Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-compartir-local

Compartir local

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Prismes: formació interseccional per a entitats juvenils

Descripció anunci:

Des del Consell de la Joventut de Barcelona i el Col·lectiu i+ us oferim un curs anomenat: PRISMES, formació interseccional per a entitats juvenils. Es tracta d’un curs que pretén aprofundir en la perspectiva intercultural des d’una mirada amplia, amb un enfocament interseccional. Les entitats juvenil són agents de canvi, són elements transformadors i escoles de democràcia però moltes vegades tenen dificultats per a incorporar la diversitat real de la societat dins les seves organitzacions.

INSCRIPCIONS: Del 31 d’octubre al 23 de novembre, a través d’AQUEST FORMULARI.

Què està passant?

Per poder oferir solucions, aquest curs planteja quatre sessions de treball, debat i reflexió de la mà de professionals de les polítiques de joventut i de la interculturalitat. Un espai que busca fer un procés de crítica interna, com a persona i com a entitat, per poder obrir-se a la diversitat, acollir-la i cuidar-la.

És un curs complet que hem dividit en quatre sessions per a poder facilitar-vos l’assistència. Les sessions seran de dues hores i mitja les realitzarem a l’Espai Jove la Fontana (c.Gran de Gràcia 190-192) els dies:

  • 28 de novembre de 19 a 21:30h: Revisió i anàlisi de la diversitat des d’una perspectiva personal.
  • 5 de desembre de 19 a 21:30h: Marc i model interculturalista general.
  • 12 de desembre de 19 a 21:30h: Principis Interculturals, de la idea a la pràctica.
  • 19 de desembre de 19 a 21:30h: Implicació en el dia a dia de l’entitat i reflexió per l’acció.

La formació és gratuïta i està pensada per a persones joves associades que tinguin interès en formar-se i posar en pràctica tot l’aprenentatge al seu entorn. Es tracta d’un curs gratuït i precisament per aquest motiu, es molt important que es pugui assistir a totes les sessions.

Com volem aprofitar al màxim la formació i volem tenir l’oportunitat d’aprofundir veritablement en els conceptes el curs estarà limitat a 25 persones. Per aquest motiu us recomanem que no trigueu en apuntar-vos però que ho feu convençudes de que podreu venir a les quatre sessions!

Recordeu que teniu fins el 23 de novembre per poder fer la inscripció i que us heu d’apuntar a través del següent formulari.

Entitat o associació:
Consell de la Joventut de Barcelona
Telèfon:
932 654 736
Email:
cjb@cjb.cat
Llegir més

Formació per a noves activistes de la campanya Banca Armada

Descripció anunci:

El dimecres 8 de novembre a les 18:00h la campanya Banca Armada realitza a la Sala de Juntes de LaFede.cat (carrer de les Tàpies 1-3, Barcelona) una formació per a noves activistes, en què explicaran els vincles entre les principals entitats financeres i el negoci de la guerra, així com donar a conèixer com funciona el grup d’activistes de la campanya i com pots participar en les accions de sensibilització i mobilització.

Confirma la teva assistència escrivint el teu nom i correu electrònic en el següent formulari.

Llegir més

Voluntariats diversos – Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec

Descripció anunci:

Des del Pla d’Acollida Poble-sec per a Tothom de la Coordinadora d’entitats del Poble-sec us fem arribar unes ofertes de voluntariat per aquest trimestre. 

Pla d’Acollida Poble-sec per a Tothom de la Coordinadora d’entitats del Poble-sec CERCA: 

Voluntaris per a cursos en llengua castellana a persones adultes nouvingudes. 

Horaris disponibles: 

Dilluns, dimecres i divendres

9.30h-11h/12.30h-14h/ 16.30h-18h i 18.15h-19.45h. S’estableixen equips de docents per tal d’assegurar un voluntariat més flexible. 

Voluntàries per a cursos en llengua castellana a dones nouvingudes.

Horaris disponibles

Dimarts i dijous 10.30h-12h

S’estableixen equips de docents per tal d’assegurar un voluntariat més flexible. 

Voluntaris per a curs d’informàtica a persones adultes

Horaris disponibles

Pendent de confirmació. 1 tarda a la setmana pero subjecte a la disponibilitat del o la voluntària, 

Els cursos tenen un format trimestral (Octubre-Desembre) i tenen lloc al Casal Concòrdia del Poble-sec. 

Per a més informació les persones interessades haurien de contactar amb Teia a sociolaboralps@gmail.com

Entitat o associació:
Coordinadora d'Entitats del Poble Sec
Telèfon:
933 24 85 38
Llegir més

Participació 1: Com aconseguir la participació de les persones associades?

