Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Coordinador/a Incidència – SOS Racisme Catalunya

Descripció anunci:

Enviar CV’s a organitzacio@sosracisme.org fins el 27/10/2019.

La finalitat de la plaça és coordinar les actuacions d’Incidència, social i política, que es duen a terme des de SOS Racisme Catalunya en la denúncia del racisme i la defensa de la igualtat de drets per a tothom.

SOS Racisme Catalunya és una associació creada el 1989 per treballar en la defensa dels drets humans des de l’acció antiracista, de manera independent, democràtica i des de l’acció de base. Lluitem per la igualtat de drets i oportunitats a través de tres vies: l’atenció i denúncia de qualsevol cas de racisme; la incidència política, per transformar lleis i polítiques públiques; i la sensibilització, per canviar consciències.

Funcions:

  • Coordinar totes les actuacions d’incidència que es fan des dels diferents espais de l’associació

  • Assegurar la resposta de l’associació a les diferents qüestions d’actualitat antiracista

  • Assegurar el posicionament de l’associació davant polítiques, lleis, propostes, … que es promoguin des dels diferents àmbits institucionals.

  • Definir i donar seguiment a l’estratègia de denúncia pública de l’associació

  • Fer de portaveu de l’associació

  • Representar a l’associació en els diferents àmbits i espais d’incidència

  • Coordinar l’equip de treball d’incidència, tant equip tècnic com activistes

  • Assegurar la coordinació de l’àrea d’incidència amb la resta d’àrees, espais i actuacions de l’associació

  • Donar comptes al Consell (junta directiva) sobre l’àrea d’incidència

  • Formar part de l’equip de direcció de l’associació, juntament amb la Coordinació de Projectes, de Comunicació i del SAID; per a donar resposta a les qüestions globals de l’associació.

Requisits:

  • Coneixements i vinculació amb la lluita contra el racisme i per la defensa dels drets, en particular del col·lectius històricament discriminats.

  • Identificació amb els valors i objectius de SOS Racisme.

  • Coneixements sobre món associatiu, participació i moviments socials

  • Formació i experiència en l’àmbit social

  • Habilitats socials i comunicatives (parlar en públic en espais socials, institucionals i amb premsa), capacitat de síntesi i de resposta immediata. Així com també el coneixement instrumental de la llengua catalana.

  • Capacitat organitzativa, resolutiva, gestió del temps, treball en equip, autonomia i flexibilitat

  • Obertura a nous aprenentatges, els primers mesos serà imprescindible formar-se en les àrees d’actuació de l’associació

Es valorarà:

  • Participació activa en el món associatiu i moviments socials

  • Tenir estudis superiors

  • En igualtat de condicions es prioritzarà la contractació de persones racialitzades com a no blanques i/o migrades.

Condicions de la plaça:

  • Contractació de 30h setmanals

  • Contractació per obra i servei amb tres mesos de prova

  • Sou brut: 1581,62€

  • Lloc de treball: Barcelona (Rambla de Santa Mònica, 10)

  • Data prevista d’incorporació: 1 desembre de 2019.

Informació requerida

Les candidatures seleccionades seran convidades a una entrevista on també es farà algun exercici vinculat amb les tasques i funcions.

Data límit de recepció de candidatures: 27 d’octubre del 2019

Adreça electrònica on fer l’enviament: organitzacio@sosracisme.org

Indicar: Convocatòria plaça Coordinació Incidència

Ens posarem en contacte amb les persones seleccionades per a fer una entrevista a partir del 28 d’octubre.

Referència de la plaça: Convocatòria plaça Coordinació Incidència

 

Entitat o associació:
SOS Racisme Catalunya
Telèfon:
933 010 597
Llegir més

Tècnic/a de comunicació a la Fundació Ferrer i Guàrdia (Garantia Juvenil)

Descripció anunci:

La Fundació Ferrer i Guàrdia  ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a de comunicació de la Fundació vinculada al programa de Garantia Juvenil finançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu. Aquesta persona serà l’encarregada de donar suport a les activitats de comunicació de la Fundació.

El termini per presentar candidatura finalitza el dia 17 d’octubre de 2019. Els currículums els heu de fer arribar a fundacio@ferrerguardia.org indicant en l’assumpte del missatge la següent referència: “COMUNICACIÓ”.

Tasques i funcions:

  • Revisió i execució del Pla de Comunicació de la Fundació
  • Redacció i correcció de notícies i continguts
  • Actualització de continguts als llocs web i a les xarxes socials de l’entitat
  • Suport al disseny de campanyes de comunicació
  • Actualització i manteniment de les bases de dades de contactes
  • Elaboració del recull de premsa
  • Suport en la gestió de la identitat corporativa
  • Suport en l’organització d’esdeveniments i activitats de la Fundació

Requisits:

  • Titulació: Grau o llicenciatura en l’àmbit de la comunicació (periodisme, comunicació audiovisual, publicitat i relacions públiques…)
  • Menor de 30 anys
  • Inscrit com a beneficiari del Programa de Garantia Juvenil i com a demandant d’ocupació al SOC
  • No haver estat contractat en les convocatòries anteriors del programa “Joves en pràctiques” del Programa de Garantia Juvenil
  • Nivell superior de català i castellà
  • Coneixements alts en ofimàtica i en l’ús de xarxes socials
  • Capacitat alta de treball en equip i d’autonomia personal

