Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Plaça de coordinador/a de projectes a Esplac del Sectors geogràfics Bages-Berguedà i Ripollès-Osona-Moianès

Descripció anunci:

Esplac ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de coordinador/a de projectes dels Sectors geogràfics Bages-Berguedà i Ripollès-Osona-Moianès d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 16 de juny de 2019.

Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència ST_BB_ROM a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Coordinar i desenvolupar el suport associatiu i pedagògic als esplais.
  • Assistir a les reunions de Sectors i a les de l’Equip general de sectors que s’escaiguin.
  • Suport al funcionament, activitats i projectes definits en el Pla de treball del Sectors geogràfics.
  • Redacció, seguiment i avaluació dels projectes definits en el Pla de treball d’Esplais Catalans.
  • Coordinació amb la Secretaria tècnica per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir com part de l’equip.

Es demana:

  • Titulació universitària en el camp de l’educació i/o social o en procés d’obtenir-la.
  • Títol de Director/a d’entitats de lleure infantil i juvenil.
  • Tenir menys de 30 anys.
  • Nivell alt de català i competència escrita.
  • Coneixement de l’elaboració de projectes, memòries i altra documentació.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Coneixements: LibreOffice, gestió de correu i Internet.
  • Capacitat d’organització i gestió del temps.
  • Capacitat de treball en equip i autonomia personal.
  • Capacitat de flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral.
  • Vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

Es valorarà:

  • Experiència com a responsable d’esplai.
  • Experiència en les funcions descrites.
  • Coneixement d’idiomes.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20h setmanals. Sou segons l’escala salarial de l’entitat (11.623,14 € bruts anuals).
  • Incorporació juny de 2019
  • Lloc de treball habitual: Manresa, Centelles i Barcelona.
  • Tot esperant rebre les vostres sol·licituds, rebeu una molt cordial salutació.

 

Entitat o associació:
Esplais Catalans
Telèfon:
933 026 103
Llegir més

Assessor/a juvenil de mobilitat internacional

Descripció anunci:

Cerquem dues persones per a incorporar-se als nostres equips de treball com a assessor/a juvenil de mobilitat internacional, en dos projectes diferents, que són:

Dins del Sistema Integral d’Informació Juvenil (SIJ) del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, servei dedicat a informar, orientar a les persones joves en els diferents àmbits de la informació juvenil: treball, formació, educació, salut, etc. i que compta en algunes temàtiques amb un equip d’assessores especialitzades, com és el cas de la mobilitat internacional.

I el Centre Europa Jove (CEJ) és un servei d’informació, orientació i assessorament juvenil sobre mobilitat europea i internacional. Impulsat pels Ajuntaments de Santa Coloma de Gramenet, Badalona, Barcelona, Sant Adrià del Besòs, L’Hospitalet de Llobregat i el Consell Comarcal del Barcelonès. Des del servei impulsem i participem -al llarg de l’any- en diferents campanyes d’orientació i informació per a joves amb la implicació
dels 5 municipis de la comarca.

Tasques a desenvolupar:

  • Informar, orientar i assessorar a les persones joves sobre les oportunitats que tenen al seu abast en matèria de mobilitat per anar a estudiar, treballar o fer un voluntariat a l’estranger.
  • Dissenyar i programar accions de dinamització de la informació i donar suport en la programació d’activitats en l’àmbit de la mobilitat internacional.
  • Dissenyar i programar accions per acompanyar als i les joves retornats de l’estranger.
  • Actualitzar i fer recerca d’informació relacionada amb la mobilitat internacional.
  • Elaborar un butlletí mensual amb recull d’informació i ofertes relacionat amb la temàtica.
  • Gestionar les xarxes socials del servei.
  • Donar suport puntual a les altres àrees de treball.
  • Realització de tallers i cursos de formació dirigits als i les joves, als Instituts de Secundària i/o a les entitats juvenils.
  • Garantir la producció, tractament, elaboració i edició de fitxes i material informatiu relacionades amb l’àmbit de la mobilitat internacional on expliquin els recursos disponibles actuals a nivell nacional, i posar-ho a disposició de les Oficines Joves.
  • Donar suport als i les professionals de les Oficines Joves que formen part de la Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil que lidera la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Requisits de la persona candidata:

