb la responsable de l’elaboració del butlletí
    electrònic.
  • Creació banners i altres elements gràfics per XXSS i pàgina web del Centre.
  • Gestió i redacció de continguts pàgina Web del CC.
  • Confecció de la cartelleria i coordinació de la difusió.
  • Adaptació elements gràfics a formats pantalles dinàmiques.
  • Disseny vinil mensual.
  • Gestió del correu electrònic d’Informació del Centre.
  • Relació amb els talleristes.
  • Participació en la dinàmica del Centre i coordinació amb la resta de l’equip.

Requisits:

  • Experiència en tasques d’atenció al públic, mínim 2 anys.
  • Capacitat d’organització, d’iniciativa i autonomia.
  • Experiència i capacitat de treball en equip, en clau col·laborativa.
  • Domini català i castellà, parlats i escrits.
  • Actitud proactiva i dinàmica; caràcter afable i empàtic.
  • Coneixements eines informàtiques (Paquet Office, correu electrònic, eines pel treball col·laboratiu online, bbdd, etc.).
  • Experiència i coneixement en comunicació de projectes socioculturals i comunitaris.
  • Experiència i coneixement en: gestió de xarxes socials, gestors de continguts, Mailchimp, programari de disseny gràfic (InDesign, Photoshop, etc.
  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.

Valorable:

  • Coneixements del barri de la Marina.
  • Experiència en treball sociocultural.
  • Formació específica en l’àmbit de la dinamització sociocultural o gestió cultural.
  • Relació amb el món associatiu.
  • Coneixements edició de vídeo.
  • Coneixements eines analítica web i XXSS.

Condicions:

Retribució segons Conveni del lleure: 1.090 euros (pagues prorratejades) nets mensuals. Període de prova: 2 mesos.
Si us interessa l’oferta de treball, envieu els vostres CV i una carta de motivació a cclamarinacv@gmail.com
Data límit 16 de setembre del 2020.

 

Entitat o associació:
Unió d’Entitats de la Marina
Telèfon:
-
Llegir més

Informador/a juvenil Punt infoJOVE Nou Barris

Descripció anunci:

El PIJ Nou Barris és un servei del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, ubicat a l’Espai Jove Les Basses, i dedicat a orientar i assessorar als i les joves en els diferents àmbits de la informació juvenil: treball, educació/formació, habitatge, salut, mobilitat internacional, etc. També realitza atencions a 11 centres escolars del Districte responent a les consultes de l’alumnat, promovent la participació, dinamitzant activitats, i/o derivant a d’altres recursos que els puguin ser d’utilitat. Té una programació pròpia i en col·laboració amb altres agents del territori.

Cerquem una persona per a incorporar-se al nostre equip de treball com a informador/a juvenil. Data límit 10/09/2020 a les 15 h.

Tasques a desenvolupar:

  • Informar i orientar els i les joves en els diferents àmbits: treball, educació, habitatge, mobilitat internacional, salut, oci i cultura, etc.
  • Reunir-se i treballar conjuntament amb entitats i organismes del territori, tot generant sinergies que responguin a les necessitats i interessos del públic jove.
  • Actualitzar i cercar la informació dels diferents àmbits d’interès juvenil.
  • Realitzar tallers i accions de dinamització de la informació per a col·lectius de joves.
  • Donar suport a l’organització d’activitats en els centres escolars on actua i promoure la participació de l’alumnat.
  • Connectar i articular el treball en xarxa amb la resta d’agents de territori i de ciutat.

Requisits:
Competències tècniques:

  • Titulació requerida: Tècnic/a en Animació sociocultural o titulacions en l’àmbit de les ciències socials (Educació social, Pedagogia, Psicologia, Treball Social, etc.)
  • Coneixement de les polítiques de joventut, especialment de la ciutat de Barcelona.

Competències bàsiques:

  • Idiomes: Català nivell C i castellà.
  • Domini de Microsoft Office, internet, i xarxes socials.

