Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Coordinador/a tècnic/a de projectes a Azimut 360

Descripció anunci:

Estem realitzant un procés de selecció per a seleccionar un/a tècnic/a de projectes per a realitzar la coordinació del projecte Cooperación, liderazgo, capacitación: 3 ejes para el fomento de la empleabilidad y el empoderamiento de las mujeres en el Norte de Marruecos, relacionat amb les energies renovables i la seva incidència en l’empoderament de la dona.

Data límit de presentació de candidatures: 30 de desembre 2019

Presentació d’Azimut 360:
Azimut 360 SCCL és una cooperativa sense ànim de lucre que neix del compromís per donar cobertura a les necessitats energètiques mitjançant un model sostenible i respectuós amb el medi ambient.
Som una enginyeria especialitzada en l’elaboració i l’execució de projectes d’energies renovables, tant pel que fa a la generació com a la distribució i gestió del consum.
L’equip d’Azimut 360 té més de 10 anys d’experiència en l’execució de projectes de cooperació internacional al desenvolupament, especialment en projectes d’electrificació rural i de capacitació de tècnics en l’àmbit de les energies renovables.

Lloc de treball:
El lloc de treball principal serà a Chefchaouen, amb visites freqüents a la seu d’Azimut 360 a Barcelona.

Requisits:
Es requereix una persona amb experiència en coordinació de projectes de cooperació internacional al desenvolupament, flexible, amb iniciativa i amb capacitat d’adaptació als canvis i que disposi de:

  • Estudis tècnics o superiors;
  • Imprescindible castellà i nivell mig de francès;
  • Capacitat per a l’organització autònoma de la feina;
  • Bona capacitat de comunicació oral i escrita;
  • Capacitat de lideratge i per treballar en equip;
  • Experiència prèvia mínima de 2 anys en gestió de projectes amb finançadors públics de cooperació al desenvolupament, preferiblement de l’Agencia Española de Cooperación Internacional para el Desarrollo (AECID) i de l’Ajuntament de Barcelona (Justícia Global).
  • Experiència prèvia en identificació i formulació de projectes de cooperació.
    Es valorarà positivament la formació en àmbit tècnic (ciències, enginyeries, etc.).
    Es valorarà positivament disposar d’experiència laboral prèvia al Marroc.

Funcions a desenvolupar:

La persona seleccionada serà la responsable de la coordinació general i coordinació sobre el terreny dels projectes, i es recolzarà amb l’estructura d’Azimut 360 a la seu a Barcelona.

Les seves tasques seran, entre d’altres:

  • Direcció i coordinació de les activitats de projecte;
  • Relació amb les persones d’Azimut 360 en seu;
  •  Relació i coordinació amb la contrapart local;
  • Relació i coordinació amb els finançadors del projecte;
  • Reformulació de projecte eventualment necessària;
  • Redacció d’informes de justificació del projecte;
  • Control pressupostari i justificació econòmica del projecte;
  • Altres tasques lligades a la coordinació local i l’execució del projecte.

Condicions:
Les condicions que oferim per al lloc de treball descrit són les següents:

  • Incorporació: immediata
  • Durada mínima del contracte: 18 mesos (període de prova: 6 mesos);
  • Jornada de 35 hores setmanals flexibles;
  • Salari: segons el barem de l’organització i el perfil del/de la candidat/a;
  • Possibilitat de tenir continuïtat laboral a la cooperativa.

Documentació requerida:
Agrairíem ens féssiu arribar el vostre CV al correu electrònic mireia.gil@azimut360.coop, indicant en el títol “COORDINADOR/A TÈCNIC/A DE PROJECTES”.

Moltes gràcies,

L’Equip d’Azimut 360

 

Entitat o associació:
AZIMUT 360 SCCL
Telèfon:
670 681 637
Llegir més

Tècnic/a de projecte europeu de comunicació «Frame Voice Report!»

Descripció anunci:

El projecte Frame, Voice, Report! és fruit d’un consorci de set organitzacions de segon nivell de diversos països i regions d’Europa.

En el marc d’aquest projecte, Lafede.cat ha convocat les dues darreres edicions de la Beca Devreporter, que té per objectiu impulsar la realització de reportatges periodístics de qualitat que apostin per la Justícia Global, així com incentivar la col·laboració entre entitats, periodistes i mitjans.

 En les edicions 2018 i 2019, la Beca Devreporter ha donat suport a 25 projectes, impulsats per 31 organitzacions, amb un fons total de 480.000 euros.

