Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Comunicació 2.0 per a entitats

Descripció anunci:

Aquest curs tracta d’analitzar i millorar la comunicació digital de les entitats, dissenyant un pla de comunicació que estableix objectius, destinataris, canals i missatges, com també indicadors per l’avaluació.

Mitjançant aquesta formació les persones participants coneixeran:

  • La web 2.0, el pla de comunicació i la terminologia utilitzada. El concepte de la web 2.0 ha influït molt perquè hagin sorgit moltes eines i xarxes socials dins Internet. Abans de fer-les servir, cal una planificació i entendre bé tots els termes.
  • El procés de planificació. Abans de posar-se a escriure continguts a les xarxes socials, cal pensar una planificació per arribar a estar en el canal adequat.
  • Les accions a realitzar. La qualitat del contingut és tan important com la planificació. La classificació del contingut mitjançant etiquetes us pot ajudar a estendre el contingut, o no. Utilitzar les eines correctes de community manager també us ajudarà.
  • Les estadístiques. Si voleu analitzar les accions realitzades, cal passar per les estadístiques. Però sobretot, abans, cal entendre-les bé. Això us ajudarà a determinar si la vostra estratègia és vàlida o no.

Aquest curs es dirigeix a persones membres, sòcies i voluntàries i altres persones vinculades amb el món associatiu a Catalunya. Concretament, a persones que vulguin incorporar infografies per la visualització i presentació d’informació.

Requeriments importants:

  • Coneixements d’ofimàtica.
  • Coneixements pràctics sobre xarxes socials i eines en línia com per exemple blogs, Facebook o Twitter.
  • Disposar d’accés a un ordinador amb connexió a Internet.

El procés d’inscripció al curs inclou una enquesta sobre el nivell de coneixements TIC dels estudiants. 

Formació reconeguda a través del Pla de Formació de l’Associacionisme i el Voluntariat de Catalunya.

Dates: del 29/10/2018 al 25/11/2018

Format: En línia – 20 h

Preu: 15 €

Més informació i inscripcions a la formació “Comunicació 2.0 per a entitats”

 

Entitat o associació:
Colectic - Tecnologia per la Transformació social
Telèfon:
934 425 867
Llegir més

Projecte “Mamás que leen”

Descripció anunci:

El projecte “Mamás que leen” és la història d’unes dones que van decidir endinsar-se en un món desconegut. Provenen (Bangladesh, el Marroc, Pakistan, etc.) de diversos països i els seus fills són alumnes dels centres CEIP Milà i Fontanals i IES Miquel Tarradell del barri de Raval de Barcelona. A edats compreses entre els 30 i els 50 anys, van decidir endinsar-se al món de la lectoescriptura, el qual, per diverses circunstàncies, no havia estat posat al seu abast en la seva infància. Amb una dedicació i persistència admirables, les quals es reflecteixen tant en l’assistència a les classes tant com en el treball a casa, les alumnes aconsegueixen llegir i escriure en uns 3 mesos, període després del qual perfeccionen la seva aptitud i milloren en fluïdesa i seguretat en la lectoescriptura.

Quan?
El projecte es porta a terme a l’IES Miquel Tarradell, es fan classes de dilluns a divendres de 15.00 a 16.30h.

Què busquem?
Busquem voluntàries que ens ajudin a acabar amb l’analfabetisme al Raval de Barcelona, així com millorar el castellà de les nostres alumnes de llengua.
La dedicació seria d’un dia per setmana, per tan sis hores al mes, amb un compromís mínim de 3 mesos.

Tasques:

  • Suport en l’alfabetització i neolectura: Monitorització individual a l’alumnat dins d’un equip de persones voluntàries i un professional remunerat. Ensenyar a llegir i a escriure a persones emigrades sense formació bàsica en origen. Facilitem formació, materials i seguiment per part de l’educadora del centre
  • Professora de Castellà com a llengua estrangera: Dinamització autònoma d’un grup de 15 persones màxim en nivells inicials-mitjans (A1, A2, B1). Facilitem formació, materials i seguiment per part de l’educadora del centre. Metodologia comunicativa.
  • Dinamització grups de conversa: Dinamització autònoma de grups de conversa en castellà o català d’entre 8 i 15 persones. Facilitem formació, materials i seguiment per part de l’educadora del centre.

Contacte:
Si tens ganes i disponibilitat de treballar amb nosaltres contacta’ns per telèfon: 622 526 973 (Karin Blanco) o bé per correu electrònic: karinilona@hotmail.com

 

Entitat o associació:
Associació Mamás que leen
Telèfon:
622 526 973
Llegir més

Planificant imprevistos: assegurances a les associacions

Descripció anunci:

Des del CRAJ, sabem que la contractació d’assegurances és un tema que pot plantejar nombrosos dubtes, ja sigui a l’hora de conèixer-ne la seva obligatorietat o bé en el moment de prendre la decisió de a qui contractar que ens pugui oferir un bon servei per tal que cobreixi adequadament aquesta necessitat.

