Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Responsable de Voluntariat i Activisme a SETEM Catalunya

Descripció anunci:
SETEM Catalunya és una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i  solidari.
Cerquem un/a Responsable per coordinar els diferents grups de voluntaris/activistes de l’entitat i per desenvolupar el Pla de Voluntariat i Activisme. Data límit 6 de febrer del 2019.
 
Creiem que l’impuls de qualsevol activitat ha d’anar de la mà de la base social. Més encara, a SETEM volem que el voluntari/activista mogui l’entitat, que sigui qui lideri els diferents àmbits, qui decideixi les línies estratègiques, el motor de generació d’activitats i d’accions de sensibilització i denúncia. És clau fomentar la participació de les persones voluntàries i activistes i que formin part tant dels diferents grups d’activitats com dels espais de presa de decisions per tal de potenciar l’objectiu de transformació de la societat. Per aconseguir aquests objectius, també és imprescindible pensar com volem que sigui el pas i la vivència d’aquestes persones per SETEM, però cal ser conscients de que perquè esdevingui una realitat, és molt important la tasca de totes les persones que vetllen pels voluntaris/activistes de l’entitat.
 
Funcions:
  • Coordinació, suport, formació i dinamització dels equips de voluntaris i activistes dels diferents àmbits de l’entitat i la base social.
  • Coordinació, supervisió i seguiment amb la resta de l’Equip Tècnic per a les funcions relacionades i incloses al Pla de Voluntariat i Activisme.
  • Gestió i justificació tècnica i econòmica de projectes associats en funció al voluntariat i l’activisme.
  • Consolidar el caràcter associatiu de l’entitat: coordinar, planificar, executar i donar suport tècnic a l’Assemblea General Ordinària, a la Cafeteria de Comerç Just i als pressupostos participatius de l’entitat.
  • Integrar-se a la Tercera Fase dels Camps de Solidaritat de SETEM, coordinant i planificant la formació conjuntament amb la persona Responsable dels Camps.
  • Gestió i execució de formacions d’activistes i mobilització de campanyes en l’àmbit universitari.
  • Dinamització i enfortiment del grup activista de Barcelona i territori a través del grup de defensa de drets laborals en roba, electrònica i finances ètiques i a través del disseny d’accions de carrer amb el suport de les responsables de les campanyes Roba Neta, Electrònica i Banca Armada.
  • Suport en l’organització d’activitats de l’àrea de campanyes: jornades, accions i esdeveniments, també al territori.
  • Gestió de tallers i talleristes, revisió, actualització i difusió del Catàleg de Serveis de SETEM.
 
Perfil requerit:
  • Experiència mínima de 2 anys, laborals i/o voluntària en dinamització de grups i en la gestió de cicles de formació en diferents formats: tallers, jornades, etc.
  • Experiència mínima de 2 anys en la gestió de projectes.
  • Experiència en voluntariat o activisme en organitzacions del tercer sector, prioritàriament al món associatiu.
  • Nivell C1 de català i B1 d’anglès.
  • Formació o experiència en l’àmbit de la globalització econòmica i motivació per la justícia global i la solidaritat internacional.
  • Capacitat de redacció i de parlar en públic.
  • Capacitat d’organització i planificació, i de treballar de forma autònoma.
  • Capacitat de treball en equip, en cercles de consentiment i en contextos multiculturals.
  • Participació i coneixement de l’entitat.

 

Es valorarà:

  • Titulació universitària en Ciències Socials.
  • Coneixements de metodologies participatives.
  • Sensibilitat en l’enfocament de gènere.
  • Persona proactiva, amb capacitats i lideratge per a la mobilització.
  • Haver participat en algun Camp de Solidaritat o com a activista en alguna de les campanyes de SETEM.
 
S’ofereix:
  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya (Barcelona).
  • Jornada laboral de 30 hores setmanals.
  • Contracte d’obra i servei fins a la finalització del projecte (31/12/2019), amb possibilitat de continuïtat, amb cinc mesos de prova.
  • Flexibilitat horària.
  • Disponibilitat en caps de setmana.
  • Remuneració: 1.686,18€ bruts mensuals a 12 pagues.
  • Incorporació immediata.
 
