Skip to Content

Plantilla acta de reunió
Número: 2

A continuació teniu una proposta d’acta d’una assemblea/reunió ordinària d’una entitat. En ella es detalla quins són els elements bàsics i quina és la informació que hi ha d’aparèixer. L’acta d’una reunió és el document que recull els diferents temes que s’han parlat i els acords als quals s’ha arribat, així com les incidències. És una obligació legal de l’associació disposar d’un llibre d’actes on constin totes les actes recopilades.

No es tracta de fer una transcripció de tot el que ha passat a la reunió, no cal incloure els noms de qui intervé ni el que diu literalment, ni els debats específics, a no ser que així s’acordi.

Tingueu en compte que la plantilla és una eina que us ha de ser d’utilitat i que l’heu de modificar en funció de les necessitats i circumstàncies de la vostra entitat.

Com fer servir la plantilla? 

Trobareu la plantilla en 2 formats descarregables (.odt i .docx) i en 1 online (Drive). Pel que fa al format online, us recomanem que dupliqueu l’arxiu per poder fer-lo servir des de la vostra unitat (des del menú superior: ‘Fitxer’ > ‘Fes una còpia”).

A més, tingueu en compte la següent llegenda: 

  • Text en vermell: tot allò que heu de modificar o omplir. 
  • Comentaris al marge: recomanacions, explicacions o aclariments per facilitar la comprensió de la plantilla. 

Recursos d’interès relacionats

Us facilitem les següents publicacions i materials, relacionades amb l’assemblearisme i la participació interna:

Per a més informació

Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!

PLANTILLA ONLINE

DESCÀRREGUES