
La Junta Directiva s’encarrega de la representació i gestió diària de l’entitat: tots els membres han de ser persones sòcies de l’entitat i, amb els seus actes, han de vetllar pel compliment de les finalitats de l’associació que representen. Els membres de la Junta Directiva han de ser escollits en l’Assemblea General o pel procediment electoral que s’estableixi als estatuts, per votació de totes les persones sòcies amb dret a vot.
La composició de la Junta Directiva sempre ha d’estar inscrita al Registre d’Associacions i, per tant, qualsevol modificació que es produeixi en relació amb els seus integrants, s’ha de comunicar al Registre per a la seva correcta inscripció.
A continuació teniu el model de certificat en PDF emplenable que facilita el Departament de Justícia, el Certificat de l’elecció d’una nova Junta Directiva.
Aquí el tràmit en línia: Inscripció dels canvis en la composició dels òrgans de govern d’una associació
Com fer servir la plantilla?
Trobareu la plantilla en format PDF emplenable. Per poder descarregar i emplenar adequadament els formularis en format PDF és necessari que disposeu d’un lector d’arxius PDF. En aquest enllaç podeu trobar tots els certificats que facilita el Departament de Justícia: Documents associacions
Recursos d’interès relacionats
Us recomanem les següents publicacions i materials:
- Fitxa temàtica núm. 64 – Renovació de la Junta Directiva
- Butlletí 901 núm. 138 – El relleu generacional
- Plantilla de documentació associativa núm. 36 – Convocatòria de l’Assemblea General Ordinària
- Plantilla de documentació associativa núm. 37 – Certificat de renúncia a un càrrec de la Junta Directiva
- Plantilla de documentació associativa núm. 38 – Candidatura a la Junta Directiva
Per a més informació
Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!