Les persones interessades han d’enviar un CV i carta de motivació en català a Recursos Humans de SETEM Catalunya: rrhh@setem.org amb la referència “Oferta de treball: Responsable de Voluntariat/Activisme” fins el dimecres 6 de febrer del 2019.
 
 
Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Plaça de tècnic/a de projectes – Observatori del Deute en la Globalització

Descripció anunci:

Busquem: Un/a investigador/a i tècnic/a de projectes en Turisme i Financiarització.

L’Observatori del Deute en la Globalització necessita cobrir temporalment una plaça de tècnic/a de projectes per a l’oficina de Barcelona. La persona seleccionada es responsabilitzarà de realitzar una investigació i accions de mobilització de dos projectes: “Coneixement i co-disseny per un nou model turístic. L’entramat financer del turisme a Barcelona; els actors i els mecanismes” i “La precarietat laboral del turisme a Barcelona. Coneixement i co-creació d’estratègies i eines per a un nou model turístic”, així com atendre les tasques de gestió, administració, seguiment i justificació del projecte. 

Funcions:

  • Gestió tècnica del projecte: elaboració, control, execució i justificació.
  • Investigació i organització d’accions d’incidència sobre la temàtica dels processos de financiarització lligats al turisme i els seus impactes socials i econòmics a la ciutat de Barcelona.
  • Elaboració d’articles d’opinió sobre la temàtica investigada.
  • Reunions, entrevistes i altres accions derivades de l’enxarxament i mobilització en relació al projecte.
  • Treball en equip amb la resta de persones de l’organització (comunicació, incidència, etc.).

 Requisits:

  • Formació en ciències econòmiques i/o socials. Nivell d’estudis: Llicenciatura o superiors.
  • Experiència en investigació en l’àmbit social, de transformació urbana, turisme i/o dels processos de financiarització.
  • Domini dels mètodes d’investigació qualitatius i quantitatius.
  • Experiència en coordinació de campanyes, treball en xarxa i organització d’esdeveniments.
  • Experiència de 2 anys en el disseny, control, execució i justificació de projectes d’educació per al desenvolupament.
  • Alt coneixement de català, castellà i anglès.
  • Alt coneixement d’eines d’ofimàtica (Word, Excel, etc.) i coneixement de xarxes socials.
  • Compartir els valors, la visió i la missió de l’ODG.
  • Capacitat d’organització, síntesis i planificació.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Participació en moviments o organitzacions socials orientades a la transformació i incidència política.

Es valorarà:

  • Especialització i interès en economia política.
  • Capacitat d’anàlisi dels mercats financers i els seus impactes sobre la societat en el seu conjunt. 

S’ofereix:

  • Contracte laboral de mitja jornada (20 hores per setmana).
  • Remuneració: segons barem intern de l’entitat.
  • Contracte de dotze mesos, dos mesos de prova.
  • Incorporació: 18 de febrer de 2019 (amb possibilitat d’ajustar).
  • Horari de treball: a convenir, de dilluns a divendres.
  • Lloc de treball: ODG, Carrer Girona 25, ppal 1 a, 08010 Barcelona.

Procediment de selecció: les persones interessades poden enviar el seu currículum i carta de motivació a observatori@odg.cat, indicant la referència “Investigador/a i tècnic/a de projectes en Turisme i Financiarització”.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el dimarts 5 de febrer de 2019. 

Es contactarà amb les candidatures preseleccionades en un termini de dues setmanes des de la data de finalització del període de presentació de les sol·licituds; si no es rep resposta durant aquest període, la candidatura es considerarà desestimada.

L’ODG es una entitat feminista que treballa per a l’assoliment dels Drets Humans per a totes les persones. Per aquest motiu, ens comprometem a no discriminar cap candidatura per raó de sexe, identitat i orientació sexual, origen, religió, capacitats especials, nombre de fills, estat civil, etc.