  • Formació en l’àmbit social (titulació de cicle formatiu o grau universitari).
  • Experiència en gestió, organització i classificació de fons documental.
  • Idiomes: català (nivell C), castellà i anglès (nivell B2) parlat i escrit.
  • Experiència en el treball amb joves.
  • Coneixement de programes europeus de mobilitat internacional.
  • Coneixement d’entitats en l’àmbit de la mobilitat internacional.
  • Haver participat en algun projecte de mobilitat internacional

Es valorarà:

  • Coneixements de l’àmbit de la informació juvenil i les polítiques de Joventut.
  • Domini d’una quarta llengua.
  • La participació activa en entitats organitzadores d’intercanvis juvenils.
  • Haver organitzat i redactat algun projecte d’Erasmus+.
  • Experiència en el treball en equip i en xarxa.
  • Estar donat/ada d’alta a la Garantia Juvenil.

S’ofereix:

Per al SIIJ:

  • Contracte indefinit de jornada completa (37,5h) per part de QSL Serveis Culturals.
  • Categoria: Tècnic de gestió Nivell A, segons Conveni del Lleure educatiu i sociocultural de Catalunya
  • Dedicació: 37,5h/setmana
  • Sou segons conveni del lleure. (salari brut anual: 22.248€)
  • La prestació del servei es desenvoluparà principalment en diferents Punts infoJOVE de la ciutat de Barcelona.
  • Incorporació immediata.

Per al CEJ:

  • Contracte per obra i servei
  • Categoria: Tècnic de gestió Nivell A, segons Conveni del Lleure educatiu i sociocultural de Catalunya
  • Dedicació: 34h/setmana
  • Sou segons conveni del lleure. (salari brut anual: 19.183,92€)
  • La prestació del servei es desenvoluparà principalment en aquests equipaments juvenils de la
    comarca:
    • Espai Jove “Ca n’Arús” de L’Hospitalet de Llobregat.
    • Centre Polidor de Sant Adrià de Besòs.
    • Centre de Recursos Juvenils Mas Fonollar a Santa Coloma de Gramenet.
  • Incorporació: 17/06/2019
    Interessades i interessats enviar un correu electrònic amb el currículum vitae i la carta de motivació a selecciopersonal.siij@gmail.com abans del diumenge 2 de juny, posant com a referència: “candidatura assessor/a mobilitat internacional”.

 

Entitat o associació:
Sistema Integral d’Informació Juvenil (SIJ)
Telèfon:
-
Llegir més

Responsable de finançament i projectes del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona 2020

Descripció anunci:

El Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores és el procés de confluència dels diferents moviments de l’economia alternativa, els que anomenem economies transformadores a un nivell local i internacional.
A través d’aquesta iniciativa es vol donar visibilitat pública i reconeixement als projectes d’economies transformadores, tot proporcionant una narrativa alternativa per a fer front al discurs hegemònic capitalista, tal com es va anunciar a l’últim Fòrum Social Mundial de Salvador de Bahia des de la XES, RIPESS, i REAS.
El principal objectiu d’aquest procés és acostar moviments socials i iniciatives que comparteixin la voluntat de posar al centre de l’economia les persones i el medi ambient, i d’acabar amb l’economia basada en l’extracció, el creixement, la competitivitat i el mercat, i que lluitin per caminar cap a societats resilients i col·laboratives que construeixin i reforcin aliances i accions estratègiques a base de treballar juntes.

Per a més info: https://transformadora.org/

Descripció de l’oferta:

L’expectativa de la organització del Fòrum és que almenys la meitat del pressupost estigui generat per la seva pròpia activitat. D’altra banda, es preveuen aportacions de les organitzacions de les economies transformadores.
Altra via de finançament prové de les institucions públiques, a través de subvencions, convenis de col.col·laboració, fundacions de filantropia progressistes i projectes de transformació social.
Actualment l’equip tècnic del FSMET està format per 6 persones. En l’àrea econòmica ja hi ha una persona contractada per la gestió administrativa però es vol ampliar amb una persona responsable de les fonts de finançament i els projectes i convenis.

