Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

Borsa de treball monitor/a sensibilització a la Federació ECOM

Descripció anunci:

Tasques a realitzar:

  • Preparació i dinamització de tallers de sensibilització.
  • Dinamització de grups d’infants, joves i adults..
  • Preparació, recollida, organització i manteniment del material de sensibilització. 
  • Donar suport al personal tècnic en l’organització d’esdeveniment.
  • Coordinació periòdica amb ECOM, organització, valoració, reunions, etc.

Es demana:

  • Capacitat de treball en equip i iniciativa pròpia
  • Capacitat d’organització i flexibilitats horària
  • Flexibilitat horària per poder cobrir les sortides i serveis demandats a l’entitat.
  • Certificat d’antecedents penals conforme no s’ha estat condemnat per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual.
  • Nivell alt de català parlat i escrit.

Es valorarà:

  • Titulació: CFGS Animació socio-cultural, activitats físiques i esportives, integració social, educació infantil, estudiant de magisteri, monitor de lleure.
  • Experiència com a monitor de lleure o d’activitats esportives
  • Experiència en l’àmbit socioeducatiu.
  • Actitud dinàmica i propera.
  • Capacitat resolutiva.
  • Persona amb discapacitat.

S’ofereix:

  • Dinamitzar activitats de sensibilització a escoles i a altres espais.
  • Incorporació: Contracte d’Obra i servei.
  • Jornada laboral variable en funció de l’activitat( matí, tarda o mati i tarda).
  • Contractacions puntuals segons calendari d’activitats Horari: jornada irregular de dilluns a diumenge respectant els descansos establerts per llei.
  • Lloc de treball: Centres escolars, espais públics, poliesportius municipals, recintes privats ,de Barcelona i rodalies.

La data límit de lliurament de currículums fins el proper 15 de març del 2019.

Forma de lliurament: (Especificant REF. 4-19)

Adreça electrònica: lleureiesport@ecom.cat

 

Entitat o associació:
Federació ECOM
Telèfon:
934 515 550
Llegir més

Dinamitzador/a d’espigolaments a la Fundació Espigoladors

Descripció anunci:

Espigoladors redueix el malbaratament alimentari alhora que apodera persones en situació de risc d’exclusió social d’una manera transformadora, participativa, inclusiva i sostenible. Donem segones oportunitats a fruites i verdures imperfectes.

T’atreveixes a lluitar contra el malbaratament d’aliments des del sector primari?

Funcions:

  • Suport en l’execució d’espigolaments.
  • Suport en l’organització i gestió del voluntariat.
  • Gestió de la canalització dels aliments recuperats a entitats socials.
  • Control de la traçabilitat i els indicadors dels espigolaments, bases de dades, convenis, etc.
  • Contacte amb nous productors i entitats socials del sector.
  • Manteniment del contacte regular amb els productors i distribuïdors col·laboradors, així com amb les entitats receptores.

Habilitats:

  • Organització, autogestió i comportament resolutiu.
  • Capacitat de treball físic al camp.
  • Actitud proactiva i capacitat de coordinació d’equips, organitzacions i persones.
  • Imprescindible carnet de conduir (tenim una furgoneta gran).
  • Habilitat amb les tecnologies digitals i eines de gestió de dades.
  • Català i castellà, valorable anglès.

Experiència:

  • Molt valorable experiència en entitats d’agricultura social.
  • Molt valorable experiència en coordinació d’equips heterogenis i contacte amb el sector agrícola.
  • Valorable estudis relacionats amb Agronomia, Ciències Ambientals i altres àrees de coneixement afins.

Condicions laborals:

  • Ubicació lloc de treball: El Prat de Llobregat.
  • Jornada completa.

Envia’ns, a treball@espigoladors.com, fins al 10 de març: el teu currículum i una carta de motivació.