 

Entitat o associació:
Observatori del Deute en la Globalització
Telèfon:
933 011 793
Llegir més

Suport en comunicació i difusió del Centre i Teatre de Sarrià

Descripció anunci:

Es busca una persona per incorporar-se a l’equip del Centre i Teatre de Sarrià com a suport en comunicació i difusió. Data límit: Dijous 31 de gener del 2019.

Des del Centre treballem per la promoció de la cultura en tots els seus àmbits d’actuació entre tota la població de la Ciutat de Barcelona i especialment en l’àmbit del Districte de Sarrià-Sant Gervasi. Busquem una persona per incorporar-se durant sis mesos en pràctiques a l’equip tècnic i donar suport a direcció del Centre en l’àmbit de la comunicació. Aquesta és una oferta vinculada al Programa Garantia Juvenil.

Requisits obligatoris:

  • Tenir més de 22 anys i menys de 30 anys.
  • Estar inscrita com a demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat.

Definició de tasques:

  • Suport comunicació general de l’entitat (difusió d’activitats, representacions, concerts, òperes, etc…al teatre).
  • Donar suport en el desenvolupament informatiu i de continguts a les webs  i altres canals comunicatius del Centre (butlletins, blocs, revistes, diaris…).
  • Suport i gestió de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram…).
  • Suport a la gestió de revista “L’Empremta del Centre”.
  • Col·laborar en l’edició dels diferents models de la documentació del Centre.
  • Elaborar i fer seguiment de l’estratègia comunicativa en coordinació amb els responsables del Centre.
  • Actualització de les informacions d’activitats en  les agendes de comunicació.
  • Coordinar les accions de promoció amb els diferents grups i seccions del Centre, participant en els actes que aquests organitzin.
  • Gestionar els contactes amb mitjans de comunicació: notes de premsa, seguiment dels mitjans, etc.
  • Donar suport a la organització de les activitats generals i projectes Centre i en especial a les activitats del nostre Teatre de Sarrià.
  • Coordinar la promoció associativa del Centre en general, presencia a mostres i altres actes externs, etc.

Requisits per la plaça:

  • Llicenciat/da o estudiant dels darrers cursos de Periodisme o Comunicació.
  • Bon nivell de comprensió i redacció en català.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de la comunicació en entitats del associacionisme cultural i/o del tercer sector.
  • Coneixement ampli i domini de les eines TIC.
  • Coneixements MS Office, i de programes d’edició de fotografia i de vídeo, especialment els programes Indesign i Photoshop.
  • Possibilitat de flexibilitat i adaptabilitat a les tasques i horaris del Centre.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Coneixements tècnics bàsics de fotografia i gravació.

Habilitats personals:

  • Capacitat de treballar autònomament.
  • Habilitats per parlar en públic.
  • Responsable, compromesa.
  • Organitzada, resolutiva i polivalent.
  • Habilitats socials i interculturals.

Es valorarà:

  • Formació en el camp de les ciències de la comunicació.
  • Coneixement del teixit associatiu català.
  • Participació i experiència associativa i en moviments socials.
  • Ser soci/sòcia, voluntari/a i/o haver participat d’activitats de Centre.

S’ofereix:

  • Contractació laboral durant 6 mesos. Previsió de pròrroga.
  • Retribució segons el que estableix el conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya (Oficial Administratiu/va). Entre 700 euros  brut/mensuals.
  • Incorporació immediata.
  • Mitja Jornada, 20 hores setmanals.
  • Horari pels matins de 10 a 14 h.
  • Lloc de treball: a la seu de l’Associació a Sarrià. C/ Pare Miquel de Sarrià, 8. 08023 Barcelona

Interessats/es envieu el currículum i carta de presentació a cpsarriaa@gmail.com fins el dijous 31 de gener  a les 20 h (inclòs).

 

Entitat o associació:
Associació Centre Cultural Sant Vicenç de Sarrià
Telèfon:
932 039 772
Llegir més

Coordinador/a tècnic a Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya convoca un procés de selecció per a una substitució de Coordinador/a tècnic a l’Oficina de Serveis Generals (OSG) de l’associació, amb seu a Valldoreix. Data límit 29 de gener del 2019.

