Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic/a de comunicació al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)

Descripció anunci:

El Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC) és la plataforma que aglutina les principals entitats juvenils de Catalunya. Un dels seus objectius essencials és defensar els interessos i els drets de les persones joves a través de la incidència política davant les administracions, la sensibilització social i la formació.

Busquem un perfil professional en la gestió de la comunicació corporativa d’una organització que pugui incorporar-se ràpidament dins l’equip del CNJC on haurà d’aportar experiència i coneixement a l’estratègia comunicativa de l’entitat per tal que generi impactes a premsa i per apropar la tasca del CNJC a les persones joves. A més, haurà d’aportar creativitat i idees innovadores en la definició de les campanyes comunicatives dels projectes i als processos d’incidència.

Cerquem una persona que tingui afinitat amb els valors i missió del CNJC, proactiva, amb capacitat de lideratge, creativa, resolutiva i organitzada. Haurà de dur a terme la planificació i la gestió comunicativa del CNJC treballant en equip, tant amb la resta de l’equip tècnic com del secretariat. La data límit de recepció de currículums és el 12/10/2020.

Funcions generals:

  • Definir, executar i avaluar l’estratègia comunicativa en coordinació amb l’equip tècnic i secretariat.
  • Definir i desenvolupar la vessant comunicativa dels processos d’incidència política, de les campanyes de sensibilització i dels projectes globals del CNJC.
  • Vetllar per la coherència i correcta aplicació de la imatge corporativa.
  • Gestionar la relació de l’entitat amb els mitjans de comunicació.
  • Desenvolupar els suports gràfics senzills per a campanyes i activitat ordinària.
  • Gestionar els perfils corporatius a les xarxes socials.
  • Gestionar el web corporatiu: continguts, estructura i gestió de dominis.
  • Liderar el procés de creació del nou web en coordinació amb l’empresa proveïdora.
  • Gestionar el contacte i coordinació amb proveïdors/es relacionats amb comunicació.
  • Donar suport a l’activitat general del CNJC.

Perfil requerit:

  • Titulació universitària en ciències de la comunicació (Periodisme, Publicitat i RRPP, Comunicació Audiovisual, etc.).
  • Experiència en gabinets de comunicació: elaboració de material de premsa, contactes amb mitjans, etc.
  • Experiència en planificació de campanyes d’incidència i/o sensibilització.
  • Experiència en gestió de xarxes socials.
  • Flexibilitat horària.

Competències necessàries:

  • Proactivitat, autonomia, capacitat resolutiva i visió estratègica.
  • Capacitat de síntesi, anàlisi i interpretació de continguts.
  • Domini en la gestió de les xarxes socials aplicades a la comunicació corporativa (Instagram, Facebook i Twitter, entre d’altres).
  • Domini d’editores web i coneixements de redacció aplicada en entorns digitals.
  • Coneixements de programes d’edició d’imatge i vídeo.
  • Nivell elevat de redacció de textos en català.
  • Capacitat d’organització i treball en equip.
  • Coneixement de la realitat associativa juvenil i/o moviments socials.

Es valorarà:

  • Experiència en mitjans de comunicació.
  • Coneixement de les polítiques de joventut, les administracions públiques i els canals d’interlocució amb l’administració.
  • Pertinença o trajectòria en entitats juvenils.
  • Domini oral i escrit de l’anglès.
  • Capacitat d’anàlisi de la realitat social.
  • Nivell superior de català (D o C2)
  • Ser menor de 30 anys.

S’ofereix:

  • Contractació 35h setmanals
  • Sou brut anual aproximat 24.500 € en 14 pagues
  • Lloc de treball: Barcelona

Data prevista d’incorporació: mitjans d’octubre de 2020
Data límit de recepció de currículums: 12 d’octubre de 2020

Per formalitzar la candidatura és imprescindible que emplenis el següent FORMULARI on també hauràs d’adjuntar-hi el CV + Carta de presentació i possibles cartes de recomanació i certificats.

 

Entitat o associació:
Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)
Telèfon:
933 683 080
Llegir més

Responsable de comunicació de la Federació ACAPS

Descripció anunci:

La Federació d’Associacions Catalanes Amigues del Poble Sahrauí (ACAPS), busquem una persona per incorporar-se a la nostra oficina tècnica de Barcelona com a Responsable de comunicació de la Federació ACAPS. Data límit 27/09/2020 (inclòs).

ACAPS agrupem entitats catalanes solidàries amb la lluita del poble sahrauí, i desenvolupem projectes de recolzament a la població sahrauí als camps de refugiats de Tinduf i als territoris ocupats pel regne del Marroc.

Difonem i denunciem la situació del poble sahrauí, la vulneració de drets que pateix i la inacció internacional en la resolució del conflicte i realitzem incidència política per tal d’aconseguir que les administracions públiques es posicionin a favor del poble sahrauí.

