Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

3 Educadors/es per a Centre Residencial d’Acció Educativa Suplències estiu – Fundació Comtal

Descripció anunci:

Perfil general

  • Assumpció de la missió de l’entitat

  • Atenció directa i atenció pedagògica dels menors

  • Relació i coordinació amb d’altres entitats

  • Participació en l’elaboració dels PEI’s i d’altres informes

Perfil específic

  • Titulació en Educació Social o Habilitat pel Col·legi d’Educadors/es.

  • Català i castellà parlat i escrit.

  • Nivell d’informàtica d’usuari/a

  • Experiència mínima d’un any com educador/a de centres residencials.

En tot cas també es valoraria experiència en participació en casals, Centres Oberts, Menjadors escolars, colònies d’estiu,…

Imprescindible: motivació, ganes d’aprendre, persona positiva, activa, empàtica, autònoma,…

Funcions

En relació a l’infant i adolescent

  • Canalitzar propostes i demandes de l’infant

  • Elaborar documents de seguiment

  • Representant institucional davant l’infant

  • Acompanyaments i tutories

  • Coordinacions amb les Escoles, espais de lleure i relacions amb els organismes que corresponguin de l’Administració.

En relació a la família de referència

  • Realitzar observació de la relació infant/família en els diferents espais

  • Donar suport a la família de referència en coordinació amb EAIA

  • Participar en la elaboració dels plans de treball familiars

En relació a l’equip educatiu

  • Assumir línia educativa de l’entitat i participar en la revisió dels documents de referència

  • Participar en la elaboració del PEI de cadascun dels infants

  • Avaluació continua procés educatiu

  • Participar activament en reunions d’equip educatiu i en l’organització del centre i donar suport a la gestió.

En relació amb l’entorn

  • Acompanyar a l’infant als recursos i serveis externs vinculats

  • Conèixer i coordinar-se amb la xarxa de recursos vinculats

  • Integrar i fer participar en la vida del barri de forma normalitzadora

S’ofereix

  • Contracte de durada determinada (suplència d’estiu) a partir del 24 de juny i fins a l’1 d’octubre.

  • Conveni d’Acció Social. Categoria Educador/a, cicle continuat

  • Retribució: 24.035,64 € bruts/any (14 pagues).

  • Horaris: Jornada de 38 hores setmanals..

Interessats/des

Enviar C.V. al correu electrònic: seleccio@comtal.org amb la referència. EDUCRAE

Data límit recepció: 14/06/2019

 

Entitat o associació:
Fundació Comtal
Telèfon:
933 199 855
Llegir més

Tècnic/a de suport a projectes – Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya

Descripció anunci:

La Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya necessita contractar una persona per donar suport a l’impuls dels diferents projectes que està duent a terme la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

Funcions

  • Seguiment de projectes

  • Suport a l’organització d’actes i jornades

  • Suport en el bolcatge de dades al web

  • Suport en la gestió de la Base de dades de l’entitat

  • Relació amb proveïdors

  • Relació amb les entitats membres

Perfil requerit

  • Formació en l’àmbit de les ciències socials, polítiques, treball social, educació

    social o similars

  • Experiència en llocs de treball semblants

  • Coneixement del paquet Office

  • Coneixement del món associatiu i del Tercer Sector

  • Català parlat i escrit correctament

  • Capacitat d’autonomia de treball i d’integració a treballar en un equip multidisciplinar

Es valorarà

  • Coneixements de polítiques socials i dels àmbits del Tercer Sector Social

  • Coneixement de sistemes d’enviaments PHPList i/o Mailchimp

  • Coneixement en l’elaboració i gestió de formularis on-line

  • Coneixements en gestió de webs

  • Coneixements en formulació, seguiment i justificació de subvencions

  • Coneixements en anàlisi de dades

Condicions del lloc de treball

  • 38 hores setmanals

  • Contracte d’obra i servei fins la finalització dels projectes

  • Incorporació immediata

  • Salari de 1.500 € bruts/mes (14 pagues)

