Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

37è Curs Anual de Drets Humans 2019

Descripció anunci:

Reivindicant els espais de la societat civil en contextos de regressió.  Anàlisis i propostes des dels drets humans.

El curs s’organitza anualment amb l’objectiu de donar una primera aproximació als drets humans i abordar els reptes que afronta la seva defensa i progrés.

En la 37a edició, el programa se centra en analitzar i donar resposta a l’actual context de regressió i limitació de drets i llibertats. Des d’una perspectiva propositiva i constructiva es planteja com, amb les pròpies eines dels drets humans, recuperar els espais de la societat civil com agent fonamental de reivindicació i transformació social.

Del 18 de març al 4 d’abril del 2019

Tota la informació sobre el programa, docents, reconeixements de crèdits universitaris i activitats paral·leles.

 

Entitat o associació:
Institut de Drets Humans de Catalunya - IDHC
Telèfon:
931 190 372
Llegir més

Pràctiques al Casal d’Estiu Escolta a Ciutat Meridiana

Descripció anunci:

Un estiu més, des de la Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, organitzem un Casal d’Estiu Escolta a Ciutat Meridiana, i volem oferir el Casal com a lloc de pràctiques per a estudiants d’Integració Social / Animació Sociocultural i Turística / Educació Infantil / Directors/es i Monitors/es de lleure.

El Casal començarà el 25 de juny i durarà fins el 26 de juliol amb horari de 9h a 17,30h i hi participaran infants de 3 a 12 anys.

El Casal té com a objectiu reforçar el contacte amb la ciutat i la coneixença del barri mitjançant descobertes d’entitats, d’espais verds, de la gent del barri i de la immensitat d’entorns desconeguts que ens ofereix Barcelona. Es treballarà a través de petits projectes perquè els infants siguin realment protagonistes del Casal i es potenciarà que els nens i nenes siguin proactius, que decideixin què volen fer, creant i inventant ells mateixos jocs nous i fent volar la imaginació. Tot això, lligat a través d’un eix d’animació que serveixi de motivació per a tots i totes. Cada setmana hi ha una excursió i una sortida a la piscina, a part de les activitats pròpies del Casal a la mateixa escola.

Així, doncs, us volem oferir el Casal d’Estiu Escolta com a lloc de pràctiques a totes aquelles estudiants que en tingueu ganes!

Per qualsevol dubte, estem en contacte a: barcelones@escoltesiguies.cat

 

Entitat o associació:
Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Voluntariat classes de català de nivell inicial – Mujeres Pa’Lante

Descripció anunci:

Mujeres Pa’Lante som una entitat que treballa per l’apoderament i l’acompanyament a dones oferint diferents recursos com cursos d’idiomes, formacions, assessorament, etc. 

Des de l’organització, busquem una persona voluntària per realitzar classes de català de nivell inicial per a persones estrangeres. Necessitem que aquesta persona disposi d’un nivell D de català i gran capacitat pedagògica.

Seria per començar a mitjans de febrer

Horari a de tardes

Contacte: Wendy – 93 263 37 65

mpllacasita@gmail.com

 

Entitat o associació:
Mujeres Pa'Lante
Telèfon:
932 633 765
Llegir més

Com fer incidència política des de les associacions?

Descripció anunci:

Coneixeu el reglament de participació de Barcelona i com fer incidència política des de les associacions?

Aquest curs et permetrà conèixer el reglament de participació ciutadana i els canals de participació que els associacions tenen al seu abast. També aprendràs les bases per diagnosticar, dissenyar, executar i avaluar la incidència política de la teva entitat.

Consulta el programa complet

Dates i horaris: 18 de març, de 17.30 a 20.30h

Inscripcions: Accedeix al formulari d’inscripció!

Data de tancament de les inscripcions: 11 de març

Continguts:
  • Què entenem per incidència política?
  • Les principals novetats de les normes de participació ciutadana.
  • Canals de participació ciutadana/associativa.
  • Elements clau de la incidència política.
  • Incidència política en temps d’eleccions.
  • Consells pràctics per passar a l’acció.

 

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 654 118
Llegir més

Càpsula formativa: La gestió del temps a les entitats

Descripció anunci:

Les reunions eternes, la pluri-militància, l’endarreriment que suposa no clarificar bé les tasques o que aquestes no es realitzin quan toquen… són algunes de les coses que ens passen sovint a les nostres entitats i que fan més feixuga la feina associativa.

En aquesta càpsula formativa es tractarà la importància de la gestió del temps a les nostres entitats i als nostres projectes, de forma col·lectiva identificarem els lladres del temps i compartirem estratègies per tal de treballar-los. Parant-nos a pensar en com ens organitzem podrem transformar la realitat de la nostra entitat i aconseguir, entre d’altres coses, que el temps no se’ns mengi.