Descripció anunci:

La participació és un element clau per al bon funcionament de les associacions.

Quins són els conceptes clau de la participació interna? De quines eines disposem per fomentar-la? En aquest curs de 6 hores, s’exposarà com treballar la participació de les persones associades.

Aquest curs es durà a terme a l’Ateneu Popular de les Corts: C/ Galileu, 252

Consulta el programa complet

Consulta totes les formacions de TorreJussana

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 564 118
Llegir més

Tècnic/a de comunicació – Federació ECOM

Descripció anunci:

Oferta de treball subjecte a la concessió i a les condicions de la subvenció de Joves beneficiaris del programa de Garantia juvenil a Catalunya. Enviar CV’s a comunicacio@ecom.cat fins el 12-11-2017

No s’acceptaran candidatures de persones no inscrites al programa de Garantia Juvenil.

Tasques a realitzar: en dependència de la Responsable de Comunicació

  • Suport en la generació de continguts web, newsletter…
  • Suport en la gestió de les xarxes socials de l’organització.
  • Elaboració del clipping de premsa diària.
  • Suport en accions de premsa i seguiment en relacions amb mitjans de comunicació
  • Col·laboració en l’elaboració de materials corporatius (tríptics, memòria…) i conceptualització d’accions de sensibilització sobre discapacitat.
  • Col·laboració en la preparació d’actes de l’entitat.

Es demana:

  • Titulació: Llicenciatura en Comunicació Audiovisual, Ciències de la Informació i/o Publicitat i Relacions Públiques.
  • Coneixements de màrqueting i publicitat.
  • Nivell alt de català parlat i escrit.
  • Creativitat, capacitat organitzativa i iniciativa i capacitat resolutiva.

Requisits obligatoris del Programa de Garantia Juvenil:

  • Persona beneficiària del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.
  • Inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  • En possessió d’un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o altre títol oficialment reconegut com a equivalent, o un certificat de professionalitat
  • Complir els requisits que exigeix la modalitat del contracte de treball en pràctiques.

Es valorarà:

  • Coneixements de programes de disseny gràfic (Photoshop, Adobe In design, Freehand…).
  • Domini d’eines ofimàtiques (word, powerpoint, excel).
  • Coneixement de l’àmbit associatiu català, i en especial de l’àmbit de la discapacitat, i motivació per la tasca social.
  • Persones amb certificat de discapacitat.

S’ofereix:

  • Jornada laboral de 35 hores setmanals (matins i dues tardes setmanals).
  • Retribució mínima de 1.010€ /bruts mensuals negociables (per 14 pagues).
  • Lloc de treball: Seu ECOM a Barcelona
  • Contracte de treball:  en pràctiques amb una durada de 6 mesos a partir de l’inici del programa de Garantia Juvenil (novembre 2017).

La data límit de lliurament de currículums és el proper 12 de novembre de 2017

Forma de lliurament: (Especificant REF. 2GJ)

  •  A la seu d’ ECOM:  Gran Via de les Corts Catalanes, 562, pral. 2a 08011 Barcelona
  • Per mail a l’adreça: comunicacio@ecom.cat. Especificar a l’assumpte REF.2GJ
Entitat o associació:
Federació ECOM
Telèfon:
934 515 550
Llegir més

Tècnic/a en Gestió econòmica i responsable de la secretaria – Casa Orlandai

Descripció anunci:

L’Associació Cultural Casa Orlandai (ACCO) obre la present convocatòria l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’un/a tècnic/a per desenvolupar les seves tasques dins les àrees de gestió econòmica i laboral, projectes i secretaria de l’ACCO.

Funcions:

Dins l’àrea de gestió econòmica i laboral:

  • Assegurar la gestió administrativa del centre pel que fa als àmbits laboral, fiscal i comptable, així com la tresoreria.
  • Fer el seguiment del rpessupost anual i al confecció d’informes i de la memòria econòmica
  • Gestió de la compatibilitat, facturació, control de caixa i cobraments.
  • Interlocució amb l’assessoria laboral, comptable i fiscal i seguiment de les gestions administratives pertinents.
  • Suport administratiu en els diferents projectes de l’entitat i les seves fonts de finançament.
  • Centralitzar els indicadors de gestió periòdics i presentar-los a la direcció i al Districte.
  • Revisió i seguiment dels serveis subcontractats i dels convenis amb tercers, aplicació de les clàusules de revisió anuals.
  • Gestió de compres i actualització de l’inventari.
  • Arxivística i documentació administrativa.
  • Vetllar per l’aplicació de la normativa i el bon ús del centre.

