Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Monitora de Ballet – ACR la Palmera

Descripció anunci:

Funció a desenvolupar:

  • Impartir classes de ballet per a nens/es d’ entre 4 i 16 anys aprox. (son 5 grups de dansa clàssica de diferents nivells-3 ja fan puntes)

  • Portar tota la programació i coordinació de dansa al llarg del curs (de setembre a juliol)

Tasques a desenvolupar:

  • Impartir classes de dansa clàssica d’una forma lúdica però alhora divertides per estimular l’aprenentatge.

  • De forma esporàdica, preparar alguna petita coreografia per festivitats al barri (castanyada, dia de la dansa, etc…)

  • Preparar una coreografia pels festivals de fi de curs.

  • Assistir als dos festivals de fi de curs (al mes de juny)

Condicions:

  • Els horaris serien:

    • Dilluns i dimecres, de 17.30 a 20.30 h

    • Divendres, de 17.30 a 20.30 h

Requisits:

  • Busquem una monitora jove i activa que hagi rebut classes, que tingui preparació a l’hora de portar cursos de dansa clàssica i/o sigui monitora d’aquesta disciplina.

Enviar currículum vitae actualitzat a contacte@acrlapalmera.org amb el títol “Oferta de treball” i ens posarem en contacte per quedar i fer una entrevista personal i que ens coneguis. Data límit 27/06/2019.

 

Entitat o associació:
ACR La Palmera
Telèfon:
932 782 173
Web:
-
Llegir més

Tècnic/a – Casal de Joves del Poblenou – Can Ricart

Descripció anunci:

Fa dos anys de l’obertura del casal de Joves del Poblenou – Can Ricart, un equipament municipal destinat als joves al barri del Poblenou. Està gestionat de forma voluntària per la Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou La Xemeneia i el seu òrgan decisori és l’assemblea gestora.

Actualment el casal compta amb una dinamitzadora juvenil però el creixement dels usuaris, les activitats, els projectes i els col·lectius del casal han fet necessària la incorporació d’una altre tècnica qualificada en el camp de la dinamització d’espais culturals i socials. Aquesta persona treballarà de forma conjunta amb l’altre dinamitzadora i amb l’assemblea gestora del casal per dotar de vida i activitat el Casal de Joves. Data límit 1 juliol 2019.

Tasques transversals a desenvolupar:

  • Vetllar pel compliment dels objectius del projecte del Casal de Joves Can Ricart.

  • Implicació en la globalitat del projecte.

Tasques específiques:

1. Organitzar i dinamitzar els serveis del Casal de Joves

  • Atendre les persones que acudeixen al casal i informar de les activitats i possibilitats que ofereixi el casal.

  • Acompanyament i assessorament als talleristes o formadors, adequació de l’espai i preparació i coordinació logística de les activitats i tallers.

2. Col·laborar en les tasques administratives i de gestió

  • Redacció de la memòria d’activitats i el projecte anual.

  • Petició de subvencions i justificació.

3. Realització de la comunicació i difusió a nivell d’equipament

  • Gestió i coordinació de la difusió gràfica de les activitats. (Disseny, impressió i difusió)

  • Difusió periòdica de les activitats en diferents xarxes socials (tasca compartida amb els projectes que hi tinguin lloc).

  • Promoció de les activitats realitzades a altres equipaments del territori o dels col·lectius del Casal de Joves.

  • Apropar el projecte del Casal al barri i viceversa.

  • Gestió de l’ús de l’espai del Casal.

  • Coresponsabilitat del manteniment de l’equipament i del material que hi ha en ell.

  • Coordinació i organització dels espais i el material de l’equipament.

4. Dinamitzar i coordinar els grups estables

  • Donar suport i assessorament als diferents projectes.

  • Promoure la interacció entre els diferents grups estables de l’equipament.

  • Promoure la realització d’activitats del mateix col·lectiu obertes al territori.

