Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

icona-varis

Ofertes laborals

icona-voluntariat

Es busca voluntariat

icona-formacions

Formacions

icona-altres

Més recursos

Comparteix els teus coneixements i la teva formació!

Descripció anunci:

La Fundació Bayt Al-Thaqafa precisa de persones que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori a la recerca de noves oportunitats (tant siguin refugiats com immigrants). És per això que necessitem persones que vulguin adherir-se a aquest projecte. Des dels seus inicis, Bayt ha estat una entitat que aposta per les persones voluntàries i per la formació de persones en pràctiques.

 

Oferim a tothom que vulgui recolzar-nos:

  • ser agents de canvi social
  • adquirir experiència en l’àmbit social
  • poder realitzar les seves pràctiques d’universitats i CFGS
  • conèixer d’altres realitats, d’altres cultures, d’altres maneres de veure el món.

Què poden fer les persones voluntàries o en pràctiques:

  • grups de conversa
  • recolzament en l’aprenentatge de la llengua (català, castellà, anglès) i en l’alfabetització d’adults
  • recolzament en l’atenció a menors en el programa d’infància (reforç escolar, casals i activitats lúdiques)
  • atenció individual a persones que busquen feina o formació en el servei laboral
  • recolzament en l’àrea d’administració de la Fundació
  • recolzament en el programa de joves (aprenentatge de llengües, activitats esportives – futbol i criquet- i sortides lúdiques)
  • tasques administratives
  • comunicació i sensibilització
  • gestió de xarxes socials

 

Entitat o associació:
Fundació Bayt Al-Thaqafa
Telèfon:
933 198 869
Email:
-
Llegir més

La Taula del Tercer Sector Social presenta 5 aplicacions mòbils amb l’objectiu d’atendre els col·lectius més vulnerables.

Descripció anunci:

Les entitats socials han posat un peu al Mobile World Congress amb la presentació de 5 aplicacions mòbils d’impacte social. En un intent per apropar-se als col·lectius més vulnerables, les organitzacions sense ànim de lucre han vist el procés de transformació digital que afronten com una oportunitat per proposar solucions tecnològiques que millorin l’accessibilitat de les persones que més ho necessiten.

Entre les aplicacions mòbils presentades, destaquen:

Esport i tecnologia

L’aplicació Sport2live permet fer seguiment i compartir informació en línia entre equips terapèutics i persones que tenen o han tingut problemes d’addicció o de salut mental. L’esport es presenta com una eina per a la reinserció i amb un bon seguiment dels entrenaments està demostrat que la persona usuària té més possibilitats de revertir la seva situació de vulnerabilitat.

Millora de la qualitat de vida de persones afectades d’ELA

La Fundació Miquel Valls va presentar materials per millorar l’accessibilitat a l’ordinador com un ratolí adaptat, tecnologia eye tracking i commutadors. A més, també va presentar el programa Grid 3 o l’aplicació Dwell Clicker. El primer permet la comunicació cara a cara, missatgeria i correu electrònic, la participació a xarxes socials, etc. Dwell Clicker, per la seva banda, és una aplicació de Windows que permet utilitzar un ratolí sense haver de fer servir botons o clicar.

La ubicació de persones que dormen al carrer

La Fundació Arrels ha dissenyat una app per avisar de la ubicació de les persones sense llar. Aquesta informació arribarà als equips de l’entitat perquè puguin reaccionar i millorar l’atenció dirigida cap a aquest col·lectiu. ‘Arrels Localitzador’ està disponible tant per a Android com per iOS.

Fer crida de voluntariat a través d’una app

L’Associació Sant Tomàs ha presentat una aplicació per trobar nou voluntariat i que les persones interessades es puguin apuntar a ofertes. L’eina disposa d’un sistema de notificacions per informar sobre noves ofertes que es vagin publicant.

Participació juvenil i informació de barris

Suara Cooperativa ha innovat amb dues aplicacions mòbils que connecten recursos i persones. D’una banda, ha introduït l’app InfoBarris, una aplicació que dona informació sobre establiments i equipaments d’interès per a les persones d’una comunitat. D’altra banda, l’app Young és un projecte per millorar la participació dels joves en les activitats de la comunitat.

Enguany, és la tercera vegada que la Taula del Tercer Sector està present en el programa del Mobile World Congress per fer arribar la tecnologia mòbil a l’àmbit de l’associacionisme. A més, el projecte m4Social de la Taula va ser-hi present per connectar l’acció social amb el món tecnològic i apoderar la ciutadania i les entitats socials.

