Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Feminista per treballar a l’equip de cooperacció

Descripció anunci:

Cooperacció és una associació feminista de cooperació internacional que treballa a El Salvador, Colòmbia, Mali, Senegal i Europa. El nostre objectiu és contribuir, des d’una perspectiva feminista, a l’empoderament de les dones, al ple exercici dels seus drets i a la consecució de l’equitat de gènere.
 
Les nostres àrees prioritàries de treball per 2019-2024 són:

  •  Dones lliures de violències
  • Autonomia dels cossos i sexualitats
  • Economies per a la vida i ecofeminisme
  • Enfortiment dels moviments de dones i feminismes

 
Selecciona: feminista per treballar a l’equip de Cooperacció amb el següent perfil:

 
Descripció del lloc de treball:
La persona seleccionada s’integrarà a l’equip de Cooperacció, a la seu central a Barcelona. 

L’objectiu principal del lloc de treball és responsabilitzar-se de la identificació i formulació de projectes i accions de cooperació internacional en els països en els que treballem i del seguiment de les activitats dels projectes juntament amb les persones responsables a països i a l’equip de Barcelona. Data límit 22 de novembre del 2019.
 
Competències:

  • El lloc requereix a una persona amb experiència en la gestió del cicle de projectes de cooperació internacional amb perspectiva feminista.
  • Coneixement i experiència en l’aplicació de la normativa UE, AECID, ACCD i/o Ajuntaments i, especialment, experiència en formulació de projectes de cooperació internacional.
  • Es requereixen capacitats de coordinació d’activitats, de treball autònom i habilitats de treball en equip amb organitzacions sòcies d’altres països, flexibilitat, pro activitat a l’hora de resoldre tensions i promoure consensos. Bona capacitat de comunicació i coordinació amb altres persones de l’equip, bona capacitat per treballar en xarxa amb altres organitzacions. 
  • Coneixements i/o experiència en identificació, formulació, implementació i/o seguiment de projectes d’algun dels temes  objectes de nostres àrees prioritàries.

Tasques:

  • Participar en la identificació de projectes juntament amb les persones responsables de país i/o les organitzacions sòcies, assegurant que compleixin amb les prioritats de Cooperacció i els requisits dels cofinançadors.
  • Formulació de projectes de cooperació internacional (part tècnica i financera) en coordinació amb les oficines de país i amb l’equip de cooperació internacional i de finances. Aquesta tasca només es farà en temps de convocatòries (uns 5 mesos a l’any)
  • Coordinació i seguiment de les activitats aprovades en els projectes, especialment pel que fa a la redacció de termes de referència i seguiment dels requisits administratius d’acceptació, seguiment i autoritzacions dels cofinançadors en cadascun del casos que sigui necessari.
  • Participar en la revisió i elaboració d’informes tècnics dels projectes, assegurant la correcta justificació econòmica, d’activitats i resultats segons els criteris de cada entitat finançadora.
  • Participació amb la resta d’activitats de l’organització, quan sigui necessari, especialment aportant a les activitats de sensibilització als territoris on treballa CooperAcció juntament amb la resta de l’equip.
  • Assegurar que les avaluacions dels projectes sota la seva responsabilitat compleixin amb els requisits de les entitats cofinançadores.
  • Participar i representar junt l’equip de cooperació internacional en reunions de rendició de comptes amb els finançadors i/o reunions de presentacions de convocatòries.
  • Capacitat de respondre a requeriments i d’altres imprevistos en el transcurs de l’execució i la justificació de projectes (sol·licituds de canvis, resposta a requeriments, etc.).

Requisits:

  • Experiència d’un mínim de 5 anys, en tasques relacionades a identificació, formulació i seguiment de projectes de cooperació internacional en països d’Amèrica Llatina i/o Àfrica.
  • Coneixement i experiència amb la justificació econòmica i tècnica de projectes finançats per la  UE, AECID,  ACCD i Ajuntaments (al menys 3 d’aquests finançadors).
  • Experiència de treball amb equips i oficines d’altres països i habilitats de coordinació via mail i Skype. 
  • Bon domini del castellà i català parlat i escrit i bona capacitat de redacció i comunicació per escrit.
  • Bon domini del Francès parlat i escrit.
  • Coneixements comprovats sobre feminismes i/o gènere i desenvolupament.
  • Capacitat d’interlocució i representació institucional.
  • Capacitat per treballar en equip i actitud pro activa en la construcció d’equip.
  • Habilitats en la gestió de conflictes i la gestió de tensió en moments de l’any que requereixin una càrrega intensa de treball.
  • Domini de Office i gestió del correu electrònic i Skype.
  • Disponibilitat per viatjar, si necessari.

