Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-compartir-local

Compartir local

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Dues sessions informatives sobre les subvencions de l’Ajuntament de BCN

Descripció anunci:

Enguany Tore Jussana acull dues sessions informatives presencials per exposar a les associacions les novetats relatives a la presentació de sol·licituds  per a les subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat de l’Ajuntament de Barcelona. Són les següents:

  • Sessió informativa sobre els criteris relatius a qüestions de gènere: Des de la convocatòria anterior, aquestes subvencions incorporen nous criteris relatius a la igualtat de gènere. En aquesta xerrada s’hi exposarà la finalitat d’aquest criteri, així com els requeriments que han de complir les entitats que sol·licitin la subvenció.
  • Sessió informativa convocatòria 2018: Convocada per Democràcia Activa i Participació Ciutadana i Acció Comunitària i Associacionisme. A més de fer especial èmfasi en aquests àmbits temàtics (I i J) s’exposaran els requisits de la convocatòria de manera global.
    • Dia: 12 de gener del 2018
    • Hora: 17: 30 h
    • Inscripció prèvia a associacionisme@bcn.cat
Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 564 118
Llegir més

Tècnic/a assessor/a de finançament i fiscalitat al Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)

Descripció anunci:

 El Consell d’Associacions de Barcelona (CAB) obre una convocatòria laboral per a cobrir una plaça de Tècnic/a assessor/a de finançament associatiu a Torre Jussana- Centre de Serveis a les Associacions.

Torre Jussana és un servei de l’Ajuntament de Barcelona gestionat pel Consell d’Associacions de Barcelona, que té com a missió afavorir el desenvolupament associatiu mitjançant l’oferiment de serveis i recursos que responguin a les necessitats del sector.

La gestió de Torre Jussana s’organitza en diferents àrees de treball, i una d’elles és l’Espai de Vida Associativa des d’on es deriven els programes d’assessoraments i acompanyaments orientats a l’enfortiment i al desenvolupament del teixit associatiu de la ciutat de Barcelona.

Tasques a realitzar:

  • Assessorar presencialment i a distància en matèria fiscal, comptable i de recerca de fons de finançament.
  • Assessorar en la confecció d’obligacions tributàries periòdiques a entitats sense ànim de lucre (IS, IVA, IRPF, etc.).
  • Assessorar en la definició de pla de comptes i tresoreria, balanços, comptabilitat analítica , tancament comptable, etc.
  • Assessorar a iniciatives de nova constitució.
  • Realitzar formacions específiques en matèria fiscal i comptable.
  • Participar en processos d’acompanyament a les entitats que ho requereixin .
  • Recerca de subvencions públiques i finançament privat adreçats al teixit associatiu.

Es demana:

  • Formació mínima d’FPI o GM d’Administració i Finances. Valorable també formació en ADE, Empresarials o similars.
  • Coneixement i experiència en la realització de tasques similars en gestories, administració pública i entitats no lucratives.
  • Coneixements de la gestió de pressupostos, subvencions, tresoreria i gestió fiscal.
  • Coneixements i experiència en recerca de fons de finançament i campanyes de captació de fons.
  • Ampli coneixement del funcionament i característiques del teixit associatiu català.
  • Català parlat i escrit correctament (nivell C o equivalent).
  • Coneixements a nivell d’usuari del paquet Office.
  • Capacitat comunicativa i docent.
  • Iniciativa.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Compromís amb l’organització.
  • Planificació i organització.
  • Pensament analític.
  • Orientació a l’assoliment i a les persones usuàries.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.

Es valorarà:

  • Coneixements de la legislació i normativa en l’àmbit jurídic que afecta l’associacionisme.
  • Coneixement de plataformes de micromecenatge i finances ètiques.
  • Domini de programes de comptabilitat com A3, Contasol, Contaplus, etc.
  • Participació en la xarxa associativa.

