Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Places de Vetlladora per a Casal d’Estiu Escolta

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya -Dem. Barcelonèsconvoca places de vetlladora per aCasal d’Estiu Escolta. Data límit 18 de març del 2019.

Funcions:

  • Vetllar per la inclusió dels infants del Casal i de totes les seves necessitats.
  • Disseny, programació, realització i avaluació d’activitats lúdiques i educatives.
  • Acompanyament dels infants amb NEE en els desplaçaments a l’exterior, en les sortides i activitats del Casal (piscina, sortides, descobertes…) i, si cal, durant els àpats.
  • Participació a la formació prèvia de l’equip de monitores.

Es requereix:

  • Títol de monitora d’activitats d’educació en el lleure.
  • Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual (DNS).
  • Experiència prèvia en la intervenció amb infants en situació de vulnerabilitat.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Capacitat comunicativa i de relació interpersonal.
  • Assistir a la formació prèvia de l’equip de monitores.

Es valorarà:

  • Formació relacionada amb l’àmbit de l’educació i la psicologia i, especialment, en NEE
  • Coneixement de l’escoltisme i el guiatge.
  • Coneixement de l’entorn social i cultural de la zona on es desenvolupa el casal (Ciutat Meridiana).

Característiques:

  • Horari: Jornada completa.
  • Temporada: del 25 de juny al 26de juliol de 2019.
  • Categoria:Monitora d’activitats de lleure infantil i juvenil.
  • Sou:Segons conveni del lleure educatiu i sociocultural.

Per tal de que la vostra candidatura es tingui en compte cal que ompliu el següent formulari i envieu el Currículum Vitae abans del 18 de març de 2019 a casals.barcelones@escoltesiguies.cat

Per a més informació truqueu al 93 340 34 50.

 

Entitat o associació:
Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
933 403 450
Llegir més

Places de Monitora de Casal d’Estiu Escolta

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya -Dem. Barcelonès convoca places de monitora de Casal d’Estiu Escolta. Data límit 18 de març del 2019.

Funcions:

  • Disseny, programació, realització i avaluació d’activitats lúdiques i educatives.
  • Dinamització i acompanyament dels grups d’infants.
  • Gestió dels materials i manteniment dels espais del casal.
  • Participació a la formació prèvia de l’equip de monitores.
  • Participació a la valoració diària del desenvolupament del casal.

Es requereix:

  • Títol de monitora d’activitats d’educació en el lleure.
  • Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual (DNS).
  • Experiència en educació en el lleure, especialment amb infants de 3 a 12 anys.
  • Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Assistir a la formació prèvia de l’equip de monitores.

Es valorarà:

  • Coneixement de l’escoltisme i el guiatge.
  • Altra formació acreditable en l’àmbit del lleure.
  • Coneixement de l’entorn social i cultural de la zona on es desenvolupa el casal (Ciutat Meridiana).
  • Experiència prèvia en la intervenció amb infants en situació de vulnerabilitat.

Característiques:

  • Horari: Jornada completa.
  • Temporada: del 25 de juny al 26 de juliol de 2019.
  • Sou: Segons conveni del lleure educatiu i sociocultural Per tal de que la vostra candidatura es tingui en compte cal que ompliu el següent formulari i envieu el Currículum Vitae abans del 18 de març del 2019 a casals.barcelones@escoltesiguies.cat

Per a més informació truqueu al 933 403 450.

 

Entitat o associació:
Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
933 403 450
Llegir més

Nova responsable de comunicació a SETEM per permís de maternitat

Descripció anunci:
SETEM Catalunya som una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i solidari.
Cerquem un/a responsable de Comunicació per integrar-se a l’Equip Tècnic de SETEM Catalunya a la seu de Barcelona, i fer-se càrrec de l’estratègia i execució de la comunicació de l’entitat i acompanyar la comunicació dels projectes, activitats i campanyes. Data límit 10 de març del 2019.
 
Funcions:
  • Coordinació de l’estratègia comunicativa de les diferents campanyes, alineada amb l’estratègia comunicativa per al canvi social de l’entitat. Dissenyar i implementar les estratègies de comunicació externa de les diferents campanyes assegurant la coherència amb la visió, missió i valors de SETEM, en el marc de treball del Pla Estratègic i Pla Operatiu vigent.
  • Relació amb els mitjans de comunicació. Gestionar i realitzar la relació amb els mitjans de comunicació, amb l’objectiu d’impulsar la presència dels missatges i continguts de les diferents campanyes. Enviament de notes i convocatòries de premsa, organitaació de rodes de premsa, gestió d’entrevistes, etc.
  • Dinamització i gestió de continguts web i del butlletí. Coordinació, redacció i traducció (si s’escau) de continguts per a les pàgines web de les diferents campanyes i projectes de l’entitat. Realització butlletins i enviaments electrònics específics.
  • Gestió de les comunitats virtuals. Coordinació i dinamització de les xarxes socials de les diferents campanyes de SETEM (Facebook, Twiter, Youtube, Instagram, etc.).
  • Coordinació i realització de materials comunicatius. Redacció, edició i maquetació d’informes, vídeos, cartelleria, díptics i diversos materials gràfics of i on line, segons els manuals d’imatge de les diferents campanyes.
  • Suport a l’estratègia comunicativa de les diferents campanyes i activitats de l’entitat. Acompanyar les estratègies o accions de comunicació i difusió de les activitats i projectes de l’entitat com ara la  Campanya Roba Neta, Banca Armada, Pam a Pam o els Camps de Solidaritat.
  • Dinamització del voluntariat de l’àrea. Coordinació de l’equip de persones voluntàries que formen part de l’àrea i impulsen la comunicació i difusió de les activitats de l’entitat.
Perfil requerit:
  • Llicenciatura en Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat o Ciències de la Comunicació.
  • Experiència, d’almenys tres anys, en la coordinació d’estratègies comunicatives en ONG o moviments socials.
  • Experiència de treball amb mitjans de comunicació.
  • Nivell alt de català, castellà i anglès.
  • Alt nivell de redacció de continguts (articles, notes de premsa, continguts digitals, etc.).
  • Experiència en comunicació digital i community manager.
  • Gestió fluïda d’eines de maquetació, edició d’imatges i vídeo.
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació.
  • Capacitat de treball en equip i en coordinació horitzontal.
Es valorarà:
  • Formació específica en comunicació en les ONG.
  • Certificat de nivell superior de català, antic nivell D.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
  • Experiència en dinamització de voluntariat.
  • Experiència de portaveu, activitats formatives i parlar en públic.
  • Coneixements sobre drets humans i especialment les condicions laborals de les persones treballadores en els sectors globals del tèxtil i l’electrònica.
  • Coneixements en l’àmbit de l’economia solidària i el consum responsable.
  • Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.
Condicions del lloc de treball:
  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya (Barcelona).
  • Jornada de 35 hores a la setmana.
  • Contracte de substitució per maternitat.
  • Remuneració: 1.967,21 € bruts mensuals a 12 pagues.
  • Incorporació prevista: a principis d’abril.
Persones interessades: Enviar carta de motivació i Currículum Vitae en català a Recursos Humans de
SETEM Catalunya a rrhh@setem.org amb l’assumpte “Oferta de treball: Responsable de Comunicació”
fins al 10 de març de 2019.
 