  • Programar formacions específiques per millorar les capacitats dels membres.

5. Suport en la redacció de les parts del projecte relacionades amb entitats, adolescents, assemblea, espais i tallers. Creació i disseny de projectes i memòries.

6. Assistència i participació a les reunions amb altres entitats i agents del barri o districte.

Requisits:

  • Formació en el camp social, preferentment Tècnic/a superior en animació sociocultural o integració social, estudis homologats en Gestió Cultural, Educació Social o similar.

  • Experiència en l’aplicació de metodologies participatives per a la dinamització de reunions, activitats i trobades.

  • Mediació i resolució creativa de conflictes. Cal que sigui una persona capaç de liderar i resoldre les situacions conflictives en cas que aquestes es donin.

  • Experiència en el treball amb joves.

  • Interès per la realitat juvenil a nivell Poblenou i a nivell ciutat.

  • Capacitat de comunicació i relació amb adolescents, joves, professionals, veïns/es i altres agents.

  • Certificat de penals actualitzat.

  • Coneixements intermedis en ofimàtica i capacitat en gestió comptable. Específicament nivell intermedi-alt de l’eina Excel i/o similars.

Es valorarà:

  • Haver nascut després de l’1 de gener del 1989.

  • Ens interessa que el segon dinamitzador sigui un home per qüestions de paritat.

  • Coneixements diversos en eines informàtiques.

  • Coneixement de les dinàmiques pròpies del Casal de Joves Can Ricart.

  • Coneixement dels equipaments i serveis del Districte i la ciutat.

  • Experiència en perfils similars, ja sigui en l’àmbit laboral o voluntari.

  • Títol de Director/a i/o monitor/a d’activitats de lleure infantil i juvenil.

  • Tenir experiència associativa en entitats juvenils.

  • Coneixement de la dinàmica pròpia del teixit associatiu del Poblenou.

  • Disponibilitat i flexibilitat horària.

S’ofereix:

  • Jornada laboral de 20 hores setmanals.

  • Horari fix: Dilluns i dimarts o dimecres de 17 a 21h i, Dijous i Divendres de 17h a 22h (=20h).

  • Incorporació : Setembre 2019

  • Sou segons el conveni de Lleure i Activitats Socioculturals (10.117,021 anuals bruts).

  • Duració del contracte: 1 any

  • Final del termini: 30 de Juny

Per tal de fer arribar la vostra candidatura, envieu-nos el vostre CV i una Carta de Presentació al correu: jovescanricart@gmail.com abans del 1 de juliol del 2019.

 

Entitat o associació:
Coordinadora d’Entitats Juvenils del Poblenou La Xemeneia
Telèfon:
637 837 868
Llegir més

Convocatòria plaça tècnic d’internacional Assemblea Nacional Catalana

Descripció anunci:

L’Assemblea obre un procés de selecció per a donar suport en l’execució del marc programàtic definit per l’entitat en el front internacional, que inclou aspectes de coordinació de les estructures internacionals de l’entitat, de comunicació internacional i de suport a projectes específics de gran impacte per l’entitat i el país.

Reportarà directament al cap d’internacional de l’entitat. És una posició de gran importància per a l’Assemblea, després que el full de ruta aprovat pels socis de l’entitat ratifiquessin que cal reforçar les estructures de l’entitat orientades l’acció internacional.

Es prega als interessats que enviïn la seva candidatura a administracio@assemblea.cat abans 27 de juny.

Perfil:

Es busquen persones amb experiència prèvia en l’àmbit internacional, amb flexibilitat i disponibilitat, i amb un alt nivell de compromís amb el projecte.       

Funcions i responsabilitats:

  • Col·laborar en els projectes o tasques que se li deleguin a través del cap d’Internacional, en el desenvolupament del marc programàtic definit pel Secretariat Nacional de l’entitat.
    Entre d’altres:
  • Tasques de suport dels projectes d’incidència internacional.
  • Tasques de comunicació internacional.
  • Tasques de prospectiva internacional.
  • Manteniment i actualització de les bases de dades.
  • Altres tasques que li siguin assignades dins de les seves competències.

