Skip to Content

Responsable de l’àrea d’atenció al soci – Centre Excursionista de Catalunya
Descripció anunci:

Funcions i responsabilitats del lloc:

  • Responsable de l’atenció telefònica i presencial.
  • Seguiment i control d’altes i baixes de socis mitjançant el CRM.
  • Responsable d’introducció de productes al CRM.
  • Responsable de la gestió de les activitats de voluntaris (reserves, inscripcions i liquidació econòmica).
  • Realització de les accions comercials de captació de socis i venda de productes i serveis.
  • Assistència als esdeveniments i actes relacionats amb els socis.

Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions:

  • Cicle formatiu de Grau Superior en Administració i gestió, Comerç i Màrqueting o similar o formació superior.
  • Domini del paquet office.
  • Coneixement del procés administratiu i de gestió de la informació.
  • Molt valorable EXPERIÈNCIA PRÈVIA amb programes de gestió de clients (CRM).

Habilitats , aptituds i actituds per al lloc de treball :

  • Capacitat comunicativa i de treball en equip.
  • Capacitat per integrar tasques de diferent naturalesa.
  • Persona dinàmica, amb iniciativa i resolutiva.
  • Implicació i compromís amb el projecte.
  • Claredat i transparència.
  • Responsabilitat.

Altres requisits:

  • Coneixement a nivell usuari del Paquet Office (Word, Excel, Access…).
  • Competències en TIC.
  • Català i castellà. Valorable anglès.

Jornada: 40 h setmanals.

Horari:

  • Dilluns i divendres de 10 a 15 hores.
  • Dimarts, dimecres i dijous de 10 a 14 i de 15 a 21 hores.

Retribució: entre 18.000-20.000€ (inclou variable)

Incorporació: Juliol 2021

Interessats/ades: enviar CV a cec@cec.cat amb la referència “Candidatura Rble Atenció al soci” abans del 10 de juny del 2021

 

Entitat o associació:
Centre Excursionista de Catalunya
Telèfon:
933 152 311
Email:
cec@cec.cat