Oferim:

  • Contracte d’un any prorrogable amb jornada de 40 hores setmanals (amb flexibilitat d’horari segons necessitats). 
  • Incorporació el 09 de desembre del 2020, immediatament després de la finalització del procés de selecció.
  • Salari d’acord a l’escala salarial de COOPERACCIÓ.
  • Incorporació a un equip actiu i amb perfils diversos.
  • Incorporació a la direcció col·lectiva de l’organització
  • Possibilitat de participar en altres activitats de Cooperacció d’interès per a la candidata/o, relacionades a temes de feminisme i/o gènere i desenvolupament.

Les persones interessades han de fer arribar el seu CV amb una carta de motivació, abans del 22 de novembre del 2019 a seleccion@cooperaccio.org , indicant la referència COOPERACIÓ INTERNACIONAL 19.
 
En el cas de no ser contactada/t fins al 10 de Desembre s’entendrà que la candidatura ha estat desestimada.

 

Entitat o associació:
Cooperacció
Telèfon:
936 674 095
Llegir més

Persona responsable de finances – Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere

Descripció anunci:

Cerquem una persona per a responsabilitzar-se de les finances de l’entitat i que pugui situar-se en la lògica d’una associació sense ànim de lucre. Data límit 19/11/2019.

Descripció de la Missió de l’entitat

La Plataforma unitària contra les violències de gènere (PUCVG), és una entitat sense ànim de lucre, que impulsa i dona suport al conjunt del moviment social que lluita pels drets i la llibertat de les dones, per erradicar les violències masclistes. Des del teixit social i la ciutadania promovem el treball en xarxa, compartim, intercanviem idees, experiències i bones pràctiques per aconseguir-ho. Emprenem a nivell local, autonòmic, estatal i internacional diferents accions i projectes de prevenció, sensibilització, incidència i cooperació, amb les entitats i persones que formen part del moviment i que porten la seva expertesa per dur-los a terme, contribuint a la consecució dels objectius que ens marquem en cada etapa. Canalitzem les demandes de necessitats de les dones per què es transformin en mesures i polítiques i vetllem pel seu compliment.

Perfil d’actitud.

  • Convicció en la Missió, Visió, Valors i Objectius de l’entitat. Convençuda que un fort moviment unitari liderat per les dones, amb els valors del feminisme, la llibertat i la igualtat, és clau en aconseguir l’erradicació de la violència masclista.
  • Compromís en portar a terme els objectius acordats
  • Contribució en el treball de l’Assemblea, la Junta, l’equip, les entitats i les voluntàries per aconseguir el projecte global de l’entitat
  • Creativitat en innovar i trobar les solucions o propostes a les barreres que dificulten la lluita pels drets de les dones.

Capacitats d’actitud

  • Organització, sistematització i planificació del treball

  • Delegar i distribuir tasques

  • Creativa i innovadora

  • De respecte i tolerància

  • De reflexió i autoaprenentatge

  • De treball en equip

Requisits

  • Coneixement i experiència en la gestió de les finances d’una associació

  • Coneixements de comptabilitat financera

  • Coneixements de tresoreria

Funcions

  • Responsable de la gestió financera de l’entitat

  • Coordinació amb la Directora per a les decisions financeres

  • Coordinació amb entitat externa per al seguiment de la comptabilitat

  • Realització dels pressuposts i justificacions econòmiques dels projectes

  • Seguiment de les finances

  • Participar en les activitats emblemàtiques que promou l’entitat

Condicions

  • Jornada de 20h setmanals

  • Lloc de treball a la seu de l’entitat, Via Laietana 16 Barcelona

  • Incorporació immediata

  • Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya

 

Entitat o associació:
Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere
Telèfon:
627 398 316
Llegir més

Persona tècnica àrea d’incidència social – Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere

Descripció anunci:

Responsable de l’àrea internacional de la Plataforma unitària contra les violències de gènere. Una persona tècnica que pugui responsabilitzar-se dels projectes d’incidència social que responen a la branca internacional de l’entitat. Projectes de cooperació, projectes adreçats a dones (moviment de dones del món), projectes europeus. Data límit 19/11/2019.

