Skip to Content

Tècnic/a en Gestió econòmica i administrativa – Som Connexió
Descripció anunci:

Vols unir-te a un equip de persones compromeses i amb ganes de canviar el món? Vols descobrir perquè cada cop més professionals estan interessats a treballar en empreses i entitats de l’economia social? Si és així, a Som Connexió et volem conèixer!

A la cooperativa hi trobaràs un ambient i una forma de fer que segurament mai hagis viscut abans. El nostre model organitzatiu es basa en el benestar de les persones i en la seva realització tant professional com personal. Totes les veus són escoltades i tothom és partícip dels èxits de l’empresa. Ens esforcem per ser una empresa horitzontal i transparent, on hi regna el bon ambient i on la professionalitat es combina amb les cures.

La responsabilitat i capacitat d’autogestió dels diferents equips ens permeten atendre les necessitats de conciliació d’una forma flexible. Potenciem el teletreball (ja ho fèiem abans de la pandèmia). La igualtat, la sostenibilitat, la justícia, la democràcia i la diversitat són alguns dels principis que defensem i que estan dins del nostre ADN.

Però per sobre de totes aquestes coses, a Som Connexió hi trobaràs un propòsit. No volem fer diners (no tenim afany de lucre), volem transformar el sector de les telecomunicacions contribuint així a canviar la forma d’entendre el consum i l’economia.

Si tot això et sona bé, continua llegint!

Sobre Som Connexió

Som Connexió som una cooperativa de consum sense afany de lucre que neix amb el propòsit de desenvolupar una alternativa real de consum en el camp de les telecomunicacions (serveis de telefonia i connexió internet).

Després de 6 anys de vida i amb més de 7.000 persones sòcies, el que va començar com una idea esbojarrada s’ha convertit en una startup que va camí de consolidar-se. Ha arribat el moment de créixer i per això ens trobem en continua ampliació d’equip.

Ara busquem una persona que s’integri al nostre equip de treball per desenvolupar les tasques de suport a la gestió econòmica i, complementariament, gestió administrativa al conjunt de l’equip de Som Connexió.

Descripció del lloc

Ubicació: El lloc de treball s’integra a l’equip de Serveis Generals.

Funció general: Les seves principals funcions seran en l’àmbit de gestió econòmica. També farà tasques de gestió administrativa, amb una dedicació horària menor.

Tasques:

  • Donar suport a les tasques de gestió econòmica:
    • Atendre els correus electrònics relacionats amb facturació i gestió administrativa.
    • Tasques de suport a la facturació.
  • Donar suport a tasques de gestió de les persones:
    • Contractes i nòmines.
    • Prevenció de riscos laborals i vigilància de la salut.
    • Formació bonificada.
  • Realitzar tasques administratives:
    • Tràmits de gestió societària de la cooperativa.
    • Gestió del correu i missatgeria.
    • Gestió documental.
  • Control d’accés a les oficina i recepció.

Requisits:

  • Batxillerat o equivalent.

Experiència:

  • Experiència contrastada en l’ús de diverses eines ofimàtiques, ERPs, CRMs i d’aplicacions destinades al treball col·laboratiu per xarxa.
  • Gestió comptable.
  • Gestió administrativa.

Idiomes:

  • Català nivell alt (oral i escrit).
  • Castellà nivell alt (oral i escrit).

Condicions del lloc:

  • Jornada parcial (30 h/setmana).
  • Contracte indefinit.
  • Salari brut anual: 16.560 € el primer any de contracte. El segon any augmenta.
  • Incorporació immediata, un cop finalitzat el procés de selecció.
  • Ubicació: El Prat de Llobregat.
  • Teletreball part de la setmana.

​Competències:

  • Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia).
  • Ètica i credibilitat.
  • Treball en equip.
  • Innovació Iniciativa.
  • Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
  • Elevada capacitat d’aprenentatge.
  • Tolerància a la pressió.
  • Compromís.
  • Negociació.

Es valorarà:

  • Agilitat en l’ús d’eines ofimàtiques.
  • First Certificate.
  • Activista en l’àmbit del consum conscient i responsable.

Per participar en el procés de selecció:

  • Enviar CV i carta de motivació a comunicacio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta Tècnic/a en Gestió econòmica i administrativa”.
  • Data límit d’enviament: 2 de maig del 2021.

 

Entitat o associació:
Som Connexió
Telèfon:
931 311 728