Skip to Content

Taulell d'Anuncis i Recursos

Introduexi la paraula o text per cercar dins l'apartat Taulell d'Anuncis i Recursos

Taulell d'Anuncis i Recursos

El Taulell d’Anuncis i Recursos pretén ser una eina més per facilitar la feina de les associacions. Podreu trobar ofertes de feina, crides de voluntariat, o bé, recursos variats i apropiats per a diferents moments i situacions que poden ajudar en la tasca diària de les entitats.

Us recordem que el taulell va dirigit a joves, grups i associacions sense afany de lucre, i, per tant, no hi trobareu anuncis amb continguts comercials. Malgrat tot, us suggerim que doneu un cop d’ull a l’apartat de normes de publicació abans d’enviar-nos el vostre anunci.

Ofertes laborals

Es busca voluntariat

Formacions

Més recursos

37è Curs Anual de Drets Humans 2019

Descripció anunci:

Reivindicant els espais de la societat civil en contextos de regressió.  Anàlisis i propostes des dels drets humans.

El curs s’organitza anualment amb l’objectiu de donar una primera aproximació als drets humans i abordar els reptes que afronta la seva defensa i progrés.

En la 37a edició, el programa se centra en analitzar i donar resposta a l’actual context de regressió i limitació de drets i llibertats. Des d’una perspectiva propositiva i constructiva es planteja com, amb les pròpies eines dels drets humans, recuperar els espais de la societat civil com agent fonamental de reivindicació i transformació social.

Del 18 de març al 4 d’abril del 2019

Tota la informació sobre el programa, docents, reconeixements de crèdits universitaris i activitats paral·leles.

 

Entitat o associació:
Institut de Drets Humans de Catalunya - IDHC
Telèfon:
931 190 372
Llegir més

Pràctiques al Casal d’Estiu Escolta a Ciutat Meridiana

Descripció anunci:

Un estiu més, des de la Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, organitzem un Casal d’Estiu Escolta a Ciutat Meridiana, i volem oferir el Casal com a lloc de pràctiques per a estudiants d’Integració Social / Animació Sociocultural i Turística / Educació Infantil / Directors/es i Monitors/es de lleure.

El Casal començarà el 25 de juny i durarà fins el 26 de juliol amb horari de 9h a 17,30h i hi participaran infants de 3 a 12 anys.

El Casal té com a objectiu reforçar el contacte amb la ciutat i la coneixença del barri mitjançant descobertes d’entitats, d’espais verds, de la gent del barri i de la immensitat d’entorns desconeguts que ens ofereix Barcelona. Es treballarà a través de petits projectes perquè els infants siguin realment protagonistes del Casal i es potenciarà que els nens i nenes siguin proactius, que decideixin què volen fer, creant i inventant ells mateixos jocs nous i fent volar la imaginació. Tot això, lligat a través d’un eix d’animació que serveixi de motivació per a tots i totes. Cada setmana hi ha una excursió i una sortida a la piscina, a part de les activitats pròpies del Casal a la mateixa escola.

Així, doncs, us volem oferir el Casal d’Estiu Escolta com a lloc de pràctiques a totes aquelles estudiants que en tingueu ganes!

Per qualsevol dubte, estem en contacte a: barcelones@escoltesiguies.cat

 

Entitat o associació:
Demarcació del Barcelonès de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya
Telèfon:
935 902 700
Llegir més

Voluntariat classes de català de nivell inicial – Mujeres Pa’Lante

Descripció anunci:

Mujeres Pa’Lante som una entitat que treballa per l’apoderament i l’acompanyament a dones oferint diferents recursos com cursos d’idiomes, formacions, assessorament, etc. 

Des de l’organització, busquem una persona voluntària per realitzar classes de català de nivell inicial per a persones estrangeres. Necessitem que aquesta persona disposi d’un nivell D de català i gran capacitat pedagògica.

Seria per començar a mitjans de febrer

Horari a de tardes

Contacte: Wendy – 93 263 37 65

mpllacasita@gmail.com

 

Entitat o associació:
Mujeres Pa'Lante
Telèfon:
932 633 765
Llegir més

Com fer incidència política des de les associacions?

Descripció anunci:

Coneixeu el reglament de participació de Barcelona i com fer incidència política des de les associacions?

Aquest curs et permetrà conéixer el reglament de participació ciutadana i els canals de participació que els associacions tenen al seu abast. També aprendràs les bases per diagnostica, dissenyar, executar i avaluar la incidència política de la teva entitat.

Consulta el programa complet

Dates i horaris: 18 de març, de 17.30 a 20.30h

Inscripcions: Accedeix al formulari d’inscripció!

Data de tancament de les inscripcions: 11 de març

Continguts:
  • Què entenem per incidència política?
  • Les principals novetats de les normes de participació ciutadana.
  • Canals de participació ciutadana/associativa.
  • Elements clau de la incidència política.
  • Incidència política en temps d’eleccions.
  • Consells pràctics per passar a l’acció.

 

Entitat o associació:
Torre Jussana
Telèfon:
932 654 118
Llegir més

Càpsula formativa: La gestió del temps a les entitats

Descripció anunci:

Les reunions eternes, la pluri-militància, l’endarreriment que suposa no clarificar bé les tasques o que aquestes no es realitzin quan toquen… són algunes de les coses que ens passen sovint a les nostres entitats i que fan més feixuga la feina associativa.