Principals tasques:

  • Recollir les necessitats de finançament del procés del FSMET (conjuntament amb la persona d’administració) i buscar finançament per donar-hi resposta.
  • Cerca de finançament públic (a través de convocatòries de subvencions i convenis) i privat (en fundacions progressistes).
  • Explorar i dissenyar l’estratègia per augmentar les fonts d’autofinançament.
  • Tramitació de les convocatòries de subvencions i convenis públics i privats, resolució de requeriments i justificació final.
  • Relació i seguiment amb les finançadores públiques i privades.

Perfil:

  • Experiència i/o coneixença de la xarxa de principals fundacions progressistes a nivell internacional.
  • Experiència en redacció i justificació de projectes en l’àmbit local i internacional, en tant en l’àmbit públic com privat; així com en l’àmbit de la cooperació internacional.
  • Competències lingüístiques: anglès, castellà i català (nivell alt, oral i escrit).
  • Habilitats en facilitació i treball en equip.   
  • Autonomia i organització en el treball.   
  • Flexibilitat, agilitat i pro-activitat a l’hora de articular-se amb interlocutors molt variats.
  • Persona oberta, comunicativa, reactiva i alhora pacient.

Es valorarà:

  • Participació activa en moviments socials.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminismes, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.   
  • Visió estratègica d’aliances mundials, coneixement de xarxes i moviments relacionats amb altres formes d’entendre l’economia.

S’ofereix:

  • Jornada de 15 hores setmanals fins a juny del 2020 (inclòs)
  • Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora)
  • Incorporació immediata (setmana del 24 de juny, aproximadament)
  • Possibilitat de relacionar-se amb moviments socials i xarxes a nivell internacional

Procediment de selecció:

Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a convo@transformadora.org el seu CV i una carta de motivació en castellà fins l’ 11 de juny (inclòs).
*Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans del 28 de juny, en el cas de no obtenir resposta en aquesta data el procés es donarà per finalitzat.
 
 
Entitat o associació:
Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores
Telèfon:
-
Llegir més

Responsable de comunicació del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona 2020

Descripció anunci:

El Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores és el procés de confluència dels diferents moviments de l’economia alternativa, els que anomenem economies transformadores a un nivell local i internacional.
A través d’aquesta iniciativa es vol donar visibilitat pública i reconeixement als projectes d’economies transformadores, tot proporcionant una narrativa alternativa per a fer front al discurs hegemònic capitalista, tal com es va anunciar a l’últim Fòrum Social Mundial de Salvador de Bahia des de la XES, RIPESS, i REAS.
El principal objectiu d’aquest procés és acostar moviments socials i iniciatives que comparteixin la voluntat de posar al centre de l’economia les persones i el medi ambient, i d’acabar amb l’economia basada en l’extracció, el creixement, la competitivitat i el mercat, i que lluitin per caminar cap a societats resilients i col·laboratives que construeixin i reforcin aliances i accions estratègiques a base de treballar juntes.

Per a més info: https://transformadora.org/

Descripció de l’oferta:

El principal objectiu de comunicació de l’FSMET és donar a conèixer les economies transformadores a un públic internacional i el més divers possible, per reforçar la participació de diferents xarxes, moviments i persones implicades arreu del món.

Actualment l’equip tècnic del FSMET està format per 6 persones. En l’àrea de comunicació ja hi ha una persona contractada per la gestió de premsa i mitjans de comunicació, però es vol ampliar per formar un equip que pugui assolir les tasques de comunicació de manera conjunta i coordinada.