S’ofereix:

  • Jornada: 20 h setmanals, de dilluns a divendres.
  • Horari: Preferiblement tardes (a negociar).
  • Sou brut: 12.200€.
  • Presentació de CV i carta de motivació a: personal@cab.cat
  • Data límit de recepció de CV: 8 de gener de 2018.
  • Referència: Assessor/a finançament.
Entitat o associació:
Consell d’Associacions de Barcelona (CAB)
Telèfon:
93 256 40 87
Llegir més

Directors i directores de lleure per a Aula2

Descripció anunci:

Durant aquest curs escolar, Aula2 cerca directors i directores de lleure per coordinar les activitats i/o colònies.

Tasques a realitzar:

  • Coordinació d’activitats i/o colònies i equips de monitors i monitores.
  • Creació, preparació i recollida de materials i activitats i/o colònies.
  • Avaluació de les activitats i/o colònies.

Es demana:

  • Titulació mínima ESO.
  • Coneixements i experiència demostrable en lleure i/o educació.
  • Disponibilitat total o dies puntuals.
  • Tenir en vigència el certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual amb menors.
  • Titulació de director/a de lleure.
  • Carnet de conduir.

S’ofereix:

  • Contractació fixa discontínua.
  • Sou segons conveni de lleure.

Podeu inscriure-us a l’oferta a través de la borsa de treball de la web www.aula2.cat omplint el formulari. Data límit d’inscripcions: el 14 de gener 2018.

Entitat o associació:
Aula2
Telèfon:
93 280 60 06
Email:
Llegir més

Convocatòria de la plaça de tècnic/a de projectes d’Emancipació, Cooperació i Interculturalitat del Consell de la Joventut de Barcelona

Descripció anunci:

El Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) obre la plaça d’Emancipació, Cooperació, Interculturalitat i Cultura dispersa. Tot seguit se’n detallen els requisits.

Tasques a realitzar:

  • Execució tècnica dels projectes del CJB relacionats amb Emancipació Juvenil, Cooperació Internacional,
    Interculturalitat i Cultura
  • Dinamització i seguiment tècnic dels grups de treball del CJB dels àmbits corresponents
  • Suport tècnic al Secretariat en els projectes (projectes de cooperació internacional, cicles de xerrades o
    formacions, creació de material d’informació i/o sensibilització, esdeveniments culturals, etc.)
  • Seguiment i estudi de l’evolució i necessitats de les entitats
  • Seguiment i actualització dels webs www.cjb.cat/juneco i www.cjb.cat/noclaudiquis
  • Coordinació tècnica de la formació en perspectiva de intercultural per a les entitats juvenils
  • Coordinació amb els departaments municipals de referència dels projectes relacionats (Departament de
    Cooperació Internacional, Departament de Joventut)

Es demana:

  • Edat de 20 a 30 anys
  • Estudis superiors en l’àmbit social
  • Coneixement del teixit associatiu juvenil de Barcelona, i concret de les entitats referents als àmbits
    corresponents
  • Experiència associativa en entitats juvenils
  • Experiència remunerada o voluntària en la gestió de projectes associatius
  • Disponibilitat i flexibilitat horària
  • Coneixements d’ofimàtica de programari lliure (LibreOffice)

Es valorarà:

  • Coneixement de l’organització de l’administració pública local i serveis juvenils
  • Formació complementària en gestió de projectes o entitats
  • Formació complementària en els àmbits dels projectes relacionats amb la plaça
  • Capacitat d’autonomia, iniciativa i treball en equip
  • Coneixement de les polítiques de joventut, principalment aquelles que afecten a l’associacionisme juvenil

S’ofereix:

  • Contracte indefinit (3 mesos de prova)
  • Incorporació a mitjans de gener del 2018
  • Jornada de 25 hores setmanals
  • Horari flexible adaptat a les necessitats dels projectes (a convenir)
  • Sou brut anual de 14495,4 € (14 pagues)

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.EmanCJB2018” i respondre aquest formulari .
Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos).
La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 14 de gener de 2018 a les 23:59 hores

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona
Telèfon:
932 654 736
Llegir més

Convocatòria de la plaça de Tècnic/a Informador/a al Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)

Descripció anunci:

El Centre de Recursos per a les Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ) obrim la plaça de tècnic/a informador/a. Tot seguit en detallem les funcions.

