Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Persona Tècnica de Comunicació i Màrqueting a Fil a l’agulla

Descripció anunci:

Fil a l’agulla és una cooperativa d’Iniciativa Social i sense ànim de lucre que acompanya a persones i grups en processos de presa de consciència amb vocació de transformar i incidir allà on treballem: al món educatiu, les organitzacions, els grups, les comunitats, les persones, les relacions i nosaltres mateixes.

Busquem una persona amb experiència en comunicació i màrqueting per cobrir una plaça de Tècnica de Comunicació de la cooperativa.

Cal enviar currículum i carta de motivació a helena@filalagulla.org abans del 25 d’octubre de 2019.

Funcions:

  • Execució i seguiment del pla de comunicació i màrqueting de la Cooperativa juntament amb la coordinació general.

  • Redacció i enviament de continguts relacionats amb les àrees i serveis de la cooperativa: notes de premsa, notícies, presentacions, articles, etc.

  • Disseny i maquetació de cartells i altres publicacions en format digital.

  • Manteniment i millora de la pàgina web.

  • Redacció i edició dels newsletter i altres campanyes d’email màrqueting. Mailchimp.

  • Relació amb periodistes, revistes, diaris i altres líders d’opinió.

  • Suport en l’organització d’esdeveniments relacionats amb les activitats de la cooperativa.

  • Seguiment, manteniment i anàlisi de les xarxes socials de l’entitat.

Perfil de la persona candidata:

  • CFGM, CFGS o títol universitari en el camp del periodisme, la comunicació audiovisual o la publicitat o experiència demostrable de dos anys o més en el camp de les xarxes socials i la comunicació.

  • Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web i edició de vídeos i imatges (InDesign, Premiere, Photoshop o altres).

  • Domini del gestor de continguts web WordPress.

  • Coneixements i experiència en redacció de notícies, articles de bloc, continguts per xarxes socials.

  • Capacitat de síntesi i relatoria.

  • Coneixements en gestió de xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, Whatsapp, Telegram.

  • Coneixements d’ús i gestió de Mailchimp.

  • Coneixements d’ús de les eines de Google Drive.

  • Coneixements de màrqueting digital.

  • Nivell alt de català i castellà.

  • Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip, autonomia i adaptabilitat.

  • Interès en formar part d’un projecte empresarial cooperatiu.

Es valorarà:

  • Experiència associativa i/o cooperativa, personal o professional.

  • Tenir coneixements en facilitació de grups, gestió de conflictes, perspectiva interseccional.

  • Coneixements d’anglès.

  • Capacitat organitzativa, proactiva i de planificació.

  • Habilitats per treballar en equip.

Característiques oferta:

  • Contractació de 20 hores setmanals. Horari preferiblement matins.

  • Contractació per obra i servei (6 mesos prorrogables).

  • Sou brut: 1022,66€ /mes.

  • Lloc de treball: Barcelona (Bailèn, núm. 5).

  • Incorporació immediata.

Informació requerida: Currículum vitae i carta de motivació.

Les candidatures seleccionades seran convidades a una entrevista

Adreça d’enviament: helena@filalagulla.org

Referència de la plaça: Tècnic/a de comunicació

Data límit de recepció de candidatures: 25 d’octubre de 2019

Data prevista d’incorporació: 4 de novembre de 2019

 

Entitat o associació:
Fil a l'Agulla
Telèfon:
654 070 358
Llegir més

Tècnic/a de comunicació – Stop Sida

Descripció anunci:

Stop Sida és una associació sense ànim de lucre que des de l’any 1986 es dedica a la promoció de la salut sexual des de i per a la comunitat LGTB+ i de dones trans i homes que exerceixen el treball sexual. Així mateix, col·laborem amb altres entitats a nivell local, autonòmic, estatal i internacional.

Data límit 20/10/2019.

Més informació a la web www.stopsida.org

Responsabilitats:

  • Responsable del pla de comunicació de Stop Sida.

  • Col·laboració en la redacció de projectes i memòries tècniques que afectin l’àrea de comunicació.

  • Coordinació del voluntariat de comunicació de Stop Sida.

  • Coordinació amb l’equip tècnic de Stop Sida.

Perfil/requisits:

Imprescindible:

  • Titulació acadèmica de l`àmbit de la comunicació.

  • Experiència tècnica de 2 anys en projectes de comunicació.

  • Coneixement de la comunitat LGTB+.

  • Capacitat de comunicació i de treball en equip, autonomia, iniciativa personal

  • Coneixements entorn Worpress, SEO, SEM, eines “email marketing”, ”Community management (xarxes socials)”, eines d’estadístiques (Analytics). Coneixements bàsics de protecció de dades.

Valorable:

  • Titulació universitària (preferentment comunicació, marketing, periodisme, sociologia o psicologia social)

  • Formació complementària en l’àmbit de la salut sexual.

  • Català i/o angles.

