Skip to Content

cercador Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-compartir-local

Compartir local

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Plaça de Tècnic/a de Intervenció Social per a la seu de Barcelona

Descripció anunci:

Assemblea de Cooperació per la Pau convoca una plaça de Tècnic/a de Intervenció Social per a la seu de Barcelona.

Assemblea de Cooperació Per la Pau (ACPP) és un instrument, un punt de trobada de persones que aspiren a viure en un món que cimenti els seus pilars en la dignitat, la justícia i la igualtat i es posen a això per aportar col·lectivament el seu granit de sorra. Les regles del joc no són neutres i el treball de ACPP s’emmarca en el desig de canviar-les des de la pràctica quotidiana. ACPP tampoc és neutra, la seva labor s’encamina a aconseguir una societat més igualitària en la qual totes les persones tinguin la possibilitat de viure una vida digna. La cooperació internacional, l’acció a les escoles, la Intervenció social als nostres barris i ciutats i la sensibilització ciutadana són punts de suport fonamentals en aquesta labor d’incidència política. ACPP es defineix com una organització independent, progressista i laica.

Funcions del lloc de treball:

La persona contractada s’encarregarà de gestionar els projectes de d’Intervenció Social la Delegació de l’ACPP a Catalunya, però també potser haurà de donar suport també gestions de Cooperació Intencional. Per tant hauria de idear, analitzar, identificar, formular, executar i fer el seguiment dels projectes i tasques que li siguin assignades.

 

Requisits del lloc de treball:

  • Experiència en formulació i seguiment de projectes.
  • Imprescindible bon nivell de català i castellà, parlat i escrit.
  • Capacitat de treball en equip
  • Domini del paquet Windows-Office
  • Afinitat amb els valors de la organització

 

Es valorarà positivament:

  • Domini de l’anglès o el francès.
  • Experiència en el món associatiu, l’activisme i l’interès en la incidència política.
  • Coneixements i experiència a l’àmbit de l’Economia Social i Solidaria

 

Condicions laborals:

  • Jornada de 40 h setmanals
  • El salari segons l’escala salarial de l’organització.

Els/les interessats/interessades poden enviar el seu CV amb fotografia recent i carta de motivació a l’adreça catalunya@acpp.com amb la següent referència a l’assumpte: “Vacant tècnic/a de Intervenció Social” fins el 2 d’octubre 2017.

Incorporació al novembre

Entitat o associació:
Assemblea de Cooperació Per la Pau (ACPP)
Telèfon:
93 268 14 96
Llegir més

Coordinador/a de l’equipament – Aula Ambiental Bosc Turull

Descripció anunci:

La Societat Catalana d’Educació Ambiental (SCEA) obre convocatòria per la selecció d’una persona responsable de la coordinació i gestió de l’Aula Ambiental Bosc Turull, equipament municipal centrat en la millora de la biodiversitat urbana i en la promoció de pràctiques comunitàries de sostenibilitat, reforçant i potenciant l’encreuament entre l’eix social i l’ambiental.

Funcions:

  • Dinamització i gestió de l’Aula Ambiental Bosc Turull i del seu projecte educatiu.
  • Atenció i informació al públic.
  • Elaboració del programa d’activitats.
  • Dinamització comunitària i coordinació dels col·lectius amb projecte permanent a l’equipament.
  • Suport i assessorament pedagògic als centres educatius participants.
  • Inscripció, preparació i suport en el desenvolupament de les activitats.
  • Comunicació i difusió (newsletter, gestió xarxes socials, creació notes de premsa, relació amb mitjans de comunicació)
  • Reunions de coordinació amb l’equip de treball, la Xarxa d’Equipaments Municipals i l’Administració.
  • Seguiment comptable i administratiu del projecte.
  • Elaboració de memòries tècniques, justificacions comptables i indicadors.
  • Resolució de possibles incidències.
  • Preparació, redacció i presentació de projectes relacionats amb la sostenibilitat urbana i els projectes comunitaris socioambientals.
  • Participació en el desenvolupament de les línies de treball de la SCEA.

Requisits indispensables:

  • Titulació: Llicenciatura universitària o Grau equivalent preferentment en Ciències Ambientals o
    Biologia, o bé llicenciatura/grau en ciències socials, pedagogia o ciències de l’educació amb
    experiència i coneixements acreditables en medi ambient urbà.
  • Formació addicional: en l’àmbit de l’educació ambiental, la participació ciutadana i el treball
    comunitari. Coneixements avançats d’ofimàtica i comunicació (paquet office, gestors de continguts
    web, Internet i xarxes socials).
  • Experiència: Imprescindible dos anys d’experiència contrastable en:
    • gestió i dinamització d’equipaments
    • creació de recursos didàctics i programes pedagògics
    • programació, planificació i coordinació d’activitats
    • treball comunitari i desenvolupament d’iniciatives socioambientals
    • redacció de memòries, informes, pressupostos i justificacions
  • Competències: Capacitat organitzativa, de gestió i coordinació. Iniciativa, creativitat i autonomia. Persona polivalent i proactiva. Bones habilitats comunicatives i de mediació/resolució de conflictes,
    capacitat de presa de decisions i de treball en equip.
  • Idiomes: Domini acreditat del català i el castellà tant parlat com escrit.

