Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic/a comunicació a Barcelona (Justícia Alimentària)

Descripció anunci:

Principals funcions:

  • Contribuir a l’estratègia comunicativa de Justícia Alimentària en el seu conjunt (campanyes, delegacions, accions internacionals, etc.)
  • Redacció de notícies web, elaboració i enviament de butlletins informatius, gestió de les xarxes socials, elaboració de notes de premsa
  • Adaptació dels continguts en diferents formats (imatges, cartells, banners…)
  • Impulsar el procés de renovació i creació de la web corporativa

Altres funcions:

  • Actualitzar continguts web
  • Desenvolupar i millorar eines, canals i productes de comunicació i posicionament.
  • Contribuir a augmentar la presència de Justícia Alimentària en mitjans de comunicació i xarxes socials.
  • Donar suport a les necessitats de les àrees vinculades a la Unitat de Comunicació i a les tasques transversals de l’entitat.
  • Participar en la preparació de la Planificació Operativa Estratègica de la Unitat de Comunicació.
  • Controlar el compliment del cronograma dels projectes i activitats previstos al llarg de l’any en matèria comunicativa.
  • Suport en la relació de l’entitat amb els mitjans de comunicació (premsa, radio, televisió i mitjans digitals)
  • Donar suport puntual a altres activitats del departament quan es requereixi

Perfil requerit:

  • Llicenciatura o Grau en Periodisme, Comunicació o Publicitat
  • Es valoraran coneixements de disseny gràfic i edició d’imatges
  • Capacitat per definir missatges clau i facilitat per redactar continguts comunicatius
  • Bon nivell de redacció en castellà (català valorable)
  • Capacitat de planificació, coordinació i gestió de projectes
  • Capacitat creativa
  • Autonomia, iniciativa i autoorganització
  • Capacitat de treballar en equip i en processos participatius
  • Coneixement de temes alimentaris i/o agraris
  • Coneixement de la perspectiva de gènere
  • Facilitat per al tracte personal i les relacions humanes
  • Es valorarà el domini de xarxes socials
  • Es valorarà tenir experiència en gestió de la comunicació d’un col·lectiu o entitat del tercer sector

Condicions de la plaça:

  • Contracte laboral per un període de 6 mesos
  • Jornada de 30 hores setmanals.
  • Salari segons l’escala salarial de Justícia Alimentària.
  • Incorporació: immediata.
  • Lloc de treball: seu de Justícia Alimentària (Barcelona)

Informació requerida:

Les persones interessades hauran d’enviar CV i carta de motivació personal indicant Ref. Tècnic/a de comunicació a Justícia Alimentària – Recursos Humans a administracion@justiciaalimentaria.org

El termini de presentació de candidatures finalitzarà el dia 17/03/2021.

Només seran valorades les candidatures que incloguin CV acompanyat de carta de motivació personal.

 

Entitat o associació:
Justícia Alimentària
Telèfon:
934 237 031
Llegir més

Tècnica de projectes d’Educació per la Transformació de CooperAcció

Descripció anunci:

L’objectiu del lloc de treball és crear i desenvolupar els projectes d’Educació per la Transformació de CooperAcció, vinculats als eixos de treball “Economies per la vida i ecofeminismes”, “Vida lliure de violències i pau” i “Autonomia dels cossos i sexualitats”. Es requereix una feminista amb compromís amb els valors internacionalistes i solidaris de l’organització, així com amb experiència en gestió de projectes i capacitat de treball en equip.

CooperAcció som una associació feminista de cooperació internacional que treballem a El Salvador, Colòmbia, Mali, Senegal i Europa. El nostre objectiu és contribuir, des d’una perspectiva feminista, a l’empoderament de les dones, lesbianes y trans, al ple exercici dels seus drets i a la consecució de l’equitat de gènere.