Competències transversals:

  • Capacitat d’acompanyar processos d’informació i orientació.
  • Capacitat d’empatia i proximitat a adolescents i joves.
  • Dinamisme, creativitat, iniciativa en la relació amb ells/es.

Es valorarà:

  • Conèixer el Districte de Nou Barris i haver treballat o fet voluntariat en alguna entitat/servei de
    la zona.
  • Experiència contrastada de treball amb joves.
  • Formació complementària (títol de monitor/a en el lleure).
  • Experiència associativa.
  • Coneixement d’altres idiomes.
  • Experiència en el treball amb perspectiva intercultural i interseccional.
  • Capacitat de redacció i gestió de projectes.
  • Coneixements d’eines d’edició d’imatge i vídeo.
  • Coneixements de gestors de contingut web: wordpress/drupal.
  • Estar donat/ada d’alta a la Garantia Juvenil.

S’ofereix:

  • Tipologia de contracte: Indefinit a QSL Serveis Culturals.
  • Jornada laboral: a 37,5 h/setmanals.
  • Categoria i sou: “Informador/a juvenil” del conveni del lleure.
  • Incorporació: Immediata

Interessades i interessats enviar un correu electrònic amb el currículum vitae i la carta de motivació a
selecciopersonal.siij@gmail.com, fins el dijous 10 de setembre del 2020 de les 15 h, posant com a referència:
“candidatura Informador/a PIJ Nou Barris”.

 

Entitat o associació:
QSL
Telèfon:
933 010 060
Llegir més

Responsable de la Coordinació de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:

La Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar obre una convocatòria, l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’una persona responsable de la coordinació de l’Ateneu L’Harmonia. Data límit 8/09/2020.

Funcions
Específiques:

  • Coordinació de les diferents àrees del projecte pel seu correcte desenvolupament.
  • Coordinació i acompanyament de l’equip tècnic.
  • Elaborar, juntament amb la resta de l’equip tècnic i la comissió econòmica; i d’acord amb els objectius generals del projecte, el pressupost econòmic de la temporada, ferne el seguiment i el tancament anual.
  • Elaboració d’indicadors de seguiment i memòries anuals.
  • Fer el seguiment i la gestió econòmica del projecte i la gestió. Gestió de la tresoreria i
    facturació.
  • Fer el seguiment i vetllar per al implementació de les línies estratègiques acordades.
  • Control i seguiment de serveis contractats a tercers i proveïdors: neteja, telefonia, impremta, manteniment, web…
  • Representació a nivell institucional (districte de Sant Andreu i Ajuntament de Barcelona), sectorial (Plataforma de Gestió Ciutadana, Xarxa d’Espais Comunitaris i Xarxa d’Economia Solidaria) i de territori (entitats i equipaments).

Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte, participant de l’equip de treball i dels canals i
    mecanismes de participació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius de l’Ateneu L’Harmonia.

Requisits:

  • Coneixements de gestió econòmica de projectes (tresoreria,seguiment de pressupostos,
    balanços…).
  • Coneixements de gestió d’associacions sense ànim de lucre
  • Experiència en Gestió Comunitària i processos participatius.
  • Capacitat de treballar en clau de projecte estratègic.
  • Coneixement del territori i del teixit associatiu de Sant Andreu.
  • Capacitat facilitadora i de dinamització d’espais col·lectius.
  • Capacitat de mediació.

INTERESSATS/DES PORTEU-NOS EL CV + CARTA DE PRESENTACIÓ/MOTIVACIÓ A:
Ateneu L’Harmonia. C. Sant Adrià, 20 08030 Barcelona Tel: 93256 60 85

Tots els currículums cal portar-los personalment a l’Ateneu. En cas que us sigui impossible
apropar-vos, poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.
Data màxima de presentació del CV: 8 de setembre de 2020

 

Entitat o associació:
Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar
Telèfon:
932 566 085
Llegir més
Pàgina 5 de 148« Primera...34567...102030...Última »