Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Administració, Comptabilitat i Logística del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona (2019/2020)

Descripció anunci:
Des de RIPESS Europa, la XES i REAS ens hem proposat d’organitzar un Fòrum Social Mundial Temàtic de les anomenades Economies Transformadores, previst en dues etapes: 2019 i 2020, a Barcelona. Aquesta perspectiva obre un procés de 2 anys en el qual caldrà promoure l’acceleració de dinàmiques de confluència entre moviments i xarxes que ofereixen alternatives transformadores al sistema econòmic actual. Fins ara, la coordinació del Fòrum ha estat acompanyada des de RIPESS i des de la comissió de relacions externes de la XES. Ara ha arribat el moment d’estructurar un equip local que funcioni de forma autònoma – però sense perdre el vincle amb les demés organitzacions promotores – per tal de començar a preparar la primera trobada que tindrà lloc el 2019.
 
Principals tasques:
  • Gestió del pressupost per a l’organització del Fòrum.
  • Gestió de les diferents fonts de finançament (institucions, fundacions, recursos propis).
  • Escriptura de projectes per a subvencions (en coordinació amb la resta de l’equip tècnic).
  • Justificació de subvencions.
  • Suport en la redacció de convenis amb l’administració per al finançament del Fòrum (en coordinació amb l’equip tècnic).
  • Gestió econòmica general (factures, pressupostos anuals, fiscalització trimestral, etc.).
  • Referència de la gestoria laboral.
  • Gestions de l’associació específica creada per al Fòrum.
  • Relació amb altres entitats co-promotores del Fòrum, especialment la XES, RIPESS i REAS.
  • Altes i baixes de les persones treballadores.
  • Gestions notarials, sol·licitud de permisos, llicències d’activitats etc..
  • Gestió de proveïdors en els dos esdeveniments previstos a Barcelona (2019 / 2020).
  • Gestions logístiques relacionades amb vols, allotjament i visats de les persones convidades.
  • Ús de plataformes de comunicació i coordinació virtual alternatives (Commons Cloud).
  • Coordinació d’una comissió de logística per a l’organització dels dos esdeveniments.
Competències, coneixements i habilitats:
  • Experiència demostrable en el camp de la comptabilitat i l’administració en entitats no lucratives i/o moviments socials.
  • Competències lingüístiques: català, castellà i anglès.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminisme, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.
  • Capacitat de treballar en equip i de coordinar-lo.
  • Gran capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació.
Es valorarà:
  • Coneixement d’altres llengües (especialment francès).
  • Participació activa a moviments socials.
  • Participació en esdeveniments d’escala internacional.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
  • Experiència en organització i logística d’esdeveniments internacionals.
S’ofereix:
  • Jornada de 20 hores setmanals. 1 any, renovable – a Barcelona.
  • Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora).
  • Incorporació a inicis d’octubre.
  • Possibilitat de relacionar-se i posar-se en contacte amb moviments socials i xarxes a nivell internacional.
Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a forum2020@ripess.org el seu CV i una carta de motivació en castellà abans del 23 de setembre del 2018.
Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans de l’1 d’octubre.
 
Entitat o associació:
Xarxa d'Economia Solidària (XES)
Telèfon:
661 508 895
Llegir més

Tècnic/a de Comunicació del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona (2019/2020)

Descripció anunci:
Des de RIPESS Europa, la XES i REAS ens hem proposat d’organitzar un Fòrum Social Mundial Temàtic de les anomenades Economies Transformadores, previst en dues etapes: 2019 i 2020, a Barcelona. Aquesta perspectiva obre un procés de 2 anys en el qual caldrà promoure l’acceleració de dinàmiques de confluència entre moviments i xarxes que ofereixen alternatives transformadores al sistema econòmic actual. Fins ara, la coordinació del Fòrum ha estat acompanyada des de RIPESS i des de la comissió de relacions externes de la XES. Ara ha arribat el moment d’estructurar un equip local que funcioni de forma autònoma – però sense perdre el vincle amb les demés organitzacions promotores – per tal de començar a preparar la primera trobada que tindrà lloc el 2019.
 