Les nostres àrees prioritàries de treball per 2019-2024 son:

  • Dones lliures de violències
  • Autonomia dels cossos i sexualitats
  • Economies per a la vida i ecofeminisme
  • Enfortiment dels moviments de dones i feminismes

Funcions i tasques:

La persona s’incorporarà a l’Àrea d’Educació per la Transformació (EpT) i haurà d’implementar els projectes de l’organització, així com donar seguiment a les voluntàries i dinamitzar, en coordinació amb la Comissió de Territoris, la base social de CooperAcció. Més concretament les tasques a desenvolupar seran:

  • Coordinació tècnica de projectes d’Educació per la Transformació:
    • Planificar i implementar els projectes d’acord el Pla Estratègic i les necessitats de l’organització en cada context.
    • Identificar i formular projectes des de la Teoria del Canvi i l’Enfocament Basats en Gènere i Drets Humans.
    • Donar seguiment i justificar projectes, assegurant la seva execució tècnica, financera i administrativa seguint les normes dels diferents finançadors.
    • Comunicació i representació amb finançadors els projectes que es coordina.
  • Desenvolupament de tasques de formació, investigació i incidència en relació als eixos de “Economies per la vida i ecofeminismes”, “Autonomia dels cossos i sexualitats” i “Vida lliure de violències i construcció de pau”.
    • Dissenyar propostes a mig i llarg termini dins els tres eixos i tenint en compte les dimensions de formació, investigació i incidència d’EpT.
    • Coordinar processos llargs des de metodologies participatives i basades en l’experiència i la construcció col·lectiva de sabers.
    • Coordinar investigacions sobre economia feminista, violències masclistes, pau, sexualitat, metodologies participatives, etc, des dels feminismes.
    • Participar en espais d’incidència amb l’administració, plataformes i xarxes per la incidència política feminista.
  • Acompanyament i enfortiment de les bases de l’organització.
    • Ser referent tècnic dels territoris i voluntàries de l’organització, en coordinació amb la Comissió de Territoris.
    • Representar a l’equip a les reunions de la Comissió Territorial de la Junta.
    • Donar seguiment i identificar les necessitats dels territoris.
  • A mig termini, participar en la Direcció Col·lectiva de l’entitat. Possibilitat de recolzar a les companyes quan sigui necessari i coordinar conjuntament la feina.

Perfil requerit:

Per ser considerada per a aquesta candidatura és necessari demostrar:

  • Estudis superiors, preferentment en Ciències Socials i Humanitats.
  • Coneixements profunds en gènere i feminismes i/o experiència activista feminista.
  • Experiència de treball d’almenys 3 anys gestionant projectes educatius a l’àmbit d’Educació per la Justícia Global. Hàbit de relació amb administracions publiques com l’Ajuntament de Barcelona i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.
    • Coneixença del cicle dels projectes: formulació, seguiment i justificació.
    • Coneixença alta de treball amb pressupostos i Excel.
  • Experiència demostrable com a formadora i coneixements en pedagogies transformadores: educació popular, educació per la pau, teatre, treball de processos, etc.
  • Coneixement i expressió fluida en català i castellà. Molt bona capacitat d’expressió escrita.
  • Coneixement de paquets d’ofimàtica.
  • Capacitat resolutiva, d’autonomia i de treball en equip.
  • Actitud proactiva, flexibilitat i adaptació als canvis.

Condicions:

  • Contracte d’un any prorrogable amb jornada de 30 hores setmanals (amb flexibilitat d’horari segons necessitats).
  • Salari d’acord a l’escala salarial de CooperAcció.
  • Incorporació immediata.
  • Incorporació a un equip actiu i amb perfils diversos.
  • Incorporació a mig termini a la direcció col·lectiva de l’organització.
  • Possibilitat de participar en altres activitats de CooperAcció d’interès relacionades a temes de feminisme i/o gènere i cooperació internacional.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES:

Les propostes, incloent una carta de motivació i CV, hauran de ser enviades per correu electrònic abans del 14 de març del 2021 a l’adreça de correu electrònic seleccion@cooperaccio.org indicant en l’assumpte del correu CONVOCATÒRIA TÈCNICA EDUCACIÓ PER LA TRANSFORMACIÓ.

El procés de selecció es donarà per finalitzat el 26 de març de 2021. En cas de no ser contactada abans d’aquesta data s’entendrà que la candidatura ha estat desestimada.

 

Entitat o associació:
CooperAcció
Telèfon:
936 674 095
Llegir més

Tècnica de projectes i accions de cooperació internacional

Descripció anunci:

La persona seleccionada s’integrarà a l’equip de CooperAcció, a la seu central a Barcelona.

L’objectiu principal del lloc de treball és responsabilitzar-se de la identificació i formulació de projectes i accions de cooperació internacional en els països en els que treballem i del seguiment de les activitats dels projectes juntament amb les persones responsables a països i a l’equip de Barcelona.

