Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Tècnic administratiu de Subvencions de la Fundació Josep Carol

Descripció anunci:

Concocatòria d’una plaça de treball adscrita al departament de finances de la Fundació Escolta Josep Carol

La persona contractada s’encarregarà principalment del procés de recerca, presentació i justificació de projectes per al seu finançament per part d’altres organitzacions (públiques o privades). També desenvoluparà funcions de suport vinculades a la comptabilitat de l’entitat: comptabilització d’assentaments, facturació de clients, conciliació de bancs, relació amb proveïdors i clients, i altres tasques vinculades al departament de Finances.

Requisits:

  • Coneixement i experiència del cicle de subvencions i la seva justificació, provinents de les administracions públiques o ens privats.
  • Coneixement i experiència del cicle de licitacions i concursos públics i la seva justificació provinents de les administracions públiques.
  • Experiència en cerca de finançament públic o privat, i en la gestió i l’elaboració de la documentació necessària, especialment en els camps de l’educació i de la joventut.
  • Experiència en cerca de finançament públic o privat, i en la gestió i
  • Coneixement i experiència en tasques de comptabilització i facturació
  • Coneixements de programes comptables aplicats.
  • Coneixements informàtics a nivell d’usuari de l’entorn Microsoft Office.
  • Nivell alt de català i castellà

Es valorarà:

  • Formació universitària en l’àmbit d’administracions públiques o econòmic.
  • Coneixement del PGC per a entitats sense afany de lucre.
  • Nivell alt d’anglès.
  • Capacitat organitzativa i de treball en equip.
  • Experiència associativa i motivació per treballar en el tercer sector.

S’ofereix:

  • Contracte laboral estable a jornada completa a 37,5 hores setmanals.
  • Horari a convenir
  • Retribució bruta anual segons el que estableix el conveni del sector del
  • Incorporació immediata.


Els/les interessats/des hauran de fer arribar el seu currículum a la seu de la Fundació Escolta Josep Carol, fent referència a la plaça al correu electrònic rrhh@josepcarol.cat. La data límit de lliurament de currículums serà el proper 15 de desembre de 2015. Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 268 91 11 i preguntar per Ricard Garcia.

Entitat o associació:
Fundació Josep Carol
Telèfon:
93 268 91 11
Llegir més

Dinamitzadors/es Espai Jove (Sant Andreu)

Descripció anunci:

La Fundació Pere Tarrés cerca dinamitzadors/es juvenils per el districte de Sant Andreu. Cerquem algú amb experiència amb col·lectius de joves en situacions de risc social, experiència en disseny, planificació i programació d’activitats per a adolescents i joves. La seva finalitat serà la de gestionar l’espai i els seus recursos, fomentar la participació dels infants o joves i adaptar les necessitats a les demandes detectades. Oferim contracte de 20 hores a la setmana, de dilluns a divendres de 16h a 20h, amb inici al desembre.

Requisits:

  • Llicenciat/da en Educació Social, Títol de Grau Superior en Animació Sociocultural o similar.
  • Experiència en el món del lleure
  • Experiència amb col·lectius de joves en situacions de risc social.
  • Experiència en disseny, planificació i programació d’activitats per joves.
Llegir més

Auxiliar de Gestió de Projectes Socials

Descripció anunci:

Casal dels Infants Acció Social als Barris cerca un/a auxiliar de gestió de projectes socials.

Requisits:

  • Flexibilitat per l’assumpció de tasques i funcions diverses relacionades amb els projectes
  • Capacitat d’iniciativa i creativitat
  • Capacitat, disposició i flexibilitat per a treballar en equip i amb voluntariat
  • Orientació al resultat
  • Es valorarà experiència en funcions similars a les descrites, preferentment en ONLs
  • Domini del paquet ofimàtic OFFICE (especialment Word i Excel)
  • Capacitat de redacció i de síntesi de textos en català i en castellà
  • Capacitat per organitzar, arxivar i classificar informació
  • Autonomia, responsabilitat i elevada capacitat d’organització personal
  • Cicle formatiu en gestió administrativa i/o finances.
  • Es valorarà coneixement sobre funcionament d’ONLs
  • Imprescindible català i castellà escrit.
  • Es valorarà experiència en tasques administratives

Feines a desenvolupar:

  • Donar suport en diferents processos de gestió de projectes
  • Organitzar, arxivar i classificar documentació.
  • Fer seguiment de contactes i relacions amb interlocutors tècnics i administratius de les administracions públiques relacionades amb el projecte
  • Donar suport en la elaboració de materials diversos necessaris pel projecte
  • Introducció de dades en aplicatius informàtics
  • Fer gestions telefòniques relacionades amb el projecte (generació de contactes, concertació de visites,…)

Horari: 40 h setmanals. Es precisa disponibilitat horària i certa flexibilitat
Sou: 1205,56 € bruts anuals per 12 pagues

Enviar el currículum abans del 14/12/15 amb format Word o Pdf per correu electrònic amb la referència a l’assumpte “1511ACR” a Recursos Humans: rh009@casaldelsinfants.org.

 

Entitat o associació:
Casal dels Infants, Acció Social als Barris
Telèfon:
93 317 0013
Llegir més

Tècnic/a de Projectes i Ajuts a Projecte Home

Descripció anunci:

Projecte Home és una ONG catalana creada el 1995 per al tractament i la prevenció de les drogodependències, l’alcoholisme i les ludopaties. La nostra missió és promoure la dignitat i l’autonomia de les persones.

