Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Administratiu/a – comptable de Nexes Interculturals de Joves per Europa

Descripció anunci:

Nexes, associació juvenil sense ànim de lucre, en procés de transformació en cooperativa de treball associat, treballem amb la comunitat local i amb altres països del món per afavorir l’aprenentatge intercultural, la participació activa i una transformació social sostenible que veu en la diversitat un recurs enriquidor.

Busquem una persona amb experiència en administració i gestió d’entitats de l’Economia Social i Solidària per cobrir una plaça de responsable comptable i de gestió. Data límit 20/11/2019.

Tasques a desenvolupar:

  • Realitzar les tasques comptables i administratives de l’entitat: la totalitat dels assentaments
    comptables, conciliació bancaria i de caixa, factures rebudes i emeses, documentació oficial de
    l’entitat necessària per la organització.
  • Coordinar-se amb la gestoria de l’entitat per a facilitar la informació necessària a la presentació dels models tributaris i la gestió dels contractes i nòmines.
  • Gestionar i supervisar la part economicofinancera dels projectes de l’entitat, així com participar en la confecció del pressupost i el seu compliment.
  • Donar informació econòmica i financera als òrgans de govern de l’entitat i suport a la presa de
    decisions estratègiques.
  • Dur a terme les justificacions econòmiques de les subvencions concedides a l’entitat en relació als projectes. Atendre els requeriments relacionats.
  • Fer el control de crèdits a cobrar.
  • Realitzar recerques de finançament tant a nivell públic com privat.

En definitiva, tenir control sobre els estats financers i econòmics, assegurar la viabilitat econòmica de l’entitat en base als projectes, i compliment sobre el pressupostat.

Característiques del lloc de feina:

  • Jornada inicial de 30 hores setmanals, que es poden adaptar en relació a la carga de treball existent.
  • Flexibilitat horària.
  • Treball per a objectius.
  • Equip multicultural format per 6 treballadors/es, 1 voluntari/a europea i 1 persona en pràctiques.

Perfil:

  • Experiència professional mínima de 3 anys.
  • Experiència i coneixements en la gestió d’entitats no lucratives o cooperatives.
  • Coneixement de subvencions públiques i finançament privat.
  • Titulació de grau mig o superior en Econòmiques, Empresarials i/o Gestió i Administració d’Empreses.
  • Domini elevat del Excel.
  • Experiència en l’ús de programes de comptabilitat.
  •  Domini de català, castellà i anglès.
  • Autonomia, capacitat d’adaptació, empatia, habilitats interpersonals i comunicatives.
  • Ganes i motivació per treballar en equip i interès en el projecte cooperatiu.

Es valorarà:

  • Coneixement del món associatiu/cooperatiu.
  • Coneixement de gestió de programes europeus.
  • Experiència associativa, personal o professional.
  • Possibilitat d’incorporació Immediata.

S’ofereix:

  • Incorporació immediata
  • Retribució segons conveni.

Candidatura:

Interessats i interessades cal enviar el CV amb carta de motivació a seleccio.nexes@gmail.com
Més informació a la web de Nexes.

Data límit: fins al 20/11/2019.

Un cop superat el termini, revisarem les candidatures i contactarem a les persones pre-seleccionades per tal de fer una entrevista personalitzada.

 

Entitat o associació:
Nexes Interculturals de Joves per Europa
Telèfon:
934 427 167
Llegir més

Tècnica d’igualtat entre dones i homes a la Fundació Privada ECOM

Descripció anunci:

Tasques a realitzar

  • Diagnosi de les accions realitzades per ECOM en matèria de gènere

  • Creació de la secció de gènere a la biblioteca virtual de l’entitat

  • Suport a les empreses externes en la campanya de sensibilització sobre gènere i discapacitat

  • Elaboració de memòries

Es demana

  • Titulació: Graduat/da en ciències socials (Sociologia, Antropologia, Periodisme, Psicologia o similar)

  • Formació específica en estudis feministes, de gènere o similars

  • Coneixement de l’entorn Windows i del paquet Office, així com internet i correu electrònic

  • Nivell alt de català parlat i escrit

Es valorarà

  • Persona amb certificat de discapacitat

  • Coneixement del Tercer Sector Social

  • Coneixements sobre l’àmbit de la discapacitat

  • Empatia

  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip, proactivitat i capacitat d’anàlisi

  • Tècniques de comunicació i motivació

S’ofereix

  • Temporalitat: Novembre – Desembre 2019

  • Jornada laboral de 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres, matins i tardes

  • Retribució de 1.347,31€ bruts mensuals (x 14 pagues)

