Skip to Content

L’interactiu que et guia cap al Residu Zero
Descripció anunci:

Com ens preparem el cafè, com emboliquem l’esmorzar, com ens protegim del sol, on comprem, com bevem i, fins i tot, com mantenim relacions íntimes. Cada hàbit quotidià compta a l’hora de transformar la forma de consumir per tendir cap a un estil de vida lliure de residus. Fins a 31 finestres amb consells pràctics, dades i fonts d’informació conformen l’Interactiu Objectiu #Rezero, una nova eina dinàmica, de grafisme cuidat i atractiu impulsada per la Fundació Rezero.

El moviment Residu Zero pretén demostrar que es poden canviar els hàbits de consum per reduir els residus associats al dia a dia i per això, a més de més de l’estrena del nou interactiu, la fundació posa en marxa una campanya a les xarxes socials que convida les persones usuàries de Twitter, Instagram i Facebook a compartir les seves microdecisions diàries durant el mes de juliol. Una campanya que s’aglutina a través del perfil @rezerocat i l’etiqueta #ResiduZero.

Totes aquestes accions donen continuïtat a les anteriors campanyes liderades per Rezero, una de les quals va assolir un gran èxit i popularitat. Es tracta de la websèrie Objectiu #Rezero on cinc famílies d’arreu del territori català van acceptar el repte de no produir residus en un mes. Aquest juliol, alguns dels seus protagonistes han participat en els nous clips promocionals del Mapa Barcelona + Sostenible que es publiquen setmanalment al canal de Youtube de la fundació.

 

Entitat o associació:
Fundació Rezero
Telèfon:
936 686 107