Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic/a comunitària pel Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural de la Zona Nord

Descripció anunci:

L’Associació Sociocultural el Torrent de la Zona Nord, ofereix una plaça de Tècnic/a comunitària per incorporar-se a l’equip del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural de la Zona Nord, subvencionat per l’Obra Social la Caixa i l’Ajuntament de Barcelona.

Formació requerida a l’àmbit social.

Es valorarà coneixements d’intervenció en l’acció comunitària, interculturalitat, gènere, salut i/o educació comunitària.

Àmbit d’actuació: Zona Nord de Nou Barris (Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona).

Contracta: Associació Sociocultural El Torrent de la Zona Nord.

Jornada laboral: 37,5h setmanals, amb horari flexible propi del desenvolupament de treball comunitari. De dilluns a divendres (amb caps de setmana segons activitats).

Incorporació immediata. Contracte fins 31 de desembre de 2019 amb un mes de prova.

Recepció de candidatures fins al 15 de febrer de 2019 al correu icizonanord@gmail.com indicant a l’assumpte “Tècnica comunitària”.

 

Llegir més

Convocatòria per cobrir la plaça de Tècnic/a de Programes en Drets Civils del CNJC

Descripció anunci:
El Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC) és la plataforma que aglutina les principals entitats juvenils de Catalunya. Un dels seus objectius principals és defensar els interessos de les persones joves a través de la incidència política, la sensibilització social i la formació. Per a fer-ho possible, el CNJC s’estructura tècnicament en tres grans àrees coordinades entre si internament: programes, comunicació i administració.
 
Busquem una persona que pugui adaptar-se ràpidament dins de l’àrea de programes i que sigui capaç de combinar el treball en equip amb una autonomia personal i autoorganització en l’execució tècnica dels projectes sobre drets civils (gènere, interculturalitat, diversitat funcional i cooperació). A més, una de les funcions serà el seguiment tècnic de tota la tasca de representació internacional i el contacte amb els partners del CNJC, a més de la realització de projectes internacionals. Data límit 14 de febrer del 2019.

Requisits:

  • Titulació universitària en ciències socials (Ciències Polítiques, Dret, Sociologia o similar) o coneixement elevat acreditat en l’àmbit social.
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.
  • Domini oral i escrit de l’anglès (C1) i el castellà.
  • Experiència en la planificació i execució de projectes, prioritàriament vinculats amb els àmbits temàtics de la plaça.
  • Flexibilitat horària per adaptar-se a l’horari associatiu (matins, tardes i caps de setmana).
  • Disponibilitat per viatjar.
Funcions generals:
  • Dissenyar, executar i avaluar els projectes assignats.
  • Avaluació de polítiques públiques de les temàtiques relacionades (gènere, interculturalitat, cooperació…).
  • Dissenyar i executar processos d’incidència política.
  • Analitzar la realitat juvenil per tal d’extreure conclusions.
  • Interlocució tècnica amb les administracions.
  • Contacte i assessorament tècnic permanent amb les xarxes i espais de participació internacional.
  • Sol·licitud de subvencions (Erasmus+).
  • Suport tècnic en la concreció dels objectius estratègics de l’entitat.
  • Suport general a les activitat ordinàries del CNJC.
Competències necessàries:
  • Capacitat d’anàlisi crítica de la realitat social i en especial la juvenil.
  • Entendre i conèixer el funcionament del món associatiu juvenil i el moviment organitzat (participació, equips de persones voluntàries…).
  • Planificació i execució de projectes.
  • Versatilitat i multifuncionalitat en les tasques a realitzar.
  • Capacitat de treballar en equip, empatia i assertivitat.
  • Autonomia personal de treball.
  • Organització i gestió eficient del temps.
Es valorarà:
  • Ser menor de 30 anys.
  • Altres idiomes: Francès i/o àrab.
  • Coneixement en llengua de signes.
  • Experiència en projectes de gènere i d’interculturalitat.
  • Experiència en formulació i eines de recerca social.
  • Trajectòria associativa o participació en moviments socials.
  • Formació complementària en cooperació, DDHH, gènere i/o interculturalitat.
  • Coneixements en metodologies participatives.
  • Coneixement de l’organització i funcionament de l’administració pública catalana.
S’ofereix:
  • Contractació 35h setmanals (principalment horari de matí).
  • Període de prova: 3 mesos.
  • Sou brut anual aproximat 24.500€ en 14 pagues.
  • Lloc de treball: Barcelona, seu del CNJC .
Data prevista d’incorporació: 1 de març de 2019.
Data límit per respondre el formulari: 14 de febrer de 2019 (fins les 23.59h).