  • Lloc de treball: SIL Barcelona

La data límit de lliurament de currículums és Dimecres 06 de novembre 2019 a les 15 h

Forma de lliurament: Especificant REF.14/19

  • A la seu de la Fundació: Gran Via Corts Catalanes, 562, pral. 2a Barcelona

  • Adreça electrònica: mmartinez@ecom.cat

 

Entitat o associació:
Fundació Privada ECOM
Telèfon:
934 515 550
Llegir més

Plaça d’ Informàtic/a a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya convoca un procés de selecció per a una plaça d’Informàtic/a a l’Oficina de Serveis Generals (OSG) de l’associació, amb seu a Valldoreix. Data límit 03/11/2019.
Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, que assumirà les següents funcions:
  • Donar suport tècnic a tota l’organització
  • Proporcionar helpdesk a personal tècnic i voluntari
  • Creació i manteniment de pàgina web
  • Disseny i aplicació d’eines pròpies per a la gestió de persones i de projectes
  • Actuar de pont entre les necessitats de gestió de l’organització i les possibilitats que la tecnologia ofereix
Requeriments:
  • PHP i MySQL
  • Coneixements de Linux a nivell administrador (Samba)
  • Coneixements d’entorns Windows, a nivell d’usuari i administrador
  • Gestió de servidor web (cPanel i CloudLinux)
  • Experiència en tasques de helpdesk
  • Estar al dia dels diferents tipus d’eines tecnològiques actuals per construir un sistema d’informació; com la gestió de processos interns, la gestió del coneixement o l’ajuda en la presa de decisions.

Es valorarà:

  • Drupal
  • SEO
  • Javascript i CSS
  • Webservices
  • Moodle a nivell de gestor
  • Git
  • C
  • entOS
Perfil orientatiu:
  • Titulació universitària junior: Grau d’Enginyeria Informàtica, preferentment d’especialitat en Sistemes d’Informació
  • Es valorarà especialment formació de Cicle Formatiu Superior d’Informàtica
  • Persona coneixedora de l’associació i/o de l’àmbit de l’associacionisme educatiu i el món educatiu
  • Capacitat de treballar amb equips de voluntaris
  • Disponibilitat i flexibilitat horària
  • Persona amb iniciativa i dinàmica
  • Nivell C de català
Condicions laborals:
  • Contracte laboral a càrrec de MEG
  • Retribució segons escala de MEG
  • Jornada laboral de 37,5 hores setmanals
  • Flexibilitat horària
  • Lloc de treball: seu de MEG, Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10 Valldoreix
  • Estem oberts a negociar altres models de vinculació, que no impliquin una exclusivitat laboral amb nosaltres
Per inscriure’s a l’oferta cal enviar el currículum a csecretaria@escoltesiguies.cat.
La data límit és el 3 de novembre del 2019.
 
 
Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Recepció i primera acollida – Associació Benestar i Desenvolupament (ABD)

Descripció anunci:

Es busca persona dinàmica i resolutiva per gestionar la recepció del servei i realitzar entrevistes de primera acollida al SAIER. Data límit 31/10/2019.

Funcions

  • Filtrar i ordenar el flux d’usuaris

  • Escoltar i atendre de forma personalitza les demandes de les persones que s’adrecin al servei

  • Informar sobre els serveis del SAIER i altres recursos de la ciutat

  • Informar sobre els tràmits i gestions bàsiques que han de realitzar les persones nouvingudes

  • Informació bàsica de processos d’estrangeria i asil

  • Detecció de situacions de vulnerabilitat i urgència social

  • Programació de cites

  • Atendre consultes telefòniques

  • Actualització de bases de dades i d’entitats

Estudis: Estudis de batxillerat o cicle formatiu de grau superior, relacionats amb l’àmbit social

Experiència

  • Dos anys d’experiència en atenció al públic

  • Amb formació i experiència en el camp de la intervenció social i la mediació

  • Domini del castellà i el català a nivell oral i escrit

  • Nivell alt de urdú (o hindi o punjabi)

  • Nivell mitjà de Anglès o francès

  • Ofimàtica: coneixements a nivell usuari de Word, Excel, Power Point, Acrobat Reader, correu electrònic i internet.

Característiques

  • Contracte d’interinitat de substitució d’una excedència (mínim 4 mesos)

  • Jornada completa (38,5 h)

  • 5 matins i 2 tardes (fins a les 19 h)

  • Salari segons el Conveni català d’Acció social

  • Tipus de lloc: Jornada completa

  • Incorporació al 04/11/2019

Interessats/des

Enviar CV a: curriculum@abd-ong.org indicant a l’assumpte SAIER, abans del 31 d’octubre del 2019.

