Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Secretari/ària tècnic/a per a la Demarcació de Catalunya Central de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:

Integrada a l’Oficina de Demarcació, que assumirà les següents funcions

  • Seguiment i atesa dels equips de voluntaris i agrupaments de la demarcació.
  • Coordinació i gestió dels projectes d’actuació emmarcats al territori.
  • Coordinació amb l’equip de persones de la Demarcació. Realització de tasques de secretaria en coordinació amb l’Oficina de Serveis Generals: assegurances, certificats i afiliacions, entre d’altres.
  • Seguiment comptable i suport als AEIG en la gestió comptable.
  • Gestió tècnica de les formacions de l’Escola de Formació de MEG que depenen de la Demarcació.
  • Seguiment i sol·licitud de convocatòries de subvencions.
  • Comunicació on-line i gestió de les xarxes socials.
  • Gestió de l’arxiu.
Requisits: 
  • Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal.
  • Capacitat de treball en equip i d’adaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
  • Capacitat d’interlocució amb administracions, agents socials i educatius.
  • Informàtica a nivell d’usuari: processadors de textos, fulls de càlcul, presentació de diapositives, correu electrònic, gestió de bases de dades…
  • Coneixements comptables i de gestió.
  • Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
  • Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual (obligatori).

Es valorarà:

  • Persona coneixedora de l’àmbit educatiu de MEG i motivada per les finalitats de l’associació.

Perfil orientatiu:

  • Titulació de grau mitjà o superior, preferentment en l’àmbit administratiu, de gestió o assimilat.
  • Vinculació al Moviment de manera activa o haver-hi estat.
  • Disponibilitat de carnet de conduir i vehicle propi.
  • Disponibilitat de continuïtat en el lloc.
  • Flexibilitat.
Condicions: 

Condicions laborals:

  • Contracte laboral indefinit amb jornada de 30 – 40 h/setmanals (de dimarts a dissabte)
  • Incorporació immediata
  • Lloc de treball: inicialment al C. Calàbria de Barcelona, i amb proper trasllat a a la seu de la Fundació Escoltes i Guies a Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • Retribució salarial: entre 13.000 – 17.000 €/bruts anuals segons jornada.

Interessats/des cal enviar cv al correu electrònic taper.catalunyacentral@escoltesiguies.cat abans del 30/04/2021.

 

Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Tècnic/a de comunicació a Fundesplai

Descripció anunci:

Suport Tercer Sector – Fundació Catalana de l’Esplai busca periodista per redactar i publicar continguts adreçats a entitats no lucratives sobre temes del tercer sector i per realitzar tasques de comunicació corporativa.

Funcions principals:

  • Redacció de continguts (notícies d’actualitat, reportatges, recursos, esdeveniments d’agenda). Àmbit social, econòmic i jurídic.
  • Seguiment dels indicadors del projecte.
  • Assistència a les reunions tècniques de coordinació.
  • Tasques de l’entitat vinculades amb comunicació: xarxes socials, organització d’esdeveniments, WordPress, mailings…
Requisits: 
  • Títol universitari en periodisme o comunicació
  • Nivell alt de català i molt bona capacitat de redacció
  • Coneixements d’edició d’imatges i gestor de continguts web
  • Capacitat per treballar en equip
  • Es valorarà tenir coneixements de màrqueting digital
  • Es valorarà tenir experiència en el tercer sector
Condicions: 
  • Una plaça és a jornada completa i una altra per a 25 hores.
  • Horari d’entrada i sortida flexible.
  • Teletreball 2-3 dies a la setmana.
  • Sou segons conveni del lleure.

Les persones interessades poden enviar el seu CV a jhinojo@fundesplai.org abans del 29 d’abril de 2021.

 

Entitat o associació:
Fundesplai
Telèfon:
935 511 744
Llegir més

Tècnic/a en Gestió econòmica i administrativa – Som Connexió

Descripció anunci:

Vols unir-te a un equip de persones compromeses i amb ganes de canviar el món? Vols descobrir perquè cada cop més professionals estan interessats a treballar en empreses i entitats de l’economia social? Si és així, a Som Connexió et volem conèixer!

A la cooperativa hi trobaràs un ambient i una forma de fer que segurament mai hagis viscut abans. El nostre model organitzatiu es basa en el benestar de les persones i en la seva realització tant professional com personal. Totes les veus són escoltades i tothom és partícip dels èxits de l’empresa. Ens esforcem per ser una empresa horitzontal i transparent, on hi regna el bon ambient i on la professionalitat es combina amb les cures.

La responsabilitat i capacitat d’autogestió dels diferents equips ens permeten atendre les necessitats de conciliació d’una forma flexible. Potenciem el teletreball (ja ho fèiem abans de la pandèmia). La igualtat, la sostenibilitat, la justícia, la democràcia i la diversitat són alguns dels principis que defensem i que estan dins del nostre ADN.

Però per sobre de totes aquestes coses, a Som Connexió hi trobaràs un propòsit. No volem fer diners (no tenim afany de lucre), volem transformar el sector de les telecomunicacions contribuint així a canviar la forma d’entendre el consum i l’economia.

Si tot això et sona bé, continua llegint!

Sobre Som Connexió

Som Connexió som una cooperativa de consum sense afany de lucre que neix amb el propòsit de desenvolupar una alternativa real de consum en el camp de les telecomunicacions (serveis de telefonia i connexió internet).

Després de 6 anys de vida i amb més de 7.000 persones sòcies, el que va començar com una idea esbojarrada s’ha convertit en una startup que va camí de consolidar-se. Ha arribat el moment de créixer i per això ens trobem en continua ampliació d’equip.