CooperAcció som una associació feminista de cooperació internacional que treballem a El Salvador, Colòmbia, Mali, Senegal i Europa. El nostre objectiu és contribuir, des d’una perspectiva feminista, a l’empoderament de les dones, lesbianes y trans, al ple exercici dels seus drets i a la consecució de l’equitat de gènere.

Les nostres àrees prioritàries de treball per 2019-2024 son:

  • Dones lliures de violències
  • Autonomia dels cossos i sexualitats
  • Economies per a la vida i ecofeminisme
  • Enfortiment dels moviments de dones i feminismes

Competències:

El lloc requereix a una persona amb experiència en la gestió del cicle de projectes de cooperació internacional amb perspectiva feminista.

Coneixement i experiència en l’aplicació de la normativa UE, AECID, ACCD i/o Ajuntaments i, especialment, experiència en formulació de projectes de cooperació internacional.

Es requereixen capacitats de coordinació d’activitats, de treball autònom i habilitats de treball en equip amb organitzacions sòcies d’altres països, flexibilitat, pro activitat a l’hora de resoldre tensions i promoure consensos. Bona capacitat de comunicació i coordinació amb altres persones de l’equip, bona capacitat per treballar en xarxa amb altres organitzacions.

Coneixements i/o experiència en identificació, formulació, implementació i/o seguiment de projectes d’algun dels temes  objectes de nostres àrees prioritàries.

Tasques:

  • Participar en la identificació de projectes juntament amb les persones responsables de país i/o les organitzacions sòcies, assegurant que compleixin amb les prioritats de CooperAcció i els requisits dels cofinançadors.
  • Formulació de projectes de cooperació internacional (part tècnica i financera) en coordinació amb les oficines de país i amb l’equip de cooperació internacional i de finances.
  • Coordinació i seguiment de les activitats aprovades en els projectes, especialment pel que fa a la redacció de termes de referència i seguiment dels requisits administratius d’acceptació, seguiment i autoritzacions dels cofinançadors en cadascun del casos que sigui necessari.
  • Participar en la revisió i elaboració d’informes tècnics dels projectes, assegurant la correcta justificació econòmica, d’activitats i resultats segons els criteris de cada entitat finançadora.
  • Participació amb la resta d’activitats de l’organització, quan sigui necessari, especialment aportant a les activitats de sensibilització i d’incidència als territoris on treballa CooperAcció juntament amb la resta de l’equip.
  • Assegurar que les avaluacions dels projectes sota la seva responsabilitat compleixin amb els requisits de les entitats cofinançadores.
  • Participar i representar junt l’equip de cooperació internacional en reunions de rendició de comptes amb els finançadors i/o reunions de presentacions de convocatòries.
  • Participar i representar junt l’equip de cooperació internacional en xarxes i grups de treball d’incidència social i política.
  • Capacitat de respondre a requeriments i d’altres imprevistos en el transcurs de l’execució i la justificació de projectes (sol·licituds de canvis, resposta a requeriments, etc.).

Perfil requerit:                                             

  • Experiència d’un mínim de 5 anys, en tasques relacionades a identificació, formulació i seguiment de projectes de cooperació internacional en països d’Amèrica Llatina i/o Àfrica.
  • Coneixement i experiència amb la justificació econòmica i tècnica de projectes finançats per la  UE, AECID,  ACCD i Ajuntaments (al menys 3 d’aquets finançadors).
  • Experiència de treball amb equips i oficines d’altres països i habilitats de coordinació via mail i Skype.
  • Bon domini del castellà i català parlat i escrit i bona capacitat de redacció i comunicació per escrit.
  • Bon domini del Francès parlat i escrit.
  • Coneixements comprovats sobre feminismes i/o gènere i desenvolupament.
  • Capacitat d’interlocució i representació institucional.
  • Capacitat per treballar en equip i actitud pro activa en la construcció d’equip.
  • Habilitats en la gestió de conflictes i la gestió de tensió en moments de l’any que requereixin una càrrega intensa de treball.
  • Domini de Office i gestió del correu electrònic i Skype.
  • Disponibilitat per viatjar, si necessari.