 

Entitat o associació:
Associació Benestar i Desenvolupament (ABD)
Telèfon:
932 890 530
Llegir més

Responsable de Mobilització – SETEM Catalunya

Descripció anunci:

SETEM Catalunya som una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres  organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i solidari.

Cerquem una persona Responsable de l’àrea de Mobilització de l’entitat i encarregada de desplegar el Pla de Voluntariat i Activisme de SETEM Catalunya i assolir-ne els objectius. Entenem que cal poder proposar a les persones properes a SETEM Catalunya d’organitzar-se en grups de persones formades i alineades amb els objectius de l’entitat, proporcionar-les-hi formació acurada i dotar-les de capacitat operativa per actuar assumint els objectius de l’entitat en sensibilització, denúncia i incidència polítiques. Data límit 05/11/2019.

L’impuls de SETEM haurà de ser garantit per una base social diversa d’arreu de Catalunya, amb possibilitats reals a l’abast per implicar-se en el treball i la lluita que mena SETEM Catalunya. Serà fonamental promoure la implicació i la participació de les persones associades, voluntàries i activistes per a què puguin tenir la possibilitat de participar amb i a SETEM Catalunya i incrementar la capacitat de transformació social per la qual treballem diàriament. Per aconseguir aquests objectius és imprescindible pensar com volem que sigui el pas i la vivència de totes aquestes persones per SETEM Catalunya.

Funcions

  • Creació del mapa d’associades, voluntàries i activistes de SETEM Catalunya.

  • Elaboració d’una proposta i posta en marxa de l’articulació territorial de SETEM Catalunya.

  • Establir un pla d’acció anual, amb objectius assolibles, per desplegar una acció que enforteixi la presència de persones SETEM arreu del principat de Catalunya.

  • Preparar el suport, la formació i la dinamització dels equips de voluntaris i activistes dels diferents àmbits de l’entitat i la base social.

  • Crear un pla de creixement de sòcies, activistes i voluntàries de SETEM Catalunya, amb objectius semestrals.

  • Formació de responsables territorials de mobilització.

  • Creació del protocol de relació entre SETEM Catalunya i la seva àmplia base social, incloent el retorn a aquesta base social dels assoliments produïts per l’entitat.

  • Donar suport a les campanyes i accions de SETEM a través de la mobilització de sòcies, voluntàries, activistes i amigues de SETEM Catalunya.

  • Gestió i justificació tècnica i econòmica de projectes associats a l’àrea de mobilització.

  • Integrar-se a la Tercera Fase dels Camps de Solidaritat de SETEM, coordinant i planificant la formació conjuntament amb el Consell de Camps i també amb la tècnica de Camps.

  • Suport en l’organització d’activitats de l’àrea de campanyes: jornades, accions i esdeveniment a tota Catalunya i internacionalment.

Perfil requerit

  • Grau universitari, o llicenciatura, en enginyeries, sociologia o magisteri o activitat demostrable equivalent a aquestes disciplines.

  • Experiència mínima de 5 anys en posicions equivalents.

  • Capacitat organitzativa estratègica i de planificació.

  • Experiència de 4 anys en gestió de projectes. Preferible projecte europeu EuropeAid.

  • Experiència demostrable en la gestió / execució de cicles formatius formals, no formals i informals.

  • Experiència acreditable de voluntariat i/o activisme en moviments socials, formals o no.

  • Coneixement a l’entorn de la globalització econòmica i motivació per la justícia global i la solidaritat internacional.

  • Alta competència lingüística en llengües catalana, anglesa i una tercera.

  • Capacitat de redacció i d’oratòria.

  • Capacitat de treball en equip, en cercles de consentiment i en contextos multiculturals.

Serà valorat

  • Actitud i tarannà amb capacitat per a la mobilització.

  • Coneixement de metodologies participatives socials.

  • Sensibilitat en l’enfocament de gènere.

Condicions del lloc de treball

  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya (Barcelona).

  • Jornada laboral de 30 hores setmanals.

  • Contracte d’obra i servei, amb possibilitat de continuïtat, amb cinc mesos de prova.

  • Flexibilitat horària.

  • Disponibilitat en caps de setmana.

  • Remuneració: aproximadament 20.200,00€ bruts anuals en 12 pagues.

  • Incorporació immediata

Les persones interessades han d’enviar un CV i referències laborals dels darrers 4 anys a candidatures@setem.org amb la referència “Oferta de treball: Responsable de Mobilització” fins el dimarts 5 de novembre de 2019.

 

Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més
Pàgina 5 de 130« Primera...34567...102030...Última »