Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Quines responsabilitats tenim com a membres de la junta directiva?

Descripció anunci:

Conegueu quines son les obligacions legals que teniu com a membres de la Junta Directiva de la vostra associació.

En aquesta jornada s’exposaran quines són aquestes obligacions legals i les possibles responsabilitats en cas d’incomplir-les (civils, penals, administratives,…).

Consulta el programa complet

Dates i horaris: Dimecres 10 d’octubre de 18 a 20:30 h

Accedeix al formulari d’inscripció!

Data de tancament de les inscripcions: Dimecres 3 d’octubre

 

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 564 118
Llegir més

Les obligacions fiscals de les associacions

Descripció anunci:

Quines obligacions fiscals tenen les associacions?  Conegueu els principals impostos als quals estan subjectes les entitats sense ànim de lucre, i les obligacions fiscals que cal tenir en compte per gestionar de forma eficaç la vostra associació.

Aquest curs és 100% online.

Consulta el programa complet

Dates i horaris: Del 15 d’octubre al 9 de novembre

Accedeix al formulari d’inscripció!

Data de tancament de les inscripcions: Dilluns 8 d’octubre

 

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 564 118
Llegir més

Aquest octubre torna La Comunificadora

Descripció anunci:

Si teniu un projecte/idea d’economia col·laborativa i procomú aquest setembre podeu començar a presentar propostes i al octubre saber si podreu participar en el programa!

La Comunificadora, el programa d’impuls a projectes de l’economia col·laborativa procomú de vint-i-dues setmanes, s’adreça a col·lectius de persones que volen participar en la transformació de l’economia amb projectes col·laboratius i de forta dimensió comunitària. Es treballa l’oportunitat de salt d’escala i aprofitament de recursos, que possibilita l’adopció de les tecnologies digitals, sense perdre de vista el marc ètic de l’Economia Social i Solidària i del procomú.

El programa fomenta el treball en grup i la col·laboració entre els projectes participants i ofereix formacions, tallers de capacitació, acompanyament personalitzat, assessorament expert i suport tècnic.

Cada equip participant rebrà assessorament individual personalitzat i suport tècnic tant en l’àmbit de model de negoci i recursos com en el de competències i organització. L’equip participant tanmateix donarà i rebrà assessorament dels altres equips participants, aprofitant les capacitats internes del grup. A més a més, una persona tutora vetllarà per la utilitat de la proposta lectiva i acompanyarà els equips segons les seves necessitats.

Participa a les jornades “La Comunificadora s’engega”, que serviran per detectar necessitats, possibles connexions i experiències a replicar, tot per acompanyar els projectes que sol·licitin participar-hi.

On?

Pots assistir dimecres 26 de setembre (de 17 h a 20 h) al Centre per a la Iniciativa Emprenedora Glòries de Barcelona Activa del c/ Llacuna, 162-164, i/o bé dijous 4 d’octubre (de 10 h a 13 h) a l’Oficina d’Atenció a les Empreses del c/ de Roc Boronat117.

Apunta’t aquí: Inscriure’m a les sessions de la Comunificadora!

Si vols més informació sobre el programa consulta la web de Barcelona Activa. També pots enviar un correu electrònic a l’adreça innovaciosocioeconomica@barcelonactiva.cat

 

Llegir més

Curs Viatge a Síria

Descripció anunci:

Tot@s hem escoltat a parlar de Síria, però… què sabem realment d’aquest país?

Abans que comencés la guerra civil allà al 2011, Síria era un país molt ric en molts aspectes i la realitat de la gent vivint allà era i és força diferent a la nostra.

Juntament amb en Mayyar, un estudiant d’Alep, hem organitzat per a la tardor un curs de 10 sessions d’una hora i mitja (de 19 h a 20.30 h) on ell us introduirà a la seva llengua materna – l’àrab – i us farà conèixer millor la història, les tradicions, la seva experiència de vida durant del conflicte, les relacions de genere, les religions, i la cuina de Síria etc. a través d’activitats, vídeos, música i un sopar cuinat entre tots i totes.