Tasques a realitzar:

Integrada a l’Oficina de Serveis Generals, assumirà les següents tasques i funcions:

  • Redacció i valoració de memòries i projectes.
  • Suport en LOPD.
  • Suport en la gestió de certificats digitals.
  • Suport en la campanya de casals.
  • Gestionar programes i projectes de l’entitat.
  • Desenvolupar tasques de gestió i suport a diferents serveis.

Requisits:

  • Titulació universitària/Grau Mig o equivalent.
  • Capacitat d’interlocució amb l’administració pública, agents socials i educatius.
  • Capacitat d’iniciativa, treball en equip i autonomia personal.
  • Capacitat de planificació, organització i resolució.
  • Bon nivell i coneixement de les eines informàtiques i domini del català parlat i escrit.
  • Disponibilitat horària per dur a terme reunions amb els equips de voluntaris/es.

Es valorarà:

  • Persones formades i/o titulades en educació, ciències socials i de la cooperació.
  • Experiència en llocs de treball de gestió de projectes i treball amb equips de voluntaris.
  • Persona coneixedora de l’escoltisme i motivada per les finalitats de l’associació.
  • Experiència en entitats socials i associacionisme juvenil.

S’ofereix:

  • Contracte a jornada completa.
  • Durada: fins al maig de 2019 amb possibilitat de pròrroga.
  • Retribució segons escala salarial de MEG.
  • Lloc de treball: Seu de MEG, Rambla Mn. Jacint Verdaguer, 10. Valldoreix (Sant Cugat del Vallès).
  • Incorporació immediata.

Per inscriure’s a l’oferta cal enviar una carta de motivació i el currículum a cprojectes@escoltesiguies.cat.

La data límit és el 29 de gener del 2019.

 

Entitat o associació:
Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG)
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Convocatòria de la plaça de tècnic/a de projectes d’Emancipació, Cooperació i Interculturalitat del Consell de la Joventut de Barcelona

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona obre la convocatòria de la plaça de tècnic/a de projectes d’Emancipació, Cooperació i Interculturalitat.

Tasques a realitzar:

  • Execució tècnica dels projectes del CJB relacionats amb Emancipació Juvenil, Cooperació Internacional i Interculturalitat.
  • Dinamització i seguiment tècnic dels grups de treball del CJB dels àmbits corresponents.
  • Suport tècnic al Secretariat en els projectes (projectes de cooperació internacional, cicles de xerrades o
    formacions, creació de material d’informació i/o sensibilització, esdeveniments culturals, etc.).
  • Seguiment i estudi de l’evolució i necessitats de les entitats.
  • Seguiment i actualització dels webs www.cjb.cat/juneco i www.cjb.cat/noclaudiquis.
  • Coordinació tècnica de la formació en perspectiva de intercultural per a les entitats juvenils.
  • Coordinació amb els departaments municipals de referència dels projectes relacionats (Departament de
    Cooperació Internacional, Departament de Joventut).

Es demana:

  • Edat de 20 a 30 anys.
  • Estudis superiors en l’àmbit social.
  • Coneixement del teixit associatiu juvenil de Barcelona, i concret de les entitats referents als àmbits
    corresponents.
  • Experiència associativa en entitats juvenils.
  • Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes associatius.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària.
  • Coneixements d’ofimàtica de programari lliure (LibreOffice).

Es valorarà:

  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils.
  • Formació complementària en gestió de projectes o entitats.
  • Formació complementària en els àmbits dels projectes relacionats amb la plaça.
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip.
  • Coneixement de les polítiques de joventut, principalment aquelles que afecten a l’associacionisme juvenil.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit (3 mesos de prova).
  • Incorporació immediata.
  • Jornada de 25 hores setmanals.
  • Horari flexible adaptat a les necessitats dels projectes (a convenir).
  • Sou brut anual de 14495,4 € (14 pagues).

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte
“Ref.EmanCoop2019” i respondre el següent formulari: Convocatòria de la plaça de tècnic/a de Cooperació Internacional, Emancipació i Interculturalitat del Consell de la Joventut de Barcelona (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 27 de gener de 2019 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més
Pàgina 20 de 114« Primera...10...1819202122...304050...Última »