 

Entitat o associació:
Espigoladors
Telèfon:
-
Llegir més

Educador/a sala jove (Substitució)

Descripció anunci:

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Educador/a per fer una substitució a l’Espai Jove de Bon Pastor a Barcelona.

Oferim contracte de 25 hores setmanals de dilluns a divendres de 15:30 a 20.30. Finalitzada la suplència s’incorporarà a la nostra borsa d’educadors.

Funcions:

  • Elaboració de la programació trimestral
  • Dinamització de les activitats amb joves d’entre 12 i 18 anys
  • Treball amb xarxa amb altres agents
  • Coordinació amb Serveis Socials
  • Treball per projectes i perspectiva comunitària
  • Elaboració de memòries
  • Foment de l’autogestió i la participació

Requisits:

  • Formació en l’àmbit social, preferentment educació social o integració social
  • Disposar del certificat negatiu de delictes sexuals
  • Experiència en intervenció socioeducativa amb adolescents de 12 a 16 anys sobretot
  • Experiència en dinamització juvenil

Interessats/des cal respondre el formulari abans del 22 de març del 2019.

 

Entitat o associació:
Fundació Pere Tarrés
Telèfon:
934 301 606
Llegir més

Referent dret d’asil i refugi – Fundació Bayt al-Thaqafa

Descripció anunci:

La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.  

El/La professional serà el referent en dret d’asil i refugi de totes les persones sol·licitants de protecció internacional vinculades a l’entitat. S’haurà de coordinar amb els diferents professionals referents socials. A més, serà necessari definir els processos en l’àmbit jurídic del projecte.

Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per a conviure, aprendre i compartir amb la comunitat àrab-musulmana. Conèixer de primera mà la seva història, les seves creences, i la seva cultura és un gran valor afegit que permetrà sens dubte enriquir-se personalment.

Principals responsabilitats i funcions:

  • Acompanyament i assessorament a sol·licitants de protecció internacional en els seus procediments d’asil: preparació entrevistes i relat, anàlisi COIs, redacció d’escrits de tràmit, recursos contra denegacions o inadmissions, explicació curosa dels enunciats jurídics a les persones interessades, etc.
  • Acompanyament i assessorament a sol·licitants de protecció internacional en altres tràmits en els que puguin tenir dificultats per el fet de ser sol·licitants d’asil (padró, atenció sanitària, accés al treball, reconeixement de prestacions socials, etc).
  • Coordinació i articulació de l’intervenció realitzada amb la resta de professionals de l’equip del programa d’Asil a Bayt al-Thaqafa.
  • Avaluar mitjançant indicadors i informes l’impacte dels projectes.
  • Crear sinèrgies de treball entre programes i projectes de la pròpia entitat com d’altres entitats.
  • Procedimentar l’àmbit jurídic del projecte.

Aptituds, coneixements i competències requerides:

  • Llicenciatura/Grau en Dret, inscrita com a Advocada Col·legiada exercent o amb possibilitat de realitzar la inscripció de forma immediata.
  • Experiència i formació específiques en Dret d’Asil i Protecció Internacional, en Drets Humans en general i en temes de gènere.
  • Es valorarà la participació a moviments socials, o entitats i col·lectius d’atenció a persones en situació de vulnerabilitat social.
  • Nivell avançat d’Ofimàtica.
  • Dos anys d’experiència en lloc de treball similar.
  • Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
  • Flexibilitat i mobilitat.
  • Habilitats de treball en Equip.
  • Actituds i habilitats socials i de comunicació.
  • Orientació a la qualitat.

Condicions laborals:

  • Contractació: Temporal (1 any)
  • Salari Brut: Segons conveni d’acció social
  • Dedicació: Jornada 20h/setmana
  • Distribució horària: Horari de matins i/o tardes
  • Incorporació: Abril del 2019

Dades de contacte

Data límit de recepció de CV: 18 de març del 2019

Enviar sol·licituds a daniel.ibarz@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Convocatòria Referent Dret d’Asil i Refugi”

 

Entitat o associació:
Fundació Bayt al-Thaqafa
Telèfon:
933 198 869
Llegir més

Dinamització de l’espai fotogràfic del centre cívic Can Basté

Descripció anunci:

Turó Acció Socio Cultural -TASC- obre la present convocatòria per a la selecció i contractació d’una persona per la dinamització de l’espai fotogràfic del Centre Cívic Can Basté.