Per això hem preparat aquesta formació de la mà d’Arç cooperativa, on pretenem donar la informació per poder escollir de manera més conscient les assegurances a contractar a la nostra associació juvenil. Així doncs, s’explicaran les obligacions legals de les entitats a nivell d’assegurances i les diferents categories d’assegurances en funció del tipus d’activitats que acostumen a desenvolupar les associacions juvenils.

La formació serà el proper dimarts 23 d’octubre a les 18.30h i tindrà lloc a l’Espai Boca Nord (Carrer dels Agudells, 37-45 – Metro L5 Carmel).

Com sempre, la formació és gratuïta però les places són limitades i cal inscriure’s prèviament a través del següent enllaç: Inscripció formació Planificant imprevistos: assegurances a les associacions. Un cop realitzada la inscripció, rebreu un correu electrònic confirmant-vos-la.

Si voleu obtenir més informació sobre la formació o les inscripcions, consulteu-nos a través del correu electrònic craj@crajbcn.cat o truqueu-nos al 93 265 52 17.

Recordeu que també podeu anar fent un cop d’ull als materials sobre assegurances que hi ha disponibles a la nostra pàgina web:

Cartell Assegurances a les associacions

 

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Naveguem entre fulls de càlcul, aprenem a millorar la gestió econòmica a l’entitat!

Descripció anunci:

El cicle formatiu pretén introduir els conceptes més importants per a la gestió econòmica de l’entitat, un dels reptes amb el qual es troben diàriament les associacions juvenils i les persones que les formen. Com a associació, hem de poder calcular i ser conscients de quant, en termes econòmics, ens està costant mantenir l’associació activa: si perdem diners o no, quants diners costa cada activitat o si cal posar una quota i quina per tal de no tenir pèrdues.

Hem de saber estructurar l’economia de l’entitat per planificar-ne les accions de la manera més realista i ajustada al moment que viu l’entitat i ens ha de servir d’eina d’avaluació per millorar en els aspectes que s’hagin desviat de la planificació econòmica.

En aquesta formació doncs, ens centrarem en la gestió econòmica, entenent-la com l’eina que ens permetrà dur a terme la comptabilitat o el procés pel qual es registren els moviments econòmics d’una entitat. A més, ens endinsarem en fulls de càlcul per a fer més fàcil aquesta tasca.

El cicle es distribuirà en dues sessions que tractaran la següent temàtica:

  • 1a sessió. Què és la gestió econòmica?
  • 2a sessió. Endinsem-nos sense por en els fulls de càlcul!

A través de dues sessions de dues hores, els pròxims dilluns 15 i dimecres 17 d’octubre de 18.30h a 20.30h oferirem aquesta formació a l’Espai Veïnal Calàbria (C/ de Calàbria, 66 / M: L1-Rocafort, L2-Sant Antoni o L3-Poble Sec).

Com sempre, la formació és gratuïta però les places són limitades i cal inscriure’s prèviament a través del següent enllaç: Inscripció al cicle ‘Naveguem entre fulls de càlcul, aprenem a millorar la gestió econòmica a l’entitat’

Un cop realitzada la inscripció, rebreu un correu electrònic informant-vos de si teniu plaça. Recordeu que des del CRAJ prioritzem les places per a les persones que participen en entitats i col·lectius juvenils de Barcelona.

Si necessiteu servei d’interpretació de signes i/o lectoescriptura cal que ho feu constar al formulari. Si voleu obtenir més informació sobre la formació o les inscripcions, consulteu-nos a través del correu electrònic craj@crajbcn.cat o bé truqueu-nos al 93 265 52 17.

 

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Tècnic/a en gestió de projectes culturals

Descripció anunci:

Es precisa persona per a posada en marxa de diferents projectes relacionats amb l’àmbit de la gestió de projectes culturals i de comunicació per a la Federació Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya, amb centre de treball a Vilafranca del Penedès.
S’ofereix contracte temporal de pràctiques a temps complet, amb una durada de 6 mesos. Horari i retribució a convenir.

Activitats a dur a terme:

  • Gestió d’agenda cultural especialitzada sobre l’àmbit cultural.
    • Recerca, processament i incorporació de continguts, tant d’entitats federades com externes.
    • Elaboració de calendari anual d’activitats estables.
    • Implementació de butlletí setmanal mitjançant eines de mailing.
    • Elaboració d’informes d’impacte i propostes de millora.
  • Participació en el projecte de Catalogació dels elements de bestiari festiu d’arreu dels territoris de parla catalana.
    • Suport a les tasques de recerca.
    • Gestió de contactes amb els informants i recopilació d’informació.
    • Elaboració d’informes.
  • Participació en el projecte “Bestiari KIDS”, per a la elaboració d’una guia de bones pràctiques en la transmissió als infants.
    • Gestió del projecte.
    • Coordinació de la recollida d’informació.
    • Participació en l’elaboració de conclusions i del document final.
  • Comunicació interna i externa.
    • Suport puntual en algunes campanyes de comunicació dins l’entorn de la federació.
    • Elaboració de documents útils, recursos a les entitats i articles per a ser publicats al web de la federació.