Interessats/des

Enviar CV i una carta de presentació/motivació a taula@tercersector.cat abans del 6 de juny de 2019. Referència: SUPORT02_19

 

Entitat o associació:
Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya
Telèfon:
933 105 707
Llegir més

Administratiu/va comptable de Nexes Interculturals de Joves per Europa

Descripció anunci:

 

Nexes, associació juvenil sense ànim de lucre, en procés de transformació en cooperativa de treball associat, treballem amb la comunitat local i amb altres països del món per afavorir l’aprenentatge intercultural, la participació activa i una transformació social sostenible que veu en la diversitat un recurs enriquidor.

Busquem una persona amb experiència en administració i gestió d’entitats de l’Economia Social i Solidària per cobrir una plaça de responsable comptable i de gestió.

Tasques a desenvolupar:

  • Realitzar les tasques comptables i administratives de l’entitat: la totalitat dels assentaments comptables, conciliació bancaria i de caixa, factures rebudes i emeses, documentació oficial de l’entitat necessària per la organització.

  • Coordinar-se amb la gestoria de l’entitat per a facilitar la informació necessària a la presentació dels models tributaris i la gestió dels contractes i nòmines.

  • Gestionar i supervisar la part economicofinancera dels projectes de l’entitat, així com participar en la confecció del pressupost i el seu compliment.

  • Donar informació econòmica i financera als òrgans de govern de l’entitat i suport a la presa de decisions estratègiques.

  • Dur a terme les justificacions econòmiques de les subvencions concedides a l’entitat en relació als projectes. Atendre els requeriments relacionats.

  • Fer el control de crèdits a cobrar.

  • Realitzar recerques de finançament tant a nivell públic com privat. En definitiva, tenir control sobre els estats financers i econòmics, assegurar la viabilitat econòmica de l’entitat en base als projectes, i compliment sobre el pressupostat.

 

Característiques del lloc de feina:

  • Jornada inicial de 30 hores setmanals, que es poden adaptar en relació a la carga de treball existent.

  • Flexibilitat horària.

  • Treball per a objectius.

  • Equip multicultural format per 6 treballadors/es, 1 voluntari/a europea i 1 persona en pràctiques.

 

Perfil:

  • Experiència professional mínima de 3 anys.

  • Experiència i coneixements en la gestió d’entitats no lucratives o cooperatives.

  • Coneixement de subvencions públiques i finançament privat.

  • Titulació de grau mig o superior en Econòmiques, Empresarials i/o Gestió i Administració d’Empreses.

  • Domini elevat del Excel.

  • Experiència en l’ús de programes de comptabilitat.

  • Domini de català, castellà i anglès.

  • Autonomia, capacitat d’adaptació, empatia, habilitats interpersonals i comunicatives.

  • Ganes i motivació per treballar en equip i interès en el projecte cooperatiu.

Es valorarà:

  • Coneixement del món associatiu/cooperatiu.

  • Coneixement de gestió de programes europeus.

  • Experiència associativa, personal o professional.

  • Possibilitat d’incorporació Immediata.

 

S’ofereix:

  • Incorporació prevista: 17 de Juny del 2019.

  • Contracte eventual fins 31 de desembre, amb possibilitat de renovació a indefinit.

  • Retribució segons conveni.

Candidatura:

Un cop superat el termini, revisarem les candidatures i contactarem a les persones pre-seleccionades per tal de fer una entrevista personalitzada.