Requisits:

  • Titulació Universitària en l’àmbit de les ciències socials o periodisme.
  • Imprescindible alt nivell d’anglès, català i castellà. Es valoraran altres idiomes com francès, alemany, xinés, rus o àrab.
  • Flexibilitat horària.
  • Disponibilitat per a viatjar.
  • Domini a nivell d’usuari d’eines ofimàtiques.
  • Coneixement de xarxes socials i eines d’e-mail màrqueting (MailChimp).
  • Experiència en l’ús de xarxes socials (Twitter, Facebook, Youtube, Instagram).
  • Coneixement d’eines de disseny gràfic i audiovisual.
  • Capacitat de redacció ràpida i precisa en anglès de comunicats, notes de premsa, etc.
  • Compromís amb l’ANC i amb el país.

Qualitats:

  • Experiència i/o coneixement dels organismes internacionals que treballen en l’àmbit dels drets humans, especialment del sistema de Nacions Unides.
  • Organitzada i fiable en la consecució de les tasques que se li assignin.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Persona flexible, adaptable, amb mentalitat oberta.
  • Autònoma, amb iniciativa, proactiva, i amb capacitat de coordinació i lideratge.
  • Capacitat per adaptar-se als canvis.
  • Capacitat de comunicació tant a nivell oral com a nivell escrit.
  • Capacitat crítica i d’autoavaluació.
  • Honestedat.
  • Possibilitat de treballar des de Barcelona o des de l’estranger.
  • Jornada laboral adaptable.

Entitat o associació:
Assemblea Nacional Catalana
Telèfon:
933 471 714
Llegir més

Informador/a juvenil en els centres de secundària. Els Punt JIP

Descripció anunci:

Els Punts JIP “Jove, Informa’t i Participa” a Centres d’Educació Secundària, és un servei del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona adreçat a estudiants de 12 a 16 anys amb l’objectiu d’apropar a nois i noies tota la informació que pugui ser del seu interès, fomentar la participació i l’associacionisme juvenil. Coordinats amb els centres, els punts estan a càrrec d’un/a informador/a professional que atén les consultes dels i les noies o els deriva a d’altres recursos que els puguin ser d’utilitat.

Cerquem una persona per a incorporar-se al nostre equip de treball com a informador/a JIP.

Tasques a desenvolupar:

  • Informar i orientar els i les joves en els diferents àmbits: educació, mobilitat europea, salut,
    oci i cultura, etc.
  • Reunir-se i treballar conjuntament amb entitats i organismes del territori, tot generant sinergies que responguin a les necessitats i interessos del públic jove.
  • Actualitzar i cercar la informació dels diferents àmbits d’interès juvenil.
  • Donar suport a l’organització d’activitats del centre escolar i també amb el PIJ (Punt infoJOVE) de referència.
  • Realitzar tallers i sessions informatives per a col·lectius de joves.
  • Donar suport en el treball en xarxa amb la resta d’agents de territori i de ciutat.

Requisits:

Competències tècniques:

  • Titulació requerida: Tècnic/a en Animació sociocultural o titulacions en l’àmbit de les ciències
    socials (Educació social, Pedagogia, Psicologia, Treball Social, etc.)
  • Coneixement de les polítiques de joventut, especialment de la ciutat de Barcelona.

Competències bàsiques:

  • Idiomes: Català nivell C i castellà.
  • Domini de Microsoft Office, internet, i xarxes socials.

Competències transversals:

  • Capacitat d’empatia i proximitat a adolescents i joves.
  • Dinamisme, creativitat, iniciativa en la relació amb ells/es.
  • Capacitat d’acompanyar processos d’informació i orientació.
  • Capacitat de treball en equip.

