Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Persona responsable del Servei d’informació de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:

La Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar obre la següent convocatòria, l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’una persona responsable del servei d’informació a l’Ateneu L’Harmonia. Data límit 22/02/2020.

Funcions:

  • Responsable del servei d’informació de l’equipament (23 h setmanals):
    • Dimecres de 15:45 a 21:00 h
    • Dijous de 9:45 a 14:00 h
    • Divendres de 9:45 a 14:00 h
    • Dissabte de 9:45 a 14:00 h i de 16:00 a 21:00 h
  • Atenció, acollida i informació al públic, presencial i telefònica.
  • Gestió del correu electrònic d’informació de l’Ateneu i elaboració de mailings.
  • Realització d’inscripcions a cursos i tallers i venda d’entrades a espectacles i activitats.
  • Suport a la gestió d’espais, d’accessos i horaris.
  • Manteniment i actualització del material de difusió i comunicació en expositors, cartellera, taulell d’anuncis.
  • Seguiment de les necessitats de manteniment de l’Ateneu.
  • Gestió de La Capsa –banc de recursos de l’Ateneu.
  • Suport a la dinamització i funcions transversals (7 h setmanals flexibles)
    • Suport al desenvolupament i a l’organització de les activitats de l’equipament.
    • Suport a la dinamització de l’espai relacional.
    • Suport en el vincle amb les entitats i col·lectius de l’Ateneu.

          Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte, participant de l’equip de treball i dels canals i mecanismes de participació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius de l’Ateneu Harmonia.

Requisits:

  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Experiència en tasques d’atenció al públic.
  • Domini d’eines ofimàtiques.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a activitats i/o necessitats.

Es valorarà:

  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.
  • Actitud proactiva, flexible i dinàmica.
  • Experiència en el treball amb entitats i col·lectius diversos.
  • Coneixement i/o vinculació amb el territori, el projecte de l’Ateneu i/o el teixit associatiu de Sant Andreu.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

Condicions generals:

  • Tipus de contracte: indefinit fins a la finalització de conveni amb 1 mes de prova.
  • Horari: 30 hores setmanals, de dilluns a dissabte.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.
  • Retribució: Brut anual de 14.422,68€ en 12 pagues.
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball: Ateneu L’Harmonia.

LES PERSONES INTERESSADES PORTEU-NOS EL CV + CARTA DE PRESENTACIÓ/MOTIVACIÓ A*:

Ateneu L’Harmonia. C. Sant Adrià, 20 08030 Barcelona Tel: 932 566 085

Tots els currículums cal portar-los personalment a l’Ateneu. En cas que us sigui impossible apropar-vos,poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.

Data màxima de presentació del CV: dissabte 22 de febrer de 2020.

_________________

* Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:

  • Una primera pàgina de carta de presentació, tot explicant les motivacions i per què considera òptima la seva candidatura per aquesta convocatòria.
  • El currículum de (màxim) dues pàgines.

Es podran sol·licitar entrevistes personals amb les persones candidates per tal d’ampliar la informació aportada.

 

Entitat o associació:
Ateneu l'Harmonia
Telèfon:
932 566 085
Llegir més

Plaça de tècnic/a informàtic/a per a desenvolupament de software d’Esplais Catalans

Descripció anunci:

Amb la present volem comunicar-vos que hem obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a informàtic/a d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 16 de febrer de 2020. Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència InformaticaST a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Desenvolupament i manteniment de l’aplicació web de gestió de l’entitat: programació en javascript/typescript amb els frameworks Angular i NodeJS/ExpressJS i model client-servidor amb API REST
  • Elaboració, execució i avaluació del pla de treball de les aplicacions informàtiques que s’usen a Esplac donant suport a la tasca de la coordinadora informàtica.
  • Coordinació amb els equips de treball i dirigents de l’entitat per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir.

Es demana:

  • Titulació acabada o en curs de Grau en Enginyeria Informàtica o Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) o Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) o coneixements equivalents demostrables.
  • Coneixement bàsic de bases de dades.
  • Coneixement o experiència en desenvolupament d’aplicacions web.
  • Competència escrita: capacitat de redacció i capacitat de síntesi.
  • Capacitat d’organització, gestió del temps i compliments de terminis, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral, vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.

Es valorarà:

  • Experiència en les funcions descrites i facilitat per conèixer noves eines de treball.
  • Experiència en desenvolupament amb tecnologies web, específicament Angular i NodeJS.
  • Experiència en especificació i disseny de bases de dades no relacionals.
  • Coneixement de disseny web.
  • Coneixement o experiència en linux, terminal bash i administració de sistemes.
  • Experiència amb sistema de versions, especialment Git i l’entorn GitLab.
  • Experiència en comunitats de desenvolupament de codi obert i en projectes de promoció de la sobirania tecnològica.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20 hores setmanals. Sou segons l’escala salarial de l’entitat (11.010,99 € bruts anuals).
  • 2 mesos de prova i incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona.

