Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Taller d’estiu per conèixer eines digitals útils en el dia a dia

Descripció anunci:

iWith.org ofereix un taller sobre les eines digitals Trello, Slack, Asana y Freedcamp que ajuden a millorar el treball en equip i la comunicació interna. Tindrà una durada de 1 h i 30 min. Forma part del projecte TurnOnline.

El taller tindrà lloc a la seva oficina el 25 de juliol a les 18 h, C/Cucurulla, 9, 2on 2a. Us podeu inscriure escrivint un correu electrònic a alla@iwith.org o per telèfon al 933 804 975. Els costs del taller són assumits per iWith.org. la vostra aportació serà d’1€ a través de Teaming, plataforma digital de captació de fons per causes socials.

 

Entitat o associació:
iWith.org
Telèfon:
933 804 975
Llegir més

Responsable de la Campanya Som Comerç Just i Banca Ètica i de la nova Coordinadora pel Comerç Just i les Finances Ètiques

Descripció anunci:

La Campanya Som Comerç Just i Banca Ètica va néixer fa dinou anys per sensibilitzar la ciutadania i fer incidència social i política per tal de visibilitzar les condicions del comerç internacional i les seves conseqüències en els països empobrits, promovent les alternatives del Comerç Just i les Finances Ètiques. Aquesta Campanya la lidera SETEM Catalunya conjuntament amb Alternativa 3, Oxfam Intermón, Fiare, FETS i la Xarxa d’Economia Solidària.

Actualment ens trobem constituint una entitat de segon grau per continuar desenvolupant aquesta campanya. És per aquest motiu que la persona seleccionada en l’oferta de treball haurà de formalitzar la creació d’aquesta entitat i durant el 2019 passarà a formar part de l’equip d’aquesta nova Plataforma de segon grau. Així mateix, haurà de donar seguiment i finalització a la Campanya tal com ha estat implementada fins ara per SETEM.

SETEM Catalunya som una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i solidari.

Funcions:

  • Responsable de la Campanya pel Comerç Just i les Finances Ètiques i futura Coordinadora pel Comerç Just i les Finances Ètiques.  https://comercjustibancaetica.org/
  • Seguiment, formalització i implementació de la Coordinadora pel Comerç Just i les Finances Ètiques.
  • Seguiment tècnic i econòmic del projecte i elaboració d’informes de seguiment i justificació pels finançadors de la campanya.
  • Portaveu i representant de la Campanya Som Comerç Just i Banca Ètica i de la futura Coordinadora de Comerç Just i Finances Ètiques: atendre mitjans de comunicació i interlocució amb les administracions i altres entitats.
  • Coordinació de les activitats de campanya: Desfilada de roba sostenible a la Fira d’Economia Solidària de Catalunya (octubre 2018) i la Fira de Consum Responsable de Barcelona al Nadal 2019, entre d’altres.
  • Seguiment i suport a les activitats de la campanya a territori (amb entitats locals i ajuntaments).
  • Gestió de peticions en relació a demandes de materials i recursos de la campanya.
  • Coordinació junt amb el responsable de comunicació de SETEM del Pla de Comunicació de la campanya.

Perfil requerit:

  • Coneixements del moviment del Comerç Just, les Finances Ètiques i l’Economia Solidària.
  • Experiència laboral i/o de voluntariat mínima de dos anys en ONG/moviments socials.
  • Coneixements de Marc Lògic i del cicle de gestió de projectes d’educació per al desenvolupament i subvencions (locals, autonòmiques, estatals i europees).
  • Experiència en participació i coordinació de consorcis o xarxes d’entitats.
  • Persona proactiva, polivalent, amb capacitat de treballar de forma autònoma.
  • Capacitat de parlar en públic, bona capacitat de redacció i domini escrit del català (Nivell C acreditat) i castellà.
  • Capacitat de flexibilitat i adaptació per respondre a les necessitats organitzatives de la campanya.

Es valorarà:

  • Experiència de treball amb institucions públiques, pel que fa a incidència política i a compra pública, en temes relacionats amb la justícia econòmica (Comerç Just, Finances Ètiques, Economia Social i Solidària, altres àmbits afins).
  • Experiència en l’organització d’esdeveniments.
  • Formació específica de comunicació en ONG.
  • Experiència en dinamització de voluntariat.
  • Coneixements en perspectiva de gènere i feminisme.
  • Coneixements d’anglès i/o d’altres idiomes.
  • Disponibilitat per viatjar.
  • Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya, XES, FETS, Oxfam Intermón, Alternativa 3 i/o Fiare.

