Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Tècnic/a d’orientació i inserció sociolaboral

Descripció anunci:

Aquest curs ofereix un espai per a qui vulgui introduir-se en el món de la orientació laboral  i adquirir-ne competències. Vol donar a conèixer als participants les tècniques per realitzar les funcions pròpies de Tècnic/a d’Orientació i Inserció Laboral, reconeixent les característiques generals de la orientació, així com les diverses tasques, funcions i recursos d’aquesta professió en el seu àmbit d’actuació.  

Dates: 16 al 31 de gener de 2016

Horari: divendres de 17:30 a 21h. i dissabtes de 9:30 a 14h.

Preu:  140 euros*.
*Descomptes (no acumulables):
– 10% amb el Carnet Jove
– 120 euros per a estudiants, persones a l’atur, membres de famílies nombroses o monoparentals, voluntaris de La Formiga i antics alumnes.

Lloc: La Formiga (c/Elkano, 74 baixos)

Inscripcions: Per inscriure-us, ompliu la butlleta d’inscripció i envieu-la a info@laformiga.org

Límit inscripcions: Una setmana abans de l’inici del curs. Si voleu bonificar-vos la formació, mireu de contactar amb almenys deu dies d’antel·lació.

Temari:

1. Itinerari d’Orientació-Formació-Inserció.
2. Itinerari personal d’Inserció. Motivació i autoestima en el procés d’Orientació i Inserció Laboral. L’objectiu professional.
3. Les competències professionals.
4. Eines de recerca de feina. CV, CV per competències, carta de presentació.
5. Entrevista de feina.
6. Introducció a l’acompanyament en la recerca de feina a col·lectius de difícil inserció. Aturats de llarga durada, persones immigrades, joves, dones, persones amb discapacitat. 

 

Es combinarà la exposició de les temàtiques per part dels docents amb treball en grup, dinàmiques i pluja d’idees. Els docents aniran donant material i lectures per treballar prèviament a casa i aprofitar així el temps a l’aula. 

 Professorat:

 Isabel Berrocal
Llicenciada en Psicologia per la UB, postgrau en Programes de Qualificació Professional (UB) i àmplia formació en Orientació i Inserció Laboral. Formadora en cursos de formació continua sobre comunicació interpersonal, treball en equip, orientació laboral, tècniques de recerca de feina. Experiència com a Orientadora laboral a l’administració local.

Mireia Martínez
Llicenciada en psicologia per la URL. Màster en tractament educatiu de la diversitat (UNED). Tècnica en orientació i inserció laboral a l’administració pública. Coordinadora de diferents programes de formació contínua adreçats a persones en risc d’exclusió social.

Recursos:

Curtmetratge “Pipas”

Inscripcions:

Fitxa inscripció (435.50 kb) 

Entitat o associació:
Associació Sociocultural La Formiga
Telèfon:
93 4438207
Llegir més

Voluntariat amb Gent Gran

Descripció anunci:

Els voluntaris i voluntàries d’Amics de la Gent Gran fan companyia a les persones grans que pateixen soledat no volguda, escoltant-les, valorant-les i respectant-les amb afecte i compromís.

Lluitem contra la soledat a través del voluntariat, oferint visites setmanals a casa de la persona gran.

Objectius:

  • Millorar la qualitat de vida de la persona gran
  • Fer que se senti estimada.
  • Retornar-li les ganes de sortir i socialitzar-se.

Tasques:

Fer companyia, escoltar, conversar, sortir a passejar, etc. La teva tasca no és fer la compra, la neteja o els encàrrecs.

Requisits:

  • 2 hores a la setmana (matí o tarda), de dilluns a diumenge, quan et vagi millor.
  • Necessitem voluntaris/es a Barcelona, amb disponibilitat per desplaçar-se a qualsevol barri.
  • Compromís mínim d’un any.
  • Habilitats comunicatives i relacionals
  • Estabilitat emocional. 

Més informació:

Vine a conèixer-nos i t’expliquem com funcionem. Inscriu-te a les properes sessions informatives aquí.

