Skip to Content

Tècnic/a de suport a projectes i administració a Calidoscoop
Descripció anunci:

Ets una persona que t’agrada gestionar projectes d’economia social i solidària? Vols contribuir en el desenvolupament i l’administració d’un projecte cooperatiu? Aquesta oferta és per tu!

Calidoscoop és referent en la prestació de serveis per a la dinamització, promoció i creació d’economia social i cooperativisme. Esdevenim l’eina a l’abast dels agents que actuen com a motors de desenvolupament econòmic i social en el territori, per canalitzar el seu potencial.

Calidoscoop promou un desenvolupament local basat en l’economia social i solidària (ESS) que contribueixi a activar el teixit socioeconòmic, vertebrar l’activitat econòmica amb valors de retorn a l’entorn social i ambiental, i a l’apoderament i a la co-construcció per desenvolupar polítiques locals.

Condicions

  • Jornada de 20 a 30 hores, a comentar a l’entrevista, amb horari flexible de dilluns a divendres (amb possibilitat d’ampliació a jornada completa 37,5h en el c/t).
  • Contracte laboral per obra i servei d’1 any, renovable. Amb voluntat de permanència i d’incorporar-se com a sòcia.
  • Condicions econòmiques, a comentar a l’entrevista.
  • Incorporació prevista  6/07/2020.
  • Lloc de treball: Barcelona, amb disponibilitat de mobilitat arreu de Catalunya.

Missió i funcions a desenvolupar en el lloc de treball

Donar suport en l’execució, seguiment i justificació de projectes en el marc de l’economia social, l’emprenedoria i el cooperativisme en el territori. Així mateix dur la gestió administrativa de la cooperativa en coordinació amb la responsable econòmica de l’empresa i amb la gestoria.

Funcions

  • Suport tècnic en l’execució de projectes (preparació de documentació, activitats, seguiment i coordinació amb els agents implicats, buidatge i anàlisi de resultats, seguiment de plans de treball, elaboració d’informes, etc.).
  • Suport administratiu en l’execució de projectes (seguiment del cicle de projectes – identificació, preparació i presentació de documentació, gestió de les accions vinculades, avaluació i justificació tècnica i econòmica-, coordinació amb els agents implicats, etc.).
  • Gestió administrativa de l’empresa: facturació, gestió de cobraments i pagaments, coordinació amb la gestoria.
  • Desenvolupament de tasques organitzatives i logístiques de l’entitat (arxiu, documentació,  programari, local, agenda, etc.).
  • Gestió de la comunicació i canals de la cooperativa (xarxes socials, actualitzacions del web, etc.).
  • Coordinació amb la resta de l’equip de Calidoscoop.

Perfil sol·licitat

Formació

  • Formació reglada: títol acadèmic Grau Mig o Superior en Administració o formació universitària en ADE, Ciències empresarials, Econòmiques, Ciències socials o similars.
  • Formació complementària en gestió de projectes.
  • Formació complementària en economia social i solidària.

Experiència

  • Experiència contrastada en les funcions descrites. Especialment en la gestió de programes subvencionats.

Competències

  • Capacitat organitzativa i de planificació
  • Treball en equip
  • Adaptabilitat a l’entorn i a les necessitats dels projectes
  • Proactivitat i capacitat resolutiva
  • Habilitats relacionals i comunicatives

Altres aspectes a valorar

  • Anglès i/o francès, competència comunicativa
  • Carnet de conduir
  • Coneixement de l’ecosistema de l’economia social i solidària
  • Domini d’eines informàtiques, especialment fulles de càlcul
  • Coneixement del software Odoo o altres softwares de gestió empresarial

Procés de selecció

Les persones interessades poden fer arribar el seu CV i una carta motivant la seva candidatura a seleccio@calidoscoop.coop fins el  28 de juny de 2020

 

Entitat o associació:
Calidoscoop
Telèfon:
931 713 770