La formació tindrà lloc dijous 28 de febrer de 18.30h a 20.30h al Casal de Joves de Sants (lloc pendent de confirmació) (C/ Violant d’Hongria Reina d’Aragó, 151 – M: L3 Plaça del Centre, L5 Sants Estació / Bus: 54).

Com sempre, la formació és gratuïta però les places són limitades i cal inscriure’s prèviament a través del següent enllaç: Inscripció a la càpsula «La gestió del temps a les entitats». Si és possible, intenteu apuntar-vos més d’una persona de l’entitat per tal d’enriquir el debat i que us sigui més útil i aplicable.

Si necessiteu servei d’interpretació de signes i/o lectoescriptura cal que ho feu constar al formulari. D’altra banda, es lliurarà certificat d’assistència a aquelles persones que ho sol·licitin i que hagin assistit a la formació.

Recordeu que també podeu anar fent un cop d’ull als materials sobre gestió del temps que hi ha disponibles a la nostra web:

Per a més informació sobre la formació o les inscripcions, podeu contactar-nos a través del correu electrònic crajmobil@crajbcn.cat o trucant al 93 265 52 17. Per últim, si voleu estar al dia de la resta de formacions que oferim, podeu consultar la programació d’aquest semestre en aquest enllaç.

Cartell formació Gestió del temps

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Convocatòria per a la contractació d’una persona responsable de la programació de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:

La Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar obre la següent convocatòria, l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’una persona responsable de la Programació de l’Ateneu l’Harmonia. Data límit 18 de febrer del 2019.

Funcions:

Específiques:

  • Dissenyar i dur a terme la programació i la producció de l’equipament, amb el suport i  directrius de la comissió de programació.
  • Coordinar la regidoria d’actes i espectacles així com el muntatge d’exposicions.
  • Gestionar la partida pressupostària d’activitats i col·laborar en la recerca d’estratègies, subvencions i patrocinis per a augmentar les fonts d’ingressos.
  • Manteniment dels equips de so i llum.
  • Teixir relacions amb equipaments culturals del territori.
  • Dinamitzar els canals de participació relacionats amb la programació d’activitats: Comissió de Programació.
  • Elaboració i seguiment dels indicadors de les àrees corresponents i els de gestió comunitària així com elaboració de les memòries requerides.

Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte de l’Ateneu l’Harmonia, participant en jornades associatives i en les diverses comissions relacionades amb la programació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius de l’Ateneu Harmonia.

Requisits:

  • Experiència en disseny, gestió, programació i realització de programes d’activitats cultural o socials.
  • Experiència en el sector associatiu i en la dinamització d’espais comunitaris.
  • Formació específica en el camp de la gestió cultural.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Domini d’eines ofimàtiques.
  • Pro activitat, autonomia,capacitat de gestió i de relació, de coordinació i de treball en equip.
  • Actitud positiva, dinàmica, flexible i emprenedora.

Es valorarà:

  • Coneixements tècnics: en sonorització i material luminotècnic.
  • Actitud afable i empàtica.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a activitats i/o necessitats.
  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.
  • Coneixement i/o vinculació amb el territori, el projecte de l’Ateneu i/o el teixit associatiu de Sant Andreu.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

S’ofereix:

  • Tipus de contracte: 6 mesos obra i servei + indefinit fins a la finalització de conveni amb 1 mes de prova.
  • Horari: 37,5 hores setmanals, principalment en torn de tarda, de dilluns a dissabte.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.
  • Retribució: 24.764,16 € bruts anuals en 12 pagues.
  • Data d’incorporació: 18 de març.
  • Lloc de treball: Ateneu L’Harmonia.

Interessats i interessades porteu-nos el CV + Carta de Presentació/motivació a*:

Ateneu l’Harmonia. C. Sant Adrià, 20 08030 Barcelona Tel: 932 566 085

Tots els currículums cal portar-los personalment a l’Ateneu. En cas que us sigui impossible apropar-vos, poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.

Data màxima de presentació del CV: 18 de febrer del 2019

 

* Les persones interessades de participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació explicant les motivacions per presentar-se a aquesta convocatòria i el motiu pel qual és considera un candidat/a idoni per aquesta oferta.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:

  • Una primera pàgina de carta de presentació i explicant les motivacions i perquè és considera candidat/a òptim/a per aquesta convocatòria.
  • El currículum de (màxim) dues pàgines.

Es podran sol·licitar entrevistes personals amb els candidats/es per tal d’ampliar la informació aportada.

 

Entitat o associació:
Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar
Telèfon:
932 566 085
Email:
-
Llegir més