 

Entitat o associació:
Taula del Tercer Sector Social de Catalunya
Telèfon:
933 105 707
Llegir més

La captació de fons propis i privats – CRAJ

Descripció anunci:

El Centre de Recursos d’Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ) organitzem una formació el pròxim dimecres 4 d’abril de 18:30h a 20:30h al Casal d’Entitats Mas Guinardó en la que es detallaran les diferents vies de finançament i les claus per a l’estratègia de captació de fons, basada en finançament privat i propi.

En aquesta ocasió deixarem de banda les fonts de finançament públic, ja que les tractarem de formació específica en una una altra formació. Mentrestant, si us interessa, podeu anar consultant la Fitxa temàtica núm. 3 – Subvencions.

En aquesta formació es presentaran els pilars a tenir en compte per planificar una estratègia de finançament propi i privat, amb exemples reals de fundraising al vostre abast i es donaran consells pràctics per poder realitzar una planificació estratègica i incrementar els recursos de la vostra associació.

La formació és gratuïta i tindrà lloc al Casal d’Entitats Mas Guinardó (Pl. Salvador Riera, 2)

M: Guinardó | Hospital de Sant Pau (L4)

Podeu inscriure-us a través del següent enllaç: Inscripció a la formació: captació de fons privats i propis a les associacions

 

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Nova formació Pam a Pam a Barcelona

Descripció anunci:

Si voleu formar part de la comunitat de xinxetes de Pam a Pam, el proper dimarts 20 de març a les 18.30 h farem una nova formació sobre Economia Social i Solidària i el qüestionari de criteris de Pam a Pam. La formació tindrà lloc a la Llibreria La Inexplicable (Carrer de Galileu, 78, Barcelona) i cal confirmar assistència a hola@pamapam.org. En cas que hi hagi demanda, organitzarem canguratge durant les sessions. Si us hi interessa, cal que ho feu constar a la inscripció.

Un cop feta la formació, ja podreu integrar-vos al grup de xinxetes del vostre territori, entrevistant iniciatives i afegint-les al mapa però també organitzant trobades per compartir dubtes, fer formacions internes i formar part de la comunitat de Pam a Pam! Benvingudes!

Formació per noves activistes de Pam a Pam a Sants

Entitat o associació:
Pam a Pam
Telèfon:
-
Llegir més

Suport a l’àrea de campanyes – SETEM Catalunya

Descripció anunci:

SETEM Catalunya és una associació de solidaritat internacional independent i participativa que, juntament amb altres organitzacions, vol sensibilitzar la ciutadania sobre les creixents desigualtats globals del nostre món i les seves causes i promoure les transformacions personals i socials necessàries per aconseguir un món més just i solidari.

Cerquen una persona de Suport a l’Àrea de Campanyes, concretament a la Campanya Roba Neta i a la campanya d’electrònica Make ICT Fair.

La persona seleccionada s’integrarà a l’Equip Tècnic de SETEM Catalunya a la seu de Barcelona i als seus processos de presa de decisions col·lectiva.

Les seves funcions estaran lligades a les activitats de formació, publicacions, dinamització d’activistes i altres i es coordinarà amb les responsables d’aquestes campanyes especialment.

Funcions:

  • Planificació i gestió de les formacions d’activistes de CRN i MakeICTFair.
  • Dinamització i enfortiment del grup activista de Barcelona i territori com a grup de defensa de drets laborals en roba i electrònica.
  • Disseny d’accions de carrer amb el suport de les responsables de CRN i MakeICTFair i de voluntariat.
  • Suport a la recerca, recopilació i adaptació de materials de CRN i MakeICTFair.
  • Suport en l’organització d’activitats de l’àrea de campanyes: jornades, accions i esdeveniments, també al territori.
  • Participació en la formulació i justificació de subvencions públiques.
  • Gestió de tallers i talleristes de SETEM.
  • Participació puntual en altres projectes, si ho requereix l’entitat.
  • Participació al sistema de coordinació col∙legiada de l’entitat.

Requisits:

  • Titulació universitària en ciències socials, preferentment en ciències polítiques, dret, relacions laborals o economia.
  • Experiència de 2anys, laboral o de voluntariaten dinamització de grups i en la gestió de cicles de formació en diferents formats: tallers, jornades, etc.
  • Experiència en voluntariat i activisme en organitzacions del tercer sector, prioritàriament al món associatiu.
  • Formació o experiència en l’àmbit de la globalització econòmica i el desenvolupament internacional.
  • Experiència en la gestió de projectes.
  • Nivell superior de català i d’anglès.
  • Capacitat de redacció i de parlar en públic.
  • Capacitat d’organització i planificació, i de treballar de forma autònoma i proactiva.
  • Capacitat de treball en equip, en cercles de consentiment i en contextos multiculturals.
  • Motivació per la justícia global i la solidaritat internacional.