Condicions:

  • Contracte d’un any prorrogable amb jornada de 35 hores setmanals (amb flexibilitat d’horari segons necessitats).
  • Incorporació el 1 d’abril del 2021, immediatament després de la finalització del procés de selecció.
  • Salari d’acord a l’escala salarial de CooperAcció.
  • Incorporació a un equip actiu i amb perfils diversos.
  • Incorporació a mig termini a la direcció col·lectiva de l’organització.
  • Possibilitat de participar en altres activitats de CooperAcció d’interès per a la candidata/o, relacionades a temes de feminisme i/o gènere i desenvolupament.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES:

Les persones interessades han de fer arribar el seu CV amb una carta de motivació, abans del 14 de març del 2021 a seleccion@cooperaccio.org, indicant la referència COOPERACIÓ INTERNACIONAL 21.

En el cas de no ser contactada/t fins al 26 de març s’entendrà que la candidatura ha estat desestimada.

 

Entitat o associació:
CooperAcció
Telèfon:
936 674 095
Llegir més

Plaça d’informació i dinamització de l’Espai Jove La Fontana gestionat pel Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)

Descripció anunci:

Tasques a realitzar:

  • En relació al servei d’informació:
    • Atenció, acollida i informació al públic, de manera presencial, telefònica i telemàtica.
    • Reserves de sales i espais de l’equipament.
    • Seguiment i muntatge tècnic dels espais cedits.
    • Suport als projectes a l’organització i desenvolupament de les activitats de l’equipament.
  • En relació a la dinamització:
    • Programació, seguiment i avaluació dels cursos i tallers que programa l’equipament.
    • Responsable del programa Suport a la creació pel que fa a les disciplines de teatre i dansa. Assajos, exhibicions i Rough Diamonds.
    • Engegar activitats i recollir propostes per generar-ne de noves a partir de les demandes, interessos i necessitats dels joves i col·lectius del barri.
  • Transversals:
    • Programació, execució, seguiment i avaluació d’iniciatives i activitats vinculades als projectes de l’equipament.
    • Coordinació amb l’equip de l’Espai Jove La Fontana.
    • Coordinació amb la resta de serveis i agents que treballen a l’Espai Jove La Fontana, districte i ciutat.
    • Implicació en la globalitat del projecte de l’Espai Jove La Fontana i del Consell de la Joventut de Barcelona.

Es demana:

  • Tenir entre 20 i 30 anys.
  • Formació relacionada amb l’especificitat del projecte. Estudis en relació a la gestió cultural, intervenció socioeducativa i/o treball amb joves.
  • Experiència amb el treball en joves, en la dinamització comunitària i d’activitats socioculturals.
  • Actitud proactiva, flexible i dinàmica.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjectes a activitats i/o necessitats del projecte.
  • Nivell alt de català escrit i parlat. Bona comunicació oral i escrita.
  • Capacitat de comunicació i relació amb el públic.
  • Coneixement de la realitat juvenil, capacitat de detecció d’interessos i necessitats dels joves.
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona.
  • Coneixement del paquet Open Office, Google drive i correu electrònic.

Es valorarà:

  • Coneixement de la dinàmica pròpia del teixit associatiu del districte de Gràcia.
  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip.
  • Capacitat facilitadora per a provocar espais participatius i de treball comunitari.
  • Coneixement dels serveis i equipaments adreçats a les persones joves de Barcelona i el seu funcionament.
  • Coneixement i seguiment de les polítiques municipals de joventut.

S’ofereix:

  • Incorporació immediata.
  • Contracte indefinit, amb període de prova d’1 mes.
  • Jornada de 25 hores setmanals.
  • Horari:
    • Dilluns quinzenalment de 17.00 a 22.00
    • Dimarts de 16.00 a 22.30
    • Dimecres de 17.00 a 22.00
    • Dijous de 17.00 a 22.00
    • Divendres de 17.00 a 21.00
    • Dissabtes quinzenalment de 10.00 a 14.00
    • Puntualment fora d’aquest horari segons necessitats de programació de
      l’equipament.
  • Sou brut anual de 14.988,33 euros (12 pagues).