Aquest és un llistat provisional de les tasques a realitzar, que podrà ser modificat o ampliat en funció de les necessitats de l’organització i de les aptituds del candidat. El lloc de treball depèn de forma directa de la Junta de Govern.

Requisits dels candidats/es:
Tenir entre 20 i 30 anys, ser una persona beneficiària del Sistema Nacional de Garantia Juvenil, inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.

Formació:
Títol universitari o de formació professional de grau mig o superior, preferiblement en especialitats vinculades a la gestió cultural, o bé d’humanitats, comunicació i periodisme, imatge i multimèdia…

Aptituds i coneixements:

  • Aptituds personals: habilitats comunicatives, autonomia, capacitat de treball en equip.
  • Idiomes: Català i Castellà, nivell C o equivalent.
  • Coneixements tècnics:
    • Aplicacions ofimàtiques (Microsoft Office).
    • CMS/Gestor de continguts WordPress, nivell mig.
    • Xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube…), nivell usuari.
  • Es valora qualsevol altra aptitud que pugui complementar les tasques encomanades.
  • Es valora participació i integració en organitzacions associatives d’àmbit cultural o social, així com el coneixement de l’àmbit cultural del bestiari festiu.
  • Es valora disposar de vehicle propi.

Interessats/es cal enviar currículum vitae a presidencia@bestiari.cat.
Abstenir-se candidats que no compleixin els requisits de formació i que no siguin beneficiaris del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

 

Entitat o associació:
Federació Agrupació del Bestiari Festiu i Popular de Catalunya
Telèfon:
935 175 587
Llegir més

Plaça de suport en comunicació a l’SCI

Descripció anunci:

Busquem una persona per incorporar-se de forma temporal a l’equip de l’SCI com a suport en comunicació i en l’estratègia de sensibilització i educació per la pau. L’oferta està subjecte al Programa de Garantia Juvenil.
Plaça de suport en comunicació.

El Servei Civil Internacional de Catalunya és una entitat que treballa per la pau i la justícia global mitjançant el voluntariat internacional i projectes d’educació per la pau. Busquem una persona per incorporar-se temporalment a l’equip tècnic i donar suport a l’àrea de comunicació. Aquesta és una oferta vinculada al Programa Garantia Juvenil*. Aquí podràs consultar els requisits per inscriure’t-hi.

Definició de tasques:

  • Suport comunicació general de l’entitat (difusió d’esdeveniments, activitats, campanyes, etc.).
  • Suport a tasques de difusió dels projectes de voluntariat internacional (campanyes online, xerrades informatives, atenció al públic).
  • Suport en comunicació i difusió als grups d’activistes locals de l’SCI (Disseny i elaboració de materials de difusió de les activitats…).
  • Elaboració de material de retorn de les activitats de l’SCI (articles i cròniques, vídeos, fotografies).
  • Edició de material de vídeo de les experiències de les voluntàries.
  • Suport a l’activitat general de l’entitat (organització d’actes, formacions, seminaris i altres).
  • Suport en l’estratègia d’educació per la pau de l’entitat.

Requisits per la plaça:

  • Persones beneficiàries del programa Garantia Juvenil en possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o títols oficialment reconeguts com equivalents, o d’un certificat de professionalitat, que els habilitin per a l’exercici professional.
  • Nivell alt de català i anglès.
  • Coneixement i experiència en gestió de comunicació online (gestió web, xarxes socials).
  • Coneixement d’eines d’edició i maquetació (programari adobe o programari lliure).
  • Experiència de voluntariat o treball en entitats o col·lectius de l’àmbit social.

Habilitats personals:

  • Capacitat de treballar autònomament.
  • Habilitats per parlar en públic.
  • Responsable, compromesa.
  • Organitzada, resolutiva i polivalent.
  • Iniciativa, creativitat.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Habilitats socials i interculturals.

Es valorarà:

  • Formació en el camp de les ciències de la comunicació.
  • Coneixement del teixit associatiu català.
  • Participació i experiència associativa i en moviments socials.
  • Ser soci/sòcia, voluntari/a i/o haver participat d’activitats de l’SCI Catalunya.

S’ofereix:

  • Contracte de treball en pràctiques: 6 mesos a partir del 31 d’octubre.
  • Retribució segons Programa de Garantia Juvenil.
  • Jornada completa. L’horari serà estable però a la vegada adaptable a les necessitats i activitat de l’entitat i puntualment en caps de setmana.
  • Incorporació el 31 d’octubre.

Envieu el vostre currículum a seleccio@sci-cat.org i ompliu aquest formulari fins diumenge 21 d’octubre. Malauradament, davant el volum de feina actual de l’entitat, no es podran respondre dubtes o preguntes per telèfon o presencialment en relació a aquesta convocatòria.

 

Entitat o associació:
Servei Civil Internacional de Catalunya
Telèfon:
934 417 079
Llegir més