
A continuació teniu una proposta de full de desplaçaments. Es tracta d’un document per dur a terme la liquidació de despeses per desplaçaments.
Quan una persona treballadora o una voluntària es desplaça per motiu de feina o del voluntariat i l’empresa o associació assumeix els costos del desplaçament, amb aquest full queda recollit formalment el total de despeses del desplaçament, així com la conformitat d’ambdues parts amb la liquidació i que la treballadora rep aquests diners.
Com fer servir la plantilla?
Trobareu la plantilla en 2 formats descarregables (.ods i .xlxs) i en 1 online (Drive). Pel que fa al format online, us recomanem que dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia”).
A més, tingueu en compte la següent llegenda:
- Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir.
- Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla.
Recursos d’interès relacionats
Us recomanem les següents publicacions i materials:
- Plantilla de documentació associativa núm. 07 – Control d’ingressos i despeses en efectiu
- Plantilla de documentació associativa núm. 17 – Factura
- Plantilla de documentació associativa núm. 18 – Llibre de caixa i control pressupostari
- Plantilla de documentació associativa núm. 26 – Seguiment per a la justificació econòmica de subvencions d’un projecte
- Plantilla de documentació associativa núm. 33 – Rebut de pagament
A més, al CRAJ disposem del següent material de cessió o lloguer que us pot ser d’utilitat per a la vostra assemblea:
- Urna de metacrilat
- Vídeoprojector
- Pantalla
- Punter làser per presentacions
- Faristol
Per a més informació
Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!
PLANTILLA ONLINE
