Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Reforç de català per a joves nouvinguts

Descripció anunci:

L’Associació Sociocultural La Formiga, amb seu al barri de Poble-Sec, cerca voluntaris/es per a donar classes de reforç de català a joves nouvinguts d’entre 12 i 16 anys. La tasca dels voluntaris/es serà preparar i impartir les classes. L’activitat es realitzarà amb 2 persones voluntàries com a mínim. El grup de joves serà com a màxim de 20.

Requisits:

– Bons coneixements de català,
– Formació i/o experiència en impartició de classes a nens i/o joves, o en activitats
de lleure infantil i/o juvenil
– Motivació i interès per a treballar amb joves de diferents cultures.

Data inici : Octubre 2015
Data acabament: Desembre 2015 (l’activitat continuarà desprès de Nadal, el
voluntari/a pot continuar desprès un altre trimestre, però en principi demanem
compromís per a 1 trimestre)
Horari: Divendres, de 17 – 19 hores.
Lloc: Centre Cívic El Sortidor – Poble Sec (Barcelona)
Interessats enviar email a: voluntariat@ub.edu

 

Entitat o associació:
Associació Sociocultural La Formiga
Telèfon:
93 4438207
Llegir més

Curs de conflictologia: Refugiades. Origen i causes de l’exili sirià i altres refugiades oblidades

Descripció anunci:

Durant els últims mesos els mitjans de comunicació han posat el focus en la situació de les persones refugiades provinents, sobretot, de països de l’orient mitjà, en una de les que sembla la crisi de refugiades més gran de la història recent.

Però estem, segur, davant d’una crisi? Es tracta d’un fet aïllat dels últims mesos? O ve lligat a una crisi sistèmica? D’on provenen aquestes persones? De què fugen i que els espera a l’arribada a Europa?

En aquesta nova edició del curs de conflictologia volem anar més enllà de les imatges dels murs i les policies europees per anar a parar a l’origen, la ruta i també el destí d’aquest fenomen, per comprendre-ho en la seva totalitat i no quedar-nos només amb la versió dels mitjans de comunicació.

A més, volem posar el focus també en aquelles refugiades no tan visibles, sigui pel seu origen o per les causes del seu exili forçat. Coneixerem aquelles que fugen dels conflictes a l’Àfrica Subsahariana i aquelles perseguides per la seva identitat o orientació sexual.

L’objectiu d’aquest curs és la promoció de la cultura de pau, l’anàlisi de la violència en diferents contextos internacionals, la defensa dels drets humans i les llibertats individuals, així com l’impuls de la governabilitat i el teixit social com a fonaments d’un desenvolupament social i econòmic, equitatiu i sostenible que incideixi en la redistribució de la riquesa i la justícia social. A la vegada, considerem la necessitat d’autoformar-nos i accedir al coneixement per tal de desenvolupar un sentit crític front als discursos hegemònics que invisibilitzen i silencien conflictes i realitats existents.

El curs tindrà lloc els dies 10, 12, 17, 18 i 19 de novembre de 16:30 a 20:30. Cal inscripció prèvia per participar. Apunta’t abans del 7 de novembre!

Horari: 16.30 a 20.30h
Lloc: SCI Catalunya (C/ Carme, 95, baixos 2a, BCNA)
Preu: 5€ sòcies (15€ no sòcies)
Places limitades – Inscripció prèvia: data límit: 7/11/2015
Certificat de participació i certificat de reconeixement del PFVC (80% assistència)
Durada: 20 hores
Per inscriure’t has d’omplir aquest formulari

Entitat o associació:
Servei Civil Internacional
Telèfon:
934 417 079
Llegir més

Departament de Recursos Humans i Finances – Fundació Josep Carol

Descripció anunci:

La persona contractada s’encarregarà principalment de la gestió de tots els processos laborals i de Recursos Humans de l’entitat. També del suport al Departament de Finances, sota la supervisió del Director d’Administració.

Requisits:

  • Coneixement de la normativa laboral i els seus procediments, així com del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure i Sociocultural de Catalunya i del Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos.
  • Experiència mínima de 2 anys en departaments Laborals i de Recursos Humans.
  • Coneixement en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Coneixement informàtics a nivell d’usuari de l’entorn Microsoft Office.
  • Nivell alt de català i castellà

Es valorarà

  • Coneixements de comptabilitat.
  • Formació universitària en l’àmbit de les Relacions Laborals.
  • Experiència en justificació de subvencions amb despeses de personal.
  • Coneixement del programa Sage Nominaplus Elite.
  • Capacitat organitzativa i de treball en equip.
  • Experiència associativa i motivació per treballar en el tercer sector.

