Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Coordinació, gestió i administració – Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación

Descripció anunci:

Enviar CV’s a info@a-pdi.org fins el 15-07-2016

Busquem a una persona responsable, organitzada i amb iniciativa per encarregar-se de la coordinació, gestió i administració de la “Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación”

Àrees de treball:

  • Gestió i administració
    • Atenció a les persones associades i al públic en general.
    • Tasques administratives diverses: redacció de cartes, correus electrònics, documents, organització de reunions i altres.
    • Seguiment, filtratge i distribució d’informació que arriba a l’associació.
    • Contacte amb altres associacions o organitzacions nacionals i internacionals.
    • Facturació, pagaments i control del pressupost de l’entitat. Comunicació amb assessoria fiscal de l’entitat.
    • Gestió d’altes i baixes de persones associades.
    • Redacció dels documents de l’Associació: certificacions, registres i modificacions que han de constar al Registre.
  • Funcions de suport
    • Organització de reunions de la Junta Directiva (convocatòries, actes, viatges).
    • Suport a les diferents comissions de la Junta.
    • Coordinació i seguiment del treball de les diferents comissions de la Junta.
    • Contacte amb l’ Administració, quan sigui necessari (participació de l’ entitat en jurats públics, instal·lacions de llum, concursos, festivals)
    • Organització d’esdeveniments i jornades.
    • Jornades tècniques: cerca d’espai, inscripció d’ assistents, cobraments, facturació i enviament d’informació a les persones assistents.
    • Altres esdeveniments: cerca, lloguer i preparació de l’espai (amb entitats que han de donar el suport necessari: so, càtering, lloguer d’equips…), registre i control d’assistència.
    • Assemblea anual de l’ Associació: convocatòria, acta i presentació de documentació de l’Assemblea, preparació de les eleccions a la Junta Directiva, gestió de viatges, etc.
    • Suport a esdeveniments externs (nacionals o internacionals) amb entitats amb les quals col·labora l’associació.

Requisits:

  • Capacitat d’iniciativa i un alt grau d’autonomia en el treball diari.
  • Domini de les eines informàtiques (paquet office i correu electrònic)
  • Català i castellà a nivell nadiu.
  • Anglès: nivell alt (conversa professional)
  • Incorporació: immediata

S’avaluaran:

  • Experiència prèvia en les mateixes funcions o similars.
  • Llicenciatura en Dret o Empresarials.
  • Coneixement del sector associatiu.
  • Coneixement del sector de l’arquitectura, interiorisme, o disseny d’il·luminació.

Oferim:

  • Contracte de 20 hores setmanals, amb la possibilitat d’ampliació en un futur proper.
  • Salari: segons conveni
  • Lloc de treball: Barcelona

Les persones interessades en l’oferta hauran d’enviar el seu currículum vitae a la “Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación” mitjançant correu electrònic a l’adreça info@a-pdi.org, indicant en el tema “oferta responsable administració” abans del 15 de juliol.

Entitat o associació:
Asociación Profesional de Diseñadores de Iluminación
Telèfon:
689 926 119
Llegir més

Voluntariat amb persones amb paràlisi cerebral

Descripció anunci:

La Fundació Catalana per a la Paràlisi Cerebral va ser creada l’any 1996 per un grup de pares de persones afectades de paràlisi cerebral preocupades pel futur dels seus fills i d’altres persones en la seva mateixa situació, així com de la societat que els haurà d’acollir el dia que ells faltin. La nostra missió és donar dignitat a les persones amb paràlisi cerebral posant les seves capacitats en valor, dotant-los d’una major autonomia personal i incrementant la seva qualitat de vida, oferint-los programes de recolzament adaptats a les seves necessitats i a les de les seves famílies, per contribuir així a l’acompliment del seu projecte vital.
La nostra, pretén ser sempre una visió positiva i reivindicativa de les capacitats de les persones afectades de paràlisi cerebral i de les seves famílies, cercant l’acceptació natural de la diferència i la normalització de vida i, per aquest motiu, una part molt important de la nostra tasca és donar visibilitat i sensibilitzar la societat.
La Paràlisi Cerebral és un trastorn global de la persona, de caràcter persistent, tot i que no invariable, consistent en un desordre del to, la postura i el moviment, a causa d’una lesió no progressiva al cervell abans que el seu desenvolupament i creixement siguin complets. Aquesta lesió pot generar l’alteració d’altres funcions superiors i interferir en el desenvolupament del SNC (Sistema Nerviós Central).

