Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Plaça de tècnic/a informàtic/a d’Esplais Catalans

Descripció anunci:

Amb la present volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a informàtic/a d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 12 de gener de 2020. Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència InformaticaST a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Elaboració, execució i avaluació del pla de treball de les aplicacions informàtiques que s’usen a Esplac donant suport a la tasca de la coordinadora informàtica.
  • Dur a terme canvis i millores a les eines informàtiques pròpies de treball de l’entitat: Intranets i webs.
  • Coordinació amb els equips de treball i dirigents de l’entitat per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir.

Es demana:

  • Titulació acabada o en curs de Grau en Enginyeria Informàtica o Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) o Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) o coneixements equivalents demostrables.
  • Coneixement bàsic de bases de dades.
  • Coneixement o experiència en desenvolupament d’aplicacions web.
  • Competència escrita: capacitat de redacció i capacitat de síntesi.
  • Capacitat d’organització, gestió del temps i compliments de terminis, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral, vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.
  • Tenir menys de 30 anys.

Es valorarà:

  • Experiència en les funcions descrites i facilitat per conèixer noves eines de treball.
  • Experiència amb l’stack MEAN i concretament amb Angular+2.
  • Experiència en especificació i disseny de bases de dades.
  • Coneixement de disseny web.
  • Coneixement o experiència en linux, terminal bash, gestió de sistemes, cron i pm2.
  • Experiència amb sistema de versions, especialment Git i l’entorn GitLab.
  • Experiència en comunitats de desenvolupament de codi obert i en projectes de promoció de la sobirania tecnològica.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20 hores setmanals. Sou segons l’escala salarial de l’entitat (10.532,30 € bruts anuals).
  • 2 mesos de prova i incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona.

 

Entitat o associació:
Esplais Catalans
Telèfon:
933 026 103
Llegir més

Coordinador/a general de projectes a The Beit Project

Descripció anunci:

En el marc de la implantació de The Beit Project l’associació del mateix nom busca un/a coordinador/a general de projectes per a incorporar-se a l’equip central. Data límit 7/01/2020.

El Beit Project és un projecte basat en el descobriment i la interpretació de l’espai urbà i de llocs patrimonials, tot vinculant-los amb temàtiques socials contemporànies, com ara la diversitat i la convivència. Per una banda, el projecte Beit pretén contribuir a l’evolució de la mirada dels joves cap a la seva ciutat, els espais històrics i la història dels llocs; per l’altra, també pretén  conscienciar-los sobre l’acceptació d’aquelles persones de cultura, de creença o de context socioeconòmic diferents, així com reforçar el seu sentiment de pertinença a la mateixa comunitat ciutadana. L’espai urbà i el patrimoni són utilitzats com a vehicles per una ciutadania oberta i inclusiva.

Des del seu llançament el 2011, s’ha realitzat a París, Barcelona, Roma, Brussel·les, Londres, Lodz, Berlín, Sofia, Marsella, Skopje, Tànger, Bucarest, Niça i Atenes.

Tasques:

  • Gestió de projectes europeus (coordinació i supervisió de les activitats abans, durant i desprès dels projectes)
  • Recerca de subvencions i oportunitats de finançament
  • Recerca i comunicació amb els socis dels projectes
  • Preparació i redacció de projectes per a presentar a convocatòries
  • Comunicació i seguiment dels coordinadors locals dels projectes
  • Gestió de la comptabilitat
  • Gestió logística (desplaçament de material, obtenció d’autoritzacions…)
  • Comunicació i difusió del projecte (xarxes socials, representants institucionals, institucions locals…)
  • Redacció i creació de continguts relacionats amb els projectes

Competències requerides:

  • Alta capacitat d’organització
  • Nivell alt de redacció, comprensió i comunicació en Francès (mínim B2)
  • Nivell alt d’anglès (mínim B2)
  • Experiència en la gestió de projectes socials i/o educatius
  • Curiositat i flexibilitat

Es valorarà:

  • Interès per les ciutats i el patrimoni
  • Experiència en el món del lleure i educatiu

S’ofereix:

  • Jornada laboral de 30/h a la setmana
  • Sou brut mensual aproximat de 872,91 euros (bruts)
  • Incorporació immediata

Documents a enviar:

  • Un Currículum
  • Una Carta de Motivació

Interessades i interessats envieu un correu electrònic amb el CV i carta de motivació a davidstoleru@thebeitproject.org, amb copia a martaangles@thebeitproject.org abans del 7 de gener de 2020.

