Skip to Content

Adjunt/a al responsable d’Administració i Gestió a la Fundació Mans a les mans
Descripció anunci:

A la Fundació Mans a les mans busquem una persona per cobrir el càrrec: Adjunt/a al responsable d’Administració i Gestió.

Funcions:

  • Justificació de subvencions
  • Comptabilitat
  • Elaboració, control i seguiment dels pressupostos anuals de l’Entitat
  • Captació de fons
  • Altres funcions purament administratives i de recepció

S’ofereix:

  • Jornada de 20 hores setmanals (preferiblement matins de 9 a 13)
  • Sou brut mensual: 725€ (14 pagues)
  • Data d’inici: entre el 2 i el 12 de setembre
  • Durada: contracte inicial de 4 mesos, possibilitat de continuïtat

Imprescindible:

  • Grau Administració i Direcció d’Empreses.
  • 2 anys d’experiència en lloc de treball similar (computarà  el temps de pràctiques i/o voluntariat demostrable)
  • Coneixements sòlids de comptabilitat
  • Domini del paquet Office ( excel…)
  • Persona ordenada i metòdica, amb capacitat d’adaptació a l’entorn laboral i amb bona disposició al treball en equip.
  • Experiència en redacció i justificació de subvencions
  • Es valorarà experiència en el camp social i voluntariat

Els currículums es poden enviar fins al 10 de juliol, la selecció es durà a terme entre el 11 i el 25 de juliol, caldrà assistir a entrevistes presencials, als currículums seleccionats se’ls hi demanarà enviar una carta de motivació.
Si voleu formar part del procés de selecció heu de fer arribar el vostre currículum a direccio@mansalesmans.org, a l’atenció d’Abraham.

 

Entitat o associació:
Fundació Mans a les mans
Telèfon:
932 237 923