Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Busquem professional de l’àmbit social per cobrir una baixa a Colectic SCCL.

Descripció anunci:

La persona escollida s’incorporarà a un equip multidisciplinar i treballarà majoritàriament amb adolescents i joves tant en l’àmbit del lleure com del treball comunitari i la inserció social. Participarà de projectes formatius, inserció laboral i projectes de dinamització comunitària amb població adulta.

El o la professional que busquem ha de tenir experiència i creativitat en l’ús de les TIC com a eina de treball social i comunitari.

S’haurà de coordinar amb diferents persones responsables de diferents projectes de Colectic.

La missió de la cooperativa és Treballar per la transformació social a través de la participació, l’aprenentatge i la socialització de les TIC. Per fer-ho oferim un espai de lleure tant per joves com per adults. Colectic es caracteritza per ser un referent en l’ús de les TIC com a eines per dur a terme els seus objectius socioeducatius.

S’ofereix:

  • Jornada completa, amb horari especialment de tardes
  • Incorporació com a treballadora en la cooperativa per a substitució d’una baixa
  • Incorporació a un equip jove i multidisciplinari
  • Incorporació a una cooperativa amb millores socials de conciliació i temps
  • Unir-te a una entitat en contínua evolució i amb projectes innovadors tant metodològicament, socialment com tecnològicament.

Contacta’ns si tens:

  • Formació en l’àmbit de l’educació social i treball social (mínim llicenciada o graduada)
  • Coneixement i ús de les TIC i l’audiovisual (blocs, xarxes socials, àudio, vídeo i multimèdia…), valorarem especialment si són aplicades en àmbits pedagògics i/o d’intervenció social.
  • Capacitat de treball en xarxa
  • Experiència de treball amb joves dins del camp del lleure, la inclusió social i el treball comunitari
  • Nivell C o superior de català
  • Títol de Direcció o Monitora de lleure
  • Habilitats i competències desitjades: proactiva, resolutiva, capacitat de mediació, treball en equip, capaç de treballar en situacions adverses, acostumada a treballar amb col·lectius en risc social, perspectiva de gènere.
  • Disponibilitat d’incorporació immediata.

També es valorarà:

  • Experiència en realització d’activitats formatives
  • Experiència de treball amb adults dins del camp de la inserció social i el desenvolupament comunitari
  • Coneixements de programari lliure i entorns GNU/Linux
  • Coneixements de l’àmbit cooperatiu
  • Idiomes
  • Experiència mínima de 3 anys

Per accedir a la selecció, envia’ns un correu electrònic a vulltreballar@colectic.coop amb el següent:

  • Resposta a les següents preguntes:
    • Què destacaries de la teva experiència amb les TIC vinculades al treball social?
    • Estàs familiaritzat amb el programari lliure? Quina és la teva experiència i opinió al respecte?
    • En quins àmbits socials es basa la teva experiència? 
    • Coneixes o has treballat en alguna cooperativa anteriorment?
  • el teu currículum actualitzat (adjunt).
  • i aquesta carta d’acceptació de tractament de les teves dades signada (adjunta).

 

Entitat o associació:
Colectic SCCL
Telèfon:
934 425 867
Llegir més

Coordinador/a tècnic a l’ Oficina de Serveis Generals (OSG) de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya convoca un procés de selecció per a una substitució de Coordinador/a tècnic a l’ Oficina de Serveis Generals (OSG) de l’associació, amb seu a Valldoreix.
 
Tasques:
Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, assumirà les següents tasques i funcions:
  • Donar suport tècnic i logístic als equips d’àmbits generals.
  • Gestionar programes i projectes de l’entitat.
  • Desenvolupar tasques administratives de suport a diferents serveis.
  • Assessorar agrupaments i demarcacions.
  • Redactar notícies i projectes.
  • Executar les actuacions de la seva responsabilitat segons la planificació establerta.

Requisits:

  • Titulació universitària/Grau Mig o equivalent.
  • Bon nivell i coneixement de les eines informàtiques.
  • Domini del català parlat i escrit.
  • Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat de planificació, organització i resolució.
  • Disponibilitat horària per dur a terme reunions amb els equips de voluntaris/àries.

Es valorarà:

  • Persones formades i/o titulades en educació, ciències socials i de la cooperació.
  • Persona coneixedora de l’escoltisme i motivada per les finalitats de l’associació
  • Experiència en llocs de treball de gestió de formacions i treball amb equips de voluntaris.
  • Experiència en entitats socials i associacionisme juvenil.