 

Entitat o associació:
Esplais Catalans - Esplac
Telèfon:
933 026 103
Llegir més

Advocada penalista pel SAIDAVI a Irídia

Descripció anunci:

Des d’Irídia busquem a una persona advocada penalista a jornada completa per assumir la representació de diferents litigis del SAIDAVI, que tingui experiència en causes penals complexes, en totes les seves fases, valorant-se molt positivament que tingui formació i/o experiència en drets humans i, especialment, en com litigar els casos de tortura o tractes inhumans. La persona estarà sota la supervisió de la Directora del SAIDAVI i s’haurà de coordinar amb altres advocades del servei, la coordinadora psicosocial, així com amb l’àrea de comunicació i incidència. Es valorarà també molt positivament experiència i/o formació en què és la perspectiva psicosocial.

Descripció del lloc de treball: Advocada penalista pel SAIDAVI a Irídia

Per presentar-s’hi:

Persones interessades enviar el CV i una carta de motivació en un correu d’assumpte “Advocat/da Penalista” a l’adreça electrònica info@iridia.cat. Data límit 13 de febrer de 2020.

 

Entitat o associació:
Irídia - Centre per la Defensa dels Drets Humans
Telèfon:
-
Llegir més

Administració del SAIDAVI a Irídia

Descripció anunci:

A Irídia busquen a una persona per coordinar la part administrativa del SAIDAVI, encarregada de la primera fase del servei, gestionar trucades i correu, coordinar primeres visites, fer tasques administratives pròpies de la gestió de les persones beneficiàries, així com tècniques de projecte i de coordinació d’equip.

Descripció del lloc de treball: Administració del SAIDAVI a Irídia

Per presentar-s’hi:

Persones interessades enviar el CV i una carta de motivació en un correu d’assumpte “Administració SAIDAVI” a l’adreça electrònica info@iridia.cat. Data límit 13 de febrer de 2020.

 

Entitat o associació:
Irídia - Centre per la Defensa dels Drets Humans
Telèfon:
-
Llegir més

Dinamització de programes i programació cultural al casal de barri de la Font d’en Fargues

Descripció anunci:

L’Associació Casal Font d’en Fargues obre la següent convocatòria, l’objecte de la qual
és la selecció i contractació d’una persona per dinamitzar els programes i la programació
cultural del Casal de Barri. Data límit 12/02/2020.

Funcions:

Específiques:

  • Dinamitzar la programació cultural de l‘equipament de forma coordinada amb la
    resta d’equip tècnic i amb les entitats i comissions del Casal.
  • Dinamitzar els programes temàtics del Casal (Creix en Família, Troc i Racó de
    Lectura)
  • Coordinar la regidoria d’actes i espectacles així com el muntatge d’exposicions.
  • Coordinació amb els proveïdors de serveis dels espectacles culturals (tècnics de so i
    llum, serveis de neteja, etc.)
  • Coordinació del manteniment dels equips de so i llum.
  • Participar de les reunions de comissions, tant internes com externes, necessàries per
    al bon desenvolupament de la seva feina
  • Teixir relacions amb el sistema comunitari del Casal (escoles, altres equipaments
    culturals, serveis educatius, serveis socials, etc.)
  • Dinamitzar els canals de participació relacionats amb la programació d’activitats:
    Comissió de Programació
  • Elaboració i seguiment dels indicadors de les àrees corresponents i els de gestió
    comunitària així com elaboració de les memòries requerides.

Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte del Casal Font d’en Fargues, participant en
    jornades associatives i en les diverses comissions relacionades amb la programació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius del Casal Font d’en Fargues.
  • Atenció al Públic i suport en la coordinació del manteniment de l’equipament.

Requisits:

  • Experiència en el sector associatiu i en la dinamització d’espais comunitaris.
  • Experiència en disseny, gestió, programació i realització de programes d’activitats
    culturals i comunitaris.
  • Formació específica en el camp de la gestió cultural.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Domini d’eines ofimàtiques.
  • Proactivitat, autonomia, capacitat de gestió i de relació, de coordinació i de treball en
    equip.
  • Actitud positiva, dinàmica, flexible i emprendedora.

Es valorarà:

  • Actitud afable i empàtica.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a activitats i/o necessitats.
  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.
  • Coneixement i/o vinculació amb el territori, el projecte del Casal Font d’en Fargues i/o
    el teixit associatiu de la Font d’en Fargues.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

Condicions generals:

  • Tipus de contracte: 6 mesos obra i servei + indefinit fins a la finalització de conveni
    amb 1 mes de prova.
  • Horari: 37,5 hores setmanals, en torn de matí i/o de tarda.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.
  • Retribució segons conveni. (19.477€ bruts anuals, categoria Animador sociocultural)
  • Data d’incorporació: 24 de febrer de 2020
  • Lloc de treball: Casal Font d’en Fargues, carrer Pedrell 67-69

Les persones interessades porteu-nos el cv + carta de presentació/motivació a: Casal Font d’en Fargues, Carrer Pedrell 67/69 BCN. Tel: 934 205 941

Tots els currículums cal portar-los personalment al Casal. L’horari de secretaria és de dilluns a divendres de 17 h a 20 h. En cas que us sigui impossible apropar-vos, poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament. Es podran sol.licitar entrevistes personals amb els candidats/es per tal d’ampliar la informació aportada.
Data màxima de presentació de CV + Carta: 12 de febrer del 2020.

 

Entitat o associació:
Associació Casal Font d’en Fargues
Telèfon:
934 205 941
Email:
-
Llegir més
Pàgina 11 de 144« Primera...910111213...203040...Última »