Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Auxiliar administratiu/va – Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGIC)

Descripció anunci:

La Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya, és una organització sense ànim de lucre que aglutina associacions gitanes de tota Catalunya. És l’entitat més representativa de l’associacionisme gitano en la societat catalana i es va crear amb l’objectiu de defensar i promoure els drets i la cultura del Poble Gitano de Catalunya.
El primer intent de crear una federació va ser al 1987, entenent que era important crear una entitat que englobés tots els interessos de les associacions dedicades a defensar els interessos del Poble Gitano. Finalment, en 1991 es va crear la Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC). 

Cerquen un/a auxiliar administratiu/va. Data límit 25/04/2018.

Funcions:

  • Atenció i recepció telefònica.
  • Atenció i recepció presencial.
  • Gestió de documentació interna.
  • Gestió i facturació en bases de dades pròpia.
  • Gestió de comandes i subministraments de l’oficina.
  • Arxiu.
  • Suport a l’àrea d’economia/comptabilitat i tresoreria.

Requisits:

  • Estudis mínims Formació Professional Grau Mitjà – Administració.
  • Alts coneixements del paquet Office (i nivell avançat en EXCEL).
  • Experiència mínima de 2 anys.
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.

Competències transversals:

  • Capacitat en gestió econòmica d’entitats sense afany de lucre.
  • Comunicació oral en català i castellà.
  • Comunicació escrita en català i castellà.
  • Organització i planificació.
  • Iniciativa.
  • Disposició a l’aprenentatge/polivalència
  • Resolució de problemes.  
  • Dinamisme/constància.
  • Responsabilitat.
  • Treball en equip.
  • Orientació al/la client/a.
  • Orientació als resultats.
  • Orientació a la qualitat.
  • Informàtica.

S’ofereix:

  • Incorporació immediata.
  • 25 hores/setmanals (en horari a determinar).
  • Contracte per obra i servei fins a 31 de desembre de 2018.
  • Sou brut anual segons conveni del lleure (Auxiliar administratiu/va).
  • Lloc de treball a l’Hotel d’Entitat de La Pau (Barcelona).

Els/les interessats/des han d’enviar el currículum a rrhh@fagic.org abans del 25 d’abril del 2018. Ref.: 2018-004- Auxiliar administratiu/va.

 

Entitat o associació:
Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya
Telèfon:
933 051 071
Llegir més

Directors/es de lleure casals Socials Agost 2018 – Fundació Pere Tarrés

Descripció anunci:

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquen 6 Directors/es de lleure educatiu per casals d’estiu socials a l’Agost. Es tracta de casals destinats a infància en situació de risc i es realitzen en diferents barris de Barcelona i poblacions de rodalies. És necessari respondre el formulari abans del 30/04/2018.

Funcions:

  • Liderar la planificació de les activitats del casal d’estiu: definició d’objectius educatius, programació d’activitats, etc.
  • Vetllar per la bona realització de les activitats.
  • Dinamitzar l’avaluació de l’activitat i fer-ne els informes corresponents.
  • Gestionar l’equip.
  • Contacte amb les famílies.

Cerquen persones amb experiència amb infància en risc, amb titulació i disponibilitat per treballar durant el mes d’Agost (en alguns casals concrets cal tenir disponibilitat ja des de l’última setmana de Juliol)

 Requisits:

  • Disposar del títol de director/a de lleure.
  • Experiència prèvia mínima d’1 any en tasques de coordinació en el lleure.
  • Experiència amb infància en risc.
  • Nivell alt de català.
  • Disponibilitat a l’Agost.
  • Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals.

 

Entitat o associació:
Fundació Pere Tarrés
Telèfon:
934 301 606
Llegir més

Educador/a Social – Fundació Bayt al-Thaqafa

Descripció anunci:

La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats. 

El professional contractat s’integrarà a l’equip dels pisos d’acollida per a persones refugiades, i haurà d’acollir, acompanyar i treballar amb les persones refugiades que arribin al projecte, especialment en l’àmbit de la Salut mental. Alhora que s’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades, i elaborar la documentació necessària per al seguiment i justificació del projecte. Data límit 28/04/2018.

Funcions:

  • Acollir a les persones refugiades.
  • Avaluar les necessitats i elaborar un Pla de Treball educatiu.
  • Realitzar el seguiment educatiu pertinent.
  • Realitzar els acompanyaments que es considerin necessaris.
  • Coordinar-se amb l’equip dels pisos d’acollida i amb els diferents programes, projectes i professionals que es requereixi de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
  • Coordinar-se amb les entitats subcontractades que participaran en el desenvolupament del programa.
  • Coordinar-se amb les entitats del territori que es consideri.
  • Elaborar els informes necessaris per a la justificació i sol·licitud del projecte.
  • Avaluar mitjançant indicadors i informes l’impacte del projecte.

Aptituds, coneixements i competències requerides:

  • Titulació en Educació Social i/o similars.
  • Nivell avançat d’Ofimàtica.
  • Experiència de treball en projectes de salut mental.
  • Dos anys d’experiència en lloc de treball similar.
  • Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
  • Flexibilitat i mobilitat.
  • Habilitats de treball en equip.
  • Actituds i habilitats socials i de comunicació.
  • Orientació a la qualitat.