S’ofereix:

  • Contracte a jornada laboral completa fins setembre de 2019.
  • Retribució segons escala salarial de MEG.
  • Lloc de treball: seu de MEG, Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10, Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • Incorporació immediata.

Per inscriure’s a l’oferta cal enviar una carta de motivació i el currículum a capprojectes@escoltesiguies.cat.

La data límit és el 29 d’octubre de 2018.
 
 
Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG)
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Convocatòria de la plaça de tècnic/a de projectes i assessoraments del Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) que co-gestiona el Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ), obre la convocatòria per cobrir una plaça de tècnic/a de projectes i assessoraments del CRAJ. Tot seguit presentem l’oferta de forma més detallada.

Tasques a realitzar:

  • Disseny i execució de projectes de gestió associativa adreçats a entitats juvenils.
  • Detecció de necessitats i tendències en matèria de gestió associativa.
  • Elaboració i redacció de materials en matèria de gestió associativa.
  • Assessoraments a entitats juvenils:
    o Disseny, execució i avaluació de projectes.
    o Gestió econòmica bàsica i opcions de finançament.
  • Seguiment de les assessories del CRAJ
  • Desenvolupament i coordinació de formacions relacionades amb l’assessoria de finançament i disseny de projectes.
  • Cerca d’oportunitats de finançament adreçades a entitats.
  • Coordinació amb altres serveis d’informació adreçats a entitats juvenils.

Es demana:

  • Edat de 20 a 30 anys.
  • Estudis superiors en l’àmbit social.
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona i ampli coneixement d’aquestes.
  • Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes i de seguiment pressupostari.
  • Experiència en el treball amb l’administració pública en el desenvolupament de tràmits, subvencions o altres.
  • Nivell alt de català escrit i parlat. Bona comunicació oral i escrita.
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip.

Es valorarà:

  • Formació complementària en matèria de constitució i gestió d’entitats, gestió de projectes o gestió pressupostària.
  • Coneixements sobre gestió legal, fiscal i comptable d’associacions.
  • Formació complementària en matèria de finançament de les entitats tant públic, com privat.
  • Experiència com a persona formadora.
  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit (1 mes de prova).
  • Jornada de 35 hores setmanals (jornada completa).
  • Horari adaptat a les necessitats de les entitats de dilluns a divendres (matins i tardes a convenir prèviament).
  • Sou brut mensual de 1466,93 euros (14 pagues).

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.ProjectesOctCRAJ2018” i respondre el següent formulari: Formulari Tècnic/a de projectes i assessoraments del Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

(Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos). La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 21 d’octubre de 2018 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Tècnic/a en gestió de projectes culturals

Descripció anunci:

Es precisa persona per a posada en marxa de diferents projectes relacionats amb l’àmbit de la gestió de projectes culturals i de comunicació per a la Federació Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya, amb centre de treball a Vilafranca del Penedès.
S’ofereix contracte temporal de pràctiques a temps complet, amb una durada de 6 mesos. Horari i retribució a convenir.

Activitats a dur a terme:

  • Gestió d’agenda cultural especialitzada sobre l’àmbit cultural.
    • Recerca, processament i incorporació de continguts, tant d’entitats federades com externes.
    • Elaboració de calendari anual d’activitats estables.
    • Implementació de butlletí setmanal mitjançant eines de mailing.
    • Elaboració d’informes d’impacte i propostes de millora.
  • Participació en el projecte de Catalogació dels elements de bestiari festiu d’arreu dels territoris de parla catalana.
    • Suport a les tasques de recerca.
    • Gestió de contactes amb els informants i recopilació d’informació.
    • Elaboració d’informes.
  • Participació en el projecte “Bestiari KIDS”, per a la elaboració d’una guia de bones pràctiques en la transmissió als infants.
    • Gestió del projecte.
    • Coordinació de la recollida d’informació.
    • Participació en l’elaboració de conclusions i del document final.
  • Comunicació interna i externa.
    • Suport puntual en algunes campanyes de comunicació dins l’entorn de la federació.
    • Elaboració de documents útils, recursos a les entitats i articles per a ser publicats al web de la federació.

Aquest és un llistat provisional de les tasques a realitzar, que podrà ser modificat o ampliat en funció de les necessitats de l’organització i de les aptituds del candidat. El lloc de treball depèn de forma directa de la Junta de Govern.