Una de les potes més importants d’aquest equip tècnic és la d’una persona que configuri i dugui a terme la dinamització d’una comissió de comunicació, que dissenyi i coordini una estratègia de comunicació per tal de donar a conèixer el Fòrum a nivell local i internacional, que gestioni les xarxes socials, prepari butlletins i tot tipus de comunicacions, que gestioni els mitjans i que representi la comissió de comunicació davant dels espais de decisió.
 
Principals tasques:
  • Dinamització i representació de la comissió de comunicació.
  • Disseny, coordinació i implementació d’una estratègia comunicativa per a donar a conèixer el Fòrum en les seves diferents etapes.
  • Creació i publicació de continguts a un web específic i gestió de les xarxes socials amb activitats relacionades amb els eixos del Fòrum, els processos de confluència que es duguin a terme al llarg dels 2 anys i tot tipus de temes relacionats amb les Economies Transformadores a nivell internacional.
  • Suport a l’estratègia comunicativa dels diferents eixos de treball que configuren l’organització del Fòrum.
  • Elaboració de butlletins i mailings.
  • Coordinació amb l’equip tècnic del Fòrum.
  • Comunicació externa (redacció i enviament de notes de premsa, gestió de mitjans, etc.).
  • Coordinació i redacció de materials comunicatius (memòries, tríptics, vídeos, banners, etc.).
  • Ús de plataformes de comunicació i coordinació virtual alternatives (Commons Cloud).
Perfil demanat:
  • Llicenciat/da o graduat/da en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i RRPP, Comunicació i/o Ciències de la Informació. En cas de no disposar d’un títol, acreditar una trajectòria destacable en el camp de la comunicació.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminisme, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.
  • Experiència demostrable en gestió comunicativa, redacció periodística i gestió de xarxes socials en entitats no lucratives i/o moviments socials.
  • Coneixements bàsics de programes de disseny gràfic i d’edició audiovisual
  • Capacitat de treballar en equip i de coordinar-lo.
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació.
  • Persona oberta, comunicativa, reactiva i alhora pacient.
  • Competències lingüístiques: nivell alt de català, castellà i anglès.
Es valorarà:
  • Coneixement d’altres llengües (especialment francès).
  • Nivell superior de català.
  • Nocions de disseny gràfic.
  • Participació activa a moviments socials.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
Condicions laborals:
  • Jornada de 20 hores setmanals. 1 any, renovable – a Barcelona.
  • Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora).
  • Incorporació a inicis d’octubre.
  • Possibilitat de relacionar-se i posar-se en contacte amb moviments socials i xarxes a nivell internacional.
Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a forum2020@ripess.org el seu CV i una carta de motivació en castellà abans del 23 de setembre del 2018.
Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans de l’1 d’octubre.
 
Entitat o associació:
Xarxa d'Economia Solidària (XES)
Telèfon:
661 508 895
Llegir més

Coordinació local del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona (2019/2020)

Descripció anunci:
Des de RIPESS Europa, la XES i REAS ens hem proposat d’organitzar un Fòrum Social Mundial Temàtic de les anomenades Economies Transformadores, previst en dues etapes: 2019 i 2020, a Barcelona. Aquesta perspectiva obre un procés de 2 anys en el qual caldrà promoure l’acceleració de dinàmiques de confluència entre moviments i xarxes que ofereixen alternatives transformadores al sistema econòmic actual. Fins ara, la coordinació del Fòrum ha estat acompanyada des de RIPESS i des de la comissió de relacions externes de la XES. Ara ha arribat el moment d’estructurar un equip local que funcioni de forma autònoma – però sense perdre el vincle amb les demés organitzacions promotores – per tal de començar a preparar la primera trobada que tindrà lloc el 2019.
 