Es valorarà:

  • Coneixements en deguda diligència en drets humans, especialment a les cadenes de subministrament globals de l’electrònica i el tèxtil.
  • Coneixements en l’àmbit de l’economia solidària, les economies feministes i el consum responsable.
  • Experiència en consorcis europeus amb finançament de EuropeAid i Erasmus+.
  • Formació específica de comunicació en ONG.
  • Coneixements de les campanyes de denúncia i alternatives de SETEM Catalunya.
  • Coneixement d’altres idiomes europeus.
  • Ser sòcia o voluntària de SETEM Catalunya.

S’ofereix:

  • Lloc de treball: seu de SETEM Catalunya (Barcelona).
  • Jornada de 25 hores a la setmana.
  • Contracte per obra i servei fins a 31 de desembre.
  • Salari segons l’escala salarial de l’entitat.
  • Flexibilitat horària.
  • Incorporació entre el 9 i el 23 d’abril de 2018.

Les persones interessades han d’enviar un CV i una carta de motivació en català a Recursos Humans de SETEM Catalunya: rrhh@setem.org amb la referència “Oferta de treball: Suport a l’Àrea de Campanyes” fins el 25 de  març del 2018. Les candidatures seleccionades seran convidades a una entrevista en català i anglès i a una prova breu de redacció.

 

Entitat o associació:
SETEM Catalunya
Telèfon:
934 415 335
Llegir més

Coordinador/a economia – Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC)

Descripció anunci:

La Federació d’Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC), és una organització sense ànim de lucre que aglutina associacions gitanes de tota Catalunya. És l’entitat més representativa de l’associacionisme gitano en la societat catalana i es va crear amb l’objectiu de defensar i promoure els drets i la cultura del Poble Gitano de Catalunya. Busquen un coordinador/a d’Economia. Data límit 20/03/2018.

Funcions:

  • Seguiment pressupostari i assignació dels recursos disponibles de forma eficient.
  • Gestió de les variables financeres, és a dir, la revisió de la gestió de tresoreria, dels crèdits demanats, dels cobraments i pagaments.
  • Seguiment i control econòmic de les diferents subvencions que rep la Federació.
  • Realització de pagaments i cobraments (nòmines, proveïdors, subvencions, altre finançament, etc.).
  • Control de la facturació.
  • Control de Bancs i Caixes.
  • La negociació amb les entitats bancàries i financeres per reduir les comissions bancàries i els interessos.
  • Utilització d’eines per a la petició de serveis financers.
  • Coordinació i centralització de la informació econòmica i financera dels diferents projectes i institucions amb l’objectiu de facilitar la justificació econòmica de les subvencions i ajudes rebudes.
  • Elaboració de resums mensuals per a l’elaboració dels documents comptables, els quals s’hauran de controlar i interpretar.
  • Facilitar la informació davant de les auditories externes.
  • Tancament anual comptable i elaboració pla de tresoreria
  • Coordinació de l’àrea de fonts de finançament amb ens privats. Coneixement de les estratègies del Fundraising.

Requisits:

  • Titulació universitària en Economia i/o ADE.
  • Alts coneixements del paquet Office (i nivell avançat en EXCEL).
  • Experiència mínima de 3 – 5 anys.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats en la gestió d’equips de treball.
  • Coneixement del poble i cultura gitana.
  • Nivell C de català o perfecte domini del mateix.

Competències transversals:

  • Capacitat en gestió econòmica d’entitats sense afany de lucre.
  • Capacitat analítica per adaptar-se a les diferents situacions econòmiques.
  • Planificació i organització.
  • Preocupació per l’ordre i la qualitat.
  • Treball en equip i cooperació.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Iniciativa.
  • Aprenentatge i utilització de coneixements.

S’ofereix:

  • Incorporació: Abril 2018.
  • Jornada de 37,5 h/setmanals.
  • Contracte per obra i servei fins a de desembre de 2018.
  • Horari: Matins de 8 a 15 h i una tarda a la setmana de 15-18 h.
  • Sou brut anual segons conveni del lleure.
  • Lloc de treball a L’Hotel d’Entitat de La Pau (Barcelona).

Per formalitzar la candidatura cal enviar el currículum a l’adreça rrhh@fagic.org abans del 20 de març del 2018, amb la referència: Ref.: 2018-001- Coordinador/a economia

 

Entitat o associació:
Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya (FAGiC)
Telèfon:
933 051 071
Llegir més