Ara busquem una persona que s’integri al nostre equip de treball per desenvolupar les tasques de suport a la gestió econòmica i, complementariament, gestió administrativa al conjunt de l’equip de Som Connexió.

Descripció del lloc

Ubicació: El lloc de treball s’integra a l’equip de Serveis Generals.

Funció general: Les seves principals funcions seran en l’àmbit de gestió econòmica. També farà tasques de gestió administrativa, amb una dedicació horària menor.

Tasques:

  • Donar suport a les tasques de gestió econòmica:
    • Atendre els correus electrònics relacionats amb facturació i gestió administrativa.
    • Tasques de suport a la facturació.
  • Donar suport a tasques de gestió de les persones:
    • Contractes i nòmines.
    • Prevenció de riscos laborals i vigilància de la salut.
    • Formació bonificada.
  • Realitzar tasques administratives:
    • Tràmits de gestió societària de la cooperativa.
    • Gestió del correu i missatgeria.
    • Gestió documental.
  • Control d’accés a les oficina i recepció.

Requisits:

  • Batxillerat o equivalent.

Experiència:

  • Experiència contrastada en l’ús de diverses eines ofimàtiques, ERPs, CRMs i d’aplicacions destinades al treball col·laboratiu per xarxa.
  • Gestió comptable.
  • Gestió administrativa.

Idiomes:

  • Català nivell alt (oral i escrit).
  • Castellà nivell alt (oral i escrit).

Condicions del lloc:

  • Jornada parcial (30 h/setmana).
  • Contracte indefinit.
  • Salari brut anual: 16.560 € el primer any de contracte. El segon any augmenta.
  • Incorporació immediata, un cop finalitzat el procés de selecció.
  • Ubicació: El Prat de Llobregat.
  • Teletreball part de la setmana.

​Competències:

  • Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia).
  • Ètica i credibilitat.
  • Treball en equip.
  • Innovació Iniciativa.
  • Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
  • Elevada capacitat d’aprenentatge.
  • Tolerància a la pressió.
  • Compromís.
  • Negociació.

Es valorarà:

  • Agilitat en l’ús d’eines ofimàtiques.
  • First Certificate.
  • Activista en l’àmbit del consum conscient i responsable.

Per participar en el procés de selecció:

  • Enviar CV i carta de motivació a comunicacio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta Tècnic/a en Gestió econòmica i administrativa”.
  • Data límit d’enviament: 2 de maig del 2021.

 

Entitat o associació:
Som Connexió
Telèfon:
931 311 728
Llegir més

Intèrprets de Llengua de Signes – Fundació Pere Tarrés

Descripció anunci:

Interessats/des cal respondre el formulari fins el 03/05/2021.

Des de la Fundació Pere Tarrés busquem a Intèrprets en Llengua de Signes en llengua Catalana per crear una borsa d’intèrprets per Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.

Les seves funcions consistiran en fer d’intèrpret d’aquells alumnes que ho requereixen de centres educatius així com, la preparació del vocabulari requerit per l’assignatura per tal de garantir un bon servei a l’alumnat i transmetre clarament les explicacions del professor /a i/o tutor/a. Aquesta oferta és per formar part de la borsa per posicions fixes o substitucions per les diferents províncies de Catalunya.

Requisits:

  • Tenir formació en Intèrpret de Signes en llengua Catalana.
  • Tenir experiència com a intèrpret en llengua de signes.
  • Valorable tenir experiència en el lleure.

 

Entitat o associació:
Fundació Pere Tarrés
Telèfon:
934 301 606
Llegir més

Convocatòria: Il·lustració d’un conte infantil

Descripció anunci:

Objectiu de l’encàrrec:

Fruit de la col·laboració entre Enginyeria sense Fronteres i l’Aliança contra la Pobresa Energètica ha sorgit la proposta d’elaborar conjuntament un conte sobre els impactes de la pobresa energètica en la infància. 

El present encàrrec té com a objectiu la il·lustració d’un conte infantil sobre els impactes de la pobresa energètica en infància i adolescència, que comprengui també la importància de l’organització col·lectiva i els moviments socials, des d’una perspectiva de drets energètics.

El conte es preveu en format d’àlbum il·lustrat i tindrà una extensió aproximada d’entre 8 i 10 dobles cares.

Metodologia:

Es faran tres reunions amb el grup de l’Aliança contra la Pobresa Energètica on hi ha les persones encarregades per escriure el conte i proposar-ne el contingut. Paral·lelament i durant unes setmanes la il·lustradora farà una proposta d’il·lustració dels continguts creats (tipus story board i presentació de disseny de personatges).

El conte està pensat com una creació col·lectiva que sorgeix de l’experiència del dia a dia de les famílies de l’APE i, per tant, l’assistència a aquestes reunions permet apropar-se una mica més a la realitat del col·lectiu. 

Es farà una revisió del conjunt final per part del grup de seguiment de l’APE.

Proposta de pla de treball/Cronograma:

  1-15 maig 2021 Maig 2021 Juny 2021
Reunions de creació de continguts      X    
Proposta d’il·lustració     X  X   
Revisió i edició       X

Entrega i producte esperat

Caldrà entregar les il·lustracions finals amb el format que s’estableixi.

Pagament

El pagament es farà un cop entregades i revisades les il·lustracions per transferència bancària. Cost del servei: 1.200,00 € IVA inclòs.

 Candidatures

Les persones o entitats interessades poden enviar una carta de motivació i el seu portfolio a: sensibilitzacio@esf-cat.org indicant la referència REF: Conte pobresa energètica.

Data límit de presentació de candidatures:  26 d’abril de 2021.

Descarrega la convocatòria

 

Entitat o associació:
Enginyeria Sense Fronteres
Telèfon:
933 022 753
Llegir més
Pàgina 3 de 17312345...102030...Última »