  • Experiència en disseny i difusió massiva de Newsletters, coneixements HTML, coneixements d’eina de “dashboard”

  • Contactes amb “influencers”

  • Disseny audiovisual (gravació i edició de vídeos)

Oferim:

  • Incorporació immediata.

  • Jornada de 20 hores setmanals.

  • Autònom/a amb possibilitat de contracte

  • Salari: 943,8€ bruts al mes

Localització: Espanya/Catalunya/Barcelona/Eixample

Data de inici: Novembre 2019

Data límit d’inscripció: Enviar CV i carta de presentació abans del 20 d’octubre de 2019 al correu electrònic raquel@stopsida.org

 

Entitat o associació:
STOP Sida
Telèfon:
934 522 435
Llegir més

Tècnic/a – RUIDO Photo

Descripció anunci:

Enviar CV’s a laiagomez@ruidophoto.com fins el 18/10/2019

Què busquem?

A RUIDO Photo (entitat sense ànim de lucre que treballem projectes de documentalismes independent i sensibilització sobre violacions de DDHH), comptem amb l’aprovació de la subvenció del SOC per a la contractació d’1 persona en pràctiques beneficiària del Programa de Garantia Juvenil, entre el 31/10/2019 i el 30/04/2020, amb un contracte de jornada completa amb una remuneració orientativa de 1200€ mensuals, depenent dels càlculs resultants de la subvenció atorgada.

Requisits:

  • Tenir menys de 30 anys

  • Estar inscrita com a beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya (requisits aquí)

  • Estar inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al SOC

  • Tenir possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat.

  • Complir els requisits que exigeix la modalitat de contracte de treball en pràctiques.

  • No haver participat en les convocatòries anteriors ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.

Perfil professional:

  • Titulació universitària en Economia, Comptabilitat i Finances, Administració i Direcció d’Empreses o estudis de Grau afins.

  • Es valorarà molt positivament postgraus o màsters en Cooperació al Desenvolupament, gestió cultural o afins.

  • Coneixements i experiència mínima de 2 anys en projectes de Sensibilització en Cooperació Internacional o Educació per la Justícia Global.

  • Es valorarà acreditar estudis en gestió de projectes de cooperació internacional.

  • Es valorarà tenir estudis i experiència de Fundraiser.

Tasques:

  • Seguiment tècnic i econòmic de projectes de cooperació i d’educació al desenvolupament.

  • Formulació de projectes socials i de cooperació

  • Justificació econòmica i tècnica de projectes de cooperació

  • Recopilació de fons de verificació dels projectes.

Gestió Comptable i fiscal:

  • Gestió de la comptabilitat de l’entitat. Registre de despeses i ingressos. Llistats trimestrals de liquidació d’impostos.

  • Seguiment de caixa i comptes bancaris. Previsió de tresoreria.

  • Facturació electrònica amb les administracions públiques.

  • Control de les notificacions electròniques de l’Agència Tributària.

Tasques generals d’administració:

  • Coordinació amb la gestoria: comptabilitat, fiscal i laboral.

  • Suport administratiu als projectes de l’entitat.

  • Gestió del correu electrònic corporatiu.

  • Manteniment de l’arxiu en paper i digital i del material d’oficina.

Competències:

  • Dinamisme i empatia.

  • Capacitat organitzativa.

  • Capacitat de treball en equip.

  • Capacitat d’anàlisis a nivell financer i pressupostari.

Requeriments i experiència:

  • Nivell avançat d’Excel i Word, nivell usuari d’Access.

  • Domini del català i castellà, oral i escrit (equivalent nivell C).

  • Coneixements comptables avançats.

  • Es valorarà tenir coneixements de programes comptables.

  • Gestió de processos vinculats a la tresoreria.

  • Gestió sistemes de costos.

  • Processos d’auditoria econòmica.

  • Es valorarà molt positivament l’experiència demostrable en Departaments Comptables o Financers d’organitzacions, preferentment no lucratives.

  • Es valorarà molt positivament l’experiència en gestió econòmica de projectes de cooperació/EpD i en formulació i justificació de subvencions.

Interessats/des envieu CV a: laiagomez@ruidophoto.com Data límit: 18 d’octubre de 2019.

 

Entitat o associació:
RUIDO Photo
Telèfon:
-
Llegir més

Tècnic/a en recerca social aplicada a la Fundació Ferrer i Guàrdia (Garantia Juvenil)

Descripció anunci:

La Fundació Ferrer i Guàrdia  ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a en recerca social aplicada de l’Institut d’Anàlisi Social i Polítiques Públiques de la Fundació vinculada al programa de Garantia Juvenil finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu. Aquesta persona serà l’encarregada de donar suport ens els estudis en els que treballa la Fundació.

El termini per presentar candidatura finalitza el dia 17 d’octubre de 2019. Els currículums els heu de fer arribar a fundacio@ferrerguardia.org indicant en l’assumpte del missatge la següent referència: “RECERCA”.

