Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic/a comunitari/a – Associació de Veïns i Veïnes de Can Peguera

Descripció anunci:

L’acció comunitària a Can Peguera, gestionada per un grup d’entitats del barri, busca identificar i recollir les necessitats del barri i de les persones que hi viuen i proposar accions transformadores amb la participació de veïnes i veïns, entitats, equipaments i administració i també generar espais i processos de treball col•lectiu que abordin les següents línies prioritàries:

  • Promoure accions envers la cura i atenció a la gent gran del barri.
  • Promoure accions destinades a la formació i ocupació.
  • Fomentar espais de participació dels joves i de cura dels infants.
  • Treballar per l’enfortiment de la comunitat, la convivència i el bon veïnatge

Funcions:

  • Promoure, coordinar i desenvolupar projectes d’intervenció social en funció de les línies del projecte.
  • Generar espais de participació social i treball comunitari amb el teixit associatiu del territori, els  serveis públics i els veïns i veïnes del barri.
  • Mantenir una relació fluïda i de col·laboració amb diferents agents públics i entitats del territori així com en la preparació d’activitats a nivell de barri.
  • Redactar projectes i documents necessaris per a demanar subvencions així com la memòria general.
  • Coordinar i fer el seguiment de la comunicació relacionada amb activitats així com actualitzar la informació a les xarxes socials i a la pàgina web.

Es valorarà:

  • Coneixement del teixit associatiu o la realitat social de Nou Barris.
  • Experiència en economia social i/o cooperativisme.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

Requisits:

  • Titulació: Llicenciatura, grau universitari o cicle formatiu de grau superior.
  • Experiència mínima d’un any en el sector associatiu i en la dinamització comunitària.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Actitud pro activa, flexible i dinàmica.
  • Disponibilitat i certa flexibilitat horària, subjecta a activitats.

Condicions del lloc de treball:

  • Incorporació el Juny del 2016
  • Jornada de 37,5 setmanals
  • Sou net (aprox.) 1200-1300 € x 14 pagues

Enviar CV’s a avvcanpeguera@gmail.com fins el 22-05-2016

Entitat o associació:
Associació de Veïns de Can Peguera
Telèfon:
933571333
Llegir més

Tècnic/a d’Administració a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:

Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, i dins del Servei de Secretaria, assumirà les següents tasques i funcions:

Funcions 

  • Tasques administratives vinculades a l’Oficina de Serveis Generals. 
  • Gestió de les assegurances contractades per l’associació. 
  • Control de l’agenda de la Junta Directiva. 
  • Tasques administratives i gestió de programari específic de l’Escola de Formació. 
  • Atenció al públic (atesa via e-mail i telèfon). 
  • Contacte amb proveïdors de serveis diversos. 
  • Suport tècnic del Comissariat General 
  • Correcció ortogràfica de documents. 
  • Atesa a recepció i canalització de trucades.

Perfil orientatiu 

  • Domini del català parlat i escrit (mínim, Nivell C). 
  • Formació i/o experiència en tasques administratives. 
  • Coneixements d’ofimàtica: domini de processadors de textos, fulls de càlcul, presentacions de diapositives, i gestió de bases de dades. 
  • Coneixements de recursos per internet: cercadors, gestions on-line (compra de bitllets, reserves de càterings, contractar serveis per internet, etc), i gestió i coneixement d’eines de Google (calendar, drive, etc.). 
  • Persona resolutiva, amb habilitats pel treball en equip. 
  • Capacitat d’organització, resolució de problemes i proactivitat per resoldre puntes de treball.  Bon tracte i expressió oral. 
  • Coneixement de l’àmbit associatiu. 
  • Disponibilitat horària dins de la franja de 8h a 19h, amb possibiltat de caps de setmana.

És valorarà 

  • Pertànyer o haver estat a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, o en associacions similars. 
  • Tenir coneixements del programari lliure a nivell d’ofimàtica.

Condicions laborals

  • Contracte laboral a càrrec de MEG.
  • Retribució segons escala salarial de MEG.
  • Jornada laboral completa (37,5 hores setmanals).
  • Lloc de treball: seu de MEG, Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10 Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • – Cal tenir el certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual (segons Llei estatal 26/2015)

Termini d’entrega de CV: 31 de maig de 2016. Envieu el vostre CV a csecretaria@escoltesiguies.cat

Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
93 590 27 00
Llegir més

Tècnic/a comptable – Fundació Hàbitat 3

Descripció anunci:

Enviar CV’s a rrhh@habitat3.cat fins el 07-05-2016

La Fundació Hàbitat3 – Gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya -, necessita incorporar al seu equip un/a Tècnic/a  per donar suport puntual amb la comptabilitat de l’entitat de l’exercici 2016.

Busquem una persona amb experiència en l’aplicació A3CON que pugui treballar a jornada complerta durant 3 mesos.

Funcions a desenvolupar:

  • Introducció d’assentaments comptables A3CON, factures rebudes i/o emeses.

  • Conciliació bancària.

