plantilles de gestio associativa
X
plantilles de gestio associativa

Des del CRAJ, us presentem un nou material informatiu en matèria de gestió associativa: les Plantilles de documentació associativa, una sèrie de documentació que pot ser útil i necessària per a la gestió del dia a dia de la vostra entitat.

Aquests models que facilitem són d’ús directe en format editable i en PDF i contemplen els següents àmbits que us presentem a continuació:

  1. Plantilla convocatòria de reunió

  2. Plantilla acta d’una reunió

  3. Plantilla certificat de l’associació

  4. Plantilla text per complir la Llei de protecció de dades

  5. Plantilla d’inscripció de nous socis/es a l’entitat

  6. Plantilla sol·licitud drets d’imatge

  7. Plantilla control d’ingressos i despeses en efectiu

  8. Plantilla pressupost

  9. Plantilla balanç

  10. Plantilla carta de presentació de l’entitat

  11. Plantilla carta d’agraïment

  12. Plantilla fitxa de compromís de voluntariat

  13. Plantilla fitxa d’activitat i valoració d’activitat

  14. Plantilla cens d’entitats i contactes

  15. Plantilla fitxa salut

  16. Plantilla autoritzacions a la participació del menor a l’activitat

  17. Plantilla factura

Totes les Plantilles de gestió associativa estan disponibles a la nostra pàgina web a través del següent enllaç: Plantilles de gestió associativa.

Si teniu algun dubte sobre com redactar-la i aplicar-la a la vostra entitat sempre teniu obert el servei d’assessorament gratuït del CRAJ, demanant cita a través del mail: subvencions@crajbcn.cat.