Skip to Content

Responsable de l’Àrea d’Administració Social d’Habitatges – Fundació Hàbitat3
Descripció anunci:

La Fundació Hàbitat3 és una gestora d’habitatge social que treballa amb les Entitats Socials i les Administracions públiques per garantir el dret a un habitatge digne a les persones en situació de vulnerabilitat.

La Fundació Hàbitat3 cerca un/a Responsable de l’Àrea d’Administració Social d’Habitatges. La seva missió serà gestionar de forma eficient els habitatges dels programes que la Fundació desenvolupa amb entitats socials i administracions públiques, des del moment que s’inicia la seva gestió mitjançant cessió i/o compra. Data límit 31/01/2020.

Objectiu principal

Optimitzar la gestió del parc d’habitatges de lloguer social de la Fundació, al servei de persones en situació de vulnerabilitat que necessiten suport per poder gaudir del seu dret a l’habitatge i assumir la responsabilitat que aquest comporta.

Responsabilitats

Coordinarà un equip de 12 persones que sota la seva responsabilitat realitzaran les següents activitats:

  • Contractes i la seva repercussió econòmica

    • Emetre i controlar la qualitat dels documents contractuals d’habitatges i la documentació complementària.

    • Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats.

    • Minimitzar el temps de desocupació dels habitatges gestionats.

    • Fer control dels procediments judicials.

    • Concertar i controlar les assegurances dels habitatges.

    • Assegurar el compliment tributari dels contractes i el dipòsit de les fiances.

    • Dur a terme la interlocució amb les persones propietàries durant la vigència dels contractes.

    • Gestionar les altes, baixes i canvis de nom dels subministraments.

    • Gestionar els cobraments a les persones llogateres i els pagaments a les persones propietàries.

    • Gestionar la morositat i posar en marxa els sistemes de garantia.

    • Gestionar el patrimoni propi de la Fundació.

  • Gestió de les obres d’adequació, manteniments i control del bon ús dels habitatges

    • Coordinar les visites tècniques de valoració als habitatges.

    • Coordinar les obres d’adequació i rehabilitació dels habitatges.

    • Obtenir la documentació relativa a l’habitabilitat dels habitatges.

    • Identificar i dur a terme les actuacions de manteniment necessàries per conservar els habitatges en condicions d’habitabilitat.

    • Identificar les situacions de mal ús de l’habitatge i aplicar mesures correctores.

    • Gestionar la reposició i retorn dels habitatges.

    • Coordinar les mesures de protecció dels habitatges buits per evitar les ocupacions.

  • Acompanyament a les persones llogateres

    • Coordinar-se amb l’equip d’acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals.

Experiència laboral i coneixements

  • 5 anys d’experiència en administració de finques i gestió patrimonial.

  • Coneixement de TAAF o altres aplicacions d’administració de finques.

  • Coneixement i pràctica de la legislació d’Arrendaments Urbans.

  • Coordinació equips pluridisciplinaris

També es valoraran

  • Estudis immobiliaris, diplomatura en Ciències Empresarials o Grau Universitari similar.

  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.

  • Anàlisi de dades.

Competències

  • Persona organitzada, proactiva i dinàmica, amb amplia experiència en Administració de Finques, que tingui sensibilitat social i hagi coordinat equips pluridisciplinaris.

Oferim

  • Horari de 38,5 hores setmanals amb incorporació prevista per gener de 2020.
  • Contracte indefinit.
  • La retribució serà de 30.000€ bruts anuals.
  • Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d’acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc.
  • Bon ambient de treball en una fundació dinàmica i compromesa amb la seva missió que creix cada any a bon ritme.

Com respondre a l’oferta

Fes-nos arribar el teu currículum i una carta de presentació explicant què pots aportar a l’equip de la Fundació Hàbitat3 a rrhh@habitat3.cat. Assegura’t d’escriure en l’assumpte del teu correu electrònic “RESPONSABLE D’ADMINISTRACIÓ SOCIAL D’HABITATGES”

Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la normativa aplicable de protecció de dades de caràcter personal.

 

Entitat o associació:
Fundació Hàbitat3
Telèfon:
935 393 999