Es valorarà:

  • Ser soci/a de la SCEA
  • Experiència i coneixement en el tercer sector social, ambiental i de l’economia social i solidària.
  • Coneixement i participació en projectes associatius i comunitaris relacionats amb la sostenibilitat.
  • Coneixement del territori i dels col·lectius del barri (Vallcarca)/districte (Gràcia)
  • Coneixements sobre temàtiques relacionades amb la sostenibilitat a la ciutat, especialment sobre biodiversitat urbana.
  • Experiència en assessorament pedagògic i formatiu a professorat
  • Altres idiomes
  • Flexibilitat i bon tracte

Condicions Laborals:

  • Ubicació del lloc de treball: Barcelona.
  • Jornada: 31h setmanals (fonamentalment matins, dimecres tarda i dissabtes/diumenges matí cada 15 dies).
  • Tipus de contracte: Substitució malaltia i baixa per maternitat (nòmina)
  • Conveni: Oficines i despatxos.
  • Sou: 16.023,92€ anuals (1335,33€ bruts mensuals)
  • Incorporació: Immediata
  • Duració: Aproximadament fins al març del 2018. Període de prova.

Les persones interessades podran fer arribar el seu CV i carta de motivació a scea@scea.cat fins el dia 15 de setembre de 2017. És necessari acreditar els mèrits i requisits indispensables a la carta de motivació. Especificar a l’assumpte del correu l’oferta a la qual s’opta: “CoordinacioEquipamentAABT..”

 

Entitat o associació:
Societat Catalana d’Educació Ambiental
Telèfon:
93 213 39 45
Email:
scea@scea.cat
Llegir més

Coordinador/a del programa educatiu – SCEA

Descripció anunci:

La Societat Catalana d’Educació Ambiental obre convocatòria per a la selecció d’una persona responsable de la coordinació, disseny i gestió de la 7a edició d’un programa educatiu dirigit a professorat d’una vuitantena d’escoles i instituts de la ciutat de Barcelona.

Funcions:

  • Disseny, execució i avaluació del programa.
  • Seguiment i assessorament pedagògic al professorat dels centres educatius participants.
  • Preparació i desenvolupament de les sessions de formació dirigides al professorat.
  • Creació i millora dels materials educatius.
  • Coordinació del tractament de dades.
  • Coordinació de la producció d’actes i creació de materials.
  • Coordinació de l’entrega i rebuda de materials a cadascun dels centres.
  • Recollida de dades, inscripció a les formacions i trobades i retorn d’informació.
  • Resolució de possibles incidències.
  • Reunions de coordinació amb l’equip tècnic.
  • Reunions amb l’Administració.
  • Seguiment comptable i administratiu del projecte.
  • Elaboració de memòries tècnica justificativa i comptable.
  • Col·laborar en la preparació, redacció i presentació de projectes relacionats amb l’educació ambiental.
  • Participar en el desenvolupament de les línies de treball de la SCEA.
  • Requisits indispensables:
  • Titulació: Llicenciatura universitària o Grau equivalent preferentment en Ciències Ambientals, Biologia o Pedagogia.
  • Formació addicional: es valorarà formació addicional en l’àmbit de l’educació ambiental, la pedagogia i la didàctica de les ciències. Coneixements avançat d’ofimàtica i comunicació (paquet office, Internet i xarxes socials).
  • Experiència: Imprescindible dos anys d’experiència contrastable en:
    • coordinació i direcció de projectes en l’àmbit educatiu.
    • disseny de recursos didàctics i programes pedagògics.
    • assessorament pedagògic i formatiu a professorat.
    • redacció de memòries, informes i pressupostos.
  • Competències: Capacitat de coordinar i planificar l’actuació de l’equip de treball. Iniciativa, creativitat i autonomia. Persona polivalent i proactiva. Bones habilitats comunicatives i de resolució de conflictes, capacitat de presa de decisions i de treball en equip.
  • Idiomes: Imprescindible acreditar nivell alt de català i castellà tant parlat com escrit.

Es valorarà:

  • Ser soci/a de la SCEA.
  • Coneixement del món educatiu i experiència en educació formal.
  • Experiència en el món associatiu i en economia social i solidària.
  • Coneixement en l’àmbit de la prevenció i gestió de residus.
  • Altres idiomes.
  • Flexibilitat i bon tracte.