Es valorarà:

  • Formació complementària en l’àmbit humanístic i/o de les ciències socials
  • Capacitat de disseny, redacció, seguiment i avaluació de projectes
  • Competències en comunicació
  • Competències en disseny
  • Coneixements de llengua anglesa
  • Coneixement i experiència en l’àmbit associatiu

S’ofereix:

  • Contracte laboral en pràctiques a jornada complerta
  • Salari brut de 1450 € mensuals aproximadament
  • Durada del contracte: 6 mesos
  • Lloc de treball habitual: Barcelona
  • Incorporació immediata
Entitat o associació:
Fundació Ferrer i Guàrdia
Telèfon:
-
Llegir més

Persona Tècnica de Comunicació i Màrqueting a Fil a l’agulla

Descripció anunci:

Fil a l’agulla és una cooperativa d’Iniciativa Social i sense ànim de lucre que acompanya a persones i grups en processos de presa de consciència amb vocació de transformar i incidir allà on treballem: al món educatiu, les organitzacions, els grups, les comunitats, les persones, les relacions i nosaltres mateixes.

Busquem una persona amb experiència en comunicació i màrqueting per cobrir una plaça de Tècnica de Comunicació de la cooperativa.

Cal enviar currículum i carta de motivació a helena@filalagulla.org abans del 25 d’octubre de 2019.

Funcions:

  • Execució i seguiment del pla de comunicació i màrqueting de la Cooperativa juntament amb la coordinació general.

  • Redacció i enviament de continguts relacionats amb les àrees i serveis de la cooperativa: notes de premsa, notícies, presentacions, articles, etc.

  • Disseny i maquetació de cartells i altres publicacions en format digital.

  • Manteniment i millora de la pàgina web.

  • Redacció i edició dels newsletter i altres campanyes d’email màrqueting. Mailchimp.

  • Relació amb periodistes, revistes, diaris i altres líders d’opinió.

  • Suport en l’organització d’esdeveniments relacionats amb les activitats de la cooperativa.

  • Seguiment, manteniment i anàlisi de les xarxes socials de l’entitat.

Perfil de la persona candidata:

  • CFGM, CFGS o títol universitari en el camp del periodisme, la comunicació audiovisual o la publicitat o experiència demostrable de dos anys o més en el camp de les xarxes socials i la comunicació.

  • Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web i edició de vídeos i imatges (InDesign, Premiere, Photoshop o altres).

  • Domini del gestor de continguts web WordPress.

  • Coneixements i experiència en redacció de notícies, articles de bloc, continguts per xarxes socials.

  • Capacitat de síntesi i relatoria.

  • Coneixements en gestió de xarxes socials: Twitter, Facebook, Instagram, Whatsapp, Telegram.

  • Coneixements d’ús i gestió de Mailchimp.

  • Coneixements d’ús de les eines de Google Drive.

  • Coneixements de màrqueting digital.

  • Nivell alt de català i castellà.

  • Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip, autonomia i adaptabilitat.

  • Interès en formar part d’un projecte empresarial cooperatiu.

Es valorarà:

  • Experiència associativa i/o cooperativa, personal o professional.

  • Tenir coneixements en facilitació de grups, gestió de conflictes, perspectiva interseccional.

  • Coneixements d’anglès.

  • Capacitat organitzativa, proactiva i de planificació.

  • Habilitats per treballar en equip.

Característiques oferta:

  • Contractació de 20 hores setmanals. Horari preferiblement matins.

  • Contractació per obra i servei (6 mesos prorrogables).

  • Sou brut: 1022,66€ /mes.

  • Lloc de treball: Barcelona (Bailèn, núm. 5).

  • Incorporació immediata.

Informació requerida: Currículum vitae i carta de motivació.

Les candidatures seleccionades seran convidades a una entrevista

Adreça d’enviament: helena@filalagulla.org

Referència de la plaça: Tècnic/a de comunicació

Data límit de recepció de candidatures: 25 d’octubre de 2019

Data prevista d’incorporació: 4 de novembre de 2019

 

Entitat o associació:
Fil a l'Agulla
Telèfon:
654 070 358
Llegir més

Tècnic/a de comunicació – Stop Sida

Descripció anunci:

Stop Sida és una associació sense ànim de lucre que des de l’any 1986 es dedica a la promoció de la salut sexual des de i per a la comunitat LGTB+ i de dones trans i homes que exerceixen el treball sexual. Així mateix, col·laborem amb altres entitats a nivell local, autonòmic, estatal i internacional.

Data límit 20/10/2019.

Més informació a la web www.stopsida.org

Responsabilitats:

  • Responsable del pla de comunicació de Stop Sida.

  • Col·laboració en la redacció de projectes i memòries tècniques que afectin l’àrea de comunicació.

  • Coordinació del voluntariat de comunicació de Stop Sida.

  • Coordinació amb l’equip tècnic de Stop Sida.