Busquem persones responsables i amb compromís, comunicatives i amb ganes d’aprendre coses noves… Indicat per Joves a partir de 16 anys, per col·laborar en les activitats de acompanyament, activitats lúdiques i activitats d’estiu per persones amb Paràlisi Cerebral residents a la Llar Llull 163.

Dates: 01/08/2016 a 31/08/2016

Límit d’inscripció: 23/07/2016

Formació: 25/07/2016 de 10:00 a 14:00 a la Carrer Llull, 163.

Horari Activitat:

Dilluns i Divendres: 16:00 a les 20:00 Tallers
Dimecres: de 10 a 19h sortides culturals
Dimarts i Dijous 10:00 a les 14:00 Sortides a la platja

Les persones que vulguin ser voluntàries poden inscriure’s a totes les activitats o només els dimarts i dijous, dilluns i divendres o els dimecres.

Cal fer la inscripció a través d’aquest enllaç

Entitat o associació:
Fundació Catalana per a la Paràlisi Cerebral
Telèfon:
93.313.36.66
Llegir més

Concurs per a la gestió del Bar de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:
L’Ateneu Harmonia fem públiques les bases que hem elaborat la Federació d’Entitats Socioculturals i del Lleure de Sant Andreu de Palomar per optar a la gestió del futur servei de bar cafeteria que es posarà en marxa a mitjans d’octubre a l’Ateneu L’Harmonia.
El termini de presentació de projectes acaba el 30 de Setembre.
Aquest és un espai molt desitjat per l’Ateneu L’Harmonia!
Esperem les vostres propostes!
 
Entitat o associació:
Ateneu Harmonia
Telèfon:
93 256 60 85
Llegir més

Convocatòria per cobrir la plaça de Gerència del CNJC

Descripció anunci:

Requisits:
 

  • Titulació universitària en ciències socials (Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Economia o similar) o coneixement elevat acreditat en l’àmbit social.

  • Experiència en organització i/o gestió de projectes i d’entitats sense afany de lucre.

  • Experiència en gestió de personal i capacitat de dinamització d’equips de treball.

  • Experiència en gestió econòmica, pressupostària, fiscal i financera.

  • Coneixement en la relació amb les administracions públiques (representació, interlocució, relacions institucionals o tramitació de subvencions…).

  • Coneixements sobre món associatiu juvenil, polítiques socials i polítiques de joventut.

  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix i domini oral i escrit de l’anglès i el castellà

  • Coneixements informàtics (Ofimàtica, Internet…)

  • Flexibilitat horària i capacitat d’organització i treball en equip

Es valorarà:

  • Trajectòria personal associativa.

  • Titulació universitària especialitzada en gestió econòmica i/o gestió de recursos humans

  • Coneixements en gestió comptable.

  • Ser menor de 30 anys.

 
S’ofereix:

  • Contractació 35h setmanals

  • Sou brut anual aproximat 30.000€

  • Lloc de treball: Barcelona

 
Funcions generals:
Coordinació del personal; Planificació, gestió, coordinació i execució de projectes; Gestió econòmica, pressupostària, financera i fiscal; Interlocució i representació del CNJC a nivell institucional; Relació continuada amb les entitats membres del Consell; Vetlla per l’execució del pla de treball juntament amb el secretariat.

Data prevista d’incorporació: 1 de setembre de 2016

Data límit de recepció de currículums: 5 de juliol de 2016

Fes-nos arribar el teu currículum: consell@cnjc.cat

Per a més informació, truqueu al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya: telèfon 93 368 30 80.

 

Entitat o associació:
Consell Nacional de Joventut de Catalunya
Telèfon:
93 368 30 80
Llegir més

Tècnic/a del projecte “Catalunya, lluites compartides” – Òmnium Cultural

Descripció anunci:

Òmnium Cultural, entitat que treballa per la promoció de la llengua i la cultura catalanes, la cohesió social i la defensa dels drets nacionals de Catalunya, cerca una persona per incorporar-­la al seu equip professional, com a tècnic/a del projecte “Catalunya, lluites compartides”, amb l’encàrrec d’impulsar-­lo, fer­-ne seguiment i coordinar-­lo territorialment.