  • Qualsevol altra funció relacionada amb l’àmbit administratiu.

Experiència laboral i coneixements:

  • Imprescindible experiència demostrable com a usuari de A3CON.

  • Formació i experiència en l’àmbit de comptabilitat.

També es valorarà:

  • Formació i experiència en l’àmbit fiscal.

  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.

Oferim: Horari de jornada completa, matí i tarda, amb incorporació immediata. Previsió de durada del contracte de treball 3 mesos.

Bon ambient de treball. La retribució serà de 18.023,06€ bruts anuals. Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc.

Com respondre a l’oferta:

Feu-nos arribar el currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l’equip de la Fundació Hàbitat3? rrhh@habitat3.cat.

Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Entitat o associació:
Fundació Hàbitat3
Telèfon:
93 539 39 99
Llegir més

Tècnica de Dona – Fundació SURT

Descripció anunci:

Enviar CV’s a rrhh@surt.org fins el 11-05-2016 posant com a referència Dona.

Formació

  • Formació en l’àmbit de les ciències socials.

  • Formació requerida pel lloc: Coneixement en gènere i metodologies d’intervenció.

Experiència

Es valorarà experiència en:

  • Atenció i assesorament a dones en situació de vulnerabilitat.

  • Acompanyament a les dones en processos d’inclusió (personal, laboral, social, etc.)

  • Dinamització de grups i tallers des de diferents metodologies que afavoreixin l’empoderament de les dones.

  • Dinamitzacions de col·laboracions de suport amb el programa.

  • Elaboració de continguts i materials per les intervencions grupals.

  • Elaboracio d’informes i memories d’activitats.

Competències transversals

  • Castellà i català, oral i escrit.

  • Coneixer la xarxa de recursos i entitats socials del territori.

  • Domini informàtic.

  • Capacitat de treball en equip.

  • Flexibilitat i adaptabilitat.

  • Organització del treball i autonomia.

  • Comunicació i Negociació.

  • Disposició per l’aprenentatge.

Condicions del lloc de treball

  • Jornada: Completa

  • Contracte: Temporal

  • Remuneració: 18.000€ aprox.

 

Entitat o associació:
Fundació Surt
Telèfon:
93 342 83 80
Email:
rrhh@surt.org
Llegir més

Tècnic/a en Sensibilització

Descripció anunci:

La Fundació Vicente Ferrer busca per a les seves oficines a Barcelona un/a Tècnic/a en Sensibilització.

Aquest lloc de treball té com a principal missió organitzar i dinamitzar les accions de sensibilització i mobilització social de la Fundación Vicente Ferrer entre la ciutadania, per a donar a conèixer l’organització i la seva conjuntura, i aconseguir el compromís i la participació de la societat. Per altra banda, haurà de portar a terme les activitats d’educació per al desenvolupament i de sensibilització, d’acord amb els objectius establerts en el Pla Estratègic institucional i en l’estratègia d’Educació al desenvolupament.

Funcions:

  • Participar en el procés de definició de les línies estratègiques de la Unitat de Sensibilització, liderat per la Coordinadora, juntament amb la resta de l’equip.
  • Dinamitzar les campanyes de sensibilització i presència per tot el territori espanyol, en coordinació amb els i les tècniques de sensibilització de les delegacions. 
  • Participar en la conceptualització i centralitzar l’organització i coordinació interdepartamental dels actes institucionals. 
  • Coordinar l’execució de les activitats de sensibilització de Catalunya, Galícia, Astúries i les Illes Canàries, juntament amb la persona responsable d’iniciatives i altres unitats implicades.
  • Dinamitzar els programes educatius que es porten a terme en centres educatius espanyols.
  • Participar en l’elaboració dels continguts dels materials de sensibilització. 
  • Portar a terme accions de difusió de les accions i campanyes (emailings, agenda web, xarxes socials, etc.)

Requisits:

Busquem a un/a professional creatiu/va, innovador/a, amb capacitat de gestió i flexibilitat que compleixi els següents requisits:

  • Titulació universitària en l’àmbit de les Ciències Socials, la Publicitat i RRPP o Ciències de la Comunicació.
  • Coneixements en l’àmbit d’actuació de les ONGd i la cooperació al desenvolupament i/o educació al desenvolupament. 
  • Bon domini (oral i escrit) de català i castellà. Coneixements d’anglès.
  • Experiència en l’organització d’actes i esdeveniments.

Es valorarà:

  • Coneixements de marc lògic i formulació de projectes d’Educació per al desenvolupament.
  • Coneixements bàsics de programes d’edició: Photoshop, InDesign, Illustrator.
  • Coneixements sobre gènere i desenvolupament.

Condicions de la plaça:

  • Contracte de substitució per permís de maternitat
  • Jornada completa
  • Incorporació immediata.

Més informació

Entitat o associació:
Fundació Vicent Ferrer
Telèfon:
900 111 300
Email:
---------
Llegir més
Pàgina 142 de 158« Primera...102030...140141142143144...150...Última »