En aquesta càpsula formativa es tractarà la importància de la gestió del temps a les nostres entitats i als nostres projectes, de forma col·lectiva identificarem els lladres del temps i compartirem estratègies per tal de treballar-los. Parant-nos a pensar en com ens organitzem podrem transformar la realitat de la nostra entitat i aconseguir, entre d’altres coses, que el temps no se’ns mengi.

La formació tindrà lloc dijous 28 de febrer de 18.30h a 20.30h al Casal de Joves de Sants (lloc pendent de confirmació) (C/ Violant d’Hongria Reina d’Aragó, 151 – M: L3 Plaça del Centre, L5 Sants Estació / Bus: 54).

Com sempre, la formació és gratuïta però les places són limitades i cal inscriure’s prèviament a través del següent enllaç: Inscripció a la càpsula «La gestió del temps a les entitats». Si és possible, intenteu apuntar-vos més d’una persona de l’entitat per tal d’enriquir el debat i que us sigui més útil i aplicable.

Si necessiteu servei d’interpretació de signes i/o lectoescriptura cal que ho feu constar al formulari. D’altra banda, es lliurarà certificat d’assistència a aquelles persones que ho sol·licitin i que hagin assistit a la formació.

Recordeu que també podeu anar fent un cop d’ull als materials sobre gestió del temps que hi ha disponibles a la nostra web:

Per a més informació sobre la formació o les inscripcions, podeu contactar-nos a través del correu electrònic crajmobil@crajbcn.cat o trucant al 93 265 52 17. Per últim, si voleu estar al dia de la resta de formacions que oferim, podeu consultar la programació d’aquest semestre en aquest enllaç.

 

Entitat o associació:
Centre de Recursos d'Associacions Juvenils de Barcelona (CRAJ)
Telèfon:
932 655 217
Llegir més

Convocatòria per a la contractació d’una persona responsable de la programació de l’Ateneu Harmonia

Descripció anunci:

La Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar obre la següent convocatòria, l’objecte de la qual és la selecció i contractació d’una persona responsable de la Programació de l’Ateneu l’Harmonia. Data límit 18 de febrer del 2019.

Funcions:

Específiques:

  • Dissenyar i dur a terme la programació i la producció de l’equipament, amb el suport i  directrius de la comissió de programació.
  • Coordinar la regidoria d’actes i espectacles així com el muntatge d’exposicions.
  • Gestionar la partida pressupostària d’activitats i col·laborar en la recerca d’estratègies, subvencions i patrocinis per a augmentar les fonts d’ingressos.
  • Manteniment dels equips de so i llum.
  • Teixir relacions amb equipaments culturals del territori.
  • Dinamitzar els canals de participació relacionats amb la programació d’activitats: Comissió de Programació.
  • Elaboració i seguiment dels indicadors de les àrees corresponents i els de gestió comunitària així com elaboració de les memòries requerides.

Transversals:

  • Implicació en la globalitat del projecte de l’Ateneu l’Harmonia, participant en jornades associatives i en les diverses comissions relacionades amb la programació.
  • Vetllar pel compliment dels objectius de l’Ateneu Harmonia.

Requisits:

  • Experiència en disseny, gestió, programació i realització de programes d’activitats cultural o socials.
  • Experiència en el sector associatiu i en la dinamització d’espais comunitaris.
  • Formació específica en el camp de la gestió cultural.
  • Català i castellà parlats i escrits.
  • Domini d’eines ofimàtiques.
  • Pro activitat, autonomia,capacitat de gestió i de relació, de coordinació i de treball en equip.
  • Actitud positiva, dinàmica, flexible i emprenedora.

Es valorarà:

  • Coneixements tècnics: en sonorització i material luminotècnic.
  • Actitud afable i empàtica.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària, subjecta a activitats i/o necessitats.
  • Habilitats socials, relacionals i de mediació.
  • Coneixement i/o vinculació amb el territori, el projecte de l’Ateneu i/o el teixit associatiu de Sant Andreu.
  • Perspectiva de continuïtat en el projecte.

S’ofereix:

  • Tipus de contracte: 6 mesos obra i servei + indefinit fins a la finalització de conveni amb 1 mes de prova.
  • Horari: 37,5 hores setmanals, principalment en torn de tarda, de dilluns a dissabte.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària per atendre activitats i necessitats del projecte.
  • Retribució: 24.764,16 € bruts anuals en 12 pagues.
  • Data d’incorporació: 18 de març.
  • Lloc de treball: Ateneu L’Harmonia.

Interessats i interessades porteu-nos el CV + Carta de Presentació/motivació a*:

Ateneu l’Harmonia. C. Sant Adrià, 20 08030 Barcelona Tel: 932 566 085

Tots els currículums cal portar-los personalment a l’Ateneu. En cas que us sigui impossible apropar-vos, poseu-vos en contacte amb nosaltres telefònicament.

Data màxima de presentació del CV: 18 de febrer del 2019

 

* Les persones interessades de participar en aquesta convocatòria hauran d’enviar un currículum vitae precedit per una carta de presentació explicant les motivacions per presentar-se a aquesta convocatòria i el motiu pel qual és considera un candidat/a idoni per aquesta oferta.

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats en el procés de selecció, les candidatures s’hauran de presentar en el següent format:

  • Una primera pàgina de carta de presentació i explicant les motivacions i perquè és considera candidat/a òptim/a per aquesta convocatòria.
  • El currículum de (màxim) dues pàgines.

Es podran sol·licitar entrevistes personals amb els candidats/es per tal d’ampliar la informació aportada.

 

Entitat o associació:
Federació d’entitats socioculturals i de lleure de Sant Andreu de Palomar
Telèfon:
932 566 085
Email:
-
Llegir més