Condicions del lloc de treball:

  • Lloc de treball: inicialment a la seu de SETEM Catalunya (Barcelona).
  • Jornada laboral de 30 hores setmanals.
  • Contracte d’obra i servei fins a principis de 2019. Després del període de prova, conversió a contracte subrogat per part de la nova entitat de segon grau.
  • Flexibilitat horària.
  • Disponibilitat en caps de setmana ocasionals.
  • Remuneració: 1.686,18 € bruts mensuals a 12 pagues.
  • Incorporació a principis de setembre.

Les persones interessades han d’enviar un CV i carta de motivació en català a Recursos Humans de SETEM Catalunya: rrhh@setem.org amb la referència “Oferta de treball: Responsable Comerç Just i Finances Ètiques” fins al diumenge 26 d’agost de 2018.

 

Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Coordinador/a a la Coordinadora d’Entitats del Poble Sec

Descripció anunci:

La Coordinadora d’Entitats del Poble Sec necessita incorporar a l’equip tècnic una persona amb titulació universitària en psicologia, treball social, o educació social per desenvolupar el programa Espai de la Infància. Es tracta de la plaça de coordinador/a del Programa Espai de la Infància al barri del Poble-sec a Barcelona. Data límit 20/07/2018.

La Coordinadora d’Entitats del Poble Sec és una federació d’associacions i entitats, sense ànim de lucre, amb compromís social i cultural al barri del Poble-sec de Barcelona. Té per objectius, entre d’altres, fomentar i defensar la vida associativa i la participació ciutadana, col·laborar en la millora de les condicions de vida quotidiana, defensar el dret de totes les persones i col·lectivitats a l’accés a la cultura, promocionar tota classe d’activitats de caràcter general i d’interès col·lectiu per als veïns i veïnes del barri, afavorir la inclusió social de col·lectius en risc i afavorir la convivència i la participació.

Requisits:

  • Actuar amb coherència amb els objectius, missió i valors de l’entitat i tenir vocació de servei als veïns i veïnes del barri.
  • Titulació universitària en psicologia, treball social, o educació social.
  • Experiència i formació en l’àmbit de la infància en risc.
  • Experiència  i coneixement del treball en l’àmbit social i de protecció a la infància.                      
  • Domini del paquet Office, del català i castellà parlat i escrit i d’eines TIC i recursos en xarxa.

Tasques a desenvolupar:

  • Coordinació del grup de centre obert i reforç escolar (primària i secundària).
  • Creació del pla de treball, seguiment i avaluació de l’evolució dels infants mitjançant indicadors i informes.
  • Programació del centre, planificació d’activitats i sortides de lleure educatiu i dinamització.
  • Entrevistes, seguiment i acompanyament a famílies dels infants.
  • Coordinar-se amb altres professionals i/o serveis municipals del Poble-sec, escoles, entitats del barri i altres agents (treball en xarxa).
  • Tasques administratives del projecte.
  • Suport en l’elaboració dels informes necessaris per a la justificació del programa i cerca de finançament (convenis i subvencions d’entitats públiques i privades).
  • Coordinar-se amb els altres programes de suport i serveis a la comunitat de La Coordinadora.
  • Suport en la gestió del voluntariat i acompanyament als i les estudiants en pràctiques.
  • Participació i suport en les activitats extraordinàries de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec.

Es valorarà:

  • Coneixement del programa Caixa Proinfància.
  • Experiència i coneixements en educació emocional.
  • Coneixements del barri del Poble-sec i del seu teixit associatiu.
  • Coneixements o experiència en treball comunitari.
  • Ser una persona creativa i saber gestionar els recursos disponibles.
  • Disponibilitat horària.

Perfil:

  • Cerquem una persona amb habilitats en les relacions interpersonals, amb capacitat de comunicació, diagnosticant, programant i fent previsió d’accions i actuacions que augmentin el benestar dels infants del barri.
  • Una persona dinàmica, autònoma i motivada per la feina, amb iniciativa i amb capacitat de treballar en equip i d’innovar.

S’ofereix:

  • Incorporació 3 de setembre de 2018.
  • Jornada de treball de 22,5 hores setmanals.
  • Horari a convenir entre les 15.30 h i les 20 h, de dilluns a divendres, i un matí a convenir. (esporàdicament algun dissabte).
  • Contracte indefinit.
  • Retribució segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional II, Coordinador/a de projectes.

Les persones interessades han de fer arribar el seu CV a secretaria@poblesec.org abans del 20 de juliol de 2018.

 

Entitat o associació:
Coordinadora d’Entitats del Poble Sec
Telèfon:
933 299 952
Llegir més

Swing Maniacs fa una classe de ball oberta a La Pionera

Descripció anunci:

El diumenge 22 de juliol hi haurà una classe oberta de Swing gratuïta al Poblenou

Diumenge 22 de juliol entre les 20h i les 22h La Pionera organitza una classe oberta i gratuïta de swing a càrrec del col·lectiu Swing Maniacs a la cantonada entre el Passeig del Clavell i la Rambla del Poblenou.

