
L’acord de canvi de domicili social de l’associació s’ha de prendre en una reunió de l’Assemblea General o en una de la Junta Directiva. És necessari comunicar al Registre el canvi de domicili de la seu social, que es fa mitjançant un certificat estès per la secretaria amb el vistiplau de la presidència, amb indicació del nou domicili i de l’òrgan de govern que ha aprovat el canvi.
Aquest tràmit és gratuït, no cal fer una modificació dels estatuts. Però, si algun dia els heu de modificar, aprofiteu i també canvieu l’adreça dels estatuts.
A continuació teniu el model de certificat en PDF emplenable que facilita el Departament de Justícia. Aquí el tràmit en línia: Canvi de domicili social d’una associació.
Com fer servir la plantilla?
Trobareu la plantilla en format PDF emplenable. Per poder descarregar i emplenar adequadament els formularis en format PDF és necessari que disposeu d’un lector d’arxius PDF. En aquest enllaç podeu trobar tots els certificats que facilita el Departament de Justícia: Documents associacions.
Recursos d’interès relacionats
Us recomanem les següents publicacions i materials:
- Plantilla de documentació associativa núm. 36 – Convocatòria de l’Assemblea General Ordinària
- Plantilla de documentació associativa núm. 43 – Renovació dels membres de la Junta Directiva
- Plantilla de documentació associativa núm. 49 – Certificat de l’acord de modificació dels estatuts
Per a més informació
Si sou una associació o col·lectiu de joves de Barcelona i teniu qualsevol dubte sobre gestió associativa ens ho podeu consultar trucant al 93 265 52 17 o escrivint-nos per Telegram o WhatsApp (652 87 81 22) o per correu electrònic a info@crajbcn.cat. No dubteu en contactar-nos!
