Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic/a de suport a l’àrea pedagògica de l’Escola Lliure el Sol

Descripció anunci:

L’Escola Lliure el Sol obre un procés de selecció per incorporar una persona en pràctiques del programa de Garantia Juvenil del Soc com a tècnic/a de suport a l’àrea pedagògica. Data límit 18/12/2020.

Requerim d’un perfil que tingui coneixements i/o experiència amb desenvolupament de continguts pedagògics, eines i mecanismes d’avaluació, i ús d’aules virtuals com a eina educativa.

Requisits

  • Tenir entre 16 anys i 29 anys
  • Inscrita com a beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya i com a demandant d’ocupació al SOC.
  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat
  • Complir els requisits que exigeix la modalitat de contracte de treball en pràctiques.
  • No haver participat en les convocatòries anteriors ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.
  • haver tingut experiència o conèixer el món de l’educació en el lleure.

Es Valorarà

  • Formació relacionada amb el lloc de treball: Administració / Comunicació / Pedagogia
  • Experiència i coneixement del món de l’associacionisme juvenil
  • Es valorarà la capacitat de redacció i gestió de projectes.
  • capacitat de treball en equip i
  • També es valorarà tenir el carnet de monitor i/o director de lleure.

Tasques

  • Desenvolupament activitats i formació en línia.
  • Implementació millores procés d’avaluació de l’alumnat
  • Suport en la revisió de continguts i elaboració de materials
  • Manteniment i actualització de l’aula virtual.
  • Suport en el disseny, execució i justificació de projectes

Jornada laboral: completa
Durada: 6 mesos

Retribució: 1.500€/mes bruts aproximadament

Lloc de treball: Av. Drassanes 3-5. En cas de restriccions de mobilitat i presencialitat possibilitat de Teletreball.

Si estàs interessat/da omple el següent formulari per entrar al procés de selecció, abans del 18 de desembre del 2020.

 

Entitat o associació:
Escola Lliure el Sol
Telèfon:
934 817 383
Llegir més

Informador/a a Torre Jussana – Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)

Descripció anunci:

El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça d’informador/a a l’Espai Torre  Jussana- Centre de Serveis a les Associacions. Data límit 17/12/2020.

Formació i coneixements

Indispensable:

  • Estudis universitaris de grau mig o superior
  • Vocació per la transformació social, participació i voluntariat
  • Visió global de sector: Coneixement i experiència en entitats sense ànim de lucre
  • Capacitat d’organització i autonomia
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent)
  • Internet i ofimàtica: Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office i de programari lliure i entorns GNU/Linux

Es valorarà

  • Coneixements informàtics en fulls de càlculs, gestió de bases de dades i programes de gestió de clients
  • Orientació a resultats
  • Comunicació i qualitat en el traspàs d’informació
  • Vocació de servei a usuàries i col·laboradores
  • Planificació, organització i eficiència en l’ús del temps
  • Proactivitat, millora contínua i innovació al servei de la transformació social
  • Flexibilitat, adaptació i gestió del canvi
  • Treball en equip
  • Cultura organitzativa i experiència en la participació actual en la xarxa associativa de la ciutat

Funcions i responsabilitats principals

Les principals funcions adscrites a aquest perfil són:

  • Informació i orientació bàsica sobre temàtiques del fet associatiu i dels diferents serveis que s’ofereixen.
  • Rebre i respondre informació presencialment, telefònicament i correu.
  • Fer sessions informatives col·lectives.
  • Suport en tasques administratives sobre serveis de l’equipament.
  • Preparar, elaborar documentació i introduir informació en la base de dades.
  • Classificar, arxivar i ordenar documents segons criteris fixats de gestió documental.
  • Suport en l’organització de reunions, i actes.
  • Obertura i tancament de l’equipament.

Competències clau

  • Capacitat comunicativa i resolutiva
  • Planificació i organització
  • Iniciativa i flexibilitat en la gestió del canvi
  • Treball en equip i cooperació.
  • Empatia i vocació de servei públic

Condicions Laborals i presentació candidatures

  • Jornada: 20 h setmanals, de dilluns a divendres
  • Horari: de 17 a 21h i divendres de 16 a 20h
  • Sou brut: 9.888€ anuals
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 17 de desembre del 2020
  • Referència: Informació

 

Entitat o associació:
Consell d'Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
932 564 087
Llegir més

Assistència tècnica amb Colectic

Descripció anunci:

Busquem professional per realitzar tasques d’assistència tècnica a projectes comunitaris, amb perfil tècnic de manteniment de sistemes per incorporar-se a l’equip de Colectic. Data límit 23/12/2020.