Dins l’Àrea de Projectes:

  • Finançament: Seguiment i proposta de convocatòries de subvenció.
  • Elaboració i redacció de projectes i justificació.
  • Seguiment i actualització dels acords de col·laboració actuals amb altres entitats i empreses i foment de noves aliances.

Dins l’Àrea de Secretaria:

  • Socis i entitats: Gestió i manteniment de les sol·licituds d’alta i baixa de persones, famílies i entitats associades.
  • Gestió de la documentació de l’entitat.
  • Suport a l’entitat en  les seves propostes i projectes (Campanya de socis, Espai Gardenyes, balanç social i comunitari, Economia Social i solidària, etc.).

Funcions transversals:

  • Atenció i informació a les persones usuàries
  • Implicació i participació en els espais de treball i projectes de l’ACCO
  • Seguiment dels indicadors de les àrees corresponents i els de gestió ciutadana i elaboració de les memòries requerides.
  • Assistència a les reunions de l’equip tècnic i a les comissions que ho requereixen.

 Requisits:

 Indispensable:

  • Titulació: Llicenciatura, grau universitari o cicle formatiu de grau superior en els àmbits de administració i finances, econòmiques i/o empresarials.
  • Experiència: Mínim 3 anys d’experiència en tasques d’administració, comptabilitat i gestió laboral. Experiència en iniciatives promogudes des del tercer sector i/o de gestió ciutadana.
  • Domini de les eines ofimàtiques i de programes de comptabilitat i de gestió.
  • Nivell de català C o superior
  • Actitud proactiva, flexible i dinàmica

Es valorarà:

  • Coneixement del territori i del teixit associatiu de Sarrià
  • Vinculació amb projectes socioculturals i processos comunitaris
  • Capacitat d’iniciativa i de treball en equip.

Condicions generals: 

  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Jornada completa:37,5 hores setmanals (emmarcades dins de l’horari d’obertura del centre).
  • Retribució: 21.422,62€ bruts anuals segons conveni
  • Període de prova: 3 mesos.
  • Data d’incorporació: 13/11/2017
  • Lloc de treball: Casa Orlandai. C/Jaume Piquet,23.08017-Barcelona
  • Disponibilitat i flexibilitat horària.

Presentació de sol·licituds:

Les persones interessades de participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació explicant les motivacions per presentar-se a aquesta convocatòria i el motiu pel qual és considera un candidat/a idoni per aquesta oferta.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:

  • Una primera pàgina de carta de presentació i explicant les motivacions i perquè és considera candidat/a òptim/a per aquesta convocatòria.
  • El currículum de (màxim) dues pàgines.
  • Format: La carta i el CV es poden presentar en un únic document o bé en dos, que en qualsevol cas hauran de tenir format PDF.

La persona seleccionada haurà de presentar originals que acreditin els mèrits descrits al currículum.

Les sol·licituds s’enviaran per correu electrònic a rrhh@casaorlandai.cat amb l’assumpte: “Convocatòria Tècnic en gestió econòmica i secretaria de l’entitat”. Per qualsevol dubte o aclariment durant el procés, cal fer-ho a través d’aquesta mateixa adreça de correu electrònic.

No s’acceptaran sol·licituds rebudes amb posterioritat a la data 6/11/2017 a les 23:59 hores.

Les candidatures que no compleixin amb aquest requisits no seran incloses en el procés de selecció.

Comissió de selecció:

La Comissió de Selecció es compondrà dels membres següents:

  • La Directora del Centre
  • Tres persones membres de la Junta Directiva de l’A C Casa Orlandai, una de les quals actuarà com a Secretari/a.

Resolució de la convocatòria:

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Comissió de Selecció valorarà els currículums, d’acord amb la taula de mèrits adjunta. La Comissió convocarà els/les aspirants millor puntuats per a la realització d’una entrevista personal.

Es respondrà per correu electrònic a tots els/les candidats/es, sigui quin sigui el sentit de la resolució.

Taula de mèrits:

  1. Experiència relacionada amb el lloc de treball, fins a………………………………………..3 punts
  1. Formació relacionada amb el lloc de treball, fins a …………………………………………..2 punts
  1. Coneixement de la realitat associativa de Sarrià, fins a…………….,………………………..1 punt
  1. Experiència en iniciatives promogudes des del tercer sector i/o de gestió ciutadana, fins a …1 punt
  1. Domini d’eines ofimàtiques i programes de gestió, fins a……………………………………..2 punts
  1. Carta de presentació/motivació, fins a………………………………..………………………. 1 punt
Entitat o associació:
Casa Orlandai
Telèfon:
93 252 42 62
Llegir més