Funcions:

La persona seleccionada s’encarregarà de l’execució de la fase final del projecte europeu Frame, Voice, Report! en coordinació amb l’equip tècnic de Lafede.cat, i especialment amb les persones encarregades de la coordinació i administració del projecte.

Serà responsable del seguiment i tancament dels projectes becats a Catalunya i de la dinamització de les activitats de formació, difusió i avaluació. També portarà la gestió tècnica del projecte (informes tècnics, econòmics i avaluació) i la comunicació directa amb les organitzacions becades i les organitzacions europees sòcies del projecte.

Requisits:

Es requereix una persona amb experiència de treball en el sector de les ONG, la comunicació per a la transformació social i/o l’educació per al desenvolupament; amb coneixement provat en cicle del projecte; capacitat per a l’organització autònoma de la feina; habilitats per les relacions humanes i el treball en equip; iniciativa i flexibilitat i capacitat d’adaptació als canvis.

  • Estudis tècnics o superiors
  • Imprescindible català, i alt nivell d’anglès parlat i escrit
  • Experiència prèvia en gestió de projectes amb finançament públic, preferiblement de fons europeus
  • Coneixement del sector de pau, drets humans i cooperació al desenvolupament
  • Experiència en organització d’activitats de formació, tallers i intercanvis associatius
  • Coneixements de comunicació per al canvi social
  • Bona capacitat en la comunicació oral i escrita
  • Capacitat per a treballar en equip i per a les relacions humanes
  • Disponibilitat per a viatjar (2 viatges de 3 dies/any)
Es valorarà:

  • Experiència de treball en associacions i/o amb voluntariat
  • Experiència en projectes europeus
  • Experiència en gabinets de premsa d’organitzacions i ús habitual de les xarxes socials
  • Formació en periodisme o comunicació
  • Coneixement del moviment associatiu i de la xarxa catalana
  • Coneixement del panorama comunicatiu català (periodistes i mitjans)
  • Idioma francès
Condicions de la plaça:

  • Contracte laboral d’obra i servei per un període de 8 mesos
  • Jornada laboral de 30h setmanals
  • Salari segons barem de l’organització i conveni
  • Lloc de feina a Barcelona
  • Incorporació immediata

Les persones interessades poden enviar el seu currículum i una carta de motivació a federacio@lafede.cat fins al 6 de gener de 2020 inclòs, indicant a l’assumpte OFERTA FEINA PROJECTE FVR.

Lafede.cat no es fa responsable de la no recepció de candidatures per problemes informàtics. Si en el termini de 15 dies les persones candidates no han rebut cap resposta, es donarà per finalitzat el procés de selecció.

 

Entitat o associació:
La Fede
Telèfon:
934 422 835
Llegir més

Convocatòria Plaça Auxiliar Projectes a ESF

Descripció anunci:

Des d’Enginyeria Sense Fronteres obrim aquesta plaça de auxiliar de projectes que té per objectiu donar suport a l’àrea d’Administració de l’Associació. Data límit 06/01/2020.

Les principals funcions a desenvolupar serien.

  • Suport a la resolució dels requeriments de finançador
  • Revisió d’informes tècnics
  • Revisió del compendi de factures
  • Revisió fonts de verificació
  • Gestió factures Nord
  • Impressió i preparació de lliurament en l’informe
  • Lliurament d’informes a plataforma virtual i presencialment
  • Suport a la resolució dels requeriments de finançador
  • Suport a la dinamització d’activitats ajuntaments en coordinació amb el voluntariat

Aquí trobaràs una descripció completa de l’oferta

Les persones interessades poden enviar el seu Currículum Vitae i una carta de motivacions a projectes@esf-cat.org en format pdf. indicant la referència REF:AUXPROJECTES20

Abans del 6 de gener de 2020

 

Entitat o associació:
Enginyeria Sense Fronteres (ESF)
Telèfon:
933 022 753
Llegir més

Direcció per la federació Unió d’Entitats de la Marina

Descripció anunci:

Busquem la figura de direcció per dirigir la Federació de la Unió d’Entitats ubicada al barri de la Marina,  Barcelona. Aquesta figura directiva s’encarrega de la gestió econòmica de la Federació i els Centres Cívics: subvencions, impostos, pressupostos, gestió laboral, i relació amb les administracions; així com la coordinació dels equips. Data límit 24/12/2019.

Requisits indispensables:

  • Formació reglada en l’àmbit de l’economia, l’administració o similars.
  • Experiència en la gestió, administració o direcció d’entitats del tercer sector.
  • Coneixements en matèria de subvencions i pressupostos.
  • Experiència dins de l’àmbit de gestió i lideratge dels centres cívics de Barcelona.