Tasques i funcions:

  • Recerca de dades a partir de fonts secundàries
  • Cerca d’informació de forma autònoma
  • Redacció d’informes
  • Tractament de dades estadístiques
  • Conducció o suport en dinàmiques participatives
  • Preparació de documents de suport per a presentacions de resultats
  • Redacció, seguiment i avaluació de projectes i memòries

Requisits:

  • Titulació: Grau o llicenciatura en Sociologia o en Ciències Polítiques i de l’Administració.
  • Menor de 30 anys
  • Inscrit com a beneficiari del Programa de Garantia Juvenil i com a demandant d’ocupació al SOC
  • No haver estat contractat en les convocatòries anteriors del programa “Joves en pràctiques” del Programa de Garantia Juvenil
  • Nivell superior de català i castellà
  • Coneixements alts en ofimàtica, especialment en full de càlcul, i en programari estadístic (SPSS, R…)
  • Capacitat alta de treball en equip i d’autonomia personal.

Es valorarà:

  • Capacitat de disseny, redacció, seguiment i avaluació de projectes
  • Competències en comunicació i/o disseny
  • Capacitat de parlar en públic
  • Carnet de conduir i disposar de vehicle propi
  • Coneixements de llengua anglesa
  • Coneixement i experiència en l’àmbit associatiu

S’ofereix:

  • Contracte laboral en pràctiques a jornada complerta
  • Salari brut de 1450 € mensuals aproximadament
  •  Durada del contracte: 6 mesos
  • Lloc de treball habitual: Barcelona
  • Incorporació immediata

 

Entitat o associació:
Fundació Ferrer i Guàrdia
Telèfon:
-
Llegir més

Tècnic/a de gestió d’entitats – Justícia i Pau

Descripció anunci:

Enviar CV’s a premsa@justiciaipau.org fins el 20/10/2019

Des de Justícia i Pau obrim convocatòria per a cobrir la plaça de Tècnic/a de gestió d’entitats en el marc de la convocatòria 2019 per a la concessió de subvencions destinades a incentivar la contractació en pràctiques de joves beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

La subvenció ens dóna l’oportunitat de contractar, en la modalitat de contracte de treball en pràctiques, durant un període de 6 mesos a jornada completa, persones beneficiaries del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, inscrites com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Tasques i funcions:

La persona que s’incorpori realitzarà, principalment, tasques de l’àrea d’administració de l’entitat i durà a terme funcions de suport a la gestió diària de la comunicació (interna i externa) i de la gestió de projectes. Algunes de les tasques a desenvolupar seran les següents:

  • Gestió de factures, rebuts i altres documents comptables de l’entitat.

  • Gestió associats/des i voluntariat.

  • Comunicació telefònica i escrita amb proveïdors, socis/es, voluntaris/àries (principalment en català).

  • Elaboració, classificació, registre i arxiu de comunicacions i documents.

  • Suport en tasques de comunicació i de gestió del web i altres continguts comunicatius de l’entitat.

  • Suport en la gestió de subvencions: recerca, sol·licitud, formalització, justificació i arxiu de les diferents subvencions, ajuts i beques que es decideixi sol·licitar.

  • Suport en organització, gestió i difusió d’actes i esdeveniments organitzats per l’entitat.

  • Suport en altres tasques derivades del dia a dia de l’entitat.

Perfil requerit:

  • Títol universitari o similar en l’àmbit de les ciències socials.

  • Persona proactiva i autònoma.

  • Ganes d’aprendre i implicar-se.

  • Capacitats de gestió de la pròpia feina.

  • Capacitat i ganes de treballar en equip.

  • Coneixement d’ofimàtica (especialment, Office).

  • Alt nivell de català i castellà, parlat i escrit. Es valorarà el coneixement d’altres idiomes.

  • Respecte per la diversitat cultural i religiosa.

  • Es valoraran coneixements d’administració i experiència prèvia en el sector.

Imprescindible:

  • Estar inscrit/a com a beneficiari del Programa Garantia Juvenil a Catalunya.

  • Estar inscrit/a com a persona demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat.

  • Complir els requisits que exigeix la modalitat de contracte de treball en pràctiques.

  • No haver participat en les convocatòries anteriors ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.

Característiques de l’oferta :

  • Contracte de 6 mesos en règim de pràctiques. Jornada completa.

  • Remuneració segons les condicions establertes en la subvenció.

  • Incorporació abans del 31 d’octubre de 2019.

  • Oferta subjecta a les condicions i finançament de la convocatòria 2019 per a la concessió de subvencions destinades a incentivar la contractació en pràctiques de joves beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

Els interessats i les interessades, envieu, si us plau, el currículum complet i carta de motivació a premsa@justiciaipau.org, amb l’assumpte “Tècnic/a de gestió d’entitats” fins al 20/10/2019.

 

Entitat o associació:
Justícia i Pau
Telèfon:
933 176 177
Llegir més
Pàgina 30 de 147« Primera...1020...2829303132...405060...Última »