*Per a més informació, truqueu al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya: 933 683 080.

 

Entitat o associació:
Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)
Telèfon:
933 683 080
Email:
Llegir més

Responsable de Voluntariat i Activisme a SETEM Catalunya

Descripció anunci:
SETEM Catalunya és una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i  solidari.
Cerquem un/a Responsable per coordinar els diferents grups de voluntaris/activistes de l’entitat i per desenvolupar el Pla de Voluntariat i Activisme. Data límit 6 de febrer del 2019.
 
Creiem que l’impuls de qualsevol activitat ha d’anar de la mà de la base social. Més encara, a SETEM volem que el voluntari/activista mogui l’entitat, que sigui qui lideri els diferents àmbits, qui decideixi les línies estratègiques, el motor de generació d’activitats i d’accions de sensibilització i denúncia. És clau fomentar la participació de les persones voluntàries i activistes i que formin part tant dels diferents grups d’activitats com dels espais de presa de decisions per tal de potenciar l’objectiu de transformació de la societat. Per aconseguir aquests objectius, també és imprescindible pensar com volem que sigui el pas i la vivència d’aquestes persones per SETEM, però cal ser conscients de que perquè esdevingui una realitat, és molt important la tasca de totes les persones que vetllen pels voluntaris/activistes de l’entitat.
 
Funcions:
  • Coordinació, suport, formació i dinamització dels equips de voluntaris i activistes dels diferents àmbits de l’entitat i la base social.
  • Coordinació, supervisió i seguiment amb la resta de l’Equip Tècnic per a les funcions relacionades i incloses al Pla de Voluntariat i Activisme.
  • Gestió i justificació tècnica i econòmica de projectes associats en funció al voluntariat i l’activisme.
  • Consolidar el caràcter associatiu de l’entitat: coordinar, planificar, executar i donar suport tècnic a l’Assemblea General Ordinària, a la Cafeteria de Comerç Just i als pressupostos participatius de l’entitat.
  • Integrar-se a la Tercera Fase dels Camps de Solidaritat de SETEM, coordinant i planificant la formació conjuntament amb la persona Responsable dels Camps.
  • Gestió i execució de formacions d’activistes i mobilització de campanyes en l’àmbit universitari.
  • Dinamització i enfortiment del grup activista de Barcelona i territori a través del grup de defensa de drets laborals en roba, electrònica i finances ètiques i a través del disseny d’accions de carrer amb el suport de les responsables de les campanyes Roba Neta, Electrònica i Banca Armada.
  • Suport en l’organització d’activitats de l’àrea de campanyes: jornades, accions i esdeveniments, també al territori.
  • Gestió de tallers i talleristes, revisió, actualització i difusió del Catàleg de Serveis de SETEM.
 
Perfil requerit:
  • Experiència mínima de 2 anys, laborals i/o voluntària en dinamització de grups i en la gestió de cicles de formació en diferents formats: tallers, jornades, etc.
  • Experiència mínima de 2 anys en la gestió de projectes.
  • Experiència en voluntariat o activisme en organitzacions del tercer sector, prioritàriament al món associatiu.
  • Nivell C1 de català i B1 d’anglès.
  • Formació o experiència en l’àmbit de la globalització econòmica i motivació per la justícia global i la solidaritat internacional.
  • Capacitat de redacció i de parlar en públic.
  • Capacitat d’organització i planificació, i de treballar de forma autònoma.
  • Capacitat de treball en equip, en cercles de consentiment i en contextos multiculturals.
  • Participació i coneixement de l’entitat.

 

Es valorarà:

  • Titulació universitària en Ciències Socials.
  • Coneixements de metodologies participatives.
  • Sensibilitat en l’enfocament de gènere.
  • Persona proactiva, amb capacitats i lideratge per a la mobilització.
  • Haver participat en algun Camp de Solidaritat o com a activista en alguna de les campanyes de SETEM.
 