Perfil/requisits:

Imprescindible:

  • Titulació acadèmica de l`àmbit de la comunicació.

  • Experiència tècnica de 2 anys en projectes de comunicació.

  • Coneixement de la comunitat LGTB+.

  • Capacitat de comunicació i de treball en equip, autonomia, iniciativa personal

  • Coneixements entorn Worpress, SEO, SEM, eines “email marketing”, ”Community management (xarxes socials)”, eines d’estadístiques (Analytics). Coneixements bàsics de protecció de dades.

Valorable:

  • Titulació universitària (preferentment comunicació, marketing, periodisme, sociologia o psicologia social)

  • Formació complementària en l’àmbit de la salut sexual.

  • Català i/o angles.

  • Experiència en disseny i difusió massiva de Newsletters, coneixements HTML, coneixements d’eina de “dashboard”

  • Contactes amb “influencers”

  • Disseny audiovisual (gravació i edició de vídeos)

Oferim:

  • Incorporació immediata.

  • Jornada de 20 hores setmanals.

  • Autònom/a amb possibilitat de contracte

  • Salari: 943,8€ bruts al mes

Localització: Espanya/Catalunya/Barcelona/Eixample

Data de inici: Novembre 2019

Data límit d’inscripció: Enviar CV i carta de presentació abans del 20 d’octubre de 2019 al correu electrònic raquel@stopsida.org

 

Entitat o associació:
STOP Sida
Telèfon:
934 522 435
Llegir més

Tècnic/a – RUIDO Photo

Descripció anunci:

Enviar CV’s a laiagomez@ruidophoto.com fins el 18/10/2019

Què busquem?

A RUIDO Photo (entitat sense ànim de lucre que treballem projectes de documentalismes independent i sensibilització sobre violacions de DDHH), comptem amb l’aprovació de la subvenció del SOC per a la contractació d’1 persona en pràctiques beneficiària del Programa de Garantia Juvenil, entre el 31/10/2019 i el 30/04/2020, amb un contracte de jornada completa amb una remuneració orientativa de 1200€ mensuals, depenent dels càlculs resultants de la subvenció atorgada.

Requisits:

  • Tenir menys de 30 anys

  • Estar inscrita com a beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya (requisits aquí)

  • Estar inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al SOC

  • Tenir possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat.

  • Complir els requisits que exigeix la modalitat de contracte de treball en pràctiques.

  • No haver participat en les convocatòries anteriors ni estar contractat per un altre programa de Garantia Juvenil.

Perfil professional:

  • Titulació universitària en Economia, Comptabilitat i Finances, Administració i Direcció d’Empreses o estudis de Grau afins.

  • Es valorarà molt positivament postgraus o màsters en Cooperació al Desenvolupament, gestió cultural o afins.

  • Coneixements i experiència mínima de 2 anys en projectes de Sensibilització en Cooperació Internacional o Educació per la Justícia Global.

  • Es valorarà acreditar estudis en gestió de projectes de cooperació internacional.

  • Es valorarà tenir estudis i experiència de Fundraiser.

Tasques:

  • Seguiment tècnic i econòmic de projectes de cooperació i d’educació al desenvolupament.

  • Formulació de projectes socials i de cooperació

  • Justificació econòmica i tècnica de projectes de cooperació

  • Recopilació de fons de verificació dels projectes.

Gestió Comptable i fiscal:

  • Gestió de la comptabilitat de l’entitat. Registre de despeses i ingressos. Llistats trimestrals de liquidació d’impostos.

  • Seguiment de caixa i comptes bancaris. Previsió de tresoreria.

  • Facturació electrònica amb les administracions públiques.

  • Control de les notificacions electròniques de l’Agència Tributària.

Tasques generals d’administració:

  • Coordinació amb la gestoria: comptabilitat, fiscal i laboral.

  • Suport administratiu als projectes de l’entitat.

  • Gestió del correu electrònic corporatiu.

  • Manteniment de l’arxiu en paper i digital i del material d’oficina.

Competències:

  • Dinamisme i empatia.

  • Capacitat organitzativa.

  • Capacitat de treball en equip.

  • Capacitat d’anàlisis a nivell financer i pressupostari.

Requeriments i experiència:

  • Nivell avançat d’Excel i Word, nivell usuari d’Access.

  • Domini del català i castellà, oral i escrit (equivalent nivell C).

  • Coneixements comptables avançats.

  • Es valorarà tenir coneixements de programes comptables.

  • Gestió de processos vinculats a la tresoreria.

  • Gestió sistemes de costos.

  • Processos d’auditoria econòmica.

  • Es valorarà molt positivament l’experiència demostrable en Departaments Comptables o Financers d’organitzacions, preferentment no lucratives.

  • Es valorarà molt positivament l’experiència en gestió econòmica de projectes de cooperació/EpD i en formulació i justificació de subvencions.

Interessats/des envieu CV a: laiagomez@ruidophoto.com Data límit: 18 d’octubre de 2019.

 

Entitat o associació:
RUIDO Photo
Telèfon:
-
Llegir més
Pàgina 5 de 125« Primera...34567...102030...Última »