Perfil:

Persona dinàmica i amb iniciativa, polivalent, amb capacitat de treball autònom i de treball en equip i coneixedora de la xarxa associativa, els moviments socials, la geografia i l’estructura sociopolítica de Catalunya. Amb experiència en el desenvolupament de projectes en l’àmbit social i/o cultural. Tindrà l’habilitat demostrada de treballar amb persones de sensibilitats molt diverses. ­

Funcions:

  • Col∙laboració en l’impuls i desplegament del projecte.
  • ­Seguiment pressupostari. ­
  • Participació en l’equip tècnic del projecte. ­
  • Ajudar en la gestió i coordinació de professionals i voluntaris.
  • ­Suport a la difusió i la comunicació. ­

Requisits:

  • Estudis superiors.
  • Experiència en desenvolupament de projectes. ­
  • Domini de les llengües catalana i castellana. ­
  • Domini de les eines ofimàtiques i on­line bàsiques (processador de text, full de càlcul, gestor de correu electrònic, gestor de continguts web, etc.) ­
  • Permís de conduir B1, vehicle propi i disponibilitat per desplaçar­-se.
  • Flexibilitat horària i possibilitat d’incorporació immediata. ­

Es valorarà:

  • Coneixements d’anglès i/o francès. ­
  • Experiència i implicació en l’àmbit associatiu català.

Condicions laborals:

  • Contracte laboral vinculat a aquest projecte. ­
  • Jornada completa (40h setmanals). ­
  • Sou de tècnic de projectes, segons l’escala salarial de l’entitat. ­
  • Lloc de treball a Barcelona i àmbit d’actuació a tot Catalunya.
  • ­Incorporació immediata.

Les persones interessades han d’enviar el currículum i una carta de presentació, abans de l’11 de juliol, a l’adreça cperez@omnium.cat, indicant a l’assumpte del correu “Convocatòria Lluites Compartides”.

Entitat o associació:
Òmnium Cultural
Telèfon:
93 319 80 50
Llegir més

Tècnic/a de secretaria i administració – Orfeó Martinenc

Descripció anunci:

L’Orfeó Martinenc inicia el procés de selecció per a la contractació de la plaça laboral de secretaria i administració. Busquem una persona externa a l’entitat, responsable, amb capacitat per treballar amb equips de voluntaris, iniciativa i discreció per desenvolupar les tasques de secretaria, gestió i administració, i atenció al públic de l’entitat.

Gestió i administració:

  • Atenció al soci i al públic en general
  • Seguiment i distribució d’informacions que arribin a l’associació
  • Gestió d’altes / baixes socis
  • Gestió, lloguer i reserva dels espais
  • Gestió de tasques administratives i de documentació amb l’administració
  • Suport, comunicació i dinamització
  • Suport al treball dels equips de Junta
  • Suport en la dinamització de l’entitat – en coordinació amb els diversos àmbits.
  • Dinamització de les eines de comunicació de l’entitat

Es requereix:

  • Capacitat d’iniciativa
  • Domini d’eines informàtiques (paquet office), correu electrònic
  • Català – castellà parlat i escrit
  • Incorporació: 1 de setembre de 2016

Es valorarà:

  • Experiència prèvia en les mateixes funcions i/o similars.
  • Coneixement del sector associatiu
  • Coneixement de programes de disseny i eines de comunicació.
  • Formació acadèmica en l’àmbit sociocultural

Oferim:

  • Contracte de 30h setmanals
  • Sou brut : 13.500€

Cal fer arribar el currículum a l’Orfeó Martinenc a través del correu electrònic convocatoria.orfeo@gmail.com abans del dia 6 de juliol de 2016. La comissió podrà sol·licitar entrevistes personals amb els candidats/es per tal d’ampliar la informació aportada. La incorporació a la plaça laboral es farà efectiva el mes de setembre i s’establirà un contracte de prova abans de subscriure un contracte indefinit.

Entitat o associació:
Orfeó Martinenc
Telèfon:
93 245 39 90
Llegir més