T’esperem tots els dimecres a partir del 26 de Setembre al c / Radas, 27, baixos– per poder experimentar aquest viatge.

Cost del curs:

  • Socis- 10€
  • NO SOCIS- 15€ (pots fer-te soci o sòcia el mateix dia de l’inici del curs o mitjançant transferència bancària)

Inscripcions: info@nexescat.org

#aventuresnexianes

cursculturalasiria

 

Entitat o associació:
Nexes Interculturals de Joves
Telèfon:
934 427 167
Llegir més

Dinamitzadora/or al Centre Cultural Ton i Guida

Descripció anunci:

La Plataforma d’Entitats de Roquetes convoca una plaça de dinamitzadora/or per incorporar-se a l’equip de gestió del Centre Cultural Ton i Guida.

El Ton i Guida és un centre sociocultural ubicat al barri de Roquetes de Barcelona reivindicat i posat en marxa per associacions del barri que pretén, a partir de la participació i la cultura, millorar la qualitat de vida dels ciutadans del barri i del districte. El centre és de titularitat municipal i està gestionat per la Plataforma d’Entitats
de Roquetes, associació sense Ànim de lucre de segon nivell que a més de la gestió del Ton i Guida també gestiona el Pla Comunitari de Roquetes.

La persona contractada haurà de fonamentar la seva tasca a partir d’establir unes relacions amb els companys d’equip, membres dels òrgans de gestió, grups i usuaris basades en la cordialitat, la professionalitat i les ganes de tirar endavant i millorar el projecte del Ton i Guida, així com treballar a nivell de barri en coordinació permanent amb les tècniques del Pla Comunitari, l’altre projecte gestionat per La Plataforma.

Funcions principals:

  • Fer tasques de dinamització amb els grups i associacions del centre, participar i fomentar la seva implicació en el projecte i vetllar per al correcte desenvolupament de les activitats.
  • Fomentar la participació en l’organització de les activitats i en els diferents espais de participació i gestió del centre.
  • Coordinar-se amb l’actual dinamitzadora en la programació d’activitats (tallers, actuacions, culturals…): captar propostes, desenvolupar i organitzar les idees i propostes de la comissió de programació i vetllar pel desenvolupament de les activitats programades.
  • Detectar necessitats i propostes d’activitats a partir de la relació amb els diferents espais de coordinació i participació existents al barri.
  • Donar suport a les associacions i grups del centre.
  • Participar a les activitats del barri o zona que es decideixi.
  • Suport en tasques administratives de caràcter general.

Requisits:

  • Titulació i/o experiència demostrada en animació sociocultural un mínim de dos anys.
  • Experiència en el foment de la participació i en dinàmiques comunitàries.
  • Coneixements dels paquets informàtics MSOFFICE (Excel, Word, Access) i Libreoffice i les xarxes socials (Twitter, Facebook, web…).
  • Català i castellà parlat i escrit correctament.
  • Imaginació, iniciativa i capacitat d’adaptabilitat a diferents contextos i grups de treball amb interessos diferenciats.
  • Capacitat de treball en equip, resolució de conflictes i mediació.
  • Capacitat de comunicació per tal de generar entusiasme en els diferents grups d’interès.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a les activitats programades.

Es Valorarà:

  • La implicació en col·lectius i/o projectes de caràcter sociocultural i comunitari.
  • L’experiència en el sector associatiu i la participació en espais comunitaris.
  • La capacitat de presa de decisions.
  • El coneixement de la realitat social i cultural de Roquetes i Nou Barris.

S’ofereix:

  • Contracte de 30 hores setmanals amb un període de prova de tres mesos.
  • Horari de referència: 1 matí i tardes de 16 a 22 h. Disponibilitat per treballar 1 dissabte al mes.
  • Retribució bruta de 1.305,32 € mensuals per 14 pagues.
  • Incorporació a l’octubre.