Descripció de la Missió de l’entitat

La Plataforma unitària contra les violències de gènere (PUCVG), és una entitat sense ànim de lucre, que impulsa i dona suport al conjunt del moviment social que lluita pels drets i la llibertat de les dones, per erradicar les violències masclistes. Des del teixit social i la ciutadania promovem el treball en xarxa, compartim, intercanviem idees, experiències i bones pràctiques per aconseguir-ho. Emprenem a nivell local, autonòmic, estatal i internacional diferents accions i projectes de prevenció, sensibilització, incidència i cooperació, amb les entitats i persones que formen part del moviment i que porten la seva expertesa per dur-los a terme, contribuint a la consecució dels objectius que ens marquem en cada etapa. Canalitzem les demandes de necessitats de les dones per què es transformin en mesures i polítiques i vetllem pel seu compliment.

Perfil d’actitud

  • Convicció en la Missió, Visió, Valors i Objectius de l’entitat. Convençuda que un fort moviment unitari liderat per les dones, amb els valors del feminisme, la llibertat i la igualtat, és clau en aconseguir l’erradicació de la violència masclista
  • Compromís en portar a terme els objectius acordats
  • Contribució en el treball de l’Assemblea, la Junta, l’equip, les entitats i les voluntàries per aconseguir el projecte global de l’entitat
  • Creativitat en innovar i trobar les solucions o propostes a les barreres que dificulten la lluita pels drets de les dones

Capacitats d’actitud

  • Organització, sistematització i planificació del treball

  • Delegar i distribuir tasques

  • Creativa i innovadora

  • De respecte i tolerància

  • De reflexió i autoaprenentatge

  • De treball en equip

Requisits

  • Coneixement en la gestió de projectes de Cooperació

  • Coneixement de la llengua catalana oral i escrita (nivell C, preferiblement acreditat)

  • Disponibilitat per viatjar (mínim un cop l’any)

  • Coneixements d’anglès

  • Experiència en processos relacionats amb la intervenció educativa i prevenció de la violència de gènere

Funcions

  • Impulsar l’àrea internacional vetllant pels objectius establerts en el projecte global de l’entitat

  • Responsable de coordinar, acompanyar i efectuar seguiment en la implementació dels diferents projectes en curs

  • Gestionar i acompanyar als grups de treball i les sòcies del projecte

  • Participar en la Taula Catalana per Colòmbia

  • Col·laborar amb harmonia amb totes les persones de l’equip

  • Contribuir a les campanyes i projecte general de l’entitat

  • Col·laborar en els continguts de comunicació amb la responsable del tema

  • Participar en les activitats emblemàtiques que promou l’entitat

Condicions

  • Jornada de 38’5h setmanals

  • Lloc de treball a la seu de l’entitat, Via Laietana 16 Barcelona

  • Incorporació immediata

  • Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya

Interessats/des cal enviar el currículum a plataforma@violenciadegenere.org fins el 19 de novembre del 2019.

 

Entitat o associació:
Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere
Telèfon:
627 398 316
Llegir més

Administratiu/a – comptable de Nexes Interculturals de Joves per Europa

Descripció anunci:

Nexes, associació juvenil sense ànim de lucre, en procés de transformació en cooperativa de treball associat, treballem amb la comunitat local i amb altres països del món per afavorir l’aprenentatge intercultural, la participació activa i una transformació social sostenible que veu en la diversitat un recurs enriquidor.

Busquem una persona amb experiència en administració i gestió d’entitats de l’Economia Social i Solidària per cobrir una plaça de responsable comptable i de gestió. Data límit 20/11/2019.

