Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-compartir-local

Compartir local

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Voluntariat per formar amistat amb persones amb diversitat funcional

Descripció anunci:

Best Buddies és una organització internacional sense ànim de lucre dedicada a establir un moviment global de voluntariat per crear oportunitats d’amistat entre persones amb i sense discapacitat intel·lectual. Creiem que l’amistat entre iguals és un agent de canvi imprescindible!

Vols contribuir a la inserció social de persones amb discapacitat intel·lectual?

A la fundació Best Buddies busquem persones voluntàries que vulguin formar parelles d’amistat amb persones amb discapacitat intel·lectual.
Aquesta relació permet que les persones amb discapacitat aprenguin les habilitats necessàries per viure en societat, mentre que les persones sense discapacitat desenvolupen les seves habilitats de lideratge i empatia.

Què oferim? Una formació per a les persones voluntàries sobre el tracte amb persones amb discapacitat per poder tirar endavant el projecte. A més, la fundació es compromet també a donar tot el suport al desenvolupament de les parelles d’amistat, així com a organitzar activitats grupals un cop al trimestre.

Què busquem? Persones que vulguin iniciar una amistat amb una persona amb discapacitat intel·lectual. L’únic requisit que demanem és tenir voluntat per realitzar el voluntariat, així com comprometre’s amb la persona amiga segons la visió i els valors de la fundació.

Dedicació: Formació i presentació de dues hores i mitja. De cara al voluntariat, trobades de mínim dos cops al mes (unes quatre hores al mes). Per tant, l’horari és molt flexible segons la disponibilitat de cada persona voluntària i es pot establir el que vagi millor.

Entitat o associació:
Best Buddies
Telèfon:
644 974 330
Llegir més

Dinamitzador o dinamitzadora Pam a Pam Gràcia

Descripció anunci:

Dins de l’Àrea de Campanyes, cerquem un o una responsable per donar suport al Projecte Pam a Pam, iniciativa de mapeig col·laboratiu d’experiències d’Economia Solidària a Catalunya, al districte de Gràcia.

Les persones interessades podeu enviar una carta de motivació i CV a rrhh@setem.org amb l’assumpte “Oferta de treball: Dinamitzador/a Pam a Pam Gràcia” fins el 16 de maig de2017. Realitzarem les entrevistes el 22 i 23 de maig.

Funcions:

  • Assessorament en ESS
    • Entrevistar entitats i empreses del territori i fer acompanyament per apropar-les a l’ESS.
    • Pla de relació amb les iniciatives entrevistades.
    • Respondre i solucionar demandes.
    • Formacions específiques sobre ESS.
  • Dinamització de grups
    • Impuls de la participació ciutadana al districte de Gràcia en l’elaboració d’un mapa col·laboratiu de visibilització d’iniciatives d’Economia Solidària, promovent un canvi d’hàbits de consum en la ciutadania.
    • Dinamització grup d’activistes al districte de Gràcia.
    • Organització d’activitats locals.
    • Co-gestió de la web, juntament amb la resta de dinamitzadores i la coordinació.
  • Altres:
    • Coordinació amb les responsables de SETEM Catalunya i de la XES.

Perfil requerit:

  • Experiència en entitats o moviments socials.
  • Coneixements de SETEM i sobre Economia Solidària.
  • Capacitat de dinamització de grups.
  • Coneixement del teixit d’Economia Solidària i teixit associatiu al districte de Gràcia.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Bon nivell de català i castellà escrit i parlat.
  • Sensibilitat en l’enfocament de gènere.

Es valorarà:

  • Participació a l’entitat o al moviment de l’economia solidària.
  • Coneixement de metodologies participatives.
  • Experiència en economia col·laborativa, procomú i economia feminista.
  • Titulació universitària preferentment en l’àrea de les Ciències Socials.
  • Coneixements de projectes de consum col·laboratiu.
  • Coneixements d’OpenStreetMap, usabilitat web i software lliure.