 

Entitat o associació:
The Beit Project Association
Telèfon:
646 943 399
Llegir més

Monitor/a de Tallers de Suport Educatiu a l’Hospitalet de Llobregat

Descripció anunci:

La Fundació Escolta Josep Carol obre convocatòria de dues places de Monitor/a de Tallers de Suport Educatiu a alumnes de primària i/o secundària, ubicats a l’Hospitalet de Llobregat. Data límit 5/01/2020.

Descripció del lloc de treball

La persona contractada s’encarregarà principalment de:

  • Dinamitzar les activitats amb els infants i/o joves que participen en els tallers i vetllar pel
    bon funcionament de les activitats programades així com del material i les infraestructures.
  • Coordinació amb el referent del centre i els tutors/es de l’alumnat segons necessitats específiques i d’acord establert en les millores d’aprenentatges.
  • Gestió en el control d’assistència de l’alumnat i el facilitarà/compartirà amb el centre
    educatiu.
  • Seguiment continuat de l’activitat: supervisant objectius, assistència d’usuaris, corregint
    possibles desviacions, aplicant les correccions necessàries per garantir el bon funcionament del servei.
  • RealitzaciS’ofereixó informes d’avaluació dels alumnes coincidint amb cada trimestre els quals es
    lliuraran a cadascun dels tutors/es.

Requisits

  • Diploma de Monitor/a d’activitats en el lleure infantil i juvenil.
  • Capacitat per la resolució de conflictes.
  • Bon nivell de català parlat i escrit.
  • Tenir expedit i en vigor el certificat de delictes sexuals.
  • Experiència com a monitor/a en activitats similars.
  • Capacitat comunicativa i de relació interpersonal.

S’ofereix

  • Jornada parcial de tarda, 5 hores setmanals (de dilluns a dijous a les tardes).
  • Contracte laboral d’obra i servei.
  • Incorporació immediata
  • Retribució segons 3r Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.

Els/les interessats/des hauran d’enviar el seu currículum a casalquico@josepcarol.cat.

La data límit per respondre serà el 5 de gener de 2020.

 

Entitat o associació:
Fundació Escolta Josep Carol
Telèfon:
932 689 111
Llegir més

Coordinador/a tècnic/a de projectes a Azimut 360

Descripció anunci:

Estem realitzant un procés de selecció per a seleccionar un/a tècnic/a de projectes per a realitzar la coordinació del projecte Cooperación, liderazgo, capacitación: 3 ejes para el fomento de la empleabilidad y el empoderamiento de las mujeres en el Norte de Marruecos, relacionat amb les energies renovables i la seva incidència en l’empoderament de la dona.

Data límit de presentació de candidatures: 30 de desembre 2019

Presentació d’Azimut 360:
Azimut 360 SCCL és una cooperativa sense ànim de lucre que neix del compromís per donar cobertura a les necessitats energètiques mitjançant un model sostenible i respectuós amb el medi ambient.
Som una enginyeria especialitzada en l’elaboració i l’execució de projectes d’energies renovables, tant pel que fa a la generació com a la distribució i gestió del consum.
L’equip d’Azimut 360 té més de 10 anys d’experiència en l’execució de projectes de cooperació internacional al desenvolupament, especialment en projectes d’electrificació rural i de capacitació de tècnics en l’àmbit de les energies renovables.

Lloc de treball:
El lloc de treball principal serà a Chefchaouen, amb visites freqüents a la seu d’Azimut 360 a Barcelona.

Requisits:
Es requereix una persona amb experiència en coordinació de projectes de cooperació internacional al desenvolupament, flexible, amb iniciativa i amb capacitat d’adaptació als canvis i que disposi de:

  • Estudis tècnics o superiors;
  • Imprescindible castellà i nivell mig de francès;
  • Capacitat per a l’organització autònoma de la feina;
  • Bona capacitat de comunicació oral i escrita;
  • Capacitat de lideratge i per treballar en equip;
  • Experiència prèvia mínima de 2 anys en gestió de projectes amb finançadors públics de cooperació al desenvolupament, preferiblement de l’Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo (AECID) i de l’Ajuntament de Barcelona (Justícia Global).
  • Experiència prèvia en identificació i formulació de projectes de cooperació.
    Es valorarà positivament la formació en àmbit tècnic (ciències, enginyeries, etc.).
    Es valorarà positivament disposar d’experiència laboral prèvia al Marroc.

Funcions a desenvolupar:

La persona seleccionada serà la responsable de la coordinació general i coordinació sobre el terreny dels projectes, i es recolzarà amb l’estructura d’Azimut 360 a la seu a Barcelona.