Tasques a realitzar:

  • Tasques d’informador/a: atenció al públic, atenció telefònica, atenció telemàtica, registre de
    dades.
  • Actualització de dades de la pàgina web.
  • Redacció de documents i materials de suport per a les associacions juvenils.
  • Resolució de dubtes i acompanyament i si s’escau formacions, en matèria de constitució, funcionament i gestió d’associacions.
  • Assessorament en temes de participació i voluntariat.
  • Gestió de cessions i lloguers de sales i material.
  • Suport a la comunicació i en la gestió de les xarxes socials del servei.
  • Gestió dels recursos materials del servei.
  • Gestió del Cens d’Associacions, Grups i Xarxes de Participació Juvenil de Barcelona.
  • Control, seguiment i actualització de les bases de dades.
  • Reserves i seguiment del terreny d’acampada Can Girona.
  • Gestió de la correspondència i la bústia d’entitats.

Es demana:

  • Edat de 20 a 29 anys.
  • Estudis universitaris, de grau mig o equivalent relacionats amb l’àmbit social (pedagogia, educació social, sociologia, dinamització sociocultural o similar).
  • Experiència associativa en entitats juvenils de Barcelona i ampli coneixement d’aquestes.
  • Coneixements d’ofimàtica: Processador de textos i dades Libreoffice, Linux (distribució
    Ubuntu), WordPress.

Es valora:

  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip.
  • Habilitats socials i comunicatives
  • Formació complementària en matèria de constitució i gestió d’entitats, participació i associacionisme.
  • Formació complementària en temes ambientals i de sostenibilitat.
  • Formació complementària en temes d’interculturalitat.
  • Coneixement de les xarxes socials i el seu ús associatiu.
  • Experiència en facturació i control de la comptabilitat.
  • Habilitat en la redacció de textos de temàtica associativa.
  • Capacitat d’auto-organització i autonomia

S’ofereix:

  • Contracte indefinit, amb període de prova d’un mes.
  • Jornada de 35 hores setmanals de dilluns a divendres (matins i tardes a convenir).
  • Sou brut mensual de 1449,54€ (en 14 pagues)
  • Incorporació immediata.

Les candidatures s’han de presentar per correu electrònic a la direcció seleccio@cjb.cat amb l’assumpte “Ref.InfoCraj2018” i respondre aquest formulari. Important: no es tindran en compte candidatures que no realitzin els dos passos.

La data límit de lliurament de currículums serà el diumenge 14 de gener de 2018 a les 23:59 hores.

Entitat o associació:
CRAJ
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Voluntariat Llengües per Adults – Fundació Privada Integramenet

Descripció anunci:

Amb l’activitat voluntària de la ciutadania, la Fundació Integramenet engega accions d’acollida i de foment de relacions interculturals en a Santa Coloma de Gramenet amb una doble visió: superar relacions de conflictivitat latent i coexistència per assolir una convivència intercultural plena en el barri. I, en segon lloc, entenent que no és possible una bona convivència ni el ple exercici de la ciutadania des de situacions de pobresa i de desigualtats socials, polítiques o econòmiques de cap ésser humà amb independència del seu origen, cultura, ètnia, nacionalitat o religió.

La tasca principal de la persona voluntària és impartir classes de català, castellà i/o anglès a persones adultes a nivells bàsics. Per fer-ho, disposa de recursos i elements bàsics, però també amb el suport i acompanyament de l’equip tècnic i altres persones voluntàries que fan la mateixa tasca.

La proposta és dedicar 3 hores a la setmana durant un semestre escolar, amb horari a convenir en funció de la disponibilitat d’espais.

Perfil de la persona voluntària:

Cerquem persones motivades, dinàmiques i amb sensibilitat envers les persones en risc d’exclusió social, i que tinguin empatia envers la diversitat cultural dels nostres usuaris i usuàries.

Competències:

  • Optimisme i actitud positiva
  • Organització i planificació
  • Comunicació interpersonal

Disponibilitat:

Dos dies a la semana, un total d’una hora i mitja per dia.

Dedicació:

3 hores  a la setmana.

Contacte:

Les persones interessades a participar en el projecte poden enviar un correu electrònic a fundaciointegramenet@fundaciointegramenet.org.

Entitat o associació:
Fundació Integramenet
Telèfon:
93 466 84 08
Llegir més