Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Voluntariat traducció simultània Assemblea General Metges sense Fronteres

Descripció anunci:

Médicos Sin Fronteras busca persones voluntàries per fer traducció simultània (chuchotage) ANGLÈS-ESPANYOL, ANGLÈS-PORTUGUÈS i ANGLÈS-FRANCÈS per a l’Assemblea General 2018 a Barcelona.

Objectiu general i entorn del lloc:

En dependència directa de la Coordinadora de Participació Associativa i sota la seva responsabilitat, les persones voluntàries recolzaran la consecució del servei de traducció simultània chuchotatge de les sessions del Taller per a Personal Nacional de MSF-Espanya organitzat en motiu de l’Assemblea General 2018.

 

Ubicació i dates:

  • Basat en l’Oficina de Barcelona:
  • Horari d’intervenció: de 9 a 17 h.
  • Dates: 7, 8 i 11 de juny de 2018
  • Inici: 5 de juny 2018 (disponibilitat d’assistència a la reunió informativa prèvia duta a terme a la sede)
  • Jornada: Torns de matí i/o tarda

Què oferim:

  • Segur d’accident i malaltia derivat de l’activitat voluntària i reemborsament de les despeses de transport i de la dieta de menjar si fos necessari.

Com s’aplica:

Les persones interessades han d’enviar el seu CV i una carta de motivació indicant a la referència “VOLUNTARIO/A PARA TRADUCCIÓN SIMULTÁNEA MSF” a voluntariat@ub.edu.

Data límit: 03/06/2018

 

Entitat o associació:
Médicos Sin Fronteras
Telèfon:
900 494 269
Llegir més

Convocatòria per a treballar en l’estudi “La gestió comunitària de les remunicipalitzacions en energia”.

Descripció anunci:

Enginyeria sense fronteres obre convocatòria per a treballar en l’estudi “La gestió comunitària de les remunicipalitzacions en energia”.

Amb aquest estudi volem identificar experiències tant al nord com al sud global de municipalització o gestió comunitària de la distribució de l’energia i poder avaluar-ne el rol dels actors i la participació i apropiació de la ciutadania en la gestió i definició de criteris.

Si estàs interessat/da consulta els termes de referència, tens fins a l’11 de juny per presentar-te!

Entrega i producte esperat:
Cal entregar un estudi final, un article-resum del mateix estudi per a facilitar-ne la difusió i tasca comunicativa i finalment preparar una intervenció curta (2 minuts aproximadament) de presentació de l’estudi per ser gravada.
 
Pagament:
El pagament es farà un cop publicat i presentat l’informe mitjançant transferència bancària.
Pagament: 2.500,00€ (a aquesta quantitat li seran aplicats els impostos corresponents).
 
Candidatures:
Les persones interessades poden enviar una carta de motivació i el seu Currículum Vitae en arxiu pdf a: sensibilitzacio@esf-cat.org indicant la referència REF: 18/EstudiEnergia.
Data límit de presentació de candidatures: 11 de juny de 2018.
 
Entitat o associació:
Enginyeria sense fronteres
Telèfon:
933 022 753
Llegir més

Plaça de coordinador/a de projectes del Sector Camp de Tarragona i Penedès, Garraf i Anoia.

Descripció anunci:

Esplac ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de coordinador/a de projectes del Sector geogràfic Camp de Tarragona i Penedès, Garraf i Anoia d’Esplais Catalans. El termini finalitza el dia 20 de juny de 2018. Els currículums i les cartes de motivació les heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència ST_CdT_PGA a l’assumpte del mail.

Funcions:

  • Coordinar i desenvolupar el suport associatiu i pedagògic als esplais.
  • Assistir a les reunions de Sectors i a les de l’Equip general de sectors que s’escaiguin.
  • Suport al funcionament, activitats i projectes definits en el Pla de treball del Sectors geogràfics.
  • Redacció, seguiment i avaluació dels projectes definits en el Pla de treball d’Esplais Catalans.
  • Coordinació amb la Secretaria tècnica per a les funcions assignades i d’altres que puguin sorgir com part
    de l’equip.

Es demana:

  • Titulació universitària en el camp de l’educació i/o social o en procés d’obtenir-la.
  • Títol de Director/a d’entitats de lleure infantil i juvenil.
  • Tenir menys de 30 anys.
  •  Nivell alt de català i competència escrita.
  • Coneixement de l’elaboració de projectes, memòries i altra documentació.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme educatiu i els esplais.
  • Coneixements: LibreOffice, gestió de correu i Internet.
  • Capacitat d’organització i gestió del temps.
  • Capacitat de treball en equip i autonomia personal.
  • Capacitat de flexibilitat i adaptabilitat.
  • Assistència a reunions o activitats d’especial interès fora de l’horari laboral.
  • Vocació de servei als esplais i compromís amb els valors d’Esplais Catalans.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

Es valorarà:

  • Experiència com a responsable d’esplai.
  • Experiència en les funcions descrites.
  • Coneixement d’idiomes.
  • Coneixement en temes específics relacionats amb el projecte educatiu d’Esplais Catalans.

Condicions laborals:

  • Contracte de 20 hores setmanals. Sou segons l’escala salarial de l’entitat (11.509,06 € bruts anuals).
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball habitual: Vilafranca del Penedès i Barcelona.

Tot esperant rebre les vostres sol·licituds, rebeu una molt cordial salutació.

 

Entitat o associació:
Esplais Catalans
Telèfon:
933 026 103
Llegir més

Tècnic/a de Comunicació al Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) obre convocatòria per a la plaça de comunicació d’un dels serveis que gestiona, el Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ). Data límit 12 de juny del 2018.