Les seves tasques seran, entre d’altres:

  • Direcció i coordinació de les activitats de projecte;
  • Relació amb les persones d’Azimut 360 en seu;
  •  Relació i coordinació amb la contrapart local;
  • Relació i coordinació amb els finançadors del projecte;
  • Reformulació de projecte eventualment necessària;
  • Redacció d’informes de justificació del projecte;
  • Control pressupostari i justificació econòmica del projecte;
  • Altres tasques lligades a la coordinació local i l’execució del projecte.

Condicions:
Les condicions que oferim per al lloc de treball descrit són les següents:

  • Incorporació: immediata
  • Durada mínima del contracte: 18 mesos (període de prova: 6 mesos);
  • Jornada de 35 hores setmanals flexibles;
  • Salari: segons el barem de l’organització i el perfil del/de la candidat/a;
  • Possibilitat de tenir continuïtat laboral a la cooperativa.

Documentació requerida:
Agrairíem ens féssiu arribar el vostre CV al correu electrònic mireia.gil@azimut360.coop, indicant en el títol “COORDINADOR/A TÈCNIC/A DE PROJECTES”.

Moltes gràcies,

L’Equip d’Azimut 360

 

Entitat o associació:
AZIMUT 360 SCCL
Telèfon:
670 681 637
Llegir més

Tècnic/a de projecte europeu de comunicació «Frame Voice Report!»

Descripció anunci:

El projecte Frame, Voice, Report! és fruit d’un consorci de set organitzacions de segon nivell de diversos països i regions d’Europa.

En el marc d’aquest projecte, Lafede.cat ha convocat les dues darreres edicions de la Beca Devreporter, que té per objectiu impulsar la realització de reportatges periodístics de qualitat que apostin per la Justícia Global, així com incentivar la col·laboració entre entitats, periodistes i mitjans.

 En les edicions 2018 i 2019, la Beca Devreporter ha donat suport a 25 projectes, impulsats per 31 organitzacions, amb un fons total de 480.000 euros.

Funcions:

La persona seleccionada s’encarregarà de l’execució de la fase final del projecte europeu Frame, Voice, Report! en coordinació amb l’equip tècnic de Lafede.cat, i especialment amb les persones encarregades de la coordinació i administració del projecte.

Serà responsable del seguiment i tancament dels projectes becats a Catalunya i de la dinamització de les activitats de formació, difusió i avaluació. També portarà la gestió tècnica del projecte (informes tècnics, econòmics i avaluació) i la comunicació directa amb les organitzacions becades i les organitzacions europees sòcies del projecte.

Requisits:

Es requereix una persona amb experiència de treball en el sector de les ONG, la comunicació per a la transformació social i/o l’educació per al desenvolupament; amb coneixement provat en cicle del projecte; capacitat per a l’organització autònoma de la feina; habilitats per les relacions humanes i el treball en equip; iniciativa i flexibilitat i capacitat d’adaptació als canvis.

  • Estudis tècnics o superiors
  • Imprescindible català, i alt nivell d’anglès parlat i escrit
  • Experiència prèvia en gestió de projectes amb finançament públic, preferiblement de fons europeus
  • Coneixement del sector de pau, drets humans i cooperació al desenvolupament
  • Experiència en organització d’activitats de formació, tallers i intercanvis associatius
  • Coneixements de comunicació per al canvi social
  • Bona capacitat en la comunicació oral i escrita
  • Capacitat per a treballar en equip i per a les relacions humanes
  • Disponibilitat per a viatjar (2 viatges de 3 dies/any)
Es valorarà:

  • Experiència de treball en associacions i/o amb voluntariat
  • Experiència en projectes europeus
  • Experiència en gabinets de premsa d’organitzacions i ús habitual de les xarxes socials
  • Formació en periodisme o comunicació
  • Coneixement del moviment associatiu i de la xarxa catalana
  • Coneixement del panorama comunicatiu català (periodistes i mitjans)
  • Idioma francès
Condicions de la plaça:

  • Contracte laboral d’obra i servei per un període de 8 mesos
  • Jornada laboral de 30h setmanals
  • Salari segons barem de l’organització i conveni
  • Lloc de feina a Barcelona
  • Incorporació immediata

Les persones interessades poden enviar el seu currículum i una carta de motivació a federacio@lafede.cat fins al 6 de gener de 2020 inclòs, indicant a l’assumpte OFERTA FEINA PROJECTE FVR.

Lafede.cat no es fa responsable de la no recepció de candidatures per problemes informàtics. Si en el termini de 15 dies les persones candidates no han rebut cap resposta, es donarà per finalitzat el procés de selecció.

 

Entitat o associació:
La Fede
Telèfon:
934 422 835
Llegir més
Pàgina 3 de 13312345...102030...Última »