Condicions del lloc de treball:

  • Jornada de 22 hores setmanals.
  • Contracte de 7 mesos (29 maig – 29 desembre 2017).
  • Flexibilitat horària.
  • Lloc de treball: Districte de Gràcia, Barcelona.
  • Remuneració salarial: 1.200 € bruts al mes.
  • Incorporació: 29 de maig de 2017.

Persones interessades:

Enviar carta de motivació i CV a rrhh@setem.org amb l’assumpte “Oferta de treball: Dinamitzador/a Pam a Pam Gràcia” fins el 16 de maig de 2017. Realitzarem les entrevistes el 22 i 23 de maig.

Llegir més

Breakers: fabrica’t un nou món

Descripció anunci:

Després de l’èxit dels cursos realitzats durant el curs 2016 i principis del 2017, ara posem en marxa l’edició d’estiu del projecte “Breakers: fabrica’t un nou món”.  Projecte promogut per la Fundación Orange amb col·laboració de la FEPA que durant aquest 2017 es realitza a 6 ciutats diferents de l’Estat. (Barcelona, Bilbao, Castelldefels, Madrid, Sevilla i València). En el següent enllaç podeu veure un vídeo que reflecteix les experiències dels primers participants.

“Breakers: fabrica’t un nou món” és un Curs de Disseny i fabricació digital que pretén oferir possibilitats formatives al voltant de la cultura maker a joves en risc d’exclusió. Podeu veure més informació sobre el projecte i la cultura maker en el següent enllaç.

Fundació Orange promou i finança la iniciativa per formar a nous joves que aprendran a fer ús de programes per dissenyar objectes i, posteriorment, fer-los realitat amb impressores 3D.

Enllaç al qüestionari de sol·licitud d’inscripció.

Requisits:

  • No es requereix de formació prèvia.
  • Joves entre 16 i 23 anys.
  • Nivell mitjà de castellà i/o català (es valorarà nocions d’anglès).

Objectius:

  • Tenir l’oportunitat de conèixer i de formar-se en un sector nou, allunyat de la realitat formativa dels nostres joves.
  • Contribuir a l’aprenentatge d’hàbits prelaborals, capacitats personals i competències d’ocupabilitat que podran generalitzar a d’altres formacions i contextos.
  • El curs pretén apropar i fer visible aquest àmbit als joves, així com fomentar la motivació per portar a terme un itinerari formatiu envers els seus objectius professionals.
  • Donar a conèixer el món dels FabLab i promoure l’ampliació de la xarxa relacional.

 Com i quan?

  • Fablab Soko (Carrer Vallès i Ribot, número 36), al costat de l’estació de metro la Sagrera. És un horari intensiu del mes de juliol, tots els dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13 hores.
  • Ateneu de fabricació (Avinguda dels rasos de peguera, número 232), situat a ciutat Meridiana. És un horari intensiu del mes de juliol, tots els dilluns, dimecres i divendres de 10 a 13 hores.

Com fer arribar la sol·licitud? 

Aquelles persones que estiguin interessades en participar-hi hauran d’omplir  aquest qüestionari.

Entitat o associació:
Fepa
Telèfon:
93 268 99 91
Llegir més

Educador/a d’inserció laboral – Casal dels Infants

Descripció anunci:

Busquem  Educador/a d’inserció laboral pel Projecte Xarxa d’Accés al Treball a Sant Adrià del Besos- La Mina.

Formació:

  • Preferentment diplomats en educació social o altres estudis equivalents del camp social, o experiència professional equivalent.

Competències  i Requeriments:

  • Capacitat de dissenyar, executar i avaluar projectes d’acompanyament a la inserció.
  • Capacitat de dirigir equips de treball amb voluntariat.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Resolució d’incidències i autonomia personal.
  • Competència per a la gestió i organització de projectes vinculats a circuits d’empreses
  • Experiència en el treball de prospecció empresarial.
  • Coneixedora de treball per competències.
  • Experiència mínima d’1 any en el treball educatiu amb joves en risc social.
  • Alt nivell d’experiència en la gestió de BBDD i EXCELS.
  • Persona emprenedora, positiva, dinàmica, comunicativa i acostumada a treballar en equip.

