Skip to Content

L’art de reflexionar – Sobre la reflexió significativa en les formacions
Organitza:
Erasmus+ Jeugd
Lloc:
De Glind, Països Baixos
Dates:
Del 26 de febrer al 1 de març de 2019
Tema:
formació en la reflexió
Data límit d'inscripció:
10.12.2018
Contacte:
erasmusplus@nji.nl
Descripció:

Aquesta formació té la intenció d’ampliar els conjunts d’eines dels entrenadors amb enfocaments reflexius i dotar-los de les habilitats per planificar i implementar la reflexió com a part dels processos d’aprenentatge.

Aquest taller d’habilitats per a entrenadors té la intenció d’ampliar els conjunts d’eines dels entrenadors amb enfocaments reflexius i dotar-los de les habilitats per planificar i implementar la reflexió com a part dels processos d’aprenentatge.

Se centrarà en:

– Habilitats pràctiques per ajudar els participants a valorar i utilitzar la reflexió com a part essencial de l’aprenentatge;

– Coneixement i consciència del disseny i lliurament de sessions de reflexió efectives, adaptades a diferents entorns d’aprenentatge i enfocaments educatius;

– Donar suport als estudiants en l’espai reflexiu i la pràctica en el context de l’Estratègia Europea de Formació (ETS) – en el camp de la joventut.

Els participants obtindran la possibilitat de:

– Exploreu l’àrea de competències de “Aprendre a aprendre” al Model de competències ETS per a formadors i la seva interconnexió amb altres àrees de competència;

– Compartir experiències i mètodes creatius de processos de reflexió individuals i col·lectius durant els cursos de formació i activitats d’aprenentatge relacionades;

– Vincular aquesta experiència reflexiva a les pràctiques de formació dels participants;

– Experimenta una varietat de grups de reflexió i reflexió individuals;

– Auto-reflexió: l’entrenador com a alumne (individual i dins de l’equip).

Els tallers s’ofereixen dues vegades l’any com a part d’una cooperació estratègica a llarg termini entre NA i SALTO T & C RC, que coordina les ofertes europees de formació per a formadors. És compatible amb formadors avançats que exploren una determinada àrea del treball d’entrenament i les competències relacionades amb el Model de competències ETS per a formadors. 

Els tallers estan dirigits als formadors que ja tenen una experiència a llarg termini formació en el camp de la joventut. No volen establir un mínim estricte d’anys d’experiència o de formació, sinó centrar-se en la necessitat que els sol·licitants tinguin la capacitat de reflexionar sobre la seva pràctica com a formadors, que generalment requereixen diversos anys de pràctica habitual. L’activitat formativa és per als formadors que desitgen desenvolupar la seva competència en relació amb àrees / habilitats particulars i transferir l’aprenentatge a la pràctica laboral dels joves.