S’ofereix:
  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya (Barcelona).
  • Jornada laboral de 30 hores setmanals.
  • Contracte d’obra i servei fins a la finalització del projecte (31/12/2019), amb possibilitat de continuïtat, amb cinc mesos de prova.
  • Flexibilitat horària.
  • Disponibilitat en caps de setmana.
  • Remuneració: 1.686,18€ bruts mensuals a 12 pagues.
  • Incorporació immediata.
 
Les persones interessades han d’enviar un CV i carta de motivació en català a Recursos Humans de SETEM Catalunya: rrhh@setem.org amb la referència “Oferta de treball: Responsable de Voluntariat/Activisme” fins el dimecres 6 de febrer del 2019.
 
 
Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Plaça de tècnic/a de projectes – Observatori del Deute en la Globalització

Descripció anunci:

Busquem: Un/a investigador/a i tècnic/a de projectes en Turisme i Financiarització.

L’Observatori del Deute en la Globalització necessita cobrir temporalment una plaça de tècnic/a de projectes per a l’oficina de Barcelona. La persona seleccionada es responsabilitzarà de realitzar una investigació i accions de mobilització de dos projectes: “Coneixement i co-disseny per un nou model turístic. L’entramat financer del turisme a Barcelona; els actors i els mecanismes” i “La precarietat laboral del turisme a Barcelona. Coneixement i co-creació d’estratègies i eines per a un nou model turístic”, així com atendre les tasques de gestió, administració, seguiment i justificació del projecte. 

Funcions:

  • Gestió tècnica del projecte: elaboració, control, execució i justificació.
  • Investigació i organització d’accions d’incidència sobre la temàtica dels processos de financiarització lligats al turisme i els seus impactes socials i econòmics a la ciutat de Barcelona.
  • Elaboració d’articles d’opinió sobre la temàtica investigada.
  • Reunions, entrevistes i altres accions derivades de l’enxarxament i mobilització en relació al projecte.
  • Treball en equip amb la resta de persones de l’organització (comunicació, incidència, etc.).

 Requisits:

  • Formació en ciències econòmiques i/o socials. Nivell d’estudis: Llicenciatura o superiors.
  • Experiència en investigació en l’àmbit social, de transformació urbana, turisme i/o dels processos de financiarització.
  • Domini dels mètodes d’investigació qualitatius i quantitatius.
  • Experiència en coordinació de campanyes, treball en xarxa i organització d’esdeveniments.
  • Experiència de 2 anys en el disseny, control, execució i justificació de projectes d’educació per al desenvolupament.
  • Alt coneixement de català, castellà i anglès.
  • Alt coneixement d’eines d’ofimàtica (Word, Excel, etc.) i coneixement de xarxes socials.
  • Compartir els valors, la visió i la missió de l’ODG.
  • Capacitat d’organització, síntesis i planificació.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Participació en moviments o organitzacions socials orientades a la transformació i incidència política.

Es valorarà:

  • Especialització i interès en economia política.
  • Capacitat d’anàlisi dels mercats financers i els seus impactes sobre la societat en el seu conjunt. 

S’ofereix:

  • Contracte laboral de mitja jornada (20 hores per setmana).
  • Remuneració: segons barem intern de l’entitat.
  • Contracte de dotze mesos, dos mesos de prova.
  • Incorporació: 18 de febrer de 2019 (amb possibilitat d’ajustar).
  • Horari de treball: a convenir, de dilluns a divendres.
  • Lloc de treball: ODG, Carrer Girona 25, ppal 1 a, 08010 Barcelona.

Procediment de selecció: les persones interessades poden enviar el seu currículum i carta de motivació a observatori@odg.cat, indicant la referència “Investigador/a i tècnic/a de projectes en Turisme i Financiarització”.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el dimarts 5 de febrer de 2019. 

Es contactarà amb les candidatures preseleccionades en un termini de dues setmanes des de la data de finalització del període de presentació de les sol·licituds; si no es rep resposta durant aquest període, la candidatura es considerarà desestimada.