Requisits dels candidats/es:
Tenir entre 20 i 30 anys, ser una persona beneficiària del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Formació:
Títol universitari o de formació professional de grau mig o superior, preferiblement en especialitats vinculades a la gestió cultural, o bé d’humanitats, comunicació i periodisme, imatge i multimèdia…

Aptituds i coneixements:

  • Aptituds personals: habilitats comunicatives, autonomia, capacitat de treball en equip.
  • Idiomes: Català i Castellà, nivell C o equivalent.
  • Coneixements tècnics:
    • Aplicacions ofimàtiques (Microsoft Office).
    • CMS/Gestor de continguts WordPress, nivell mig.
    • Xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube…), nivell usuari.
  • Es valora qualsevol altra aptitud que pugui complementar les tasques encomanades.
  • Es valora participació i integració en organitzacions associatives d’àmbit cultural o social, així com el coneixement de l’àmbit cultural del bestiari festiu.
  • Es valora disposar de vehicle propi.

Interessats/es cal enviar currículum vitae a presidencia@bestiari.cat.
Abstenir-se candidats que no compleixin els requisits de formació i que no siguin beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

 

Entitat o associació:
Federació Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya
Telèfon:
935 175 587
Llegir més

Plaça de suport en comunicació a l’SCI

Descripció anunci:

Busquem una persona per incorporar-se de forma temporal a l’equip de l’SCI com a suport en comunicació i en l’estratègia de sensibilització i educació per la pau. L’oferta està subjecte al Programa de Garantia Juvenil.
Plaça de suport en comunicació.

El Servei Civil Internacional de Catalunya és una entitat que treballa per la pau i la justícia global mitjançant el voluntariat internacional i projectes d’educació per la pau. Busquem una persona per incorporar-se temporalment a l’equip tècnic i donar suport a l’àrea de comunicació. Aquesta és una oferta vinculada al Programa Garantia Juvenil*. Aquí podràs consultar els requisits per inscriure’t-hi.

Definició de tasques:

  • Suport comunicació general de l’entitat (difusió d’esdeveniments, activitats, campanyes, etc.).
  • Suport a tasques de difusió dels projectes de voluntariat internacional (campanyes online, xerrades informatives, atenció al públic).
  • Suport en comunicació i difusió als grups d’activistes locals de l’SCI (Disseny i elaboració de materials de difusió de les activitats…).
  • Elaboració de material de retorn de les activitats de l’SCI (articles i cròniques, vídeos, fotografies).
  • Edició de material de vídeo de les experiències de les voluntàries.
  • Suport a l’activitat general de l’entitat (organització d’actes, formacions, seminaris i altres).
  • Suport en l’estratègia d’educació per la pau de l’entitat.

Requisits per la plaça:

  • Persones beneficiàries del programa Garantia Juvenil en possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o títols oficialment reconeguts com equivalents, o d’un certificat de professionalitat, que els habilitin per a l’exercici professional.
  • Nivell alt de català i anglès.
  • Coneixement i experiència en gestió de comunicació online (gestió web, xarxes socials).
  • Coneixement d’eines d’edició i maquetació (programari adobe o programari lliure).
  • Experiència de voluntariat o treball en entitats o col·lectius de l’àmbit social.

Habilitats personals:

  • Capacitat de treballar autònomament.
  • Habilitats per parlar en públic.
  • Responsable, compromesa.
  • Organitzada, resolutiva i polivalent.
  • Iniciativa, creativitat.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Habilitats socials i interculturals.

Es valorarà:

  • Formació en el camp de les ciències de la comunicació.
  • Coneixement del teixit associatiu català.
  • Participació i experiència associativa i en moviments socials.
  • Ser soci/sòcia, voluntari/a i/o haver participat d’activitats de l’SCI Catalunya.

S’ofereix:

  • Contracte de treball en pràctiques: 6 mesos a partir del 31 d’octubre.
  • Retribució segons Programa de Garantia Juvenil.
  • Jornada completa. L’horari serà estable però a la vegada adaptable a les necessitats i activitat de l’entitat i puntualment en caps de setmana.
  • Incorporació el 31 d’octubre.

Envieu el vostre currículum a seleccio@sci-cat.org i ompliu aquest formulari fins diumenge 21 d’octubre. Malauradament, davant el volum de feina actual de l’entitat, no es podran respondre dubtes o preguntes per telèfon o presencialment en relació a aquesta convocatòria.

 

Entitat o associació:
Servei Civil Internacional de Catalunya
Telèfon:
934 417 079
Llegir més
Pàgina 32 de 116« Primera...1020...3031323334...405060...Última »