Es valorarà:

  • Conèixer el Districte de Sant Martí i haver treballat o fet voluntariat en alguna entitat/servei
    de la zona.
  • Experiència contrastada de treball amb joves.
  • Experiència associativa.
  • Català nivell D.
  • Estar donat/ada d’alta a la Garantia Juvenil.
  • Coneixements d’eines d’edició d’imatge i vídeo.
  • Coneixements de gestors de contingut web: wordpress/drupal.

S’ofereix:

  • Tipologia de contracte: Obra i servei a QSL Serveis Culturals.
  • Jornada laboral: 30h/setmanals.
  • Categoria: “Informador/a juvenil” del conveni del lleure.
  • Incorporació: Immediata

Interessades i interessats enviar un correu electrònic amb el currículum vitae i la carta de motivació a
selecciopersonal.siij@gmail.com, el més aviat possible, posant com a referència: “candidatura
Informador/a JIP”.

 

Entitat o associació:
Punts JIP
Telèfon:
-
Llegir més

Administratiu/va – Societat Coral l’Espiga de les Corts

Descripció anunci:

Enviar CV’s a RRHHEspigadelescorts@gmail.com fins el 25 de juny del 2019.

La Societat Coral l’Espiga de les Corts necessita incorporar al seu equip un/a Administratiu/va per treballar a la seva seu.

Busquem una persona organitzada, dinàmica, i amb coneixements específics de comptabilitat i gestió.

Funcions a desenvolupar:

  • Atenció als socis presencial, telefònica i correu electrònic.

  • Gestió de factures rebudes i emeses.

  • Comptabilitat analítica. Gestió i seguiment pagament impostos.

  • Seguiment de tresoreria i coordinació amb la gestoria externa.

  • Comunicació i coordinació amb els diferents professors dels cursos de l’Espiga.

  • Control i seguiment altes/baixes dels treballadors, variacions de sous, …

  • Atenció telefònica a consultes externes.

  • Coordinació i agenda de l’ús de les sales de l’Espiga. Calendari Google.

  • Elaboració i seguiment de documents per subvencions: sol·licituds i justificacions.

  • Gestions amb les diferents administracions públiques.

  • Treballar l’àmbit de barri. Assistència a reunions de junta (1 mensual) i assemblea (1 anual) fora d’horari habitual. (La remuneració per l’assistència a aquestes reunions està inclosa en el salari.

  • Altres tasques de tipus administratiu.

Es demana:

  • Experiència demostrable en l’àmbit administratiu i comptable.

  • Coneixements informàtics, internet, Excel, Word, PowerPoint, … a nivell d’usuari.

  • Coneixement de programes de comptabilitat.

  • Noves tecnologies: Domini de les xarxes socials.

  • Català parlat i escrit.

També es valoraran competències transversals:

  • Adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.

  • Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.

  • Gestió de l’estrès i la frustració.

  • Treball en equip. Iniciativa i proactivitat.

  • Negociació, comunicació i relació interpersonal.

  • Responsabilitat professional i disposició vers l’aprenentatge.

  • Persona oberta, flexible, empàtica i amb capacitat de relació interpersonal.

  • Coneixements del món associatiu.

S’ofereix:

  • Jornada: 15h/setmanals (jornada parcial).

  • Horari: de dilluns a divendres de 16.30h a 19.30h.

  • Bon ambient de treball.

  • La retribució serà segons conveni.

  • Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu del Lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.

  • Contracte indefinit. Data incorporació: 02/09/19.

Com respondre a l’oferta

Fes-nos arribar el teu currículum a: RRHHEspigadelescorts@gmail.com Assegura’t d’escriure en l’assumpte del teu correu electrònic ADMINISTRATIU/VA. Data límit 25 de juny del 2019.

Es garanteix la màxima confidencialitat, segons la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

 

Entitat o associació:
Societat Coral l’Espiga de les Corts
Telèfon:
934 194 420
Llegir més
Pàgina 7 de 116« Primera...56789...203040...Última »