Funcions:

Específiques:

  • Elaborar i coordinar el programa trimestral d’accions formatives en el camp de la fotografia.
  • Realitzar i coordinar la programació anual d’activitats fotogràfiques.
  • Promoure la realització d’activitats fotogràfiques al territori i fomentar la relació amb entitats i col·lectius.
  • Dinamitzar l’autoservei fotogràfic, plató i laboratori, tot desenvolupant el projecte de residències.
  • Realitzar la programació anual d’exposicions fotogràfiques dels espais expositius de Can Basté.
  • Assessorar els fotògrafs novells per optimitzar els recursos disponibles.
  • Dissenyar, muntar i dinamitzar produccions fotogràfiques pròpies del projecte de Can Basté.

Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte de gestió del Centre Cívic Can Basté, formant part de l’equip tècnic de treball i participant en els mecanismes de la gestió de l’equipament.
  • Atenció al públic i suport logístic en la dinàmica del centre.
  • Vetllar pel compliment dels objectius del projecte i de l’entitat gestora.

Requisits:

  • Formació relacionada amb l´especificitat del projecte. Llicenciatura, grau universitari o cicle formatiu de grau superior en relació amb la gestió cultural, belles arts, disseny, comunicació audiovisual, fotografia…
  • Experiència en el muntatge d’exposicions.
  • Experiència en el sector associatiu i en la dinamització comunitària.
  • Experiència de treball amb voluntaris i entitats socials diverses.
  • Castellà i català parlat i escrit.
  • Actitud proactiva, flexible i dinàmica.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjectes a activitats i/o necessitats del projecte.

Es valorarà:

  • Formació en el sector del lleure.
  • Vinculació amb projectes  artístics i/o socioculturals i/o processos comunitaris.
  • Carnet de conduir B1.
  • Capacitat d’iniciativa i treball en equip.
  • Coneixement del territori de Nou Barris.

S’ofereix:

  • Contracte d’1 any i, a la finalització d’aquest any, contracte indefinit.
  • Jornada laboral de 35 h/setmanals, flexibles en funció de les necessitats del projecte.
  • Sou de 25.000 € bruts/anuals.

Presentació de sol·licituds:

Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria hauran de presentar un curriculum vitae precedit d’una carta en què expliquin les motivacions per presentar-se a aquesta convocatòria i el motiu pel qual es consideren un candidat/a idoni per a aquesta oferta.

A més, hauran d’aportar una proposta de programació en la qual s’incloguin, a grans trets, les línies generals de treball de l’espai fotogràfic: formació, exposicions, suport a nous artistes, autoservei i residències.

Amb els eixos transversals de: la fotografia d’autor, tècniques antigues, fotografia documental, fotografia participativa.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el format següent:

  • Una primera pàgina de carta de presentació, en la qual s’expliquin les motivacions i per què es considera candidat/a òptim per a aquesta convocatòria.
  • El CV de (màxim) dues pàgines.
  • Una proposta de programació, argumentada, de (màxim) quatre pàgines.

Quedaran automàticament excloses les candidatures que no presentin aquests tres documents.

Les sol·licituds s’entregaran de manera presencial a:

Can Basté

Pg Fabra i Puig 274 // 08031 Barcelona

En l’horari del centre:

Dilluns de 16 a 22 h

De dimarts a divendres de 9.30 a 13.30 h i de 16 a 22 h

Dissabtes de 10.30 a 13.30 h i de 16.30 a 20.30 h

(el divendres 8 de març el centre romandrà tancat)

Data límit d’entrega:  11 de març del 2019 a les 21 h.