Feina:

  • Programació, execució i avaluació de projectes socioeducatius per a joves en risc social.
  • Dissenyar i Executar  Itineraris Personals d’Acompanyament a la Inserció, amb avaluació dels resultats.
  • Coordinació i treball en xarxa amb projectes, serveis i recursos tant de l’entitat com amb les xarxes locals del territori.
  • Treballar la informació de l’entorn laboral i posar-la a l’abast dels joves a través d’accions socioeducatives i estratègies pedagògiques actives i participatives.
  • Programar i dinamitzar accions socioeducatives i dinàmiques de grup.
  • Programar i dinamitzar accions de treballa i fidelització  amb les empreses.
  • Coordinació d’equips de voluntariat i estudiants en pràctiques .
  • Intermediació amb empreses del sector.

Horari:

Jornada laboral de 20h setmanals de dilluns a divendres.

Sou brut:

854,78€ bruts mensuals per 12 pagues.

Incorporació:

Immediata.

Finalització:

Desembre 2017.

Altres:

  • Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.
  • Es garanteix la confidencialitat en el procés de selecció.
  • No es podran respondre consultes particulars o especifiques.
  • Només s’acceptaran CV enviat per correu electrònic.
  • Només es donarà resposta a les persones entrevistades.

Enviar el currículum abans del 15/05/2017 en document adjunt en format Word o Pdf amb la referència 1705EXATM a l’assumpte a rh024@casaldelsinfants.org

Entitat o associació:
Casal dels Infants - Acció Social als Barris
Telèfon:
933 170 013
Llegir més

Tècnic/a de gestió de subvencions – Fundació Ared

Descripció anunci:
La Fundació Ared és una entitat sense ànim de lucre que, des de l’any 1994, treballa per aconseguir la integració social i laboral de persones, majoritàriament dones, en situació d’exclusió, procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.

Salta és una empresa d’inserció, titularitat 100% de la Fundació Ared i creada l’any 2006, que promou la incorporació al mercat laboral de persones amb especials dificultats per accedir-hi, a través de processos d’acompanyament personalitzats i d’estructures adaptades a les seves necessitats. Salta duu a terme activitats productives (tèxtil i hostaleria) i de serveis.

La Fundació Ared està governada per un Patronat, que encomana a la Direcció la conducció de les diferents àrees de treball, incloent la gestió i administració de Salta.

El lloc de treball ofert reporta directament al Director Social.

El lloc de treball de “Tècnic/a de gestió de subvencions” té com a finalitat realitzar el disseny dels projectes a presentar a diferents administracions públiques i entitats privades, garantint un adequat seguiment tècnic, administratiu i econòmic.

La persona seleccionada haurà de cercar finançament pels diferents programes, serveis i activitats que portem a terme a l’entitat i presentar sol·licituds, d’acord amb l’enfocament del marc lògic i/o les normatives i indicacions de cada finançador.