Per a més informació truca al 93 207 67 73 o envia un correu electrònic a info@amicsdelagentgran.org

Entitat o associació:
Amics de la Gent Gran
Telèfon:
93 207 67 73
Llegir més

Reforç de català per a joves nouvinguts

Descripció anunci:

L’Associació Sociocultural La Formiga, amb seu al barri de Poble-Sec, cerca voluntaris/es per a donar classes de reforç de català a joves nouvinguts d’entre 12 i 16 anys. La tasca dels voluntaris/es serà preparar i impartir les classes. L’activitat es realitzarà amb 2 persones voluntàries com a mínim. El grup de joves serà com a màxim de 20.

Requisits:

– Bons coneixements de català,
– Formació i/o experiència en impartició de classes a nens i/o joves, o en activitats
de lleure infantil i/o juvenil
– Motivació i interès per a treballar amb joves de diferents cultures.

Data inici : Octubre 2015
Data acabament: Desembre 2015 (l’activitat continuarà desprès de Nadal, el
voluntari/a pot continuar desprès un altre trimestre, però en principi demanem
compromís per a 1 trimestre)
Horari: Divendres, de 17 – 19 hores.
Lloc: Centre Cívic El Sortidor – Poble Sec (Barcelona)
Interessats enviar email a: voluntariat@ub.edu

 

Entitat o associació:
Associació Sociocultural La Formiga
Telèfon:
93 4438207
Llegir més

Curs de conflictologia: Refugiades. Origen i causes de l’exili sirià i altres refugiades oblidades

Descripció anunci:

Durant els últims mesos els mitjans de comunicació han posat el focus en la situació de les persones refugiades provinents, sobretot, de països de l’orient mitjà, en una de les que sembla la crisi de refugiades més gran de la història recent.

Però estem, segur, davant d’una crisi? Es tracta d’un fet aïllat dels últims mesos? O ve lligat a una crisi sistèmica? D’on provenen aquestes persones? De què fugen i que els espera a l’arribada a Europa?

En aquesta nova edició del curs de conflictologia volem anar més enllà de les imatges dels murs i les policies europees per anar a parar a l’origen, la ruta i també el destí d’aquest fenomen, per comprendre-ho en la seva totalitat i no quedar-nos només amb la versió dels mitjans de comunicació.

A més, volem posar el focus també en aquelles refugiades no tan visibles, sigui pel seu origen o per les causes del seu exili forçat. Coneixerem aquelles que fugen dels conflictes a l’Àfrica Subsahariana i aquelles perseguides per la seva identitat o orientació sexual.

L’objectiu d’aquest curs és la promoció de la cultura de pau, l’anàlisi de la violència en diferents contextos internacionals, la defensa dels drets humans i les llibertats individuals, així com l’impuls de la governabilitat i el teixit social com a fonaments d’un desenvolupament social i econòmic, equitatiu i sostenible que incideixi en la redistribució de la riquesa i la justícia social. A la vegada, considerem la necessitat d’autoformar-nos i accedir al coneixement per tal de desenvolupar un sentit crític front als discursos hegemònics que invisibilitzen i silencien conflictes i realitats existents.

El curs tindrà lloc els dies 10, 12, 17, 18 i 19 de novembre de 16:30 a 20:30. Cal inscripció prèvia per participar. Apunta’t abans del 7 de novembre!

Horari: 16.30 a 20.30h
Lloc: SCI Catalunya (C/ Carme, 95, baixos 2a, BCNA)
Preu: 5€ sòcies (15€ no sòcies)
Places limitades – Inscripció prèvia: data límit: 7/11/2015
Certificat de participació i certificat de reconeixement del PFVC (80% assistència)
Durada: 20 hores
Per inscriure’t has d’omplir aquest formulari

Entitat o associació:
Servei Civil Internacional
Telèfon:
934 417 079
Llegir més

Departament de Recursos Humans i Finances – Fundació Josep Carol

Descripció anunci:

La persona contractada s’encarregarà principalment de la gestió de tots els processos laborals i de Recursos Humans de l’entitat. També del suport al Departament de Finances, sota la supervisió del Director d’Administració.

Requisits:

  • Coneixement de la normativa laboral i els seus procediments, així com del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure i Sociocultural de Catalunya i del Conveni Col·lectiu d’Oficines i Despatxos.
  • Experiència mínima de 2 anys en departaments Laborals i de Recursos Humans.
  • Coneixement en matèria de prevenció de riscos laborals.
  • Coneixement informàtics a nivell d’usuari de l’entorn Microsoft Office.
  • Nivell alt de català i castellà

Es valorarà

  • Coneixements de comptabilitat.
  • Formació universitària en l’àmbit de les Relacions Laborals.
  • Experiència en justificació de subvencions amb despeses de personal.
  • Coneixement del programa Sage Nominaplus Elite.
  • Capacitat organitzativa i de treball en equip.
  • Experiència associativa i motivació per treballar en el tercer sector.