La Pionera és un espai d’exposició de projectes innovadors en diferents àmbits com el comerç, el disseny i l’art, la gastronomia o la cultura. L’espai està vinculat al programa Cultura Viva de l’Ajuntament de Barcelona i també vol donar veu a col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Adreça: La Pionera Pg. de Calvell amb Rambla de Poblenou Barcelona
 
 
Entitat o associació:
Swing Maniacs
Telèfon:
931 876 985
Llegir més

Abús sexual infantil: entenent el procés penal

Descripció anunci:

Aquest curs organitzat, per la Fundació Vicki Bernadet, analitza, a través de casos pràctics, com funcionen aquests processos judicials.

La Fundació Vicki Bernadet (FVB) organitza els dies 24, 25 i 26 de juliol a Barcelona aquesta formació que s’adreça tant a professorat com a estudiants de dret i professionals que treballen al voltant de la infància i que vulguin conèixer aquest procés.

La formació té una durada de 9 hores i aprofundeix en els punts següents:

  • Cas1: Procés penal quan la víctima és menor
  • Cas 2: Procés penal quan la víctima és major d’edat?
  • Cas 3: Procés penal d’un cas complex per la seva durada en el temps i inici del mateix

La matrícula del curs costa 110 euros, però les persones sòcies de l’entitat, estudiants o aturats/es gaudeixen d’un 10% de descompte. La inscripció es realitza a través de la pàgina web del curs.

L’assistència a totes les sessions dona dret a un certificat.

Més informació:

  • Dates i horari: 24, 25 i 29 de juliol de 16.30 a 19.30h
  • Lloc: C/ Taquígraf Martí 30-32 de Barcelona (Seu de FVB)
  • Inscripció: A través de la pàgina web del curs
  • Contacte: info@fbernadet.org / 93 318 97 69
  • Adreça: Fundació Vicki Bernadet, C/ Taquígraf Martí 30-32. Barcelona.

 

Entitat o associació:
Fundació Vicki Bernadet
Telèfon:
933 189 769
Llegir més

Voluntariat amb l’Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona

Descripció anunci:

Els voluntaris i les voluntàries són la part més important de la vida activa de l’associació. Vols formar part de l’associació?

Si t’agrada la natura i estàs preocupat pel món vegetal i el medi ambient, et pots implicar directament en la seva conservació treballant com a voluntari en l’Associació, participa en les tasques del viver, hort, en programes de repoblació o realitza activitats de sensibilització en temes com el canvi climàtic, la destrucció de selves i boscos…

Qualsevol persona que vulgui desenvolupar una activitat que li agrada i, al mateix temps, oferir un servei a la comunitat en el marc del respecte i estima per les plantes. El voluntari pretén tirar endavant un projecte relacionat amb les plantes i relacionar-se amb persones amb les mateixes inquietuds. És capaç d’acceptar, amb il·lusió, unes determinades responsabilitats personals per a la conservació d’un projecte o el manteniment d’una realitat com és el jardí botànic, impregnat d’humanitat.

El voluntariat s’organitza en grups de treball com:

  • Manteniment del Jardí Botànic: plantacions, reg, poda… Tasques de jardineria en el mateix Jardí Botànic, en un marc incomparable i amb Barcelona i el Delta de fons.
  • Viver del Jardí Botànic: Descripció: Realitzem tasques de plantació, repicat, reg. Les futures plantes del Jardí, mimades pels voluntaris
  • Hort del Jardí Botànic Històric: L’Associació d’Amics del Jardí Botànic té cura i desenvolupa un projecte per preservar les varietats hortícoles tradicionals, amb la finalitat de proporcionar llavors a les persones o col·lectius interessats. Treballs de sembra, reg, neteja, recollida i tractament de llavors.
  • Guies botànics: Acompanyem els visitants (grans i petits) per a facilitar-los la interpretació del Jardí Botànic a través del seu recorregut temàtic. La formació és interna, per la qual cosa només es requereix gaudir comunicant i una sensibilitat especial per a les plantes
  •  Difusió i promoció: L’Associació és present a les jornades festives del Jardí Botànic i també surt a l’exterior per donar a conèixer a la ciutadania tant el Jardí com la pròpia entitat. Voluntaris d’altres grups o persones que no poden oferir una dedicació permanent col·laboren per preparar continguts i atendre la taula expositora de l’Associació allà on puguem arribar-hi.

 

Entitat o associació:
Associació d'Amics del Jardí Botànic de Barcelona
Telèfon:
932 564 170
Llegir més