La persona escollida s’incorporarà a un equip multidisciplinari i que treballa per projectes. És per això que s’haurà de coordinar amb diferents responsables dels diferents projectes on participi.

En aquesta ocasió busquem una persona especialitzada en manteniment de sistemes i xarxes locals, amb coneixements d’administració i gestió de sistemes operatius lliures. Busquem una persona interessada en l’Economia Social Solidària, el tercer sector i el treball comunitari.

La missió de la nostra cooperativa és “treballar per la transformació social a través de la participació, l’aprenentatge i la socialització de les TIC”.

Les tasques a desenvolupar seran de manteniment de xarxes i sistemes amb eines lliures, assessorar i implementar la migració d’eines digitals lliures, però també donar suport tècnic a la realització d’esdeveniments comunitaris amb equips de so i de retransmissió de vídeo en directe, així com donar suport i assessorament a projectes sociocomunitaris.

Oferim:

  • Contracte de jornada completa.
  • Incorporació immediata.
  • Incorporació a un equip multidisciplinari
  • Incorporació a una cooperativa amb millores socials de conciliació i temps
  • Unir-te a una entitat en contínua evolució i amb projectes innovadors tant metodològicament, socialment com tecnològicament.

Contacta’ns si tens:

  • Formació en manteniment de sistemes o equivalent (mínim graduat, o equivalent).
  • Coneixement i ús de programari lliure i entorns GNU/Linux per al desenvolupament de tasques d’oficina, i de manteniment d’infraestructures i xarxes locals.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària i consum responsable i altres causes de justícia social i/o ambientals,
  • Coneixements del Tercer Sector Social i d’acció comunitària
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
  • Capacitat de treball en xarxa
  • Ganes de treballar dins el món cooperatiu i en relació amb projectes de l’administració pública.
  • Nivell C o superior de català. Castellà. Altres idiomes seran valorats.
  • Habilitats i competències desitjades: proactivitat, resolució, adaptació, treball en equip, organització. capacitat de treballar en situacions adverses, creativitat.
  • Disponibilitat d’incorporació immediata.

També es valorarà:

  • Experiència en realització d’activitats formatives
  • Experiència en la realització d’esdeveniments.
  • Experiència en dinamització comunitària.
  • Coneixements de l’àmbit cooperatiu
  • Idiomes
  • Experiència mínima de 3 anys

Si compleixes els requisits i t’agrada el que oferim envia’ns la teva candidatura tot omplint aquest formulari, abans del 23 de desembre del 2020.

 
 
Entitat o associació:
Colectic
Telèfon:
934 425 867
Llegir més

Tècnic/ especialitzat pel Departament d’Informàtica del Casal dels Infants

Descripció anunci:

Enviar CV’s a rh022@casaldelsinfants.org fins el 14/12/2020.

Competències

  • Dinamisme, iniciativa i bona capacitat d’empatia.
  • Capacitat d’iniciativa i creativitat.
  • Autonomia i responsabilitat i capacitat d’organització personal.
  • Capacitat de coordinar, prioritzar i filtrar tasques
  • Disponibilitat de moure’s entre els diferents locals de l’entitat.

Experiència i requeriments

  • Coneixements avançats d’informàtica a nivell dels estudis requerits
  • Coneixements de xarxes, tant lan com wan
  • Coneixements tecnologia client-servidor active directory
  • Nocions bàsiques de telefonia voip
  • Coneixements de: Scripts amb Power Shell i Ms-DOS.
  • S.O: Windows., Linux., Android.
  • A nivell programació: Visual Basic .net, Visual Basic Acces, Javascript.
  • A nivell de plataformes cloud: Gsuite, Office365, Remote Desktop
  • Experiència pràctica en les tasques descrites en entorns organitzatius
  • Domini llengua catalana (equivalent a nivell C)
  • Disponibilitat de moure’s entre els diferents locals de l’entitat.

Feina

  • Generació, desplegament i posada en marxa de millores en aplicacions i eines informàtiques
  • Programació i Desenvolupament de mòduls i projectes parcials de codi
  • Gestió de les incidències que es produeixen a nivell de hardware i software i telecomunicacions en general, ja sigui presencialment o telefònicament.
  • Assessorament als treballadors de l’entitat a nivell informàtica en general.
  • Manteniment de software i hardware dels equips dels locals i projectes
  • Col·laborar en les tasques i gestió interna i altres tasques vinculades amb el departament
  • Coordinació amb el responsable del departament.