S’ofereix

  • Contracte laboral estable a jornada completa a 37,5 hores setmanals.
  • Horari a convenir.
  • Retribució bruta anual segons el que estableix el conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.
  • Incorporació immediata.

Els/les interessats/des hauran de fer arribar el seu currículum a la seu de la Fundació Escolta Josep Carol, fent referència a la plaça al correu electrònic rrhh@josepcarol.cat. La data límit de lliurament de currículums serà el proper 30 d’octubre de 2015. Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 268 91 11 i preguntar per Ricard García.

Entitat o associació:
Fundació Escolta Josep Carol
Telèfon:
93 268 91 11
Llegir més

Administratiu/va de Recursos Humans i Voluntariat – Sant Joan de Déu

Descripció anunci:

Lloc de treball

Administratiu/va de Recursos Humans i Voluntariat

Missió del lloc
Recolzar en les tasques administratives que requereixi la Sotsdirecció de RRHH i Voluntariat per facilitar la gestió i l’acompanyament de tot el personal (professionals, voluntariat, practiques) que pertany a Serveis Socials, Sant Joan de Déu de Barcelona.

Funcions

  • Elaboració de calendaris laborals i calendaris de guàrdies del personal laboral.

  • Gestió de quadrants i substitucions de personal.

  • Gestió d’incidències salarials i contractuals.

  • Elaboració de planificacions mensuals de personal laboral i de voluntariat.

  • Elaboració d’indicadors de RRHH i Voluntariat segons sistema de qualitat ISO 9001:2008 implantat al centre.

  • Gestió dels expedients de personal laboral i voluntariat.

  • Suport en la gestió dels itineraris formatius del personal.

  • Suport a diferents tasques administratives vinculades a la gestió del voluntariat.

  • Suport en altres tasques administratives vinculades a la gestió del personal laboral i de pràctiques.

  • Presència i elaboració d’actes de diferents reunions de professionals i voluntariat.

  • Suport en l’elaboració i modificacions de documentació vinculada a RRHH i Voluntariat

Condicions Laborals

  • CONTRACTACIÓ: Indefinida, amb un mes de prova.

  • REMUNERACIÓ: Salari Brut Mensual (1.200 Euros) (14 mensualitats). DEDICACIÓ: Jornada 30h/semana

  • DISTRIB. JORN.: Horari de matins i tardes.

  • INCORPORACIÓ: Desembre 2015

 Requisits:

  • Formació General: Cicle Formatiu Grau Mitjà Auxiliar Administratiu o similar.

  • Formació Específica:

    • Nivell avançat en Ofimàtica (especialment en Excel), Outlook, Internet, Powerpoint.

    • Coneixements sobre l’àmbit de l’exclusió social, preferiblement sobre el col·lectiu de persones sense llar.

    • Coneixements sobre l’àmbit del voluntariat social.

    • Coneixements de gestió laboral.

    • Formació en habilitats socials i comunicatives.

  • Experiència:

    • Mínim 2 anys d’experiència en lloc de treball similar.

    • Mínima 1 any d’experiència de voluntariat social.

  • Aptituds / Actituds:

    • Identificació i afinitat amb els valors de l’Ordre Hospitalària Sant Joan de Déu.

    • Capacitat d’organització i planificació.

    • Flexibilitat

    • Treball en equip

    • Bon maneig de les actituds i habilitats socials i de comunicació.

    • Orientació a la qualitat.

    • Orientació a l’usuari i al personal del centre.

Els interessats/as hauran d’enviar el currículum vitae al següent correu electrònic: silvia.reyes@ohsjd.es a l’atenció de Silvia Reyes Escorihuela. Assenyalar en l’assumpte: Convocatòria Administratiu/a RRHH i Voluntariat.

Entitat o associació:
RRHH i Voluntariat de l'Hospital Sant Joan de Déu
Telèfon:
93 253 21 00
Llegir més

Dinamitzador/a comunitari/a – Fundació Surt

Descripció anunci:

Formació

  • Formació en l’àmbit de les ciències socials.
  • Es valorarà:
    • Formació en dinamització comunitària i/o participació ciutadana
    • Formació en processos d’inclusió de persones migrades

Experiència

  • Relacions amb ens locals, entitats socials i centres residencials per a gent gran.
  • Dinamització i lideratge de xarxes de treball comunitari.
  • Dinamització d’activitats amb joves, famílies i persones migrades (preferentment dones)
  • Capacitat de detecció de necessitats i  elaboració de propostes de treball  amb la ciutadania
  • Dinamització de grups
  • Experiència  en projectes de participació ciutadana, desenvolupament comunitari i/o dinamització sociocultural i associativa.
  • Elaboració de continguts i materials.
  • Dinamització de grups i tallers.
  • Aplicació de sistemes de seguiment  i avaluació de projectes.
  • Es valorarà:
    • Coneixement i experiència al territori (associacionisme…)