Principals tasques:

  • Definició d’objectius de comunicació segons les fases i àmbits de l’FSMET.
  • Coordinació amb proveïdores de l’economia solidària externes per l’elaboració de materials comunicatius específics (audiovisual, gràfic, web, digital).
  • Dinamització i participació a la comissió de comunicació pròpia del Fòrum i coordinació amb comissió de comunicació de xarxes impulsores: XES, REAS i Ripess.
  • Elaboració de continguts per a canals de comunicació propis del Fòrum (web, Fòrum Virtual).
  • Elaboració de materials de difusió de l’FSMET (presentacions, cartells, il·lustracions).
  • Gestió de mailing propi (invitacions, correus per participants), butlletins i formularis web.
  • Estratègia de xarxes socials.

Perfil:

  • Experiència demostrable en gestió comunicativa, redacció i gestió de xarxes socials en entitats de l’economia solidària, entitats no lucratives i/o moviments socials.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminisme, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambiental.
  • Competències lingüístiques: anglès, castellà i català (nivell alt, oral i escrit).
  • Capacitat de treball en equip.
  • Autonomia, organització  i innovació en el treball.
  • Persona oberta, comunicativa, reactiva i alhora pacient.

Es valorarà:

  • Participació activa en moviments socials.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminismes, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.    
  • Experiència i coneixements tècnics en gestió de pàgines web.
  • Coneixements de francès.
  • Coneixements de disseny gràfic i maquetació.

S’ofereix:

  • Jornada de 25 hores setmanals fins a juny del 2020 (inclòs) amb possibilitat d’augmentar a 30h.
  • Salari: 28.652€ brut anual (12,81€/hora).
  • Incorporació immediata (setmana del 24 de juny, aproximadament).

Procediment de selecció:

Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a convo@transformadora.org el seu CV i una carta de motivació en castellà fins l’ 11 de juny (inclòs).

*Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans del 28 de juny, en el cas de no obtenir resposta en aquesta data el procés es donarà per finalitzat.

 

Entitat o associació:
Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores
Telèfon:
-
Llegir més

Dinamitzadors/es Juvenils – Substitucions Baix Llobregat – Fundació Pere Tarrés

Descripció anunci:

Respondre el formulari fins el 03-06-2019

Localitat: Esplugues de Llobregat

Contracte: d’Obres i Serveis

Jornada: Temps parcial

Sector: Editorial, Educació i Formació

Vacants: 10

Fundació Pere Tarrés

La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d’existència, és una organització no lucrativa d’acció social i educativa, dedicada a la promoció de l’educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l’enfortiment del teixit associatiu. Amb el temps la seva acció s’ha ampliat a altres àmbits de l’acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.

Descripció de l’oferta

La Fundació Pere Tarrés cerca Dinamitzadors/es Juvenils per entrar a formar part de borsa de treball per realitzar substitucions puntuals, de mitja i llarga durada en diferents serveis juvenils de poblacions del Baix Llobregat (Centre i Nord)
Les funcions a desenvolupar en els diferents equipaments seran

  • Dinamitzar els serveis juvenils
  • Intervenció amb joves de 12 a 30 anys.
  • Fomentar la participació juvenil i dinamitzar el teixit associatiu.
  • Vetllar pel bon ús de les instal·lacions dels serveis. 

Cerquem persones amb

  • Formació en l’àmbit social, preferiblement Diplomatura/grau en Educació social, CFGS d’integració social o similar.
  • Disponibilitat horària de tardes i alguns matins.
  • Experiència en dinamització juvenil.
  • Experiència en participació juvenil i teixit associatiu.
  • Disposar del Certificat Negatiu de Delictes Sexuals.

Requisits

  • Formació en l’àmbit social, preferiblement Diplomatura/grau en Educació social, CFGS d’integració social o similar.
  • Disponibilitat horària de tardes i alguns matins.
  • Experiència en dinamització juvenil.
  • Experiència en participació juvenil i teixit associatiu.
  • Disposar del Certificat Negatiu de Delictes Sexuals.

 

Entitat o associació:
Fundació Pere Tarrés
Telèfon:
934 301 606
Llegir més
Pàgina 31 de 136« Primera...1020...2930313233...405060...Última »