Cinc eixos temàtics porten trobant-se des d’abans de l’estiu: Economies Feministes / Moviment Agroecològic i de Sobirania Alimentària / Comuns Digitals, Urbans i Naturals / Finances Ètiques / Economia Social i Solidària. Aquests eixos s’acabaran de consolidar al llarg del setembre i escolliran, cadascun, un portaveu. Serà des dels eixos, en coordinació amb les xarxes i moviments internacionals, que s’aniran configurant els continguts del Fòrum. Una persona contractada per RIPESS a mitja jornada s’incorpora a partir de setembre, per tal de coordinar-se amb les xarxes internacionals i fer de vincle amb l’equip local.
 
L’oferta que presentem consisteix, doncs, en coordinar l’equip tècnic local (comunicació, administració, logística), fer de vincle amb els portaveus dels diferents eixos i amb les xarxes promotores (RIPESS, XES, REAS) i treballar amb la persona contractada per RIPESS per tal de fer encaixar la dimensió internacional amb la local.
 
Principals tasques:
  • Paper polític de representació local del Fòrum i funció de portaveu en esdeveniments públics i davant de mitjans de comunicació.
  • Coordinació de l’equip tècnic per a la celebració dels dos esdeveniments (2019 i 2020).
  • Visió estratègica del conjunt (de l’esdeveniment final i del propi procés).
  • Organitzar assemblees periòdiques amb els i les responsables d’eixos, absorbir-ne les demandes i encaixar-les amb la dimensió internacional, a través de la figura de RIPESS.
  • Recopilació de continguts per a la configuració de la futura programació del Fòrum.
  • Feedback diari amb la figura de RIPESS.
  • Tancar convenis amb l’administració per al finançament del Fòrum.
  • Trobar-se amb representants de fundacions per tal d’aconseguir finançament.
  • Traslladar a nivell internacional les aportacions locals i assegurar una bona articulació entre allò local i allò internacional.
  • Seguir l’estratègia de comunicació relativa al procés del Fòrum a nivell local en coordinació amb la figura de comunicació.
  • Ús de plataformes de comunicació i coordinació virtual alternatives (Commons Cloud).
Perfil demanat:
  • Competències lingüístiques: anglès, castellà i català (oral i escrit).
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminisme, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.
  • Visió estratègica d’aliances mundials, coneixement de xarxes i moviments relacionats amb altres formes d’entendre l’economia.
  • Habilitats en facilitació i treball en equip.
  • Autonomia i organització en el treball.
  • Flexibilitat, agilitat i pro-activitat a l’hora de articular-se amb interlocutors molt variats.
  • Persona oberta, comunicativa, reactiva i alhora pacient.
Es valorarà:
  • Coneixement d’altres llengües (especialment francès).
  • Participació activa a moviments socials.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
S’ofereix:
  • Jornada de 20 hores setmanals. 1 any, renovable – a Barcelona.
  • Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora).
  • Incorporació a inicis d’octubre.
  • Possibilitat de relacionar-se i posar-se en contacte amb moviments socials i xarxes a nivell internacional.
 
Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a forum2020@ripess.org el seu CV i una carta de motivació en castellà abans del 23 de setembre del 2018.
Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans de l’1 d’octubre.
 
Entitat o associació:
Xarxa d'Economia Solidària (XES)
Telèfon:
661 508 895
Llegir més

Plaça de Tècnic/a de projectes i assessoraments al Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) que co-gestiona el Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ), obre la convocatòria per cobrir una plaça de tècnic/a de projectes i assessoraments del CRAJ. Per tal de presentar-s’hi és imprescindible omplir el següent formulari i enviar el currículum a seleccio@cjb.cat posant com a assumpte “Ref.ProjectesCRAJ2018”.  Tot seguit presentem l’oferta de forma més detallada.