 

Entitat o associació:
Nexes Interculturals de Joves per Europa
Telèfon:
934 427 167
Llegir més

Ofertes de feina – Associació Bit

Descripció anunci:

Enviar CV’s a associaciobit@hotmail.com fins el 10/05/2019

Monitor d’esplai per dissabte a la tarda

Monitor amb títol de monitor de lleure (ha de ser noi per garantir la paritat)

Per treballar dissabtes de 17 a 21h, de setembre a juliol

Experiència treballant amb persones amb discapacitat

Sou segons conveni lleure

Enviar currículum i carta de motivació a associaciobit@hotmail.com

Data màxima de presentació de candidatures 10/05/19

 

Fisioterapeuta

Fisioterapeuta per a centre ocupacional, en horari de migdies, per dos o tres migdies a la setmana.

Sou segons conveni lleure

Enviar currículum i carta de motivació a associaciobit@hotmail.com

Data màxima de presentació de candidatures 10/05/19

 

Entitat o associació:
Associació Bit
Telèfon:
622 103 763
Llegir més

Tècnic/a de projectes oficina de patrimoni ciutadà – Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)

Descripció anunci:

El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir dues places de Tècnic/a de projectes de l’oficina de gestió de Patrimoni Ciutadà, ubicada a l’Espai Torre Jussana – Centre de Serveis a les Associacions. Data límit 15 de maig del 2019.

La gestió de Torre Jussana s’organitza en diferents àrees de treball, i una d’elles és l’Espai de Vida Associativa des d’on es deriven els programes d’acompanyaments orientats a l’enfortiment i al desenvolupament del teixit associatiu de la ciutat de Barcelona.

Aquest és un projecte pilot que vol facilitar atenció i acompanyar a les entitats i projectes de gestió comunitària a l’hora de sol·licitar espais de cessió, presentar el balanç comunitari o fer seguiment dels projectes. També s’encarregarà del seguiment del cens municipal d’espais en la missió de treure’n el màxim rendiment, actualitzar el seu estat i cercar nous locals per a donar resposta a les demandes actuals i futures.

Formació i coneixements

Indispensable

  • Estudis universitaris de grau mig o superior
  • Coneixement  i experiència en acció comunitària
  • Experiència en la preparació i elaboració de propostes tècniques i documentació sobre processos de la seva responsabilitat
  • Experiència i coneixements sobre la gestió i supervisió dels processos tècnics i administratius diversos en l’àmbit de la seva responsabilitat
  • Experiència en fomentar iniciatives pel que fa a la participació i acció comunitària
  • Coneixement i experiència en dinamització, facilitació de grups i processos de participació i comunicació.
  • Coneixement en la gestió i elaboració de projectes.
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent)

Es valorarà

  • Coneixements i experiència en la gestió d’equipaments
  • Coneixement i experiència sobre la gestió de projectes en entitats sense ànim de lucre
  • Coneixement del funcionament i característiques del teixit associatiu barceloní i català.
  • Participació en la xarxa associativa.
  • Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office i de programari lliure i entorns GNU/Linux

Funcions i responsabilitats principals

Les principals funcions adscrites a aquest perfil són:

  • Gestió de l’oficina de Patrimoni Ciutadà.
  • Realitzar tasques informatives.
  • Realitzar acompanyaments.
  • Realitzar processos d’acompanyaments a les entitats sol·licitants en el territori.
  • Elaboració d’informes
  • Prospecció d’espais potencials i/o en cessió en l’actualitat.

Competències clau

  • Capacitat comunicativa i didàctica.
  • Iniciativa.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Capacitat d’acompanyar processos.
  • Planificació i organització.
  • Pensament analític.
  • Empatia i vocació de servei públic
  • Orientació a l’assoliment i a les persones usuàries.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.

Condicions Laborals i presentació candidatures

  • Jornada: 37.5 h setmanals, de dilluns a divendres
  • Horari: Preferiblement tardes (a negociar)
  • Sou brut: 23.800€ €
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 15 de maig del 2019
  • Referència: Tècnic/a projectes patrimoni ciutadà

 

Entitat o associació:
Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
932 564 087
Llegir més
Pàgina 29 de 132« Primera...1020...2728293031...405060...Última »