Skip to Content

Plantilla de certificat de renúncia a un càrrec de la Junta Directiva
Número: 37

A continuació us proposem una plantilla per tal de comunicar al Registre d’Associacions la renúncia d’un càrrec de la Junta Directiva i el consegüent canvi en la distribució dels càrrecs. És el document mitjançant el qual es dóna fe de la voluntat de renúncia d’un dels membres de l’òrgan de govern de l’entitat. 

Quan un membre de la Junta Directiva presenta la seva carta de renúncia al seu càrrec abans de la fi del mandat, és un deure de la Junta Directiva cobrir aquesta vacant el més ràpid possible, així com convocar l’Assemblea General per tal de ratificar al nou membre i posteriorment comunicar-ho a registre per a la seva inscripció. 

Tant la comunicació d’una renúncia de càrrec com el certificat de composició de nova Junta Directiva un cop ratificada la vacant per l’Assemblea General, s’han de presentar per a la seva inscripció al Registre d’Associacions del Departament de Justícia.

Com fer servir la plantilla? 

Trobareu la plantilla en 2 formats descarregables (.odt i .docx) i en 1 online (Drive). Pel que fa al format online, us recomanem que dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia”).

A més, tingueu en compte la següent llegenda: 

  • Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir. 
  • Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla. 

Recursos d’interès relacionats

Us recomanem les següents publicacions i materials:

Per a més informació

Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!

PLANTILLA ONLINE

DESCÀRREGUES