Funcions principals:

  • Col·laborar en l’elaboració i la implementació del pla de comunicació d’ACAPS
  • Comunicació interna i externa d’ACAPS
  • Elaboració de materials de comunicació i visibilitat
  • Gestió del web i de les xarxes socials d’ACAPS
  • Planificar i executar els plans de comunicació dels projectes de la Federació ACAPS subjectes a subvencions públiques, incloent webs i xarxes socials dels projectes
  • Redactar informes i memòries dels projectes de la Federació ACAPS
  • Organitzar actes i esdeveniments
  • Mantenir la base de dades de contactes de comunicació
  • Participar en els grups de treball de comunicació de les xarxes de les que participa ACAPS

Perfil sol·licitat:

Coneixements:

  • Formació en l’àmbit de la comunicació
  • Domini de WordPress i xarxes socials
  • Domini alt de català i castellà, parlat i escrit

Experiència:

  • Experiència en projectes de cooperació i d’educació per al desenvolupament
  • Experiència en gestió de xarxes socials
  • Experiència en redacció de continguts, articles, comunicats i notes de premsa
  • Experiència en relació amb periodistes i mitjans de comunicació

Habilitats:

  • Autonomia, iniciativa i proactivitat
  • Capacitat d’organització i planificació
  • Excel·lent redacció i habilitats comunicatives per parlar en públic
  • Capacitat de treball en equip

Altres:

  • Es valorarà coneixement del conflicte del Sàhara Occidental
  • Es valorarà pertinença a alguna entitat sòcia de la Federació ACAPS
  • Es valorarà coneixements de disseny gràfic i eines de disseny

Oferim:

  • Contracte de 12 mesos, amb possibilitat d’indefinit
  • Jornada laboral de 15 hores setmanals, amb possibilitat d’ampliació a partir de gener de 2021
  • Horari a pactar
  • Salari segons barem d’ACAPS, adscrit al conveni d’acció social
  • Incorporació: octubre 2020

Les persones interessades han d’enviar el seu currículum i una carta de presentació a federacio@acaps.cat indicant a l’assumpte “Responsable comunicació” abans del dia 27 de setembre del 2020 (inclòs).

 

Entitat o associació:
Federació d’Associacions Catalanes Amigues del Poble Sahrauí (ACAPS)
Telèfon:
619 614 938
Llegir més

Tècnic/a comptable a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya busca incorporar un/a tècnic/a al seu servei comptable. Les candidatures s’han d’enviar al correu electrònic cadministracio@escoltesiguies.cat abans del 4 d’octubre del 2020.

 
Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, assumirà les següents tasques i funcions:
  • RESPONSABILITZAR-SE de l’administració i la comptabilitat general de l’entitat seguint els
  • pressupostos generals aprovats
  • RESPONSABILITZAR-SE de la gestió de tresoreria, pagaments proveïdors, nòmines i transferències
  • bancàries
  • SUPORT EN LA JUSTIFICACIÓ DE SUBVENCIONS, comptablement i laboral
  • SUPORT EN LA GESTIÓ dels temes laborals de l’entitat
  • PARTICIPACIÓ en el seguiment del programa de consolidació
Requeriments:  
  • Graduat en Administració i Direcció d’Empreses o assimilat
  • Experiència en tasques similars
  • Coneixements alts de comptabilitat
  • Ofimàtica i Internet (nivell alt Excel o similars)
  • Domini del català i el castellà (escrit)
  • Capacitat d’organització i gestió
  • Capacitat de treball en equip
Es valorarà:
  • Experiència en gestió comptable i financera 
  • Experiència en gestió de programes comptables (es valorarà coneixement a3ERP)
  • Experiència en justificació de subvencions
  • Coneixements  en temes laborals
  • Coneixement de l’àmbit associatiu 
Condicions laborals:
  • Contracte laboral a càrrec de MEG
  • Retribució segons escala de MEG
  • Contracte indefinit
  • Jornada laboral de 37,5h/setmanals, segons conveni.
  • Flexibilitat horària
  • Bon ambient de treball
  • Lloc  de treball: Oficina de Serveis Generals – OSG. Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10 Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • Incorporació immediata
Termini presentació de CV: 4 d’octubre del 2020 
Envieu el vostre CV a: cadministracio@escoltesiguies.cat
 
 
Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Tècnic/a del servei de Campaments i Més.

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya ofereix una plaça vacant com a Tècnic/a del servei de Campaments i Més. El termini per a enviar CV finalitza el 28 de setembre de 2020.