Horari: 40 hores setmanals de dilluns a divendres.

Especificitats del contracte: 6 mesos inicials amb moltes possibilitats de continuïtat a mig termini

Sou brut: 2.038,06€ bruts mensuals per 12 pagues.

Incorporació: Immediata

Altres:

  • Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.                                  
  • Es garanteix la confidencialitat en el procés de selecció .                                                                                 
  • No es podran respondre consultes particulars o específiques.                                                              
  • Només s’acceptaran CV per mitjà de correu electrònic.                                                                            
  • Només es donarà resposta a les persones entrevistades. 

Enviar el currículum abans del 14/12/20 en document adjunt en format Word o PDF amb la referència 2010TSIR a l’assumpte a rh022@casaldelsinfants.org          

 

Entitat o associació:
Casal dels Infants
Telèfon:
933 170 013
Llegir més

Tècnic/a de la Oficina d’Afers Religiosos de l’Ajuntament de Barcelona – Fundació Bayt-al-Thaqafa

Descripció anunci:

Bayt AI-Thaqafa es constitueix amb la finalitat de facilitar la integració social, cultural, religiosa, política i cívica dels immigrants a la nostra societat, generant un espai i sentiment de pertinença, sense pèrdua de la pròpia identitat, així com de donar a conèixer la diversitat cultural i fomentar l’intercanvi i el diàleg entre les diverses cultures.

La religió és sens dubte un factor d’integració clau en el procés de qualsevol persona. És per això que la fundació Bayt al-Thaqafa té una relació contractual amb l’Ajuntament de Barcelona per a la gestió de l’Oficina d’Afers Religiosos.

Busquem doncs, un professional amb sensibilitat i interès per la diversitat religiosa i cultural que vulgui treballar a l’Oficina d’Afers Religiosos (OAR), un servei municipal que treballa per garantir la llibertat religiosa a la ciutat i fomentar el coneixement de la seva pluralitat i espais d’intercanvi i reconeixement mutus. Data límit 18/12/2020.

Principals responsabilitats i funcions

  • Acompanyar i assessorar a les entitats religioses de la ciutat de Barcelona.
  • Coordinar-se i assessorar altres àmbits de l’Ajuntament sobre el fet religiós.
  • Elaborar informes de rellevància que visibilitzin l’estat actual de la pluralitat religiosa a la ciutat de Barcelona.
  • Gestionar i impartir formació en relació a la pluralitat religiosa al personal municipal i altres agents del municipi.
  • Difondre i promoure l’aplicació de les mesures de govern en matèria de diversitat religiosa i cultural.
  • Donar resposta a situacions d’emergència i conflicte relacionades amb el fet religiós o de creences.
  • Promoure la participació de les entitats religioses en espais de territori.
  • Participar en actes i accions de reconeixement, sensibilització i difusió sobre pluralitat religiosa.
  • Donar visibilitat i promoure l’OAR.

Aptituds, coneixements i competències requerides

Formació Acadèmica:

  • Llicenciatura de l’àmbit humanístic o social.
  • Formació i coneixements sobre pluralitat religiosa.
  • Coneixements d’ofimàtica.
  • Es valorarà:
    • Coneixements o especialització en tradicions cristianes
    • Domini de l’anglès
    • Domini d’altres llengües minoritàries presents a la ciutat

Experiència professional:

  • Experiència en gestió de la diversitat cultural i religiosa
  • Es valorarà:
    • Experiència professional a l’Ajuntament de Barcelona i/o altres administracions públiques

Recursos i aptituds personals:

  • Habilitats socials i de comunicació (atenció al públic)
  • Capacitat resolutiva
  • Capacitat organitzativa, de planificació i de gestió
  • Capacitat de treball en equip i cooperació
  • Flexibilitat i capacitat d’adaptació als canvis
  • Orientació al servei
  • Mirada interseccional

Condicions laborals

  • Contractació: indefinit
  • Salari: 23500€ bruts
  • Dedicació: Jornada complerta (37,5 h / setmana)
  • Distribució horària: matí i tarda
  • Incorporació: Gener 2021

Dades de contacte i temporalitat

Data límit de recepció de CV: 18 de desembre de 2020

Enviar sol·licituds a daniel.ibarz@bayt-al-thaqafa.org indicant en l’assumpte: “Tècnic/a OAR”

 

Entitat o associació:
Bayt AI-Thaqafa
Telèfon:
933 198 869
Llegir més
Pàgina 3 de 15812345...102030...Última »