Tasques a desenvolupar:

  • Realitzar les tasques comptables i administratives de l’entitat: la totalitat dels assentaments
    comptables, conciliació bancaria i de caixa, factures rebudes i emeses, documentació oficial de
    l’entitat necessària per la organització.
  • Coordinar-se amb la gestoria de l’entitat per a facilitar la informació necessària a la presentació dels models tributaris i la gestió dels contractes i nòmines.
  • Gestionar i supervisar la part economicofinancera dels projectes de l’entitat, així com participar en la confecció del pressupost i el seu compliment.
  • Donar informació econòmica i financera als òrgans de govern de l’entitat i suport a la presa de
    decisions estratègiques.
  • Dur a terme les justificacions econòmiques de les subvencions concedides a l’entitat en relació als projectes. Atendre els requeriments relacionats.
  • Fer el control de crèdits a cobrar.
  • Realitzar recerques de finançament tant a nivell públic com privat.

En definitiva, tenir control sobre els estats financers i econòmics, assegurar la viabilitat econòmica de l’entitat en base als projectes, i compliment sobre el pressupostat.

Característiques del lloc de feina:

  • Jornada inicial de 30 hores setmanals, que es poden adaptar en relació a la carga de treball existent.
  • Flexibilitat horària.
  • Treball per a objectius.
  • Equip multicultural format per 6 treballadors/es, 1 voluntari/a europea i 1 persona en pràctiques.

Perfil:

  • Experiència professional mínima de 3 anys.
  • Experiència i coneixements en la gestió d’entitats no lucratives o cooperatives.
  • Coneixement de subvencions públiques i finançament privat.
  • Titulació de grau mig o superior en Econòmiques, Empresarials i/o Gestió i Administració d’Empreses.
  • Domini elevat del Excel.
  • Experiència en l’ús de programes de comptabilitat.
  •  Domini de català, castellà i anglès.
  • Autonomia, capacitat d’adaptació, empatia, habilitats interpersonals i comunicatives.
  • Ganes i motivació per treballar en equip i interès en el projecte cooperatiu.

Es valorarà:

  • Coneixement del món associatiu/cooperatiu.
  • Coneixement de gestió de programes europeus.
  • Experiència associativa, personal o professional.
  • Possibilitat d’incorporació Immediata.

S’ofereix:

  • Incorporació immediata
  • Retribució segons conveni.

Candidatura:

Interessats i interessades cal enviar el CV amb carta de motivació a seleccio.nexes@gmail.com
Més informació a la web de Nexes.

Data límit: fins al 20/11/2019.

Un cop superat el termini, revisarem les candidatures i contactarem a les persones pre-seleccionades per tal de fer una entrevista personalitzada.

 

Entitat o associació:
Nexes Interculturals de Joves per Europa
Telèfon:
934 427 167
Llegir més

Tècnica d’igualtat entre dones i homes a la Fundació Privada ECOM

Descripció anunci:

Tasques a realitzar

  • Diagnosi de les accions realitzades per ECOM en matèria de gènere

  • Creació de la secció de gènere a la biblioteca virtual de l’entitat

  • Suport a les empreses externes en la campanya de sensibilització sobre gènere i discapacitat

  • Elaboració de memòries

Es demana

  • Titulació: Graduat/da en ciències socials (Sociologia, Antropologia, Periodisme, Psicologia o similar)

  • Formació específica en estudis feministes, de gènere o similars

  • Coneixement de l’entorn Windows i del paquet Office, així com internet i correu electrònic

  • Nivell alt de català parlat i escrit

Es valorarà

  • Persona amb certificat de discapacitat

  • Coneixement del Tercer Sector Social

  • Coneixements sobre l’àmbit de la discapacitat

  • Empatia

  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip, proactivitat i capacitat d’anàlisi

  • Tècniques de comunicació i motivació

S’ofereix

  • Temporalitat: Novembre – Desembre 2019

  • Jornada laboral de 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres, matins i tardes

  • Retribució de 1.347,31€ bruts mensuals (x 14 pagues)

  • Lloc de treball: SIL Barcelona

La data límit de lliurament de currículums és Dimecres 06 de novembre 2019 a les 15 h

Forma de lliurament: Especificant REF.14/19

  • A la seu de la Fundació: Gran Via Corts Catalanes, 562, pral. 2a Barcelona

  • Adreça electrònica: mmartinez@ecom.cat

 

Entitat o associació:
Fundació Privada ECOM
Telèfon:
934 515 550
Llegir més
Pàgina 4 de 130« Primera...23456...102030...Última »