Es valorarà:

  • Experiència a moviment associatiu, especialment a l’àmbit de l’educació en el lleure.
  • Experiència laboral en tasques de programació, coordinació i avaluació de projectes.
  • Capacitat de treball en equip i d’enfrontar-se a nous reptes, iniciativa i autonomia.

Funcions:

  • Planificació i gestió econòmica de la Federació.
  • Gestió i coordinació laboral de l’equip tècnic.
  • Recerca i tramitació de fons de finançament.

S’ofereix:

  • Contracte fins el 31 de juliol. Incorporació immediata.
  • Jornada laboral de 25 hores setmanals. Horari de matins i dues tardes de dilluns a divendres i flexible segons les activitats programades dins de la federació.
  • Sou brut mensual aproximat de 1391,96 € (bruts).
  • Correu electrònic a amb el teu CV i carta de motivació: ccgestora@gmail.com. Cal posar com a referència: “direcció federació”.

Data límit de presentació: 24/12/2019

 

Entitat o associació:
Federació Unió d'Entitats de la Marina
Telèfon:
-
Llegir més

Informador/a PIJ Paral·lel

Descripció anunci:

El PIJ Paral·lel és un servei del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, dedicat a informar, orientar i assessorar als i les joves en els diferents àmbits de la informació juvenil:  treball, educació, habitatge, salut, mobilitat internacional, etc. A la vegada que també atén dins  dels centres escolars de Raval i Poble-sec, les consultes de l’alumnat, promou la participació i/o els deriva a d’altres recursos que els puguin ser d’utilitat.

Cerquem una persona per a incorporar-se al nostre equip de treball com a informador/a juvenil. Data límit 23/12/2019.

Tasques a desenvolupar:

  • Informar i orientar els i les joves en els diferents àmbits: treball, educació, habitatge, mobilitat internacional, salut, oci i cultura, etc.
  • Reunir-se i treballar conjuntament amb entitats i organismes del territori, tot generant sinergies que responguin a les necessitats i interessos del públic jove.
  • Actualitzar i cercar la informació dels diferents àmbits d’interès juvenil.
  • Realitzar tallers i accions de dinamització de la informació per a col·lectius de joves.
  • Donar suport a l’organització d’activitats en els centres on actua i promoure la participació de l’alumnat.
  • Connectar i articular el treball en xarxa amb la resta d’agents de territori i de ciutat.

Requisits:

Competències tècniques:

  • Titulació requerida: Tècnic/a en Animació sociocultural o titulacions en l’àmbit de les ciències socials (Educació social, Pedagogia, Psicologia, Treball Social, etc.)
  • Coneixement de les polítiques de joventut, especialment de la ciutat de Barcelona.

Competències bàsiques:

  • Idiomes: Català nivell C i castellà.
  • Domini de Microsoft Office, internet, i xarxes socials.

Competències transversals:

  • Capacitat d’acompanyar processos d’informació i orientació.
  • Capacitat d’empatia i proximitat a adolescents i joves.
  • Dinamisme, creativitat, iniciativa en la relació amb ells/es.
  • Capacitat de treball en equip.

Es valorarà:

  • Conèixer els barris de Raval, Poble Sec i haver treballat o fet voluntariat en alguna
    entitat/servei de la zona.
  • Experiència contrastada de treball amb joves.
  • Formació complementària (títol de director/a en el lleure)
  • Experiència associativa.
  • Coneixement d’altres idiomes
  • Títol de monitor/a de lleure
  • Experiència en el treball amb perspectiva intercultural i interseccional
  • Capacitat de redacció i gestió de projectes
  • Coneixements d’eines d’edició d’imatge i vídeo.
  • Coneixements de gestors de contingut web: wordpress/drupal.
  • Estar donat/ada d’alta a la Garantia Juvenil.

S’ofereix:

  • Tipologia de contracte: Indefinit a QSL Serveis Culturals.
  • Jornada laboral: a 33,5h/setmanals.
  • Categoria i sou: “Informador/a juvenil” del conveni del lleure.
  • Incorporació: El dimarts 7 de gener de 2020

Interessades i interessats envieu un correu electrònic amb el currículum vitae i la carta de motivació a selecciopersonal.siij@gmail.com, fins el dilluns 23 de desembre abans de les 15h, posant com a referència: “candidatura Informador/a PIJ Paral·lel”.

 

Entitat o associació:
QSL Serveis Culturals
Telèfon:
933 010 060
Llegir més
Pàgina 20 de 147« Primera...10...1819202122...304050...Última »