 

Tasques a realitzar:

  • Assessorament a mida per associacions en matèria de:
    Finançament
    Disseny, execució i avaluació de projectes
    Gestió legal, fiscal i comptable
    Constitució i funcionament d’associacions
  • Disseny, execució i avaluació de formacions adreçades a entitats
  • Coordinació amb altres serveis de formació i informació a entitats juvenils, així com amb departaments de l’administració.
  • Elaboració i redacció de materials de suport per a associacions.
  • Actualització del taulell d’ajuts, premis i subvencions per entitats juvenils.
  • Gestió de cessions i lloguers de sales i material.

Es demana:

  • Edat de 20 a 30 anys.
  • Estudis superiors en l’àmbit social.
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona i ampli coneixement d’aquestes.
  • Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes i de seguiment pressupostari.
  • Coneixement del funcionament de les subvencions públiques adreçades a associacions juvenils de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.
  • Nivell alt de català escrit i parlat. Bona comunicació oral i escrita.
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip.

Es valora:

  • Formació complementària en matèria de constitució i gestió d’entitats, gestió de projectes o gestió pressupostària.
  • Formació complementària en matèria de finançament de les entitats tant públic, com privat.
  • Experiència com a persona formadora.
  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils.
  • Coneixement de recursos formatius i de finançament a nivell internacional.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit (1 mes de prova).
  • Jornada de 35 hores setmanals (jornada completa)
  • Horari adaptat a les necessitats de les entitats de dilluns a divendres (matins i tardes a convenir prèviament)
  • Sou brut mensual de 1466,93 euros (14 pagues)

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.ProjectesCRAJ2018” i respondre el següent formulari (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el dimecres 19 de setembre de 2018 a les 23:59 hores.

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més

Plaça de Tècnic/a Informador/a al Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) que co-gestiona el Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ), obre la convocatòria per cobrir una plaça d’informador/a del CRAJ. Per tal de presentar-s’hi és imprescindible omplir el següent formulari i enviar el currículum a seleccio@cjb.cat posant com a assumpte “Ref.InfoCRAJ2018set”.  Tot seguit presentem l’oferta de forma més detallada.

Tasques a realitzar:

  • Tasques d’informador/a: atenció al públic, atenció telefònica, atenció telemàtica,
    registre de dades.
  • Actualització de dades de la pàgina web.
  • Redacció de documents i materials de suport per a les associacions juvenils.
  • Resolució de dubtes i acompanyament i si s’escau formacions, en matèria de constitució, funcionament i gestió d’associacions.
  • Control de les factures i cobraments del CRAJ.
  • Gestió de cessions i lloguers de sales i material.
  • Suport a la comunicació i en la gestió de les xarxes socials del servei.
  • Actualització i manteniment de l’agenda d’activitats de la pàgina web.
  • Gestió dels recursos materials del servei.
  • Gestió de la Base de dades del Cercador de sales i espais.

Es demana:

  • Edat de 20 a 29 anys.
  • Estudis universitaris, de grau mig o equivalent relacionats amb l’àmbit social (pedagogia, educació social, sociologia, dinamització sociocultural o similar).
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona i ampli coneixement d’aquestes.
  • Coneixements d’ofimàtica: Processador de textos i dades Libreoffice, Linux (distribució Ubuntu), WordPress.

Es valora:

  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip.
  • Habilitats socials i comunicatives.
  • Formació complementària en matèria de constitució i gestió d’entitats.
  • Coneixement de les xarxes socials i el seu ús associatiu.
  • Experiència en facturació i control de la comptabilitat.
  • Habilitat en la redacció de textos de temàtica associativa.
  • Capacitat d’auto-organització i autonomia.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit.
  • Jornada de 35 hores setmanals de dilluns a divendres (matins i tardes a convenir).
  • Sou brut mensual de 1449,54€ (en 14 pagues).
  • Incorporació immediata.

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.InfoCRAJ2018set” i respondre el següent formulari (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 16 de setembre de 2018 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més
Pàgina 30 de 109« Primera...1020...2829303132...405060...Última »