S’ofereix

  • Contracte laboral estable a jornada completa a 37,5 hores setmanals.
  • Horari a convenir.
  • Retribució bruta anual segons el que estableix el conveni del sector del lleure educatiu i sociocultural de Catalunya.
  • Incorporació immediata.

Els/les interessats/des hauran de fer arribar el seu currículum a la seu de la Fundació Escolta Josep Carol, fent referència a la plaça al correu electrònic rrhh@josepcarol.cat. La data límit de lliurament de currículums serà el proper 30 d’octubre de 2015. Per a més informació, podeu trucar al telèfon 93 268 91 11 i preguntar per Ricard García.

Entitat o associació:
Fundació Escolta Josep Carol
Telèfon:
93 268 91 11
Llegir més

Administratiu/va de Recursos Humans i Voluntariat – Sant Joan de Déu

Descripció anunci:

Lloc de treball

Administratiu/va de Recursos Humans i Voluntariat

Missió del lloc
Recolzar en les tasques administratives que requereixi la Sotsdirecció de RRHH i Voluntariat per facilitar la gestió i l’acompanyament de tot el personal (professionals, voluntariat, practiques) que pertany a Serveis Socials, Sant Joan de Déu de Barcelona.

Funcions

  • Elaboració de calendaris laborals i calendaris de guàrdies del personal laboral.

  • Gestió de quadrants i substitucions de personal.

  • Gestió d’incidències salarials i contractuals.

  • Elaboració de planificacions mensuals de personal laboral i de voluntariat.

  • Elaboració d’indicadors de RRHH i Voluntariat segons sistema de qualitat ISO 9001:2008 implantat al centre.

  • Gestió dels expedients de personal laboral i voluntariat.

  • Suport en la gestió dels itineraris formatius del personal.

  • Suport a diferents tasques administratives vinculades a la gestió del voluntariat.

  • Suport en altres tasques administratives vinculades a la gestió del personal laboral i de pràctiques.

  • Presència i elaboració d’actes de diferents reunions de professionals i voluntariat.

  • Suport en l’elaboració i modificacions de documentació vinculada a RRHH i Voluntariat

Condicions Laborals

  • CONTRACTACIÓ: Indefinida, amb un mes de prova.

  • REMUNERACIÓ: Salari Brut Mensual (1.200 Euros) (14 mensualitats). DEDICACIÓ: Jornada 30h/semana

  • DISTRIB. JORN.: Horari de matins i tardes.

  • INCORPORACIÓ: Desembre 2015

 Requisits:

  • Formació General: Cicle Formatiu Grau Mitjà Auxiliar Administratiu o similar.

  • Formació Específica:

    • Nivell avançat en Ofimàtica (especialment en Excel), Outlook, Internet, Powerpoint.

    • Coneixements sobre l’àmbit de l’exclusió social, preferiblement sobre el col·lectiu de persones sense llar.

    • Coneixements sobre l’àmbit del voluntariat social.

    • Coneixements de gestió laboral.

    • Formació en habilitats socials i comunicatives.

  • Experiència:

    • Mínim 2 anys d’experiència en lloc de treball similar.

    • Mínima 1 any d’experiència de voluntariat social.

  • Aptituds / Actituds:

    • Identificació i afinitat amb els valors de l’Ordre Hospitalària Sant Joan de Déu.

    • Capacitat d’organització i planificació.

    • Flexibilitat

    • Treball en equip

    • Bon maneig de les actituds i habilitats socials i de comunicació.

    • Orientació a la qualitat.

    • Orientació a l’usuari i al personal del centre.

Els interessats/as hauran d’enviar el currículum vitae al següent correu electrònic: silvia.reyes@ohsjd.es a l’atenció de Silvia Reyes Escorihuela. Assenyalar en l’assumpte: Convocatòria Administratiu/a RRHH i Voluntariat.

Entitat o associació:
RRHH i Voluntariat de l'Hospital Sant Joan de Déu
Telèfon:
93 253 21 00
Llegir més