Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

La governança i l’organització interna [Escola fil ONLINE]

Descripció anunci:

Una formació pensada per aprendre a regular i crear estructures formals que regulin el poder i les interaccions dins l’organització, com una de les claus per cuidar les relacions, les persones i la transparència, i evitar un bon grap de conflictes.

Aquest mòdul és el 7è del Curs de gestió democràtica i cures per organitzacions i consta d’una sessió de 5 hores.

Degut a la situació excepcional de confinament que estem vivint, aquest mòdul es farà en la data prevista però en versió online.

Els sistemes de presa de decisió i d’organització d’una entitat són una peça molt important per a la gestió democràtica. Calen mecanismes de regulació i promoció de la implicació, la presa de responsabilitats, així com de la participació.

També protocol·litzar moments clau i potencialment complicats de la vida d’un projecte, com ara les entrades i les sortides.

Formadora: Neus Andreu
Preu: 70 € 
Calendari: 1 d’abril de 2020
Horari: de 9 a 14 h
Lloc: ONLINE

Necessites més informació?: Visita la nostra web o escriu-nos a escolafil@filalagulla.org

INSCRIPCIONS

 

Entitat o associació:
Fil a l'Agulla
Telèfon:
654 070 358
Llegir més

Curs: Community Manager

Descripció anunci:

El 7 d’abril, Suport Tercer Sector engega aquest curs en línia sense cost per a treballadors i treballadores en actiu.

Del proper dimarts 7 d’abril al dimecres 24 de junySuport Tercer Sector organitza la formació en línia ‘Community Manager’.

El curs té una durada de 50 hores i l’objectiu és conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

La formació s’adreça a treballadors o treballadores en actiu interessades en conèixer les tasques, funcions i estratègies del community manager.

El curs abordarà temes com el social media, l’estratègia i creació del pla de mitjans socials o les eines de les quals disposa el community manager.

També aprofundirà en la imatge social, el vídeo màrqueting i en l’ús de xarxes socials i eines digitals com FacebookTwitterPinterestGoogle+ i Linkedin.

Per cursar-lo, s’ha d’emplenar el formulari d’inscripció.

 

Entitat o associació:
Suport Tercer Sector
Telèfon:
934 747 450
Llegir més

Curs: Gestió d’associacions (nivell avançat)

Descripció anunci:

El 3 d’abril, Suport Tercer Sector engega aquest curs en línia sense cost per a treballadors i treballadores en actiu.

Del proper divendres 3 d’abril al dijous 30 d’abrilSuport Tercer Sector organitza la formació en línia ‘Gestió d’associacions (nivell avançat)’.

El curs té una durada de 15 hores i l’objectiu és aprofundir en la gestió associativa en l’àmbit de projectes i comunicació.

La formació està adreçada a treballadors i treballadores en actiu interessades en conèixer els eixos fonamentals de la gestió d’entitats no lucratives.

El curs abordarà temes com el projecte de l’entitat, la comunicació a l’entitat, com presentar projectes i com fer la memòria de l’entitat.

Per cursar-lo, s’ha d’emplenar el formulari d’inscripció.

 

Entitat o associació:
Suport Tercer Sector
Telèfon:
934 747 450
Llegir més

26/3: #TJWebinar – Com afronten les entitats els reptes econòmics i laborals de la covid-19?

Descripció anunci:

La crisi provocada pel coronavirus i la posterior declaració de l’estat d’alarma per part del govern espanyol també han impactat dràsticament en el dia de les entitats de la ciutat. 

Des de Torre Jussana estem teletreballant des de casa per oferir a les associacions recursos i informació per ajudar-vos a gestionar la situació actual i treballar per la vostra viabilitat. Per això aquest dijous 26 de març a partir de les 12:00 hores oferim un webinar (videoconferència) en la qual abordarem les mesures d’urgència que s’han aprovat des del Govern de l’estat per tal de fer front a la crisi de la covid-19, com mantenir la viabilitat econòmica de l’entitat i quines opcions es poden valorar pel que fa a la gestió del personal tècnic contractat. També s’exposarà a quines ajudes es poden acollir les entitats, entre d’altres qüestions relacionades que s’abordaran al llarg de la sessió. 

#TJWebinar: Com afronten les entitats els reptes econòmics i laborals de la covid-19?

  • Dia: dijous 26 de març
  • Hora: 12 h
  • Enllaç per accedir-hi (Adreçat a entitats. Places limitades). 
  • Formador: Manel Porcar Ayora, coordinador del Servei d’Assessoraments de Torre Jussana.

Altres recursos que oferim des de TJ per aquests dies de confinament: 

 

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 564 118
Llegir més

Cicle de webinars ODG

Descripció anunci:

L’Observatori del Deute en la Globalització oferirà seminaris i tallers virtuals cada dimarts, a les 10 h, al voltant de l’emergència sanitària fruit del brot de la COVID-19.

Per les setmanes de confinament, l’Observatori del Deute en la Globalització ha programat un Cicle de webinars. Les conferències, seminaris o tallers es transmetran per internet els dimartsde 10.00 h a 11.15 h.

El primer webinar serà el dimarts, 24 de març, a càrrec de Luis González Reyes, membre d’Ecologistas en Acción, sota el títol ‘Las lecciones que puede dar el coronavirus a la especie humana’. González Reyes és coautor del llibre ‘En la espiral de la energía’.

Fa poc més d’una setmana va publicar un article homònim a El Salto, i l’ODG li ha demanat que desenvolupi els continguts en videoconferència per donar el tret de sortida al cicle, per la perspectiva i profunditat històrica, general i sistèmica.

Per participar al primer webinar cal omplir el formulari d’incripció, ja que les places són limitades. Les inscripcions al webinar del 24 de març es tancaran el dilluns, 23 a les 13:00 h, i poc després, l’ODG enviarà tota la informació per accedir al webinar.

Les properes sessions seran:

  • 31/03/2020 (10 h) Crisi financera i pla de xoc social
  • 07/04/2020 (10 h) Seguretat digital en un context d’hipervirtualització
  • 14/04/2020 (10) Gestió emocional per activistes en temps de confinament
  • 21/04/2020 (10 h) Lectures ecofeministes sobre els moments de crisi

Per ara, l’organització oferirà els webinars en l’horari proposat, tot i que, segons les inscripcions, valorarà quin és el millor horari per les properes.

 

 

 
 
Entitat o associació:
Observatori del Deute en la Globalització
Telèfon:
933 011 793
Llegir més
Pàgina 18 de 179« Primera...10...1617181920...304050...Última »