És fruit de la voluntat de la societat civil catalana que va veure la necessitat, ara fa 20 anys, d’impulsar una resposta no governamental i de qualitat que garantís que qualsevol ciutadà resident a Catalunya amb problemes de drogues pogués ser atès adequadament.

Avui dia, actua específicament a Lleida, Tarragona i Barcelona i dóna atenció a més de 170 persones. 

Tasques a desenvolupar:

  • Elaborar projectes de Projecte Home Catalunya, presentar-los per a aconseguir ajuts econòmics d’institucions públiques i privades, i justificar-los si foren atorgats.
  • Elaborar memòries i justificacions dels projectes amb ajuts atorgats.
  • Recerca de noves convocatòries i anàlisi de idoneïtat de les bases.
  • Promoure la relació i coordinar-se amb els professionals a nivell tècnic de les institucions públiques i privades.
  • Gestió administrativa de les places conveniades.
  • Arxivar i custodiar la documentació.
  • Realitzar altres tasques de gestió quan la direcció ho estimi oportú.

Requisits:

  • Experiència en la gestió d’ajuts en l’àmbit públic i privat
  • Expertesa en elaboració, justificació i avaluació de projectes i marc lògic
  • Capacitat per treballar amb planificació, ordre i auto-organització del temps
  • Alt nivell de redacció escrita, tant català com castellà
  • Bon maneig de les TIC
  • Gestió de la feina en períodes d’alta intensitat
  • Persona habituada i que promou el treball en equip
  • Persona propositiva i amb iniciativa
  • Persona assertiva per resoldre conflictes amb altres tècnics o administracions
  • Bon maneig de les relacions socials i habilitats de presentació oral
  • Disponibilitat per assumir altres tasques de l’Àrea de Gestió, quan s’escaigui
  • Titulació universitària, estudis mínims: llicenciatura.

Es valorarà:

  • Alt nivell d’anglès

Competències:

  • Gestió de conflictes: anàlisi i resolució de problemes
  • Optimisme i entusiasme
  • Flexibilitat
  • Organització i planificació
  • Fiabilitat tècnica i personal
  • Comunicació interpersonal
  • Treball en equip

Contracte de jornada completa, duració sense especificar. Salari: segons forquilla entre 18.000 i 24.000 €/bruts anuals.

Entitat o associació:
Projecte Home
Telèfon:
93 469 32 25
Llegir més

Coordinador/a de Fundraising Internacional

Descripció anunci:

Educo (membre de l’aliança ChildFund a Espanya) és una ONG global de desenvolupament. Defensem els drets de la infància i promovem el canvi social sostenible a través de la millora de les condicions de les poblacions vulnerables, especialment la infància. Per tant, la nostra acció es basa en la Convenció dels Drets del Nen.
Els nostres tres objectius institucionals són: educació, protecció i la governança.

Educo treballa a Àsia/Amèrica Llatina/Àfrica des de 1998/1997/1998, tant directament com a través de contraparts locals. Els nostres països d’intervenció són Cambodja, Filipines, Índia, Bangladesh, Perú, Equador, Bolívia, Guatemala, El Salvador, Nicaragua, Malí, Senegal, Benín, Burkina Faso. MISSIÓ Dissenyar i recolzar en la implementació de l’estratègia de captació de fons internacional. Recolzament en la formulació i seguiment de projectes finançats per donants externs internacionals.

Objectius del lloc de treball:

1) Implantació de l’estratègia de fundraising d’Educo a nivell internacional.

2) Fer mapeig i seguiment de possibles fonts de finançament.

3) Suport per a la presentació de projectes i programes de cooperació a donants internacionals, assegurant la qualitat tècnica dels expedients presentats i el seguiment òptim dels mateixos.

4) Formació i manteniment de relacionals institucionals amb donants i xarxes potencials, sobretot a Europa.

5) Coordinar l’equip de finançament internacional a les tres regions (Àfrica, Àsia i Amèrica). 

Requisits:

  • Formació superior en ciències socials i humanes. Es valoraran altres formacions si estan acompanyades d’experiència laboral.
  • Mínim de 3 anys d’experiència en Fundraising amb agències de desenvolupament regionals, nacionals o internacionals; agències bilateral- i multilaterals; ambaixades i/o fundacions privades.
  • Experiència en l’àmbit de Cooperació Internacional i Enfocament de Drets de la Infància.
  • Experiència en la gestió de cicle de projectes i marc lògic.
  • Experiència en redacció i justificació de projectes de cooperació internacional
  • Bon domini de castellà, anglès i francès.
  • Disponibilitat per viatjar en l’entorn internacional de forma habitual.

Competències:

  • Bona gestió d’equips
  • Bona comunicació escrita en anglès, castellà i francès per a l’elaboració de, expedients i informes segons els requisits de les convocatòries, tant públiques com a privades.
  • Gran capacitat de planificació i de gestió de temps i terminis estrictes.
  • Gran capacitat per gestionar subvencions, analitzar riscos i solucionar problemes
  • Capacitat de planificació, lideratge i acompanyament als equips que treballen en programes amb subvencions.
  • Alta capacitat de negociació, facilitació i influència.
  • Treball en xarxa i construcció de relacions.
  • Capacitat d’interactuar i treballar amb efectivitat amb persones a tots nivells.

Data límit d’enviament: 30 de novembre

Entitat o associació:
Educo
Telèfon:
933 00 11 01
Email:
cv@educo.org
Llegir més
Pàgina 106 de 114« Primera...102030...104105106107108...Última »