Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Formacions per aquesta tardor amb l’Escola Lliure el Sol

Descripció anunci:

Comença el curs i a la tardor continuen les formacions de l’Escola Lliure el Sol!

Cursos de monitors/es i de directors/es de lleure

 
Monogràfics 10-20h

Formacions d’entre 4 i 20 h

Formació sobre Educació, Associacionisme i Economia Social i Solidària. Fes un cop d’ull al nostre catàleg formatiu!
Totes les formacions es poden realitzar de manera presencial o en línia.

Catàleg de violències masclistes, gènere i feminismes

Per últim també et presentem les formacions de Violències masclistes, gènere i feminismes desenvolupades amb la col·laboració de la Direcció General de Joventut. Demana alguna de les càpsules del següent catàleg a elsol@escolaelsol.coop

Si tens qualsevol dubte trobaràs informació entrant a www.escolaelsol.org i si no ens pots trobar a 934 817 383 de dilluns a dijous de 9 a 14:30 h i de 15:30 a 18 h i divendres de 9 a 14:30 h o escriure a elsol@escolaelsol.coop

 

Entitat o associació:
Escola Lliure el Sol
Telèfon:
93 481 73 83
Llegir més

Eines i estratègies per fer un bon pla de captació de fons – multisessió online

Descripció anunci:
En aquesta activitat treballarem els aspectes claus per elaborar una estratègia efectiva per captar fons de finançament públic, privat (empreses), donacions particulars (donatius), així com estratègies de finançament col·lectives.
DURADA:
3 hores. Multisessió de 2 sessions.
ORIENTAT A:

Entitats o col·lectius interessades en dissenyar una estratègia de captació de fons que combini diferents elements i estratègies. Es recomana que les persones participants portin un primer esbós de les necessitats de finançament concretes de la seva entitat.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat es divideix en 2 sessions. S’impartiran de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic, abans de la primera sessió, un enllaç únic par a totes les sessions i les instruccions d’accés.

Objectius generals

  • Donar eines a les emprenedores i iniciatives i entitats de l’economia social i solidària perquè tinguin més coneixements i informació per detectar les necessitats específiques de finançament de la seva entitat.
  • Aprendre a dissenyar estratègies de captació de fons públics i privats segons les necessitats particulars de l’entitat.
  • Contribuir a la gestió i enfortiment per garantir la seva viabilitat i continuïtat amb les màximes garanties
  • Facilitar eines de millora de gestió econòmica i financera

Objectius específics

  • Dotar d’eines per la recerca activa de finançament
  • Saber identificar les necessitats de finançament
  • Saber elaborar el pressupost
  • Incorporar eines de seguiment i gestió
  • Conèixer estratègies de finançament privat
  • Adquirir el coneixement per la planificació i execució d’un pla de captació de fons
  • Treballar el pla de captació de cada iniciativa.

Temari (2 Sessions)

Sessió 1: 

  • Què és la captació de fons.
  • Anàlisi de les necessitats pròpies de finançament.
  • Tipologies de necessitats de finançament.
  • Tipologies de finançament.
  • Planificació del finançament.
  • El finançament públic. Característiques i limitacions.

Sessió 2:

  • Tipologia de fons privats.
  • Les donacions.
  • Les campanyes i estratègies de captació de fons privats.
  • Les campanyes de cofinançament: crowdfunding i matchfunding.
  • El pla de captació de fons.

Les persones que no tinguin un CIF d’empresa, per fer la inscripció podreu posar el vostre NIF/NIE.

 

Entitat o associació:
Barcelona Activa
Telèfon:
933 209 600
Llegir més

Aixequem l’ESS: activitats i formacions de setembre, inscripcions obertes!

Descripció anunci:

Tallers i sessions virtuals per organitzacions i projectes d’emprenedoria.

El programa ‘Aixequem l’ESS’ i les entitats que col·laboren amb Barcelona Activa continuen oferint-vos el millor catàleg d’activitats en Economia Social Solidària.

Aquest mes de setembre comptem amb un ampli ventall de formacions a la vostra disposició.  Aquí teniu la temàtica i horaris de cadascun per a inscriure-us a la formació o taller que més us convingui:

Pertanyents a l’Aixequem l’ESS:

Activitats d’Emprenedoria:

Si voleu saber-ne més, no dubteu en contactar amb nosaltres.

 

Entitat o associació:
Barcelona Activa
Telèfon:
933 209 600
Llegir més

Xerrada – Taller: Associació o Cooperativa? Descobrim juntes quina és la forma jurídica més adient pel teu projecte.

Descripció anunci:

Des de l’AteneuBnord us convidem a participar en una sessió de networking on poder compartir experiències, dubtes o recursos que us han sorgit durant el procés de creació del vostre projecte cooperatiu.

L’objectiu de la sessió és generar un espai d’intercanvi entre persones emprenedores que volen formar una associació o una cooperativa.

A més a més, hi participaran persones amb experiència en aquests àmbits que podran ajudar a resoldre dubtes i que compartiran el seu punt de vista sobre aquestes formes jurídiques.

La sessió tindrà lloc el dia 8 de setembre de 10 a 12h vía on-line a través de la plataforma “Jitsi”.

Interessats podeu inscriure-us o cercar més informació contactant amb:

O a través del telèfon 610 381 771.

 
Entitat o associació:
AteneuBnord
Telèfon:
610 381 771
Llegir més

Taller de gestió de conflictes: Parlem del què és difícil

Descripció anunci:

El 10 de setembre, la Xarxa d’Ateneus Cooperatius organitza el curs en línia.

El proper dijous 10 de setembre a les 10:00 h, la Xarxa d’Ateneus Cooperatius organitza el taller de gestió de conflictes: Parlem del què és difícil.

L’objectiu de la formació és conèixer els trets bàsics de l’empresa cooperativa per poder contextualitzar de forma adequada en la missió d’assessorament, prescripció o gestió empresarial, així com explorar els elements que són específics de la gestió de l’empresa cooperativa en l’àmbit econòmic, laboral, fiscal, societari i organitzacional.

El curs també pretén que s’adquireixin les eines i coneixements necessaris per poder oferir un servei d’assessorament de qualitat, a més d’actualitzar, ampliar i aprofundir en el model d’empresa social i cooperativa amb una mirada pràctica i operativa per a fomentar la creació, la transformació o el creixement d’empreses d’economia social i cooperativa.

El taller va adreçat a professionals i personal tècnic de la Xarxa d’Ateneus Cooperatius, personal tècnic assessor, persones emprenedores i sòcies de cooperatives. També es dirigeix a associacions i altres entitats i/o empreses que puguin optar per la transformació a cooperativa.

El curs abordarà el conflicte, responent preguntes com ‘Què és’ i les creences entorn el conflicte. També identificarà les senyals del conflicte, quins tipus es manifesten a les cooperatives i les eines i habilitats per a la seva gestió.

Per assistir a la formació, cal emplenar el formulari d’inscripció.

 
 
Entitat o associació:
Xarxa d’Ateneus Cooperatius
Telèfon:
933 323 682
Llegir més
Pàgina 4 de 183« Primera...23456...102030...Última »