L’ODG es una entitat feminista que treballa per a l’assoliment dels Drets Humans per a totes les persones. Per aquest motiu, ens comprometem a no discriminar cap candidatura per raó de sexe, identitat i orientació sexual, origen, religió, capacitats especials, nombre de fills, estat civil, etc.

 

Entitat o associació:
Observatori del Deute en la Globalització
Telèfon:
933 011 793
Llegir més

Suport en comunicació i difusió del Centre i Teatre de Sarrià

Descripció anunci:

Es busca una persona per incorporar-se a l’equip del Centre i Teatre de Sarrià com a suport en comunicació i difusió. Data límit: Dijous 31 de gener del 2019.

Des del Centre treballem per la promoció de la cultura en tots els seus àmbits d’actuació entre tota la població de la Ciutat de Barcelona i especialment en l’àmbit del Districte de Sarrià-Sant Gervasi. Busquem una persona per incorporar-se durant sis mesos en pràctiques a l’equip tècnic i donar suport a direcció del Centre en l’àmbit de la comunicació. Aquesta és una oferta vinculada al Programa Garantia Juvenil.

Requisits obligatoris:

  • Tenir més de 22 anys i menys de 30 anys.
  • Estar inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat.

Definició de tasques:

  • Suport comunicació general de l’entitat (difusió d’activitats, representacions, concerts, òperes, etc…al teatre).
  • Donar suport en el desenvolupament informatiu i de continguts a les webs  i altres canals comunicatius del Centre (butlletins, blocs, revistes, diaris…).
  • Suport i gestió de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram…).
  • Suport a la gestió de revista “L’Empremta del Centre”.
  • Col·laborar en l’edició dels diferents models de la documentació del Centre.
  • Elaborar i fer seguiment de l’estratègia comunicativa en coordinació amb els responsables del Centre.
  • Actualització de les informacions d’activitats en  les agendes de comunicació.
  • Coordinar les accions de promoció amb els diferents grups i seccions del Centre, participant en els actes que aquests organitzin.
  • Gestionar els contactes amb mitjans de comunicació: notes de premsa, seguiment dels mitjans, etc.
  • Donar suport a la organització de les activitats generals i projectes Centre i en especial a les activitats del nostre Teatre de Sarrià.
  • Coordinar la promoció associativa del Centre en general, presencia a mostres i altres actes externs, etc.

Requisits per la plaça:

  • Llicenciat/da o estudiant dels darrers cursos de Periodisme o Comunicació.
  • Bon nivell de comprensió i redacció en català.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de la comunicació en entitats del associacionisme cultural i/o del tercer sector.
  • Coneixement ampli i domini de les eines TIC.
  • Coneixements MS Office, i de programes d’edició de fotografia i de vídeo, especialment els programes Indesign i Photoshop.
  • Possibilitat de flexibilitat i adaptabilitat a les tasques i horaris del Centre.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Coneixements tècnics bàsics de fotografia i gravació.

Habilitats personals:

  • Capacitat de treballar autònomament.
  • Habilitats per parlar en públic.
  • Responsable, compromesa.
  • Organitzada, resolutiva i polivalent.
  • Habilitats socials i interculturals.

Es valorarà:

  • Formació en el camp de les ciències de la comunicació.
  • Coneixement del teixit associatiu català.
  • Participació i experiència associativa i en moviments socials.
  • Ser soci/sòcia, voluntari/a i/o haver participat d’activitats de Centre.

S’ofereix:

  • Contractació laboral durant 6 mesos. Previsió de pròrroga.
  • Retribució segons el que estableix el conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya (Oficial Administratiu/va). Entre 700 euros  brut/mensuals.
  • Incorporació immediata.
  • Mitja Jornada, 20 hores setmanals.
  • Horari pels matins de 10 a 14 h.
  • Lloc de treball: a la seu de l’Associació a Sarrià. C/ Pare Miquel de Sarrià, 8. 08023 Barcelona

Interessats/es envieu el currículum i carta de presentació a cpsarriaa@gmail.com fins el dijous 31 de gener  a les 20 h (inclòs).

 

Entitat o associació:
Associació Centre Cultural Sant Vicenç de Sarrià
Telèfon:
932 039 772
Llegir més
Pàgina 40 de 133« Primera...102030...3839404142...506070...Última »