Skip to Content

Tècnic/a de suport a les entitats federades – Federació Ecom
Descripció anunci:

La Federació Ecom obre una plaça de tècnic/a de suport a les entitats federades. Cal enviar el currículum a projectes@ecom.cat abans del 15 de febrer del 2018.

Funcions i tasques a desenvolupar:

En dependència de la persona responsable, oferir suport a les entitats federades, d’acord al pla de treball, per a contribuir a la seva millora contínua.

  • Acollida i assessorament de noves entitats que es volen federar.
  • Atenció personalitzada a les entitats federades, resposta a les seves consultes (gestió associativa i, també, gestió de serveis) i suport en les seves activitats.
  • Assessorament i detecció de les necessitats de les entitats.
  • Organització i dinamització de grups de treball i reflexió.
  • Promoció i suport en l’execució de noves estratègies de debat i participació.
  • Suport en l’organització i coordinació d’espais de formació.
  • Anàlisi de normatives que afecten a les entitats.
  • Redacció de documents amb informació de matèries del interès de les entitats federades.
  • Elaboració i edició dels butlletins mensuals i quinzenals dirigits a les entitats federades.
  • Manteniment de la base de dades de les entitats actualitzada.
  • Generar noves idees de treball i servei amb i per les entitats.
  • Organització de l’assemblea de la Federació ECOM.
  • Relació amb diferents institucions i administracions públiques i participació en les reunions/grups de treball que es generin.
  • Presentació de sol·licituds i justificacions a diferents convocatòries públiques i privades.
  • Altres tasques de suport a l’àrea en general.

Requeriments:

  • Formació: mínima de Cicle Formatiu Grau Superior.
  • Domini del paquet Office.
  • Nivell C català.

Experiència:

  • Treball amb associacions i amb persones amb discapacitat (mínim dos anys).
  • Gestió d’entitats i serveis d’economia social.
  • Presentació de projectes i justificacions de convocatòries de subvencions públiques o privades.

Competències:

  • Treball en equip.
  • Compromís.
  • Atenció centrada en la persona.
  • Adaptació als canvis i polivalència.
  • Capacitat d’iniciativa i proactivitat.
  • Capacitat de comunicació i interrelació amb diferents públics.
  • Capacitat per dinamitzar grups i reunions.
  • Capacitat d’organització i planificació del treball.
  • Capacitat analítica.
  • Capacitat de redacció de projectes, documents i informes.

Es valorarà:

  • Formació específica en associacionisme i gestió d’entitats socials.
  • Certificat de discapacitat.
  • Nivell mig d’anglès.
  • Coneixement d’eines 2.0 i xarxes socials.

S’ofereix:

  • Incorporació: Immediata.
  • Jornada laboral: 35 hores setmanals.
  • Contracte d’Obra i servei fins el 31/12/2018.
  • Retribució de: 1347,31€ bruts mensuals (per 14 pagues).
  • Lloc de treball: seu d’ECOM Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, pral. 2a).

Els/les interessats/des hauran de fer arribar el seu currículum per correu electrònic a projectes@ecom.cat especificant a l’assumpte “REF.126″ abans del 15 de febrer del 2018. També es podrà portar a la seu d’ECOM o enviar-lo per fax al 93 451 69 04.

Entitat o associació:
Federació Ecom
Telèfon:
934515550