 
Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Tècnic/a informació/auxiliar administratiu/va – Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)

Descripció anunci:

El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de Tècnic/a informació a l’Espai Torre  Jussana- Centre de Serveis a les Associacions. Data límit 1 de març del 2019.

Formació i coneixements:

Indispensable:

  • Estudis universitaris de grau mig o superior.
  • Coneixement i experiència en entitats sense ànim de lucre.
  • Capacitat d’organització i autonomia.
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent).
  • Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office i de programari lliure i entorns GNU/Linux.

Es valorarà:

  • Coneixements informàtics de full de càlcul i base de dades .
  • Coneixement de tasques administratives.
  • Participació en la xarxa associativa.

Funcions i responsabilitats principals:

Les principals funcions adscrites a aquest perfil són:

  • Informació i orientació bàsica sobre temàtiques del fet associatiu i dels diferents serveis que s’ofereixen.
  • Rebre i respondre informació presencialment, telefònicament i correu.
  • Suport en tasques administratives sobre serveis de l’equipament.
  • Preparar, elaborar documentació i introduir informació en la base de dades.
  • Classificar, arxivar i ordenar documents segons criteris fixats de gestió documental.
  • Suport en l’organització de reunions, i actes.

Competències clau:

  • Capacitat comunicativa i resolutiva.
  • Planificació i organització.
  • Iniciativa i flexibilitat en la gestió del canvi.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Empatia i vocació de servei públic.

Condicions Laborals i presentació candidatures:

  • Jornada: 20 h setmanals, de dilluns a dijous.
  • Horari: de 9 a 14h.
  • Sou brut: 9.240€ anuals.
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 1 de març.
  • Referència: Auxiliar informació/administració.

 

Entitat o associació:
Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
932 564 087
Llegir més

Tècnic/a d’intervenció en projectes associatius – Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)

Descripció anunci:

El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de Tècnic/a assessor/a de gestió associativa a l’Espai Torre  Jussana- Centre de Serveis a les Associacions. Data límit 1 de març del 2019.

La gestió de Torre Jussana s’organitza en diferents àrees de treball, i una d’elles és l’Espai de Vida Associativa des d’on es deriven els programes d’acompanyaments orientats a l’enfortiment i al desenvolupament del teixit associatiu de la ciutat de Barcelona.

Formació i coneixements:

Indispensable:

  • Estudis universitaris de grau mig o superior.
  • Coneixement i experiència sobre la gestió d’entitats sense ànim de lucre.
  • Coneixement i experiència en dinamització, facilitació de grups i processos de participació i comunicació.
  • Ampli coneixement del funcionament i característiques del teixit associatiu barceloní i català.
  • Coneixement en la gestió i elaboració de projectes.
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent).
  • Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office i de programari lliure i entorns GNU/Linux.

Es valorarà:

  • Coneixements i experiència en la gestió de la comunicació en projectes associatius.
  • Coneixements  i/o estudis en ciències de la comunicació.
  • Formació complementària en matèria de comunicació.
  • Participació en la xarxa associativa.

Funcions i responsabilitats principals:

Les principals funcions adscrites a aquest perfil són:

  • Realitzar processos d’acompanyaments a les entitats sol·licitants en el territori.
  • Realitzar formacions específiques en matèria de gestió associativa.
  • Acollir i informar a les demandes sol·licitants d’assessorament.

Competències clau:

  • Capacitat comunicativa i docent.
  • Iniciativa.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Capacitat d’acompanyar processos.
  • Planificació i organització.
  • Pensament analític.
  • Empatia i vocació de servei públic.
  • Orientació a l’assoliment i a les persones usuàries.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.

Condicions laborals i presentació candidatures:

  • Jornada: 25 h setmanals, de dilluns a divendres.
  • Horari: Preferiblement tardes (a negociar).
  • Sou brut: 12.600 €.
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 1 de març.
  • Referència: Tècnic/a projectes associatius.

 

Entitat o associació:
Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
932 564 087
Llegir més
Pàgina 18 de 116« Primera...10...1617181920...304050...Última »