Requisits:

  • Castellà i català oral i escrit.
  • Conèixer la xarxa de recursos i entitats socials del territori.
  • Domini informàtic (paquet office, correu electrònic)
  • Disponibilitat per desplaçar-se.
  • Competències transversals:
    • Capacitat anàlisis i de definició estratègica
    • Persona amb autonomia i capacitat resolutiva.
    • Flexibilitat, adaptabilitat i polivalència.
    • Proactivitat i Pressa de decisions.
    • Organització del temps i de la pròpia feina.
    • Treball en equip i en xarxa.
    • Negociació i comunicació. Responsabilitat i disposició a l’aprenentatge.

* És imprescindible l’adequació al perfil professional demanat. Abstenir-se d’enviar el CV si el perfil no s’adequa a un 80% dels requisits mínims.

Condicions del lloc de treball

  • Jornada i horari: Jornada parcial: 38,5 h /setmanals. *Horari subjecte a necessitats del servei.
  • Contracte (Tipus i durada): Baixa maternal.
  • Remuneració: Segons nivell competencial.

Adreça i persona de contacte

Enviar CV’s a rrhh@surt.org fins el 01-11-2015

Entitat o associació:
Fundació Surt
Telèfon:
933428380
Llegir més

Plaça tècnic/a comptable

Descripció anunci:

Esplac ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a comptable. Busquem una persona amb experiència en comptabilitat i justificació de subvencions, que sigui responsable, rigorosa i amb una alt compromís amb l’Entitat. El termini finalitza el dia 28 d ‘octubre de 2015. Els currículums els heu de fer arribar a esplac@esplac.cat amb la referència Comptabilitat.

Funcions comptables i administratives:

• Procés comptable del pressupost i compte de resultats de l’Entitat.

• Elaboració d’impostos.

• Control de tresoreria (Caixes, bancs i informes de liquiditat).

• Seguiment de la facturació i rebuts de clients i proveïdors.

• Seguiment de la gestió laboral (Nòmines).

• Seguiment i justificació econòmica de subvencions.

• Certificats oficials.

• Gestió del Balanç social de l’entitat

• Gestió d’assegurances: altes i baixes i seguiment de sinistres.

• Coordinació amb Gerència per a les funcions assignades i d’altres projectes que puguin sorgir.

Requisits:

• Titulació acabada en Ciències empresarials, Administració i Direcció d’empreses, comptabilitat o similar.

• Experiència en les funcions descrites.

• Tenir menys de 30 anys.

• Nivell alt de català i castellà.

• Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.

• Alt domini del paquet office, correu electrònic, Google Apps.

• Alt domini del pla general comptable i dels programes de gestió comptables com Sbcompta.

• Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.

• Responsabilitat, rigor, puntualitat i al t compromís amb l’Entitat.

• Referències d’antigues feines.

Es valorarà:

• Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme i sobretot en l’àmbit educatiu i els esplais.

• Coneixement de treball per projectes.

• Facilitat per conèixer noves eines de treball.

• Flexibilitat i capacitat d’adaptació.

Condicions laborals:

• Contracte indefinit de 37,5 hores setmanals.

• Sou segons l’escala salarial de l’entitat i 2 mesos de prova. (Sou brut: 20.949,14 €/any )

• Incorporació immediata (Indispensable).

• Lloc de treball habitual: Barcelona.

• Titulació acabada en Ciències empresarials, Administració i Direcció d’empreses, comptabilitat o similar.

• Experiència en les funcions descrites.

• Tenir menys de 30 anys.

• Nivell alt de català i castellà.

• Competència escrita: redacció de correus, memòries, informes i altra documentació.

• Alt domini del paquet office, correu electrònic, Google Apps.

• Alt domini del pla general comptable i dels programes de gestió comptables com Sbcompta.

• Capacitat d’organització, gestió del temps, treball en equip, autonomia personal, flexibilitat i adaptabilitat.

• Responsabilitat, rigor, puntualitat i al t compromís amb l’Entitat.

• Referències d’antigues feines.

Es valorarà:

• Coneixement i experiència en l’àmbit de l’associacionisme i sobretot en l’àmbit educatiu i els esplais.

• Coneixement de treball per projectes.

• Facilitat per conèixer noves eines de treball.

• Flexibilitat i capacitat d’adaptació.

Condicions laborals:

• Contracte indefinit de 37,5 hores setmanals.

• Sou segons l’escala salarial de l’entitat i 2 mesos de prova. (Sou brut: 20.949,14 €/any )

Entitat o associació:
Esplac
Telèfon:
93 302 61 03
Llegir més