Tasques a realitzar:

  • Elaboració i desenvolupament del pla de comunicació del CRAJ.
  • Coordinació, elaboració i actualització dels continguts, estructura i grafismes de la pàgina web.
  • Elaboració dels materials gràfics del CRAJ: infografies, cartells, etc.
  • Coordinació de l’edició dels materials i publicacions del CRAJ.
  • Planificació, execució i gestió de la difusió de les diferents activitats del CRAJ.
  • Gestió i dinamització de les xarxes socials del CRAJ (Facebook, Twitter, YouTube).
  • Coordinació i elaboració del .Info, butlletí setmanal informatiu del servei.
  • Realització les formacions i assessories de comunicació del CRAJ.
  • Elaboració materials divulgatius sobre comunicació associativa.

Es demana:

  • Edat entre 20 i 29 anys.
  • Bon nivell de redacció en català.
  • Estudis en matèria de comunicació o periodisme.
  • Experiència laboral en places similars.
  • Experiència i coneixement del moviment associatiu juvenil de Barcelona.
  • Coneixement dels paquets bàsics d’informàtica, sistemes de gestió de continguts web (WordPress), dinamització de xarxes socials i programes de disseny gràfic (Photoshop, Indesign) i edició de vídeos (Premiere).

Es valora:

  • Formació i/o experiència laboral en disseny gràfic i edició de vídeo.
  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip.
  • Experiència prèvia en equips de comunicació associativa.
  • Coneixements d’eines de programari lliure.

S’ofereix:

  • Incorporació a mitjans de juliol.
  • Contracte indefinit, amb període de prova d’un mes.
  • Jornada de 20 hores setmanals.
  • Horari a convenir (matins i tardes).
  • Sou brut anual de 11735,45€ anuals en 14 pagues.

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb
l’assumpte “Ref.ComunicaCRAJ2018” i respondre el següent formulari Formulari plaça de comunicació del CRAJ (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el dimarts 12 de juny de 2018 a les 23:59 hores.

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més

Plaça de Direcció de Projectes i Participació del Consell de la Joventut de Barcelona

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) obre convocatòria per a la plaça de Direcció de Projectes i Participació. Data límit 10 de juny del 2018.

Tasques a realitzar:

  • Coordinació i/o gestió dels programes aprovats en les Línies d’Actuació del CJB.
  • Coneixement i seguiment de les polítiques municipals de joventut.
  • Redacció, gestió i supervisió dels projectes del CJB.
  • Coordinació tècnica amb el Secretariat del CJB.
  • Coordinació amb la Presidència de l’acció política del CJB.
  • Coordinació de l’equip tècnic de projectes del CJB.
  • Coordinació amb gerència per gestionar el funcionament global de l’entitat.
  • Interlocució amb entitats, especialment les membres del CJB, i administracions públiques.
  • Implicació en la globalitat del projecte del CJB.

Es demana:

  • Edat de 20 a 35 anys.
  • Estudis universitaris o superiors.
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona i ampli coneixement d’aquestes.
  • Capacitat d’iniciativa i habilitats de direcció i organització d’equips.
  • Capacitat per assumir un elevat grau de responsabilitat.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària subjecte a les necessitats del projecte.
  • Coneixement del món associatiu juvenil.

Es valorarà:

  • Formació complementària relacionada amb la plaça especialment en la gestió de projectes i entitats.
  • Coneixement d’idiomes.
  • Coneixement de l’entorn Linux, del paquet Open Office.
  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i dels serveis juvenils de Barcelona.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit amb un període de prova de 3 mesos.
  • Incorporació immediata.
  • Jornada de 35 hores setmanals.
  • Horari flexible adaptat a les necessitats dels projectes (a convenir).
  • Sou brut anual de 25329,22 € en 14 pagues.

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte
“Ref.DirPartCJB2018” i respondre el següent formulari: Formulari plaça direcció participació (Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).

La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 10 de juny de 2018 a les 23:59 hores

 

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona (CJB)
Telèfon:
932 654 736
Llegir més

Administratiu/va – Fundació Escolta Josep Carol

Descripció anunci:

La Fundació Escolta Josep Carol obre convocatòria per tal de cobrir una plaça d’Administratiu/va de la Fundació. A continuació, us detallem les condicions generals de la plaça.

Funcions:

  •  Suport administratiu al departament d’Administració i Finances.
  • Atenció telefònica i presencial a les persones usuàries.
  • Elaboració i distribució de documentació, e-mails i correspondència.
  • Preparació de material per cursos i activitats associatives i/o fundacionals.
  • Lliurament de documentació als diferents registres oficials.
  • Suport administratiu a les diferents activitats de l’Associació i la Fundació.
  • Control de compres i subministraments.

Requisits:

  •  Formació Professional Grau superior en Secretariat o Administratiu.
  • Domini en compressió, parla i redacció de català i castellà.
  • Domini de MS Office (Word i Excel especialment).
  • Habilitats comunicatives i per a les relacions interpersonals.
  • Capacitat d’organització i gestió de processos i persones.
  • Experiència associativa i motivació per treballar a l’àmbit associatiu.

S’ofereix:

  • Contracte laboral estable a jornada completa a 37,5 hores setmanals.
  • Retribució bruta anual segons la categoria d’Oficial Administratiu/va que estableix el
    conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.
  • Incorporació immediata.

Els/les interessats/des hauran de fer arribar el seu currículum per correu electrònic a rrhh@josepcarol.cat, fent referència de la plaça indicant “ADMINIS” a l’assumpte. La data límit de lliurament de currículums serà el proper 11 de juny 2018. Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 268 91 11 i preguntar per Ricard Garcia.

 

Entitat o associació:
Fundació Escolta Josep Carol
Telèfon:
932 689 111
Llegir més