Condicions Laborals:

  • Ubicació del lloc de treball: Barcelona.
  • Jornada: mitja jornada (20 h setmanals).
  • Tipus de contracte: Obra i servei (nòmina).
  • Conveni: Oficines i despatxos.
  • Sou: 10.338,01€ anuals (861,50€ bruts mensuals)
  • Incorporació: Immediata
  • Duració: 7a edició programa educatiu (curs escolar: fins el 30 de juny de 2018). Període de prova de 3 mesos. Possibilitat de pròrroga.

Les persones interessades podran fer arribar el seu CV i carta de motivació a scea@scea.cat fins el dia 15 de setembre de 2017. És necessari acreditar els mèrits i requisits indispensables a la carta de motivació. Especificar a l’assumpte del correu l’oferta a la qual s’opta: “CoordinacioProgramaEducatiu.”

Entitat o associació:
Societat Catalana d’Educació Ambiental
Telèfon:
93 213 39 45
Email:
scea@scea.cat
Llegir més

Administració i comptabilitat a l’OTD de Barcelonès – Minyons Escoltes i Guies de Catalunya

Descripció anunci:

Minyons Escoltes i Guies de Catalunya convoca plaça vacant d’administració i comptabilitat per a l’Oficina Tècnica de la Demarcació de Barcelonès.

Tasques a desenvolupar:

  • Seguiment econòmic dels agrupaments de la Demarcació.
  • Seguiment i atesa als equips de voluntaris i agrupaments de la Demarcació.
  • Revisió i gestió de la documentació econòmica relativa a les convocatòries de subvencions i convenis.
  • Realitzar tasques administratives i de comptabilitat per al funcionament diari de l’oficina.
  • Realitzar el control i previsió de la tresoreria de la Demarcació.
  • Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental
  • Coordinació i seguiment de tasques de l’Oficina de Serveis Generals.

Requisits:

  • Formació en comptabilitat, economia i administració.
  • Domini del Pack Office (especialment, fulls de càlcul).
  • Capacitat d’iniciativa, organització i autonomia personal
  • Capacitat de treball amb equips de voluntaris i interlocució amb administracions i agents socials.
  • Domini del català (nivell C).

Es valorarà:

  • Experiència en tasques administratives i de comptabilitat.
  • Experiència en el món associatiu
  • Coneixement del món associatiu i de l’entorn de relacions de MEG a nivell local
  • Coneixement de l’escoltisme i el guiatge i motivació per les finalitats de l’entitat

Condicions laborals:

  • Contracte laboral indefinit a càrrec de MEG
  • Jornada laboral de 37,5 hores setmanals
  • Lloc de treball: Demarcació del Barcelonès de MEG (Pg. d e Fabra i Puig, 260, 4t, Barcelona)
  • Incorporació immediata
  • Salari: segons conveni amb categoria laboral Oficial Administrativa
  • Data límit d’enviament de currículums 11 de setembre de 201 7 a les 24 hores (no s’acceptaran currículums fora de termini).
  • Enviar a: barcelones@escoltesiguies.cat
Entitat o associació:
Minyones Escoltes i Guies de Catalunya - Demarcació del Barcelonès
Telèfon:
933 403 450
Llegir més

Plaça de coordinador/a de projectes del Sector geogràfic Barcelona

Descripció anunci:

Esplac ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de coordinador/a de projectes del Sector geogràfic Barcelona d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 17 de setembre de 2017. Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència ST_BCN a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Coordinar i desenvolupar el suport associatiu i pedagògic als esplais.
  • Assistir a les reunions de Sectors i a les de l’Equip general de sectors que s’escaiguin.
  • Suport al funcionament, activitats i projectes definits en el Pla de treball del Sectors geogràfics.
  • Redacció, seguiment i avaluació dels projectes definits en el Pla de treball d’Esplais Catalans.
  • Coordinació amb la Secretaria tècnica per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir com part de l’equip.

Es demana:

  • Titulació universitària en el camp de l’educació i/o social o en procés d’obtenir-la.
  • Títol de Director/a d’entitats de lleure infantil i juvenil.
  • Tenir menys de 30 anys.
  • Nivell alt de català i competència escrita.
  • Coneixement en l’elaboració de projectes, memòries i altra documentació.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.

Coneixements:

  • LibreOffice, gestió de correu i Internet.
  • Capacitat d’organització i gestió del temps.
  • Capacitat de treball en equip i autonomia personal.
  • Capacitat de flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral.
  • Vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

Es valorarà:

  • Experiència com a responsable d’esplai.
  • Experiència en les funcions descrites.
  • Coneixement d’idiomes.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20 h setmanals.
  • Sou segons l’escala salarial de l’entitat (11.172,87 € bruts anuals).
  • 2 mesos de prova
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Barcelona.
Entitat o associació:
Esplais Catalans
Telèfon:
93 302 61 03
Llegir més
Pàgina 1 de 5312345...102030...Última »