Els/les interessats/es heu d’enviar el currículum al Centre Cultural Ton i Guida, presencialment (C. Romaní, 6, 08042, Barcelona) o per correu electrònic a ctoniguida@gmail.com, amb la referència “Ref. Dinamització”
Data límit de presentació de currículums el 20 de setembre de 2018.

 

Entitat o associació:
Centre Cultural Ton i Guida
Telèfon:
933 548 721
Llegir més

Administració, Comptabilitat i Logística del Fòrum Social Mundial de les Economies Transformadores de Barcelona (2019/2020)

Descripció anunci:
Des de RIPESS Europa, la XES i REAS ens hem proposat d’organitzar un Fòrum Social Mundial Temàtic de les anomenades Economies Transformadores, previst en dues etapes: 2019 i 2020, a Barcelona. Aquesta perspectiva obre un procés de 2 anys en el qual caldrà promoure l’acceleració de dinàmiques de confluència entre moviments i xarxes que ofereixen alternatives transformadores al sistema econòmic actual. Fins ara, la coordinació del Fòrum ha estat acompanyada des de RIPESS i des de la comissió de relacions externes de la XES. Ara ha arribat el moment d’estructurar un equip local que funcioni de forma autònoma – però sense perdre el vincle amb les demés organitzacions promotores – per tal de començar a preparar la primera trobada que tindrà lloc el 2019.
 
Principals tasques:
  • Gestió del pressupost per a l’organització del Fòrum.
  • Gestió de les diferents fonts de finançament (institucions, fundacions, recursos propis).
  • Escriptura de projectes per a subvencions (en coordinació amb la resta de l’equip tècnic).
  • Justificació de subvencions.
  • Suport en la redacció de convenis amb l’administració per al finançament del Fòrum (en coordinació amb l’equip tècnic).
  • Gestió econòmica general (factures, pressupostos anuals, fiscalització trimestral, etc.).
  • Referència de la gestoria laboral.
  • Gestions de l’associació específica creada per al Fòrum.
  • Relació amb altres entitats co-promotores del Fòrum, especialment la XES, RIPESS i REAS.
  • Altes i baixes de les persones treballadores.
  • Gestions notarials, sol·licitud de permisos, llicències d’activitats etc..
  • Gestió de proveïdors en els dos esdeveniments previstos a Barcelona (2019 / 2020).
  • Gestions logístiques relacionades amb vols, allotjament i visats de les persones convidades.
  • Ús de plataformes de comunicació i coordinació virtual alternatives (Commons Cloud).
  • Coordinació d’una comissió de logística per a l’organització dels dos esdeveniments.
Competències, coneixements i habilitats:
  • Experiència demostrable en el camp de la comptabilitat i l’administració en entitats no lucratives i/o moviments socials.
  • Competències lingüístiques: català, castellà i anglès.
  • Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, feminisme, consum responsable, i/o altres causes de justícia social i/o ambientals.
  • Capacitat de treballar en equip i de coordinar-lo.
  • Gran capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació.
Es valorarà:
  • Coneixement d’altres llengües (especialment francès).
  • Participació activa a moviments socials.
  • Participació en esdeveniments d’escala internacional.
  • Coneixements en perspectiva de gènere.
  • Experiència en organització i logística d’esdeveniments internacionals.
S’ofereix:
  • Jornada de 20 hores setmanals. 1 any, renovable – a Barcelona.
  • Salari: 12.900€ brut anual (12,81€/hora).
  • Incorporació a inicis d’octubre.
  • Possibilitat de relacionar-se i posar-se en contacte amb moviments socials i xarxes a nivell internacional.
Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a forum2020@ripess.org el seu CV i una carta de motivació en castellà abans del 23 de setembre del 2018.
Les candidatures preseleccionades rebran resposta abans de l’1 d’octubre.
 
Entitat o associació:
Xarxa d'Economia Solidària (XES)
Telèfon:
661 508 895
Llegir més