S’ofereix:

  • Contractació: Temporal (1 any)
  • Salari Brut: Segons conveni d’acció social
  • Dedicació: Jornada 38,5h/setmana
  • Distribució horària: Horari de matins i tardes
  • Incorporació: 1 de maig 2018

Dades de contacte:

Data límit de recepció de CV: 28 de abril del 2018

Enviar sol·licituds a daniel.ibarz@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Convocatòria Educador/a Social – Pisos d’acollida per a persones refugiades”

 

Entitat o associació:
Fundació Bayt al-Thaqafa
Telèfon:
933 198 869
Llegir més

Convocatòria per cobrir una substitució de la plaça de tècnic/a d’administració del CNJC

Descripció anunci:

El CNJC és la plataforma que aglutina les principals entitats juvenils de Catalunya. Un dels seus objectius principals és defensar els interessos de les persones joves a través de la incidència política, la sensibilització social i la formació. Per fer-ho possible el CNJC s’estructura tècnicament en tres grans àrees coordinades entre si internament: programes, comunicació i administració.

La tasca de la plaça d’administració és la de donar suport tècnic als projectes del CNJC, essencialment pel que fa a la seva logística. El treball està directament vinculat amb la gerència de l’entitat que conjuntament duen a terme tota l’administració i manteniment de l’entitat. Data límit 23/04/2018.
 
Funcions generals:

  • Atenció telefònica i al públic.
  • Gestió del registre d’entrada i sortida.
  • Gestió de l’Arxiu del CNJC.
  • Control d’agenda.
  • Vetllar per una gestió de la informació estandarditzada i controlada.
  • Redacció de documents i correus electrònics.
  • Relació amb proveïdors.
  • Suport directe a gerència i comptabilitat.
  • Vetllar per l’actualització del Portal de Transparència.
  • Suport administratiu a l’equip tècnic i al secretariat del CNJC.
  • Manteniment de la seu i del material administratiu.
  • Suport a projectes i a les activitats pròpies del CNJC.
  • Organització de la facturació i pagaments.

 
Perfil requerit:

  • Titulació universitària.
  • Flexibilitat horària.
  • Trajectòria o participació en organitzacions o moviments juvenils.

 

Competències necessàries:

  • Coneixement de les institucions catalanes (Govern de la Generalitat, Parlament de Catalunya i ens municipals).
  • Experiència en disseny, gestió i avaluació de projectes.
  • Capacitat d’organització i de treball tant autònomament com en equip.
  • Coneixement del món associatiu juvenil.
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.
  • Domini oral i escrit de l’anglès i el castellà.
  • Coneixements informàtics (entorn Open Office, paquet Office, Internet…).

 
Es valorarà:

  • Estudis/Coneixement en administració i gestió de la informació.
  • Experiència professional en tasques administratives.
  • Coneixements d’altres idiomes i nivell superior (D) de Català.
  • Ser menor de 30 anys.

 
S’ofereix:

  • Contractació 24 h setmanals.
  • Es requerirà flexibilitat horària per poder adaptar-se a l’horari associatiu.
  • Contractació temporal per substitució de maternitat (període de prova: 2 mesos).
  • Sou brut mensual aproximat 1.100 €.
  • Lloc de treball: Barcelona.
  • Inici esperat: abril de 2018.

 
Per formalitzar la candidatura es imprescindible fer arribar el CV a consell@cnjc.cat i omplir el següent formulari abans del dia 23 d’abril de 2018.

Per a més informació, truqueu al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya: 93 368 30 80

 

Entitat o associació:
Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC)
Telèfon:
933 683 080
Llegir més

Àrea de salut i comunitat – Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS)

Descripció anunci:

La Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) cerca una persona per incorporar-se a l’equip tècnic, concretament a l’àrea de salut i comunitat. La seva feina consistiria  a liderar el projecte comunitari “Grans Actius” d’impuls del voluntariat en l’àmbit de la salut  a les àrees d’atenció primària (CAP’s).  Aquests equips de voluntaris realitzen tasques d’acompanyament a persones afectades per malalties cròniques,  discapacitat i/o en situació  de dependència per tal que puguin ser atesos a les seves visites mèdiques programades.

Perfil:

  • Titulació universitària.
  • Es requereix experiència en:
    • Treball en el tercer sector.
    • Gestió d’equips de Voluntariat.
    • Treball comunitari en barris/territoris.
    • Elaboració de  sol·licituds i justificacions de  projectes.
    • Implementació, seguiment i avaluació de projectes.
    • En el tracte amb l’administració publica.
  • Coneixement de xarxes informàtiques i office.
  • Català i Castellà  parlat i escrit.
  • Valorarem com molt positiu el coneixement de la xarxa sanitària pública catalana.

Habilitats:

Es requereix una persona molt metòdica i organitzada, amb capacitat de motivació i experiència en lideratge d’equips de voluntariat. Facilitat per l’adaptació i reformulació de projectes al context on s’implementa.

Funcions:

Totes les que són pròpies del treball comunitari en barris/territoris on s’implementarà el projecte:

  • Diagnosi/difusió i motivació dels agents del barri a la participació en el projecte.
  • Formació d’equips de voluntariat (captació, selecció, formació, seguiment i coordinació dels mateixos).
  • Implementació del projecte en el CAP de referencia (posada en marxa, seguiment, coordinació avaluació).

Vetlla per la sostenibilitat econòmica del projecte:

  • Presentació del projecte a les convocatòries de subvencions de les AAPP i altres fonts de finançament

S’ofereix:

  • Mitja jornada de dilluns a divendres en horari de matins.
  • Incorporació immediata.
  • Contracte indefinit amb 1 any de prova.
  • Remuneració segons l’escala salarial de l’entitat.
  • Interessats enviar cv a programes@voluntaris.cat

Les persones interessades hauran d’enviar el currículum al correu programes@voluntaris.cat abans del 20 d’abril del 2018.

 

Entitat o associació:
Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS)
Telèfon:
933 141 900
Llegir més
Pàgina 1 de 7112345...102030...Última »