Skip to Content

Tècnic/a assessor/a de finançament i fiscalitat al Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Descripció anunci:

 El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de Tècnic/a assessor/a de finançament associatiu a Torre Jussana- Centre de Serveis a les Associacions.

Torre Jussana és un servei de l’Ajuntament de Barcelona gestionat pel Consell d’Associacions de Barcelona, que té com a missió afavorir el desenvolupament associatiu mitjançant l’oferiment de serveis i recursos que responguin a les necessitats del sector.

La gestió de Torre Jussana s’organitza en diferents àrees de treball, i una d’elles és l’Espai de Vida Associativa des d’on es deriven els programes d’assessoraments i acompanyaments orientats a l’enfortiment i al desenvolupament del teixit associatiu de la ciutat de Barcelona.

Tasques a realitzar:

  • Assessorar presencialment i a distància en matèria fiscal, comptable i de recerca de fons de finançament.
  • Assessorar en la confecció d’obligacions tributàries periòdiques a entitats sense ànim de lucre (IS, IVA, IRPF, etc.).
  • Assessorar en la definició de pla de comptes i tresoreria, balanços, comptabilitat analítica , tancament comptable, etc.
  • Assessorar a iniciatives de nova constitució.
  • Realitzar formacions específiques en matèria fiscal i comptable.
  • Participar en processos d’acompanyament a les entitats que ho requereixin .
  • Recerca de subvencions públiques i finançament privat adreçats al teixit associatiu.

Es demana:

  • Formació mínima d’FPI o GM d’Administració i Finances. Valorable també formació en ADE, Empresarials o similars.
  • Coneixement i experiència en la realització de tasques similars en gestories, administració pública i entitats no lucratives.
  • Coneixements de la gestió de pressupostos, subvencions, tresoreria i gestió fiscal.
  • Coneixements i experiència en recerca de fons de finançament i campanyes de captació de fons.
  • Ampli coneixement del funcionament i característiques del teixit associatiu català.
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent).
  • Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office.
  • Capacitat comunicativa i docent.
  • Iniciativa.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Compromís amb l’organització.
  • Planificació i organització.
  • Pensament analític.
  • Orientació a l’assoliment i a les persones usuàries.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.

Es valorarà:

  • Coneixements de la legislació i normativa en l’àmbit jurídic que afecta l’associacionisme.
  • Coneixement de plataformes de micromecenatge i finances ètiques.
  • Domini de programes de comptabilitat com A3, Contasol, Contaplus, etc.
  • Participació en la xarxa associativa.

S’ofereix:

  • Jornada: 20 h setmanals, de dilluns a divendres.
  • Horari: Preferiblement tardes (a negociar).
  • Sou brut: 12.200€.
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 8 de gener de 2018.
  • Referència: Assessor/a finançament.
Entitat o associació:
Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
93 256 40 87