
La modificació dels estatuts d’una associació es pot fer en qualsevol moment. Cal adjuntar a la sol·licitud:
- El certificat relatiu a l’acord de la modificació d’estatuts, signat per secretaria amb el vistiplau de presidència.
- Un exemplar de la versió actualitzada dels estatuts, signats per secretaria amb el vistiplau de presidència.
- El justificant del pagament de la taxa si el tràmit és presencial.
A continuació teniu el model de certificat de l’acord de modificació dels estatuts en PDF emplenable que facilita el Departament de Justícia. Aquí el tràmit en línia: Modificació dels estatuts d’una associació.
Com fer servir la plantilla?
Trobareu la plantilla en format PDF emplenable. Per poder descarregar i emplenar adequadament els formularis en format PDF és necessari que disposeu d’un lector d’arxius PDF. En aquest enllaç podeu trobar tots els certificats que facilita el Departament de Justícia: Documents associacions.
Recursos d’interès relacionats
Us recomanem les següents publicacions i materials:
- Fitxa temàtica núm. 40 – Dissolució d’una associació
- Plantilla de documentació associativa núm. 43 – Renovació dels membres de la Junta Directiva
- Plantilla de documentació associativa núm. 44 – Certificat de l’acord de canvi del domicili social
- Plantilla de documentació associativa núm. 50 – Certificat de l’acord d’obertura d’una delegació d’una associació o federació
Per a més informació
Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!