Nota: el correu info@canbaste.com no atén consultes relacionades amb aquesta convocatòria.

 
Entitat o associació:
Turó Acció Socio Cultural - TASC
Telèfon:
-
Email:
-
Llegir més

XI Jornades d’Ensenyaments Econòmics, Administratius i Comercials

Descripció anunci:

10 anys de crisi? Estat de benestar o precarietat estructural? Propostes per a la reflexió sobre economia i educació

En la darrera dècada, la crisi econòmica ha propiciat un greu deteriorament dels indicadors econòmics i de les condicions de vida de milers de persones. Entendre l’evolució del sistema econòmic capitalista en aquest segle XXI esdevé una tasca complexa d’anàlisi i estudi dels múltiples factors que condicionen la nostra societat. En aquests moments, sembla fonamental reflexionar sobre les repercussions que genera el sistema econòmic cap al medi ambient i la vida de les persones.
En aquest sentit, ens preguntem si -a partir d’ara- tindrem un Estat del benestar amb una bona educació i sanitat públiques, unes pensions públiques dignes i drets laborals, econòmics i socials o si, per contra, en les pròximes dècades estarem abocats a la precarietat i l’increment de les desigualtats.
Més enllà de les especialitats particulars del professorat d’ensenyaments econòmics, administratius i comercials plantegem un marc de jornades obertes al debat i la reflexió sobre l’economia i els problemes econòmics que se’n deriven per a la ciutadania. Volem impulsar una pràctica docent reflexiva, donant la importància necessària als continguts que ajuden a entendre l’economia i convertir-la en una eina de transformació social al servei d’una societat més justa.

PROGRAMA:

08.45 Recepció i lliurament de material

09.15 Inauguració i presentació de la Jornada

09.30 Conferència inaugural 

10 anys de crisi? Estat de benestar o precarietat estructural? Anàlisi i propostes.
A càrrec de Joan Tugores Ques, Catedràtic d’Economia de la Universitat de Barcelona.
 
10.45 Descans – cafè, espai de trobada entre participants.

11.15 Conferència-debat

La situació econòmica actual i els límits del sistema capitalista. Per a què serveix l’economia? Reflexions sobre l’ensenyament d’economia.
A càrrec de Miren Etxezarreta, Catedràtica d’Economia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

12.30 Taula de debat

La financiarització de l’economia i les conseqüències per a la ciutadania. El dret a l’habitatge: anàlisi i propostes per garantir un dret bàsic.
A càrrec de Sergi Cutillas, membre de la Plataforma Auditoria Ciutadana del Deute; Eduard Sala, portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) i Jaime Palomera, portaveu del sindicat de Llogateres i Llogaters de Barcelona.
Taula moderada per Pedro Gozalbo.

14.30 Dinar, espai de coneixença entre els participants.

16.00 Obra de teatre: Pla Il·lusió.

A càrrec de Forn de Teatre Pa’tothom.
17.00 Debat obert amb el professorat
Per a què serveixen els ensenyaments econòmics a secundària? Quines propostes de millora podem fer plegats?
Intervenen: Belén Tascón, Plataforma per una Educació Econòmica Crítica i Plural (PLEEC); Elena Carbonell i Pedro Gozalbo, professors de l’Associació d’Ensenyaments d’Economia i Empresa; representant del Fòrum Social Mundial Barcelona 2019-2020.
18.30 Cloenda de la Jornada

Lloc de realització: Sala d’actes – Edifici Rectorat. Campus de la UAB. Bellaterra
Data: Divendres 5 d’abril de 2019
Horari: De 08:45 a 18:30
Activitat gratuïta

Inscripció: Per realitzar la inscripció heu d’anar a aquesta pàgina i cercar l’activitat amb el codi 0007010012. 

Es faran fotos durant tota la trobada.

 

Entitat o associació:
Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Telèfon:
-
Email:
-
Llegir més