La plaça que s’ofereix està integrada a l’Oficina de Serveis Generals, al servei de Campaments i Més i assumirà les següents tasques i funcions:

  • Responsabilitzar-se de la facturació i la comptabilitat del servei seguint els pressupostos generals aprovats
  • Responsabilitzar-se de la gestió de tresoreria: pagaments a proveïdors i gestió de cobraments de reserves
  • Relació amb proveïdors i gestió de compres
  • Relacions amb les administracions, seguiment de tràmits, permisos, legalitzacions.. 
  • Gestions administratives del servei: memòries, convenis, subvencions..

Requeriments:

  • Titulació de grau mitjà o superior, preferentment en l’àmbit administratiu-comptable, de gestió o assimilat
  • Experiència en comptabilitat, facturació i gestió econòmica
  • Ofimàtica i Internet (nivell alt Excel o similars)
  • Domini del català (Nivell C) i el castellà (escrit)
  • Capacitat d’organització i gestió
  • Capacitat de treball en equip

Es valorarà:

  • Experiència en gestió de programes comptables (es valorarà coneixement a3ERP)
  • Experiència en gestió de manteniments d’equipaments, gestió de proveïdors i control de compres
  • Persona coneixedora de l’associació i/o de l’àmbit de l’associacionisme educatiu i el món del lleure educatiu
  • Persona amb iniciativa i dinàmica i amb capacitat de treball en equip

Condicions laborals:

  • Jornada laboral de 30h/setmanals
  • Contracte laboral i retribució a càrrec de MEG
  • Incorporació immediata
  • Flexibilitat horària
  • Bon ambient de treball
  • Lloc de treball: Oficina de Serveis Generals – OSG, Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10 Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).

Termini presentació de CV: 28 de setembre de 2020
Envieu el vostre CV a: ccampaments@campaments.cat 

 

Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Coordinador/a Espai Jove a Sant Andreu

Descripció anunci:

La Fundació Pere Tarrés cerca a un/a Coordinador/a per a un Espai Jove situat al barri de Sant Andreu de Barcelona, per treballar amb Joves de12 a 25 anys, en situacions de vulnerabilitat social.

S’ofereix contracte de substitució de 9 mesos aprox, de jornada complerta.

Perfil amb experiència, autònom, dinàmic, proactiu i resolutiu.

Funcions:

  • Col·laborar en el seguiment del Servei de Dinamització Juvenil i de les accions de promoció juvenil del Districte de Sant Andreu.

  • Col·laborar en el seguiment de l’aplicació dels criteris i disposicions municipals als mateixos.

  • Afavorir l’articulació dels diferents serveis de joventut que treballen a l’Espai Jove.

  • Col·laborar en l’elaboració i el manteniment d’un projecte educatiu de centre i en la seva implementació.

  • Analitzar el funcionament dels serveis que depenen del Districte o d’altres Departaments per tal d’aplicar una visió global i de fixar línies d’actuació que afavoreixin la solidesa i idoneïtat dels serveis oferts a la joventut pel Districte.

  • Proposar àrees de treball conjuntes i complementàries entre els diferents serveis que es presten al Districte

  • Col·laborar amb els diferents serveis per a millorar el seu disseny i la seva eficàcia.

  • Afavorir el treball en xarxa de l’Espai Jove i el Servei de Dinamització juvenil amb la resta de serveis i equipaments per a joves del Districte.

  • Afavorir el treball conjunt i nous projectes compartits entre serveis.

  • Fer el seguiment i l’avaluació de les activitats programades i elaborar propostes de millora.

  • Informar al referent municipal del Districte de Sant Andreu de incidències que poden afectar al bon funcionament dels serveis.

  • Mantenir dinàmiques d’interlocució i participació en els diferents organismes del districte i municipals, en referència als projectes i serveis de joventut.

  • Presentar documentació que es determini en relació al servei, incloent un informe anual d’anàlisi, avaluació i propostes de millora de l’Espai Jove, el Servei de Dinamització Juvenil i de la resta de serveis per a joves del Districte.

Requisits

  • Formació universitària en gestió cultural, l’àmbit socioeducatiu ó en ciències socials.

  • Acreditar una experiència mínima de 2 anys en la gestió d’equipaments o projectes culturals / socio-culturals de proximitat.

  • Coneixements informàtics a nivell d’usuari d’Office.

  • Coneixements de nivell C de català i de castellà parlat i escrit.

  • Coneixement de la realitat sociocultural de la ciutat.

  • Coneixement del funcionament dels serveis de joventut del Districte , així com el dels altres serveis que s’hi ubiquen i que no depenen orgànicament del Districte (Serveis Socials, Departament de Joventut, Barcelona Activa, …).

Interessats i interessades cal respondre el formulari fins el 29/09/2020.

 

Entitat o associació:
Fundació Pere Tarrés
Telèfon:
934 301 606
Llegir més
Pàgina 4 de 148« Primera...23456...102030...Última »