Perfil

  • Titulació de diplomatura o grau en Ciències polítiques i de l’administració, Ciència política i gestió pública, Sociologia, Pedagogia…
  • Experiència mínima d’1 any en un departament de gestió de subvencions / captació de fons en entitats del tercer sector social.
  • Es valorarà formació complementària en captació i gestió de subvencions públiques i privades i/o normatives reguladores de subvencions a nivell europeu (fons social europeu), estatal, autonòmic i local.
  • Es valorarà alt nivell d’anglès parlat i escrit.
  • Es valorarà disponibilitat horària.
  • Coneixements requerits: marc normatiu; coneixement integral dels recursos disponibles; coneixement de les tècniques necessàries en el cicle d’un projecte; coneixement del tercer sector social; coneixement de l’especialitat o de l’àmbit d’intervenció que desenvolupem a les entitats; coneixement dels sistemes de gestió transversals a l’entitat; ofimàtica (especialment Word i Excel) i domini d’aplicacions informàtiques específiques de gestió (aplicatius GIA i qBID).
  • Habilitats requerides: capacitat d’organització i planificació; disposar d’una visió global del programa, servei o actuació i de l’entitat; capacitat d’anàlisis del context extern i intern; gestió i desenvolupament de projectes; capacitat de generar noves idees, creativitat i innovació; capacitat de comunicació; autonomia; gestió del temps; gestió documental i de la informació: elaboració d’informes, memòries d’activitat i de presentació de resultats; atenció i concentració, anticipació, orientació a resultats i adaptabilitat.
  • Actituds: responsabilitat; flexibilitat i disposició al canvi; discreció i confidencialitat; compromís amb l’organització; treball en equip; sensibilitat cap als problemes socials; talant positiu; tenacitat i capacitat de control de l’estrès.

Funcions

  • Cercar i identificar convocatòries d’institucions públiques/privades que s’adaptin als objectius de la Fundació i estiguin alineades amb el seu Pla Estratègic.
  • Dissenyar i formular els projectes a presentar a institucions públiques/privades.
  • Tramitar les convocatòries de subvencions, licitacions, contractes o concursos tant públiques com privades.
  • Realitzar el seguiment de les propostes presentades a fi de complir els requeriments dels finançadors públics i privats, així com resolució de requeriments, si s’escau.
  • Justificar, a nivell econòmic i tècnic, les subvencions/ajuts atorgats: elaboració de memòries justificatives, preparació dels justificants, càlculs, imputacions i interlocució amb institucions públiques/privades.
  • Gestionar, a nivell administratiu, la formació subvencionada per institucions públiques i privades: contacte amb docents, gestió d’aules, materials, alumnes i calendaris. Fer el seguiment de l’execució, la qualitat de les accions formatives i l’introducció de les dades als aplicatius corresponents: GIA i qBID.
  • Gestionar la documentació: arxiu físic i digital relatiu al cicle de vida dels projectes.
  • Mantenir una adequada comunicació amb les finançadors i altres stakeholders dels projectes.

Condicions laborals

  • Incorporació laboral immediata al concloure el procés de selecció (previsiblement juny).
  • Contracte de treball temporal amb una durada inicial de 6 mesos.
  • Període de prova de dos mesos.
  • Grup i categoria professional: C.
  • Lloc de treball: Tècnic/a de gestió de subvencions.
  • Jornada: 25 hores setmanals inicials (en horari de matins), amb possibilitats d’ampliació de la jornada.
  • Salari brut anual: 14.000 € (12 pagues).

Interessats/des

Entitat o associació:
Telèfon:
Web:
Llegir més

Voluntariat programa “Una mossegada a l’exclusió” – Associació Social Andròmines

Descripció anunci:

Andròmines és una entitat social que té per objectiu ajudar a les persones en situació o risc d’exclusió social en la seva inserció sociolaboral. Actualment estem gestionant un programa “Una mossegada a L’exclusió” en el qual es fa entrega d’aliments a famílies que tenen dificultats per cobrir les seves necessitats bàsiques. En aquest sentit estem cercant un/a voluntari/a  per tal de col-laborar en la preparació dels lots i l’entrega dels aliments a aquestes famílies. L’entrega dels aliments es realitza de dilluns a divendres de 13 a 14:30h a Montcada I Reixac.
Volem una persona sensibilitzada amb les dificultats de les persones, que sàpiga treballar en equip, de caràcter afable, empàtica,i responsable. El període del projecte serà fins al 30 d’octubre de 2017.

Entitat o associació:
Andromines
Telèfon:
932 740 627
Llegir més