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic adjuntant el currículum a la direcció seleccio@cjb.cat indicant a l’assumpte del missatge “Ref.DinaEJLF2021” i respondre el següent formulari

(Important: no es tindran en compte les candidatures que no realitzin els dos passos). La data límit de lliurament de currículums i formulari serà el dimecres 17 de març de 2021 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més

Coordinador/a social – Andròmines

Descripció anunci:

L’Associació Social Andròmines és una entitat social que té com a objectiu ajudar a persones en situació o risc d’exclusió en la seva inserció sociolaboral.

Actualment tenim la necessitat de contractar un/a Coordinador/a Social.

Seria el/la responsable de desplegar el pla operatiu del àrea social a nivell metodològic, tenint en compte la perspectiva de gènere, de vetllar per a l’òptima implementació, dinamització, seguiment de l’execució de l’àrea, i de liderar i dinamitzar els tècnics implicats. Assumeix la coordinació amb finançadors públics i privats desplegant accions que fomentin el treball en xarxa.

Funcions:

  • Dissenyarà els plans operatius d’àrea i acompanyarà als diferents tècnics en el desenvolupament de les seves tasques.
  • Vetllarà per l’assoliment dels objectius proposats segons projectes i farà un seguiment dels corresponents indicadors.
  • S’assegurarà conjuntament amb el equip Directiu que la metodologia de referència s’implementa en totes les actuacions d’Andròmines.
  • Durà a terme accions de coordinació amb finançadors públics i privats per tal de fer seguiment de l’actuació i definir la implementació de possibles ajustos i accions de millora dels diferents projectes.
  • Valorarà estratègies de coordinació i cooperació entre Andròmines i finançadores públics i privats.
  • Supervisarà i acompanyarà (de manera directa) i amb el co-lideratge de la direcció la tasca professional dels/es tècnic/ques d’orientació, formació i prospecció i l’equip de dinamitzadors del centres penitenciaris.
  • Farà seguiment del clima laboral, definint i ajustant les funcions i tasques dels diferents professionals.
  • Farà de nexe entre direcció i els tècnics i potenciarà la interrelació entre les diferents àrees d’Andròmines.
  • Serà el responsable final de la selecció del seu equip de treball.
  • Farà formació inicial dels tècnics socials i dinamitzadors CP i assessorament continuat per una bona adaptació a Andròmines.
  • Fomentarà el treball en equip i el bon ambient a Andròmines.

Condicions:

  • És un contracte de 40h/setmanals (temporal + indefinit).
  • L’horari seria de DLL a DV ( 7 a 15h) possibilitat de conciliació familiar. Es demana flexibilitat horària.

Ubicació:

Per la situació actual de Covid19 es realitzarà Teletreball.

En un futur el treball seria semi presencial (dies presencials a determinar) i d’altres teletreball.

Els dies que s’hagi de realitzar treball presencial seria a les oficines d’Andròmines tot i que es demana certa mobilitat per a puntualment anar a d’altres centres d’andròmines situats a Barcelona i/o Montcada i Reixac.

Perfil/Requisits mínims:

  • Experiència mínima 2 anys com a coordinadora Social gestionant un equip de tècnics d’inserció-orientació social i prospecció laboral a una entitat social que tingui com a objectiu la orientació i inserció laboral de persones en situació o risc d’exclusió social.
  • Formació amb model d’orientació per competències.
  • Formació en aspectes d’innovació, gestió del coneixement, perspectiva de gènere.
  • Formació específica en gestió d’equips i coordinació de projectes.
  • Valorable experiència en centres penitenciaris.
  • Certificat d’anglès nivell mig.
  • Carnet de Conduir i cotxe propi.

Competències transversals imprescindibles:

  • Comunicació Eficaç.
  • Pensament analític.
  • Resolució d’incidències.
  • Organització i planificació.
  • Flexibilitat/Adaptabilitat.
  • Empatia.
  • Ètica professional.

Competències específiques imprescindibles:

  • Control i Supervisió general.
  • Planificació i organització estratègica i departamental.
  • Orientació a Resultats.
  • Visió Corporativa.
  • Estratègica Gestió i organització d’Equips.
  • Resolució de conflictes.

Salari: Entre 24.000- 26.000 € bruts/ any segons vàlua.

Enviament de CV a incorpora@andromines.net amb la referència “Oferta de feina Coordinador/a social”.

 

Entitat o associació:
Associació Social Andròmines
Telèfon:
932 740 627
Llegir més
Pàgina 10 de 173« Primera...89101112...203040...Última »